Sata salamaa (Sääseuranta)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Perjantaina ja lauantaina oli niin ihana sää, lämpöä noin 20 astetta, aurinkoa ja vienoa tuulta. Koko kesä voisi olla sellaista. Aloin melkein itkeä, kun kuulin tämän viikon helle-ennustuksista. Meinasin jo mennä ostamaan kolmen sadan euron ilmastointilaitteen opintolainalla, mutta sitten luin keskustelupalstoilta, ettei se oikein viilennä huneilmaa kuin tyyliin yhden asteen, joten ehkei kannata, ainakaan sillä hinnalla. Täytyy vain yrittää kestää. :sorivaan: Onneksi en ole kesällä kokopäivätöissä, niin ei tarvitse stressata niin paljon unettomista öistä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Toivottavasti tulee yhtä lämmin kesä kuin viime vuonna :rakkaus: . Jos helteet alkavat jo tällä viikolla, niin hellepäivistähän voi nauttia lähemmäs 80 päivää :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^ Niinpä! :ihana: Ihanaa, kun me helteistä pitävät saamme nautintoa masentavan ja ahdistavan talven jälkeen. <3 Kaikkein parhainta olisi, jos lämpötilat olisivat n. +35 astetta, se olisi vieläkin parempaa!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei +30 astetta ole kuuma, vaan lämmin. :heihaloo:

Ihanaa kun kerrankin ei tarvitse palella.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Violette kirjoitti:Perjantaina ja lauantaina oli niin ihana sää, lämpöä noin 20 astetta, aurinkoa ja vienoa tuulta. Koko kesä voisi olla sellaista. Aloin melkein itkeä, kun kuulin tämän viikon helle-ennustuksista. Meinasin jo mennä ostamaan kolmen sadan euron ilmastointilaitteen opintolainalla, mutta sitten luin keskustelupalstoilta, ettei se oikein viilennä huneilmaa kuin tyyliin yhden asteen, joten ehkei kannata, ainakaan sillä hinnalla.
Samat on tunnot :lohduton: Kuumuudesta pitävät eivät tajua, että on ihmisiä, joiden elimistö ei kestä kolmenkympin helteitä. Jaksan kumminkin uskoa, että selviän tästäkin kesästä hengissä, mutta äitini ei välttämättä selviä...

Tuota ilmastointilaitetta olen itsekin miettinyt. Mun eläinlääkärillä on sellainen tutkimushuoneessa ja ainakin se viilentää todella hyvin. Kai niitäkin on erilaisia, kolmenkymmenen neliön tilaan tarkoitettu maksaa muistaakseni 399 euroa ja jos se on isommassa tilassa, niin ei se sitten välttämättä viilennä paljoakaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Jónsì kirjoitti:Ei +30 astetta ole kuuma, vaan lämmin. :heihaloo:

Ihanaa kun kerrankin ei tarvitse palella.
Jep :joojoo:
<3

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hazel kirjoitti:Samat on tunnot :lohduton: Kuumuudesta pitävät eivät tajua, että on ihmisiä, joiden elimistö ei kestä kolmenkympin helteitä. Jaksan kumminkin uskoa, että selviän tästäkin kesästä hengissä, mutta äitini ei välttämättä selviä...
:hali:

Mä lohduttaudun sillä, että mua talvi ei masenna eikä ahdista. Se sentään jatkuu melkein koko vuoden. :heh: Eikä toivottavasti ole mahdollista, että koko kesä olisi tällaista, vaan eiköhän niitä mukavia 15-20 asteen lämpötilojakin saada.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä ymmärrän kyllä, että toiset nauttivat helteistä. Muistan hyvin, kun parikymppisenä aina sanoin, että saisi olla koko ajan kesä ja kunnolla hellettä. Nyt se vaan ei enää tunnu kivalta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Joo, mäkin ymmärrän kyllä ja tykkäsin itsekin ennen enemmän.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Margot kirjoitti: Mä lohduttaudun sillä, että mua talvi ei masenna eikä ahdista. Se sentään jatkuu melkein koko vuoden. :heh: Eikä toivottavasti ole mahdollista, että koko kesä olisi tällaista, vaan eiköhän niitä mukavia 15-20 asteen lämpötilojakin saada.
Samixii! :surrur: Onneksi olemme syntyneet maahan, jossa ei kuitenkaan ole häkellyttävän kuumaa kuin pienen osan vuodesta. :peukku: Olen tosiaan miettinyt puolivakavissani, että jos nämä helteet ovat tuleet erottamattomaksi osaksi Suomen kesää, voisin muuttaa Islantiin. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä puolestani suunnittelen vakavissani muuttoa Thaimaahan - ainakin talvikaudeksi :joojoo: Ensi vuoden vaihteessa lähden sinne katsastamaan kulmia :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Suomen talvi ei ole hyväksi kenellekään normaalille ihmisille :eiei: Itse harkitsen Kanarian saaria tai jotain Espanjan eteläkärkeä talven viettopaikaksi :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Suomen talvi ei todellakaan ole hyväksi kenellekkään. :eiei: Ne, ketkä valittavat kuumuudesta, voisivat miettiä niitä, joiden psyyke ei kestä talvea eli pimeyttä ja kylmyyttä. Minun mielenterveys ainakin kärsii pidemmän päälle talvista, ja yritänkin järjestää tulevaisuuteni niin, että saan työskennellä / oleilla ainakin osan talvesta (pari kuukautta vaikka pienemmissä jaksoissa) ulkomailla. :joojoo:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

i wanna be a toy kirjoitti:^Suomen talvi ei ole hyväksi kenellekään normaalille ihmisille :eiei:
Minä en olekaan normaali ihminen, olen northern girl :kaunis:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Siis ihan oikeasti Suomen talvi sopii minulle erinomaisesti, enkä koe olevani mitenkään poikkeava, ainakaan pahasti :heh: . Minä nautin lumesta ja pakkasesta, eikä pimeys haittaa ollenkaan, itse asiassa elän muutenkin täysillä ilta-ja yöaikaan. Valoahan saa lampuista, ei sitä säkkipimeässä tarvi olla :mrgreen: Mua ei masenna talvella ollenkaan, eikä sen puoleen syksyllä eikä keväälläkään, mutta kesähelteillä alkaa joskus usko loppua :niinpa: . Tykkäisin kyllä kesästäkin, jos mittari ei nousisi koskaan yli 23 asteen ja jos yöllä putoaisi johonkin 18 asteeseen, että ilma raikastuisi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tämä sama keskustelu käydään joka talvi ja kesä :heh: Mutta jokainen nauttikoon tai kärsiköön mistä keleistä tykkää :draamaa: Minä aion nauttia täysin siemauksin tästä kesästä ja toivottavasti rikotaan kaikki entiset helle-ennätykset :vonkaus:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

i wanna be a toy kirjoitti:Tämä sama keskustelu käydään joka talvi ja kesä :heh: Mutta jokainen nauttikoon tai kärsiköön mistä keleistä tykkää :draamaa: Minä aion nauttia täysin siemauksin tästä kesästä ja toivottavasti rikotaan kaikki entiset helle-ennätykset :vonkaus:
Erittäin hyvin sanottu! :joojoo:

Mun mielestä aina voisi olla vähintään 15 astetta lämmintä, eikä nuo 30 asteen helteetkään edes tunnu vielä pahoilta. Itse asiassa täällä Kotkassa kun aina tuulee, sekin jo viilentää ilmaaa, vaikka mittari näyttäisi toista. :draamaa: Joku 40 voisi olla jo liikaa, mutta sellaisiin lukemiin tuskin edes täällä päästään.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hazel kirjoitti:Siis ihan oikeasti Suomen talvi sopii minulle erinomaisesti, enkä koe olevani mitenkään poikkeava, ainakaan pahasti :heh: . Minä nautin lumesta ja pakkasesta, eikä pimeys haittaa ollenkaan, itse asiassa elän muutenkin täysillä ilta-ja yöaikaan. Valoahan saa lampuista, ei sitä säkkipimeässä tarvi olla :mrgreen: Mua ei masenna talvella ollenkaan, eikä sen puoleen syksyllä eikä keväälläkään, mutta kesähelteillä alkaa joskus usko loppua :niinpa: . Tykkäisin kyllä kesästäkin, jos mittari ei nousisi koskaan yli 23 asteen ja jos yöllä putoaisi johonkin 18 asteeseen, että ilma raikastuisi.
Olen aikalailla samaa mieltä, paitsi en tykkää keväästä ja se joskus masentaa. Tänä aamuna oli kai joku 17 astetta, kun lähdin töihin vähän ennen kahdeksaa ja se tuntui aika mukavalta.

Mä kyllä koen olevani vähän hullu, joten siksi en ehkä suuremmin kärsinyt viime talven pakkasillakaan. :heh:

Olen ihan täysin sisämaaihminen, mutta helteellä kieltämättä voisi olla kivempi olla rannikolla, jossa sentään tuulee.
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Hurrican kirjoitti:Ne, ketkä valittavat kuumuudesta, voisivat miettiä niitä, joiden psyyke ei kestä talvea eli pimeyttä ja kylmyyttä.
Ne, ketkä valittavat talven pimeyttä ja kylmyyttä, voisivat miettiä niitä, joiden psyyke ei kestä kuumuutta. :joojoo: Eiköhän meistä jokainen ahdistu/masennu erilaisista asioista ja jokaisella on minusta oikeus niin ihkuttaa kuin valittaakin.

Itse kuulun ihmisiin, jotka eivät kestä kuumuutta. En pysty nukkumaan kuumalla ilmalla, kuumuutta ei pääse karkuun. Talvella voi olla sisätiloissa lämpimässä, kesää ei pääse pakoon minnekään. Enkä oikein ymmärrä, miksi vastakkain täytyy laittaa 30 asteen helle ja 30 asteen pakkanen. Minusta molempia saa vihata. Itse tosin noista vaihtoehdoista valitsen mieluummin sen pakkasen, vaikka sekin on toki kamala.
Viimeksi muokannut Nehaka, 07 Kesä 2011, 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä en ainakaan ajattele muita ihmisiä silloin kun kerron rakastavani hellettä. Samoin en ajattele muita ihmisiä silloinkaan kun kerron rakastavani jäätelöä. En ajattele muita ihmisiä edes silloin kun kerron rakastavani nukkumista. :surrur:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

i wanna be a toy kirjoitti:Tämä sama keskustelu käydään joka talvi ja kesä :heh: Mutta jokainen nauttikoon tai kärsiköön mistä keleistä tykkää :draamaa:
Olen samaa mieltä :joojoo: En ymmärrä mikä siinä on, että aina kun joku sanoo kesällä, että nyt on kyllä liian kuuma, niin heti on joku rutkuttamassa että höpö höpö, ajattelepa meitä jotka kärsivät koko pitkän talven ja kärsi sinä nyt siinä sitten, buhahaha! Emme me helteen dissaajatkaan ala talvella vahingoniloisesti ilkkumaan niille, jotka kärsivät talvella. Kieltämättä teitä kyllä käy sääliksi, kun kylmää/viileää on Suomessa suurimman osan vuotta ja lämmintä vain vähän aikaa, mutta sellaista se on Suomessa. :( :hali: Onneksi tekin saatte siis välillä nauttia, se hyvä puoli tässä säässä tietty on. Kivaa kun joillakin on kivaa, mutta minulla ei ole kivaa ja mielestäni tässä ketjussa pitäisi saada myös mielipiteensä sanoa ilman, että joku tulee urputtamaan, miten mielipide on väärä.

Minua ei talvi erityisemmin ahdista, koska sisätiloissa on aina vähintään 22 astetta lämmintä ja valoisaa. :ihana:
Nehaka kirjoitti: Itse kuulun ihmisiin, jotka eivät kestä kuumuutta. En pysty nukkumaan kuumalla ilmalla, kuumuutta ei pääse karkuun. Talvella voi olla sisätiloissa lämpimässä, kesää ei pääse pakoon minnekään. Enkä oikein ymmärrä, miksi vastakkain täytyy laittaa 30 asteen helle ja 30 asteen pakkanen. Minusta molempia saa vihata. Itse tosin noista vaihtoehdoista valitsen mieluummin sen pakkasen, vaikka sekin on toki kamala.
Komppaan :samaamielta:

MUOKS. Tänne pitäisi varmaan perustaa kaksi eri sääketjua: yleinen sääkeskustelu sekä kaksi ketjua, joista toisessa saa ihkuttaa vallitsevaa säätä ja toisessa valittaa siitä. Vältyttäisiin siltä, että joku draamaperhonen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, kun joku kehtaa olla eri mieltä vallitsevan säätilan ihanuudesta/kamaluudesta. :heh:
Viimeksi muokannut Violette, 07 Kesä 2011, 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jónsì kirjoitti:Minä en ainakaan ajattele muita ihmisiä silloin kun kerron rakastavani hellettä.
Kiva, kun olet kerrankin kanssani samaa mieltä. :joojoo:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja mpappa »

AAAAA kesän lapsi mä ooooooooooon! Ihanaa, varjossa mittari näyttää 29 astetta ja pilven hattaraakaan ei näy. Varmaan inhottavaa niille, jotka eivät pidä helteestä. Mutta mä nautin, sillä ensi viikolla varmaan jo normaalimpi kesäpäivälämpötila vallitsee.
Love shine a light

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jee, tänään tuulikin kivasti, joten ei ollut tukalaa! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Niin oli :uujee: Oikein ihana kesäpäivä. Harmittaa vähän, etten oleskellut ulkona pidempään kuin matkan spinningiin ja sieltä takaisin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä oon jo ihan ruskee naamasta. Mun ei tarvi olla ku pari kymmentä minsaa tuol ulkona, niin oon ihan ruskee. Outo iho...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Grr 39 auringossa. :kups: Apua tänne kuolee. Sisällä sentään alle 30...
And when I cry I cry for both of us.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

vilkaistu aika monesti jo mittaria ja uskottava se on... 32.5 astetta, ilm. myös pohjanmaan ennätys, en vain saanut tietoa perille ratioon asti. Arvasitte oikein, olen enemmän normaalimman leudomman ilman ystävä...harmi etteivät nuo merituulet yllä enää tänne asti... toivon myös että hellefanit pitäisivät järjen päässä tuon auringonoton ja -oleilun suhteen... helteestä kuitenkin kärsii selvä valtaosa eliölajeista... tuo Hazelin unelmoima 18-23 astetta vaikuttaisi melko ihanteelliselta... ja siedettävähköltä.
koirulin joutui viemään taas tuonne sementillä vuorattuun autotalliin, sieltäpä saa seurailla lehmiä ja välilä käyään joessa vilvoittelemasa... ai työteho? no alla kaiken arvos..arvioinnin...
Viimeksi muokannut romualdo, 14 Kesä 2011, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä oon ainakin todella tyytyväinen näihin neljään vuodenaikaan, tykkään jokaisesta. Toki valittaakin pitää jos pitkään on hirveitä pakkasia tai pitkään järkyttäviä helteitä, mutta onneks mitkään niistä ei jatku muutamia viikkoja pidempään. Pakko todeta loppuun vielä, että KESÄ :rakkaus:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Sata salamaa (Sääseuranta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Minäkin tykkään kaikista vuodenajoista :uujee: Kesäkin on onnistuessaan ihanaa aikaa! :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin