Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Eilen tehokasta ostosaikaa aamukymmenestä iltaseiskaan. Ollaan kohta kuin venäläiset turistit, pakko ostaa kun kerran pääsee sellaiseen kauppaan, josta irtoaa jotain ostettavaakin. Autokauppoja, hullut päivät, Ikeaa jne. Stockalta ei tosin löytynyt oikein mitään, partakone ja kirjoja, mutta siinäpä se.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Marjukka kirjoitti: Jönsi jo sanoi tuolla toisaalla, ettei Stockalla ollut oikein mitään. Löysikö kukaan muu mitään Hulluilta?
Taidan vetää tämän takaisin, nyt kun pääsin äidin kortilla ostoksille.  :heh: Uudet farkut ja tyhjiä dvd-levyjä (olivat kai tarjouksessa, mutta eivät silti halpoja). Ja Neekerinpusuja. Olisi ollut aika paljon kivoja farkkuja, mutta kokoa 28/28 eli liian lyhyitä. Eivätkä olisi olleet edes kovin kalliita.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja WandA »

Meidänkin perheelle napattiin lauantaina paketti runeberginsuukkoja hintaan 4.90. Niitä sitten mussutettiin koko viikonloppu..  :hihi:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Runeberg. :heh:

Minä olen kasvanut neekerinpusuja syöden, eikä se minusta mihinkään lähde. :ylppis:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja WandA »

Minun ihana siskoni taas on koko ikäni manipuloinut minua käyttämään sitä nimitystä. Jotta voi vaan meitä kieroon kasvaneita..  :'(            .. :heh:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hulluilla päivillä kävin taas. Tarkotuksena oli käydä noukkimassa serkulle Simpsonien kaudet 1 ja 6. Nehän tuli vasta tänään myyntiin sinne tolla tarjoushinnalla 19e/kpl. Olin stockalla klo 8.08 ja yllätyksekseni oli hyllyt jo lähes tyhjät  :eeek: Ykköskautta oli jonkin verran vielä, joten sen sain napattua. Hetkeks jäin kytikseen ja joku likka palauttikin kutoskauden hyllyyn, joten sen sain myös. Seiskakausi oli kokonaan loppunut, kuutosta myyjä sitten vielä toikin lisää 5 kappaletta, mutta sanoi siinä olleen viimeiset.  :eeek: :eeek:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tää lähtee Joensuuhun shoppailemaan. Ei mitään erikoista ennakkoon mielessä, mutta jotain kivaa ja piristävää pitää hommata. Ei kahta sanaa!!  :peukku:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti: Hulluilla päivillä kävin taas. Tarkotuksena oli käydä noukkimassa serkulle Simpsonien kaudet 1 ja 6. Nehän tuli vasta tänään myyntiin sinne tolla tarjoushinnalla 19e/kpl. Olin stockalla klo 8.08 ja yllätyksekseni oli hyllyt jo lähes tyhjät  :eeek: Ykköskautta oli jonkin verran vielä, joten sen sain napattua. Hetkeks jäin kytikseen ja joku likka palauttikin kutoskauden hyllyyn, joten sen sain myös. Seiskakausi oli kokonaan loppunut, kuutosta myyjä sitten vielä toikin lisää 5 kappaletta, mutta sanoi siinä olleen viimeiset.  :eeek: :eeek:
Mä arvasin tämän... Saamatta jäi TAAS multa nämäkin  :vollotus:
Olis pitänyt "tilata" nämä JeSSSeltä... velipoika lupasi hakea, mutta ei se sinne ehdi kuitenkaan pitkään aikaan... sniff...  :'(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: Hulluilla päivillä kävin taas. Tarkotuksena oli käydä noukkimassa serkulle Simpsonien kaudet 1 ja 6. Nehän tuli vasta tänään myyntiin sinne tolla tarjoushinnalla 19e/kpl. Olin stockalla klo 8.08 ja yllätyksekseni oli hyllyt jo lähes tyhjät  :eeek: Ykköskautta oli jonkin verran vielä, joten sen sain napattua. Hetkeks jäin kytikseen ja joku likka palauttikin kutoskauden hyllyyn, joten sen sain myös. Seiskakausi oli kokonaan loppunut, kuutosta myyjä sitten vielä toikin lisää 5 kappaletta, mutta sanoi siinä olleen viimeiset.  :eeek: :eeek:
Mä arvasin tämän... Saamatta jäi TAAS multa nämäkin  :vollotus:
Olis pitänyt "tilata" nämä JeSSSeltä... velipoika lupasi hakea, mutta ei se sinne ehdi kuitenkaan pitkään aikaan... sniff...  :'(
voi kökkö :( Tosin vitoskautta siellä oli vielä jonkun verran, toivottavasti niillä vielä varastossakin.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

"Hauskintahan" on se, että kaudet 1-5 ovat olleet Anttilassa tarjouksessa samaan hintaan jo aiemmin. Ehkä yhä. :roll: Mutta heti kun hintalappu onkin keltainen, alkaa vasta ostorynnistys... 6 & 7 -kaudet olisivat tarpeelliset meikäläiselle, mutta eiköhän niitä saa myöhemminkin ihan yhtä edullisesti - viitoskauden katsominenkin vissiin vielä kesken...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

seiskakautta näin yhden kappaleen jonkun likan kädessä. Se oli niitä "erikoisbokseja" eli jotka on jonkun hahmon päänmuotoinen. Ei näytä kovin kivalta hyllyssä jos muut on niitä normaaleja bokseja..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti: "Hauskintahan" on se, että kaudet 1-5 ovat olleet Anttilassa tarjouksessa samaan hintaan jo aiemmin. Ehkä yhä. :roll: Mutta heti kun hintalappu onkin keltainen, alkaa vasta ostorynnistys... 6 & 7 -kaudet olisivat tarpeelliset meikäläiselle, mutta eiköhän niitä saa myöhemminkin ihan yhtä edullisesti - viitoskauden katsominenkin vissiin vielä kesken...
Minusta nuo kaudet 3-5 olivat Anttilassa samaan hintaan vain silloin, kun oli se "Keskusvaraston tyhjennys"-ale - ja ainakin Hyvinkään Anttilassa oli tapahtunut ryntäys sillä ekaa ja tokaa kautta lukuunottamatta olivat kaikki loppuneet. Eikä lisää tule.
Mulla on ainakin suuri pelko, kun kaksi isoa ketjua myyvät polkuhintaan loppuun noita bokseja, että maahantuoja on myynyt heille loppuvaraston ja saatavuus hankaloituu! En todellakaan aio jäädä tuleen makaamaan ja tuudittautua tunteeseen, että "eiköhän niitä saa myöhemminkin ihan yhtä edullisesti"... :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kaikki Seinfeld-kaudet on kans 22,90 €. Siippa oli kuulemma meiltä puuttuvat ostanut pois kuleksimasta.

Mietin vielä, kävisinkö hakemassa sen digi-tv-tikun tietokoneeseen, kympin halvempi kuin tarjouksissa yleensä :miettii:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

tonywerner kirjoitti: Minusta nuo kaudet 3-5 olivat Anttilassa samaan hintaan vain silloin, kun oli se "Keskusvaraston tyhjennys"-ale
Niinhän se taisi olla. :puna: Tosin olivat hetken aikaa myös ennen KVT-päiviä tuolla hinnalla.

Mä en jaksa uskoa että nuo maasta/maailmasta loppuvat. Sellaisesta sarjasta kuitenkin kysymys, että saatavuuden luulisi olevan aika varma vielä myöhemminkin.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti: Mä en jaksa uskoa että nuo maasta/maailmasta loppuvat. Sellaisesta sarjasta kuitenkin kysymys, että saatavuuden luulisi olevan aika varma vielä myöhemminkin.
Mutta ENTÄS JOS!  :shock: :eeek:
Kausittaistahan tuo saatavuus on kysytympienkin sarjojen/elokuvien kohdalla... Ja The Simpsons boksien kauppa ei kaiketi ole kuitenkaan käynyt niin kuumana, kun hintojakin poljetaan, että niitä painettaisiin koko ajan lisää.
Se on sitä normaalia kiertokulkua... Ensin myydään kovalla hinnalla, sitten alennushinnalla loppu varasto, ja sitten sitä ei enää saakaan... kunnes taas joskus keksitään joku uusi markkinointikikka... ja otetaan erilaisessa paketissa uusi painos.
Mä aion kyllä haalia ne (hinnalla miltei millä hyvänsä), etten VAAN JÄÄ ILMAN  :heh:
Frendit taitaa olla sellainen sarja, jota on koko ajan myynnissä, kun kauppa käy.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Jónsì kirjoitti:
Marjukka kirjoitti: Jönsi jo sanoi tuolla toisaalla, ettei Stockalla ollut oikein mitään. Löysikö kukaan muu mitään Hulluilta?
Taidan vetää tämän takaisin, nyt kun pääsin äidin kortilla ostoksille.  :heh: Uudet farkut ja tyhjiä dvd-levyjä (olivat kai tarjouksessa, mutta eivät silti halpoja). Ja Neekerinpusuja. Olisi ollut aika paljon kivoja farkkuja, mutta kokoa 28/28 eli liian lyhyitä. Eivätkä olisi olleet edes kovin kalliita.
Hups, kävin ostamassa vielä 25 Stabiloa äiteen rahoilla.  :heh:

Ei sais antaa luottokorttia tälle. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

tonywerner kirjoitti: Mutta ENTÄS JOS!  :shock: :eeek:
Aina on toki olemassa se riski että JOS. :joojoo: Paikallisia vaikuttavat olevan erot, Vantaan Variston Kodin1:ssä oli tänään ainakin kaikkia viittä ensimmäistä kautta tarjolla 19,95€. :joojoo:

Hulliksille en tänään raahautunut. Jos huomenna piipahtais.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

WandA kirjoitti:Minun ihana siskoni taas on koko ikäni manipuloinut minua käyttämään sitä nimitystä. Jotta voi vaan meitä kieroon kasvaneita..  :'(            .. :heh:
Pointti taisi olla se, ettei se poliittisesti korrekti versio kyllä ihan Runeberg ole. :heh:
What color is your life?

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja WandA »

Pointtini OLI se, että haluaisin sanoa aina että NEEKERIN SUUKOT, mutta siskoni sanoo aina, että pitää sanoa Runebergin suukot kun nykymaailmassa kerran eletään. Ei sen enempää.  ;)
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

WandA kirjoitti:Pointtini OLI se, että haluaisin sanoa aina että NEEKERIN SUUKOT, mutta siskoni sanoo aina, että pitää sanoa Runebergin suukot kun nykymaailmassa kerran eletään. Ei sen enempää.  ;)
Sori, mutta mää kualen! :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Siis niiden suukkojen nimi on Brunbergin suukot. ;)
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei ne ole Ryynepärin suukkoja.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kyllä oli sit niin tylsä ale Stockalla.

Olin eilen Hyllyillä Päivillä ostattelemassa vanhemmilleni digiboksia,
mutta kun näin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan, olin jyrkästi pettynyt.
Ilmankos siellä oli jäljellä edellispäivän karvahattuboksia lavallinen ja
kyseisen päivän 'parempaa' mallia kaksi lavallista...

Halvaks tuli. En ostanut mitään.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kävin haaveilushoppailemassa tänään ekan kerran koskaan Hulluilla päivillä. Ei sillä, ettenkö olisi voinut pelkän haaveilun sijaan oikeasti ostaakin jotain, mutta jäi vaan tältä erää. Paljon oli mielenkiintoista, mutta aah, niin vähän rahaa... valitettavasti! :(
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Minä shoppailin todella rajusti eilen Hulluilla päivillä! Ostin kolme Fazerin suklaapatukkaa ja yhden RitterSportin suklaalevyn. Yhteishinta kaksi euroa. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Musta on niin kamalan huvittavaa nähdä koko ajan taas hullut päivät -kasseja. :rofl: Itse en Stockalle mene kyllä tallattavaksi.  :heh:
Raipatirai

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Hei, minä olin sentään edellispäivänä pukeutunutkin Hullut päivät -värien mukaisesti! :ylppis: Minulla oli keltainen paita ja mustat housut. Se oli kylläkin vahinko.  :hiips:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Niivvarmaa oli vahinko.  :heh: Ihana Naali <3 :hali:
Raipatirai

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Eilen ostin tuleville kissoilleni kantokopan ja kantohihnan eläinkaupasta.  :ihana: Myyjää vähän nauratti, kun kerroin etteivät kissat ole vielä edes syntyneet, mutta pakko oli jo päästä ostamaan tarvikkeita.

Ja ihana myyjäsetä antoi kalenterin kaupan päälle, kun siinä oli kuva rodusta, jota tulevat kissani edustavat.  :)
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mitä mulla on mennyt ohi  ???. Mitä kissoja sulle tulee?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mäkin kävin vähän shoppailemassa, tosin en joutunut maksamaan ite  :mrgreen:

Sain ihanan pinkki-kultakoristeisen huivin HenkkaMaukasta, sinisen laivasto-tyyppisen pannan ja vaaleanpunaisen sydämenmuotoisen kylppärimaton  :heh: Tarpeellista, mutta mikäs siinä kun toinen halusi ostaa  :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin