Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Toi mun ostama oli pienin ja maksoi 16,90 euroa eikä ne isommatkaan paljon enempää maksaneet. Otin nyt kuitenkin ite ton pienen, ettei se näyttäisi hölmöltä hyllyn päällä. (Koska muutenhan meillä on niin tyylikästä. :heh:)
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ostin kirjoja. :hiips:

Zbigniew Herbert - Kyynelten teknologiasta
Halmesvirta & Nyyssönen - Unkarin kansannousu 1956
Igor Primoratz - Ethics and Sex
Pirkko Jurvelin (toim.) - Rakkaudella, sinun, Historian merkkihenkilöiden kirjeitä rakastetuilleen

Yhteensä näihin meni neljä euroa. Ja vähänkö ihana tää runokirja. :ihana:

Karhut
Karhut voi jakaa harmaakarhuihin ja jääkarhuihin tai tassuihin, päähän ja vartaloon. Niillä on hyvä kuono ja pienet silmät. Ne pitävät kovasti ahmimisesta. Ne eivät halua käydä koulua, vaan nukkua metsässä - mikäs siinä. Kun niillä on liian vähän hunajaa, ne tarttuvat käsillä päähänsä ja ovat niin surullisia, niin surullisia, että en tiedä. Lapset, jotka rakastavat Nalle Puhia, antaisivat niille mitä vain, mutta metsässä kulkee metsämies ja tähtää pyssyllä noiden pienten silmien väliin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Määkin ostin tänään kirjan! Johanna Sinisalo: Lasisilmä. Oon lukenut tuon kyllä puoltoista vuotta sitten, mutta se teki muhun siinä elämäntilanteessa aika suuren vaikutuksen, joten aion lukea uusiksikin. (Älkää nyt kuvitelko, että tuo olisi mikään elämää suurempi teos. Kuhan tykkäsin.)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä ostin vähäsen alemyynneistä kirjoja tänään:

Suomalaisesta:

Timothy Laughton (kirjoitin eka Dalton): Mayat - Muinainen kulttuuri, 12,00e (alennusta 5,90e)
Jung Chang & Jon Halliday: Mao, 12,00e (alennusta 42e)
Lise Myhre: Nemi, 10,00e (alennusta 9,95e)

Infosta (alkuperäinen hinta ei tiedossa):

Martyn Oliver: Filosofian historia, 7,90e
Christopher Ailsby: Kolmas valtakunta - Hitlerin Saksan tärkeimmät tapahtumat päivä päivältä, 12,90e
Steve Crawford: Saksan itärintama 1941-45 - Tärkeimmät sotatapahtumat päivä päivältä, 9,90e
Lise Myhre: Nemi II, alennustarraa ei näy, mutta kympin luokkaa
Lise Myhre: Nemi III, alennustarraa ei näy, mutta kympin luokkaa.

Missä välissä mä nää kaiki luen? :mitvit: :rofl:

Näistä Mayat ja Infon kirjat bongasin eilen jo Infon tarjouslehdestä, joten heti oli hyödynnettävä tarjoukset. Kerrankin historiakirjoja oli kunnolla alennettu. :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Postimyyntitilaukseni saapui. Palautukseen lähti omituisen mallinen takki, huonosti istuva mekko ja paita, jossa oli aivan liian iso kaula-aukko (jos oltaisiin Margotin kanssa samaa kokoa, olisin voinut antaa sen sille :heh: ).

Mutta iloiseen puoleen: pidin mustan kauluspaidan, mustan 3/4-hihaisen neulepaidan, mustan poolon ja mustan hupparin. Tilasin kaikesta varmuuden vuoksi kahta kokoa ja kaikista muista paitsi hupparista, pienempi koko sopi paremmin. :shock: Mistä minikokoiset ihmiset ostavat vaatteensa, jos teiniliikkeen postimyynnin koot ovat tuollaisia? Olenhan minä laiha, mutta muuten olen isokokoinen (pitkä, pitkäraajainen, harteikas jne.).

Kivaa ostaa vaihteeksi uusia perusvaatteita. Käytän usein vuosia vanhoja paitoja, jotka ovat kulahtaneet harmaiksi, koska perusvaatteiden ostaminen on aika tylsää. Nyt on taas vähäksi aikaa siistimpi look hillityissäkin vaatteissa. Huppari oli vähän outo ostos, mutta halusin jotain, missä voi maata sohvalla, kun on kylmä.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nehaka kirjoitti:Palautukseen lähti omituisen mallinen takki, huonosti istuva mekko ja paita, jossa oli aivan liian iso kaula-aukko (jos oltaisiin Margotin kanssa samaa kokoa, olisin voinut antaa sen sille :heh: ).
:rofl:
What color is your life?

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Kotiuduin juuri shoppailun paratiisista Lontoosta. Tällä reissulla minä sekosin täydellisesti kun astuin Abercrombie&Fitch kaupan ovista sisään :kups:
Aivan mahtava, upea, rohkea ja erilainen kauppa. Vaatekauppa jossa on hämärä valaistus ja bileet käynnissä koko ajan. Salskeat ovipojat avaavat asiakkaille ovet ja heti eteisessä sinua odottaa ilman paitaa poseraava lihaksikas mallipoika :kuolaus:
Lontoo matkan aikana minun piti käydä kolme kertaa tässä kaupassa ja jokaisella kerralla ostin ihania vaatteita...

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

En tiennyt, että toi kauppa on Lontoossakin! Kävin samaisen merkin kaupassa New Yorkissa ja oli kyllä hassu kokemus, kun puolialaston mallipoika oli vastaanottamassa heti ovella. :heh: Mutta se liian kova jumputus ja hajuvesipilvi kaupan sisällä ei kyllä puhutelleet mua. :eiei:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Conductor »

barbarossa kirjoitti:En tiennyt, että toi kauppa on Lontoossakin! Kävin samaisen merkin kaupassa New Yorkissa ja oli kyllä hassu kokemus, kun puolialaston mallipoika oli vastaanottamassa heti ovella. :heh: Mutta se liian kova jumputus ja hajuvesipilvi kaupan sisällä ei kyllä puhutelleet mua. :eiei:
Liike on avattu Lontoossa keväällä 2007. Alkujaan perustettu USA:ssa jo vuonna 1892 !! Minä löysin liikkeen nyt ollessani Lontoossa. Se on todella "piilossa" vaikka keskustassa sijaitseekin os. 7 Burlington Gardens (Piccadillyn - Old Bond Streetin - Regent Streetin välissä), niin sinne oli todella vaikea löytää. Liikkeellä ei ole mitään suurta näkyvää nimikylttiä eikä näyteikkunoita (pimennetyt ikkunat) ainoastaa ulko-ovien ikkunoissa pienillä kultakirjaimilla luki Abercrombie & Fitch. Oli myös hauska huomata kun itsellä oli kaupan kassi kädessä niin heti seuraavalla kadunkulmalla tultiin kysymään että missä liike on.
Minusta tuoksu oli miellyttävä ja kova musiikinjumputus ensimmäisellä kerralla oli vähän "pelottavaa", mutta siihenkin tottui. Kovasti yrittävät hajuvettä kaupata, mutta en innostunut vielä ostamaan. Vaatteet ovat kyllä todella kivannäköisiä sekä miellyttävän tuntuisia ja hyvät värivaihtoehdot mm.paidoissa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Joo, sama meininki NY:ssä: sälekaihtimet tai vastaavat ikkunoissa ja tosi pienellä nimi, joten taidettiin kävellä aika monta kertaa ohitse, ennen kuin tajuttiin, että tuossa se on. Oli siis pyyntö tuoda yhdelle ystävälle paita sieltä. :joojoo: Käsittääkseni oli alkujaan joku kalastajien tms. suosima vaatemerkki ja vasta ehkä viimeisen vuosikymmenen aikana noussut nuoren väen suosioon.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Shoppailin mineraalimeikkejä netistä. Ja yritän pitää näppini kurissa, etten shoppailisi hiusjuttuja, joita en todellakaan nyt tarvitse.

Oikeasti tarvitsisin kunnollisia vaatteita, koska mun nykyinen vaatevarasto on vähän hankala työssäkäynnin kannalta. Haaveenani olisikin toimistotyö, jossa ei näe asiakkaita eikä firmaa muutenkaan kiinnosta, miltä työntekijät
näyttää. :heh: Miksi on niin paljon helpompaa shoppailla kosmetiikkaa kuin vaatteita?
What color is your life?

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Margot kirjoitti:Haaveenani olisikin toimistotyö, jossa ei näe asiakkaita eikä firmaa muutenkaan kiinnosta, miltä työntekijät näyttää. :heh:
Seksipuhelin Margot? :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tota ammattia on mulle kaavailtu joskus ennenkin. :rofl: Tosin en kuitenkaan tykkäis niistä asiakkaista. :niinpa:

Voisin olla tyyppi, joka kirjoittaa repliikkejä seksipuhelimeen. :uujee:

Joo, sori mauton OT.
What color is your life?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tässä kuluneella viikolla on tullut osteltua vähän liikaakin uusia vaatteita... :puna: Kahdet kengät, farkut, kauluspaita, retro verkkatakki ja sellainen isompi kassi tarttuivat mukaan kahden päivän shoppailuputken aikana. Nyt voikin taas olla köyhä, mutta hyvin pukeutuva sellainen. :uujee:

Shoppailu on jotenkin rentouttavaa. Pitäisi varmaan ruveta personal shopperiksi, jolloin saisi ostella pilvin pimein tavaraa, mutta omat rahat eivät kuluisi ollenkaan! :surrur: Tosin silloin itse ei saisi mitään... :niinpa:
Keep your head high above the water

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sokoksen 3+1 pv ilmeisesti ke-la 1.-4.10. - onko Hullut päivät sitten sitä seuraavalla viikolla, kuten yleensä tuppaa olemaan?

En jaksa noissa kovasti ryysiä, mutta täytyy kuvastot katsoa etukäteen, josko jotain olisi.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Marjukka kirjoitti:Sokoksen 3+1 pv ilmeisesti ke-la 1.-4.10.
Kuulemma... :niinpa:
Keep your head high above the water

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

:heh:

3+1 slogan on vaihtunut :eeek: Vuosia käytössä ollut väsynyt "hintojen hulinaa ja laadun ilotulitusta" on saanut väistyä, nyt on näköjään "Paljon laatua. Vähän hintaa." :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin tänään Clas Ohlson -liikkeestä Exibel-merkkiset kuulokkeet, joissa on myös mikrofoni. Värinä ovat harmaan eri sävyt. Hinta oli 79,00 kruunua.

Kuva

Ostin samasta liikkeestä myös tumman lyhyen sateenvarjon, jossa on vaaleita raitoja. Hinta oli 49,00 kruunua.
Pahoittelen kuvattomuutta.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Marjukka kirjoitti:- onko Hullut päivät sitten sitä seuraavalla viikolla, kuten yleensä tuppaa olemaan?
:joojoo:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Maarushka kirjoitti:
Marjukka kirjoitti:- onko Hullut päivät sitten sitä seuraavalla viikolla, kuten yleensä tuppaa olemaan?
:joojoo:
Oon ihan varma, että nää konsernit sopivat noista päivistä jossain savuisessa kellarikabinetissa suljettujen ovien takana jokaikinen vuosi, vaikka nuo ajankohdat ovat olevinaan huippusalaista informaatiota suunnilleen kahta päivää ennen niiden alkamista asti. :roll: Eihän se nyt olisi kummallekaan eduksi, jos ne "sattuisivat" samalle viikolle joku kevät/syksy. :tajutkaa:
Keep your head high above the water

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Sen vuoksi, että yhdet farkut on unohtunut Helsinkiin ja toiset on jo niin likaset, shoppasin tänään kolmannet ihanat istuvat farkut. Aika perus nää on, mut istuu hyvin. Kerrankin löytyi ei-liian-leveälahkeiset. :kuolaus:
Raipatirai

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Jätkä on unohtanut housunsa. :hahaha:

Hassua, kun mun mielestä taas kaikissa farkuissa on liian kapeat lahkeet. :mrgreen: Mun vaatevarasto on sen verran surkea nimenomaan housujen osalta, että pitäisi käydä vähän shoppailemassa. Farkkujen osto on yhtä tuskaa tällä perseellä, mutta jospa näin talven tullessa ostaisi jotkut ihan housut, semmoset villakankaiset tms.

Nehaka, lähdetkö kanssani shoppailemaan Seppälään alkukodissa lauantaina? :megafoni: :mrgreen:
What color is your life?

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

No siinä kävi vähän joo niin kun shampoo -pullo vuosi repussa varafarkkujen päälle ja ne jäi kuivumaan erään kuppilalaisen vessaan. :puna:

Mut mikäpä suurempi ilo siitä kun saa shopata uudet farkut. :uujee:

Mä sain tänään Seppälän kantis -kortin. En kyl tiedä mitä tällä tekee mut onpahan kiva uusi kantiskortti. :kaunis:
Raipatirai

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Margot kirjoitti:Nehaka, lähdetkö kanssani shoppailemaan Seppälään alkukodissa lauantaina? :megafoni: :mrgreen:
En missään nimessä. :ylppis: Pönö, tietty lähden. :hali: Mulla ei kyllä ole rahaa, koska...

Mua ketutti, kun satoi ja olin ihan uitettu koira. Lähdin Nalin kanssa etsimään laserosoitinta, mutta sit mentiinkin Morticiaan. :rofl: Ostin aivan sairaan ihanat mustat korkeakorkoiset saappaat, joissa on sellainen merirosvotyyppisesti käännetty varsi. :ihana: Varressa on myös sellaista mustaa nauhaa ja mukaan sai erivärisiä nauhoja, jotka voi sitten vaihtaa siihen mielialan ja tyylin mukaan. :surrur: Puolustuksen puheenvuoro: Tarttin oikeestikin uudet pitkävartiset saappaat talveksi ja kengät olivat 20% alennuksessa eikä Morticiassa ole juuri koskaan kenkäalea.

Edit. Etsin kuvan, koska selitykseni oli harvinaisen pönö. Siis tällaiset:
Kuva
Tyttömäisemppöö merirosvoo. :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Margot kirjoitti:Nehaka, lähdetkö kanssani shoppailemaan Seppälään alkukodissa lauantaina? :megafoni: :mrgreen:
Enkö mää kelpaa? :kurjuus:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

No tottakai sää tuut kanssa, mutta tuota kirjoittaessani en vielä tiennyt sun tulemisesta. :joojoo: :hali:

Shoppailin tänään tosi tavallisia asioita, kuten syväpuhdistavaa shampoota ja tulin silti onnelliseksi. :heh: Ostin myös hiusvärin, joka on tummanruskea tuhkamahonki. Saa nähdä, mitä se tekee mun päälle.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Harjoittelin vain :draamaa: . Saa nähdä, oonko ees herännyt ennen kuin se kauppa on sulki. :heh:

Tänään en ostanut mitään paitsi ruokaa. Hyvä minä! Nehakan buutsit oli kyl hienot, mutta voin ihailla niitä (vain) kaukaa. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Saat sää ihailla niitä läheltäkin, jos haluat. :vonkaus:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Miten en yllättynyt tosta. :rofl: Tarkoitin vain, että en ihan äkkiä osaisi niillä itse kävellä. Mitäpä sitä selkeesti kirjoittamaan. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Ostin tänään puolikkaan parisängyn. :vonkaus:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Vastaa Viestiin