Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Marjukka kirjoitti:
Toni kirjoitti: Mä panisin noita kenkiä! :draamaa:
:kuolaus:
Liityn kuoroon. Melkosen kivat popot! :rakkaus:

---

Alennysmyynneistä on löytynyt roinaa täälläkin. :joojoo: (Huono työpaikka näihin aikoihin vuodesta...) Jääpalamuottia, koria ja pari paitaa näin viimeisimmäksi, pyyhkeet ja leikkuulaudat saavat jäädä odottamaan vielä palkkapäivää...
Keep your head high above the water

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Kävin tänään vähän (ale)shoppailemassa. Ostin mm. kolme kravattia ja henkselit :surrur: Ja farkut 5 eurolla :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Euroviisutriviaa-kirja irtosi Akateemisesta sellaisella kamalalla hinnalla kuin 1,80. Tampereelle jäikin vielä muutama.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

En oo varmaan koskaan ostanut alennusmyynneistä mitään alennuksessa olevaa, mutta nyt löytyi pari kravattia 15 eurolla (alunperin 70 e) ja lyhyet ( :vonkaus: :heh: ) farkkushortsit puoleen hintaan 25 eurolla. :uujee:

Jos huomenna löytäis Turusta kengät. Melkein pitäis mennä taas katsomaan niitä, joita pari viikkoa sitten shoppailureissulla katsottiin... :miettii:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

male kirjoitti:pari kravattia
:kuolaus: :vonkaus:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Solmio, kapea, ruskea/kuparinruskea kaksivärinen
Kengät, ruskeat, nahkaiset
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sandaalit, joita sovitin eräässä kenkäkaupassa, olivat normaalihintaiset ja pidin turhan hintavina, vaikka olivat kivat. Jäin empimään enkä ostanut. Kyseisen merkin omassa liikkeessä olikin kaikki -40 %, myös nuo samat kenkulit, eli otin ne sieltä :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiersin kirpputoreja löytääkseni farkut mutta ei :niinpa: . Miks ei voi olla sellanen kroppa, että kaikki sopisi :jupinaa: .

No, sitten menin Anttilaan ja ostin alesta kolmet :tajutkaa:. Ei olleet onneksi kalliita, samoissa hinnoissa kirpparivaatteiden kanssa. Mutten mä välttämättä kolmea olisi tarvinnut...
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

male kirjoitti:Jos huomenna löytäis Turusta kengät. Melkein pitäis mennä taas katsomaan niitä, joita pari viikkoa sitten shoppailureissulla katsottiin... :miettii:
Jeejee, ostin nämä. :uujee: 30% alennuksella. Muuta ei tullut Turusta eilen mukaan.

Toimiiks toi linkki? :raaps: Mulla kyllä, mutta ehkä vaan siksi että olin siellä.. emmätiiä. Hianot on kuitenkin miälestäin, vaikka kaikki ei ollut ihan samaa mieltä. :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Oltiin eilen Turussa shoppailemassa. Ostin vain paitoja, mikä on kyllä hyvä, koska tarttenkin "töihin" sopivia paitoja. Ostin kaksi yksiväristä t-paitaa, toinen omituisen vihreä ja toinen tummanpunainen. Sit ostin kaksivärisen t-paidan, jossa yläosa on liila ja muuten se on musta. Hyvin suurella alennuksella lähtivät mukaan vielä vähän emo-henkinen punainen t-paita, jossa on jotain mustia rasteja (?) sekä vaaleanharmaa t-paita, jossa on selässä rivistö neppejä (kyllä) ja edessä kuva tanssivista luurangoista, joilla on kai jonkinlaiset juhlat. Eläköön asiallinen pukeutumistyyli. :uujee:

Missähän vaiheessa sitä uskaltaa mennä "töihin" teinirokkarin näköisenä? :miettii:
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Minä ostin shoppailureissullamme mustat housut (kyllä, minut saattaa joskus nähdä housuissa), joissa on todella leveät lahkeet. Oli aika uskomatonta, että löysin hyvin istuvat housut tällä vartalonmallilla (kapea vyötärö, leveä lantio). Lisäksi ostin alushousuja, sukkia ja kaksi mustaa toppia siltä varalta, että kesästä sittenkin tulee kuuma.

Lisäksi löysin tosi ihanan lompakon. Olen jo vuosia käyttänyt sellaista valtavaa melkeinpä käsilaukun näköistä lompakkoa, jonka olen saanut kauan kauan sitten lahjaksi isovanhemmiltani. Oli aikakin luopua siitä, koska se on mennyt rikki eikä oikein sovi tyyliini. Tämä uusi on pieni, musta ja tyylikäs.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Menin sisareni Riian seuraksi Sokokselle katselemaan kenkiä. Siskoni ei löytänyt mitään, mutta mä löysin kivat kangasballerinat. Ei mun mitään pitänyt ostaa.

Sitten menimme Anttilaan. Sieltä Riia lopulta löysi yhdet kengät, minä sen sijaan toiset kangasballerinat ja yhden puseron. Eikä mun pitänyt mitään ostaa :tajutkaa:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Plantagen <3

Ostin sieltä Paprika-pensaan..tai öö..puun..no kasvin kuitenkin! Violetteja paprikoita kasvaa, hyviä on! Saa nähdä kuinka kauan pystyn pitämään elossa :heh: sen lisäks paljon yrttejä kasvaan parvekkeelle.

Huhtikuussa ostin poistopöydästä kasvin, jossa oli 5 piikkimäistä lehteä. Ei se mikään maailman kaunein kasvi ollut, mutta just siks sen halusinkin. Nimesin sen Poistoksi, koska kuitissakin niin luki. Nyt siinä niitä piikkimäisiä lehtiä on jo 9. Sansevi cylind luki jossain lapussa, mutten siitä kyllä mitään tietoa ole löytänyt.

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1251652.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

male kirjoitti:
male kirjoitti:Jos huomenna löytäis Turusta kengät. Melkein pitäis mennä taas katsomaan niitä, joita pari viikkoa sitten shoppailureissulla katsottiin... :miettii:
Jeejee, ostin nämä. :uujee: 30% alennuksella. Muuta ei tullut Turusta eilen mukaan.

Toimiiks toi linkki? :raaps: Mulla kyllä, mutta ehkä vaan siksi että olin siellä.. emmätiiä. Hianot on kuitenkin miälestäin, vaikka kaikki ei ollut ihan samaa mieltä. :heh:
:uujee: Kuolasin noita just jossain kaupassa. Eräs kuppilalainen voi todistaa. Aattelin kuitenkin, että noi taisi olla liian miesten kengät mulle. Vaikka ei se mua oo ennenkään kauheesti estänyt. :kuolaus:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Shoppailin taas lisää lankaa, ihanan pehmoinen bambulanka halusi mun kanssa kotiin. Kohta mä voin perustaa oman lankakaupan, kun keriä löytyy sieltä sun täältä pusseista ja laatikoista.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Talouteemme saapui tänään uusi kamera :uujee:
Se on pieni ja sievä ja pinkki... :solttu:
Mitkä mekapikkelsit ???
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Shoppailin työkengät netistä. Toivottavasti on hyvät.

Schollin punaiset balleriinat siis:
Kuva

Mulla on sandaalikauhu, joten en voinut hankkia mitään perinteisiä työkenkiä. Noiden luulis ajavan ihan saman asian.
What color is your life?

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Löysin Zarasta ihanat farkut. :tapu:
Raipatirai

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

Oliks ne ne kirkkaansiniset kun mä ehdotin? :vonkaus: No, ei ehkä. :heh: Tai violetit. :uujee:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ei sentäs. :rofl: Mä kyl yksiä vaaleansinisiä himoitsin, muttei ne tainnut olla mun kokoa. :niinpa: Nää on toiset kunnon farkut jotka istuu täydellisesti päälle. Oon vihdoin löytänyt oman koon farkkuja. Ei tarvi ees kääriä lahkeita. :uujee:


Kamalaa vaan kun mun vaatekriteerit kasvaa koko ajan, etten voi ostaa kuin tietyntyyppistä ja kokoa. Hotit t-paidat saa jäädä hyllyyn jos on M tai L. :niinpa: Ennen kyl kelpas mikä tahansa, muttei enää. :eeek: :draamaa: Ja sitten noi bokserit... Male: Mä löysin nyt niitä oikeita Seppälästä alella. :heh:
Raipatirai

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16738
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Oi ihanuutta. Sain tilaukseni ja kävi ilmi, että olen kuin olenkin aika täydellinen yhdenkoon korealainen :ihana: Ei löydy Suomesta etsimälläkään näin hyvin istuvia paitoja kuin nämä puolisummassa toiselta puolelta maailmaa tilatut :surrur:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Vompeli kirjoitti:Ei sentäs. :rofl: Mä kyl yksiä vaaleansinisiä himoitsin, muttei ne tainnut olla mun kokoa. :niinpa: Nää on toiset kunnon farkut jotka istuu täydellisesti päälle. Oon vihdoin löytänyt oman koon farkkuja. Ei tarvi ees kääriä lahkeita. :uujee:


Kamalaa vaan kun mun vaatekriteerit kasvaa koko ajan, etten voi ostaa kuin tietyntyyppistä ja kokoa. Hotit t-paidat saa jäädä hyllyyn jos on M tai L. :niinpa: Ennen kyl kelpas mikä tahansa, muttei enää. :eeek: :draamaa: Ja sitten noi bokserit... Male: Mä löysin nyt niitä oikeita Seppälästä alella. :heh:
:hihi: Tosin eiköhän aika monen pukeutumistyyli vaihdu aina välillä. En määkään hirveesti himoitse pitää niitä mun teininapapaitoja enää. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mikset? :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ahistaa. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei sais ahistaa. Mäkin käytän napapaitoja. Tai yhtä sellaista. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

No oot ehkä vähän paremmassa kuosissa. Ehkä määkin olin teininä. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mullakin oli teininä ihan tajuttoman lyhyitä paitoja. :shock: Mut tosiaan, se kuosi oli ehkä kans vähän eri, niin ei se kauheesti haitannut. Nyt ei tulis mieleenkään pukeutua sen kokoisiin paitoihin. :nohyi:
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Lähdin Kamppiin Clas Ohlsonille ostamaan bluetoothadapteria koneeseeni. (Kaikki tietävät jo tässä vaiheessa, mihin tämä kertomus on menossa, jos vähänkään tuntevat minua. :heh:) Löysin sellaisen, mutta se harmikseni maksoi 16 euroa. Tiesin, että halvemmallakin saa, mutta päätin, etten jaksa etsiä muualta ja maksoin.

Kun kerran olin Kampissa päätin mennä ylimpään kerrokseen vilkaisemaan Mortician tarjontaa pitkästä aikaa. Heti kun astuin liikkeeseen sisälle näin upean mekon mallinuken päällä. Kun kuolasin sitä mekkoa, huomasin vieressä maailman historian ihanimmat kengät. Huokailin siinä hetken, kun vakiomyyjäni pomppasi takaani paikalle ja kysyi, mitä mietin. Pyysin kengistä kokoni ja kyselin, voisiko se riisua mallinuken päältä sen mekon, koska rekissä oli enää isoja kokoja jäljellä. Ja eikun sovittamaan. Vaikka itse sanonkin, asukokonaisuus näytti päälläni suorastaan tyrmäävältä. :kaunis: En vilkaissutkaan hintoja, vaan marssin kassalle mekon, alushameen ja kenkien kanssa ja vingutin korttiani yli 160 euron edestä.

Prioriteetteja, niitä on ihmisellä oltava.

Kengät ovat punaiset avokkaat 11 sentin koroilla ja mustalla pitsireunuksella. Mekko on Hell bunnyn polka dot dress. Siis sellainen 50-lukutyyppinen polvipituinen musta mekko, jossa on pieniä valkoisia palloja. Kapea vyötäröltä ja paljon helmaa. Alle ostin tyllialushameen, joka tekee helmasta valtavan leveän. Myyjän myyntirepliikki tällä kertaa: "Wau, toi korostaa sitä, kuinka kapea sä olet. Sä olet ihan kuin jostain leffasta." Olen täysin vakuuttunut, että niillä on tiskin takana kuva minusta ja alla lauseita, millä minulle myydään ihan mitä tahansa. :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Oli pakko googlettaa toi Nehakan ostama mekko. :heh: Ihana on. :ihana:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16738
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jónsì kirjoitti:Ei sais ahistaa. Mäkin käytän napapaitoja. Tai yhtä sellaista. :heh:
Napapaita on nykypäivänä ehdottomasti alikäytetyin miestenvaatetyyppi :tosion:

Vastaa Viestiin