Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä oon vaan huomannut että vaatekoot voivat samassa kaupassa ja samalla merkillä olla ihan mitä sattuu. Yleensä käytän kokoa S tai 36/38, mutta esim. juurikin New Yorkerista ostin paidan kokoa XS ja se oli oikein sopiva. Joskus taas M:kin on liian pieni. :sekava:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Violette kirjoitti:Mä oon vaan huomannut että vaatekoot voivat samassa kaupassa ja samalla merkillä olla ihan mitä sattuu. Yleensä käytän kokoa S tai 36/38, mutta esim. juurikin New Yorkerista ostin paidan kokoa XS ja se oli oikein sopiva. Joskus taas M:kin on liian pieni. :sekava:
Joo ei ainakaan uskalla verkkokaupasta ostaa mitään vaatteita, kun ei sitten tiedä sopiiko se koko, jota yleensä käyttää.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Maailma Kylässä -tapahtumasta ostin kirjan Länsi-Saharasta, pahoja toffeepaloja ( :() ja kaksi pienyhteisön valmistamaa norsua tuttavaperheelle, joka tykkää norsuista. Yhdestä arvasta voitin Kazakstan-jääkaappimagneetin. (Toivoin voittavani (propaganda-?) kirjan maan presidentistä.) :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

luksu9
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 11:29

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja luksu9 »

Kesällä on suunnataan Barceloonaan ja Andorraan.
Barsast tulee ostettuu taas perinteine 7 t-paitaa 4 housut huppari ja pari parii kenkii, mutta Andorasta :miettii: oon lukenu et sielt saa ainakin halpaa elektroniikkaa. Onko siellä muuta halpaa mistä alle 18v voisi innostua(kun siellä ne tupakat ja viinat on Viroakin halvempia)?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Ostan unten mailla käväisemisen jälkeen nämä tuotteet, joihin rakastuin ensisilmäyksellä:

Paita kuosilla "News print"
http://www.amazon.com/Joe-Snyder-Mens-S ... m_sbs_hg_1

Alushousut kuosilla "Rainbow", koska paidan kanssa mätsäävänä ei löydy :draamaa:
http://www.amazon.com/Joe-Snyder-JS08-B ... UTF8&psc=1

Omituista on se, etten muista enää, miksi olin alunperin Amazonin sivuilla. :shock:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42031
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sain vaatekaupassa mahtavaa palvelua. :kups: Yleensä kun menen ostamaan naisille tarkoitettuja tuotteita, tuntuu että myyjät katselevat pitkin nenänvarttaan, mutta nyt tunsin tulleeni kohdatuksi mielenkiintoisena haasteena ja jopa ihan täysipäisenä ihmisenä, joka tekee asioista teräviä havaintoja. :joojoo: Myyjä myös tuntui ymmärtävän, mitä olen hakemassa, ja vaikka tasan sitä ei liikkeestä löytynyt, innostuin ostamaan kelpo summalla läheltä liippaavia rytkyjä. :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mahtavaa! On hienoa, kun törmää osaaviin asiakaspalvelijoihin silloin, kun niitä eniten kaipaa. :tapu:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Ostin Keskiviikko-Kroko -kangasmerkin. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tilasin eBaysta Hello Kitty -lompakon <3 Olen tarkoituksella vähän vältellyt nettikauppoja, kun sieltä löytyy kaikenlaista ihanaa ja saattaisin villiintyä liikaa. :heh: Tää ei onneksi ollut kallis ja kaiken lisäksi tarvitsen uuden lompsan. Nykyinen alkaa hajota käsiin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tilasin rintsikat, joiden nimi on Violette. Toivottavasti Violette sopii tissieni ympärille. :joojoo:
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

^ :uujee:

Minä ostin eilen uudet jumppatossut. Oli jo aikakin, edelliset kyllä välttävät vielä esim. salilla, mutta mihinkään hyppyjä sisältävään jumppaan niistä ei todellakaan enää ollut. Valikoimaa on aika vähän, joten päädyin samaan malliin kuin viimeksikin, nyt vain "kakkosversioon" eli Adidaksen Sumbrah 2. Tykkään noista tossuista, koska ne sopivat hyvin jokaiseen harrastamaani lajiin ja niissä on päkiävaimennus, joka on kaltaiselleni varvassipsuttelija-astujalle erittäin tärkeä, ettei kintut kipeydy kauheasti. Väri tällä kertaa neutraalisti musta valkoisilla ja hopeisilla somisteilla. Sopii varmaan vähän paremmin useimpien jumppavaatteideni kanssa, mulla kun on pakkomielle että ne sopivat aina väreiltään hyvin yhteen. Myös hikipyyhkeen on mätsättävä, tai ahdistun. :heh:

Jumppatossut aijaijai, jumppatossut aijaijaiiiii :laulaa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mäkin shoppailin sunnuntaina. :uujee: Löysin pari uutta mekkoa, paidan, kahdet korkokengät ja juoksuhousut (älkää kysykö :eeek: ) Vielä pitäisi löytää kyllä lisää kesäkenkiä ja kesävaatetta. Mutta kohtahan ne alennusmyynnitkin on. :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Minun on myös pakko ostaa uudet kengät. En ole vuosiin ostanut ja alkaa olla jo siinä kunnossa kaikki, että kaupunkilomaa ei niissä kyllä vietetä, kun tulee jalat kipeiksi. Ehkä pitää sijoittaa joihinkin kivanvärisiin Converseihin. :surrur:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olis kyllä pakko ostaa lisää oikeitakin vaatteita. Tällä hetkellä mikään ei istu tai sitten ne vaan näyttää kauheilta. :niinpa: Vaateshoppailu on vaan niin kamalaa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tilasin uima-asuuni sointuvan Speedo-merkkisen vedenkestävän mp3-soittimen :kuulokkeet:
Kohta pääsen vesielementissäkin kuuntelemaan iskelmiä :kylpy:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olin jo jonkin aikaa haaveillut Niken Pro Combat Hypercool -asusta, ja tänään sitten panin sellaisen tilaukseen, kun sain viimeinkin päätettyä, minkävärisen haluan :surrur:

KuvaKuva

Ei ihan tavanomaista väriskaalaani, mutten voinut vastustaa :heh: Kyseessä ovat siis nk. kompressiotuotteet, jotka ovat erittäin istuvia ja miellyttäviä esimerkiksi salilla ja ryhmäliikunnassa. Ennestään minulla on käytössä Adidas Techfit ja Under Armour HeatGear -sarjojen vastaavia kokonaisuuksia. Kun tottuu kuntoilemaan varusteissa, jotka liikkuvat mukana kuin toinen iho, huomaa, ettei paljon enää kaipaa lököttäviä pöksyjä ja säkkipaitoja.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Ostin toissapäivänä uuden läppärin Gigantista, kun edellinen meni p*askaksi. Maksoi 400€ + 200€ asennus/huoltopalvelusta. Mietin kovasti, että olisinko ottanut tabletin, mutta kaksikin myyjää suositteli ennemmin läppäriä, kun kuulemma tabletilla on hankala kirjoittaa.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Mä olen ostanut viime aikoina vähän liiankin paljon vaatteita, mutta kun on tullut vastaan niin kivoja housuja, kauluspaitoja, pikeepaitoja ja eilen tosi kiva J. Lindebergin ohut neuletakki, niin minkäs teet. :mrgreen: Vaatekaappi on kyllä nyt ihan mahdottomassa kunnossa, isompi asunto pitäisi löytää. :draamaa:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vanha kuvaputkitelevisioni sanoi yhteistyönsä irti, joten kävin eilen ostamassa elämäni ensimmäisen taulu-TV:n :tuuletus: Merkki on LG, tuumia löytyy 32. Nyt kun olen sitä katsonut, en enää koskaan haluaisi kuvaputkea. Tää on juippi nykyaikaa. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

iPhoneni lighting cable oli mystisesti hajonnut sisältä, joten jouduin ostamaan uuden. Maksoi 15,95€, toivottavasti on hieman kestävämpi. Ostin samalla hätälaturin, joka toimii pattereilla. Oli halvempi kuin ladattava versio, mutta varmaan tulee kalliimmaksi, mutta tuskin tulen tuota niin paljon tarvitsemaan. Ensimmäinen käyttötarve on kuitenkin Eric Saaden keikka tulevana lauantaina, koska uskon että akkuni ehtii loppua matkustamisen ja jonottamisen aikana. Yhtään en tosin tiedä, kuinka täyteen kyseinen vehje akun lataa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ostin Saksasta paljon uusia vaatteita. :surrur: Sieltä on niin ihanaa ostaa vaatteita, kun valikoimaa on, hinnat on edullisia ja vaatteet jopa istuvat. Ostin mm. farkut, mustat hyväpersehousut, pari neuletta ja toppia sekä ihanan fuksianvärisen mekon sekä vähintään yhtä ihanan sähkönsinisen mekon. Löysin myös uudet kävelykengät. Lisäksi ostin Helsinki-Vantaan lentokentältä hienon puseron, joka on ihanan värinen ja korostaa hienosti, mutta ei liian tyrkysti poveani. :ihana: Kivaa, kun on taas siistejä vaatteita esim. töihin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42031
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mietin shoppaisinko kalliin nahkarepun :miettii:. Jos sinne sisälle hajoaa kananmunapaketti, miten sen saa puhdistettua?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Kananmunapaketteja ja muita katastrofin aineksia sisältäviä tuotteita varten on hyvä pitää mukana muovipusseja. :)
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6310
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja mariah »

forumin mic macissa muuttomyynti,kaikki -30-70% ! shoppasin mustavalkoset lenkkarit,harmaan villatakin ja korvakorut..kaikki makso yht. 15,70. halvalla lähti hyvät! :)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42031
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ostin sen sikakalliin nahkarepun.
Viimeksi muokannut Rousku, 22 Huhti 2014, 14:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin 80 euroa maksaneen sähköhammasharjan. On ainakin kunnollinen. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Shoppasin eilen itselleni auton. Pienen, sievän, ja näppärän. Kyllä nyt kelpaa huristella sillä koulumatkat. :ashanti: (En löytänyt sopivaa hymiötä)
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin kolme uutta pitkähihaista ja sukkia. Aiemmin mielikuvani C & A -liikkeestä on ollut junttimainen ja kallis, mutta tuolla oli kyllä hyvännäköisiä releitä ja edulliseen hintaan. :peukku: New Yorker on Linzissä lähinnä naisille tarkoitettu. :lohduton:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään minun oli tarkoitus ostella vaikka sun mitä, mutta löysin vain luomupyyhkeen. Japanilais-eurooppalaisessa One green elephant -liikkeessä olisi ollut vaikka mitä hauskaa, muttei valitettavasti mitään nyt tarvitsemaani.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ostin arganöljyä, jota käytetään ihonhoitoon ja sen pitäisi mm. häivyttää aknearpia ja kosteuttaa. Tuota öljyä saadaan arganpuun pähkinöistä eikä kyseistä puuta kasva kuin Marokossa. Oli kyllä sitten melko kallistakin, 18 euroa 50 millilitran pullosta. Arganöljy on herättänyt paljon huomiota kosmetiikkamaailmassa, joten odotan innolla sen kokeilemista.
What color is your life?

Vastaa Viestiin