Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, voi ollakin tuo, ehdotan sitä. Kiitoksia :)

Katselin tässä pari leffaa aikani kuluksi:

Kuvitteellisia sankareita
(Imaginary Heroes/USA 2004, 107')
Ohjaaja: Dan Harris.
Pääosissa: Sigourney Weaver, Emile Hirsch, Jeff Daniels, Michelle Williams.
Nuoren urheilijalahjakkuuden kuolema oman käden kautta jättää muut perheenjäsenet painimaan syyllisyyden ja selvittämättömien kysymysten kanssa.
Ihan katsottava perhedraama.
Kolme tähteä

Another Meltdown
Pääosissa: Man Cheuk Chiu, Hoi Lin, Qi Shu, Ken Wong,
Ohjaus: Allun Lam
Hongkong-toiminnan ystäville
suunnatun filmin sankari on
kiinalaispoliisi, joka niskuroi esimiehilleen
joutuessaan elokuvan
alussa selvittämään lentokonekaappausta. Rangaistukseksi
sankari komennetaan Lavernia-nimiseen itäblokin
maahan.
Näitä kiinalaisia mäiskintäleffoja jaksaa sujuvasti katsoa pari vuodessa.
Pari tähdykkää
Viimeksi muokannut Hazel, 10 Helmi 2009, 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Viimeksi on tullut katsottua niin Alien kuin Alienskin ja molemmat on hyviä, vaikka ovatkin erityylisiä. Kyllä ne isot pojat (Ridley Scott ja James Cameron) vaan osaavat.

Taitaa olla kahden leffakäynnin viikko. Torstaina voisi käydä katsomassa Benjamin Buttonin ja perjantaina luennolta selvittyäni kuin varkain ensi-iltaan saapuva Perjantai 13. päivä -remake, jolta en tosin odota mitään suuria silti toivoen, että olisin väärässä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Kävin katsomassa Twilight elokuvan. Oli todella yllättävän hyvä! :joojoo: Hyvät näyttelijät, hyvin tehty, monet kohtaukset meni niinku leffoissa ei yleensä mee, ja ihan kiva tarinakin... Suosittelen. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Doubt nähty. Elokuva ei odotetusti ollut mikään mahtipontinen, mutta kyllä mä niin rakastan Meryl Streepiä. :ihana:

**** tähteä

Huomenna meen katsomaan 3D -laseilla Boltin. :uujee:
Raipatirai

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Benjamin Buttonin uskomaton elämä - :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
Se on sitten siinä. Vuoden ehdottomasti hienoin elokuva :ihana: . Benjamin Button todistaa sen, että on vielä sellainen asia kuin "elokuvan taika". Onneksi otin 23. päivän vapaaksi, niin voin katsoa kaikessa rauhassa, kuinka tämä elokuva putsaa palkintopöydän Oscar-gaalassa. En suosittelisi kenellekään elokuvan väliin jättämistä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katsoin aamulla:

Hetki lyö
Etelä-Korea/Japani 2006. Käsikirjoitus ja ohjaus: Kim Ki-duk.
Pääosissa: Jung-woo Ha, Ji-Yeon Park, Hyeon-a Seong, Yeang-hwa Seo.

Oli aika lailla ajatuksia herättävä leffa kahden umpihullun tuhoon tuomitusta rakkaudesta plastiikkakirurgian viidakossa.
Neljä tähteä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Bolt ja vielä 3D -kokemuksena aivan uskomaton. :kups: Tykkäsin kovasti. :ihana: Disney osaa vielä onneksi myös ilman Pixariakin tehdä animaatioita. :ihana:
Raipatirai

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Vompeli kirjoitti:Bolt ja vielä 3D -kokemuksena aivan uskomaton. :kups: Tykkäsin kovasti. :ihana: Disney osaa vielä onneksi myös ilman Pixariakin tehdä animaatioita. :ihana:
Miten niin ilman.... Pixarhan on sulautettu Disneyhin nyt ja yksi pääjehuista John Lasseter on Boltinkin takana. Tämä on siis ensimmäinen animaatio täyden fuusion jälkeen.
Hello Hi!

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Aah no sitten joo ei mitään. :puna: Tarkotin vaan joo kun ei lukenut Pixaria missään niin aattelin kyseessä olevan täysin Disneyn omaa tuotantoa.

Onko Pixar yhä kuitenkin olemassa? :raaps:
Raipatirai

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

On se kai nimenä silti olemassa, vaikka kuuluukin kokonaan Disney-konserniin nyt... eli silläkin nimellä kai tulee vielä leffoja.

Niin, ja kyllähän ne Disneyn edelliset animaatioyritelmät kuten Chicken Little oli ihan sietämättömän huonoja, ei vissiin ollut vielä Pixarin apua niissä :puna: Noita perinteisiä 2D-piirrettyjähän ei kai enää edes tehdä :draamaa:
Hello Hi!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Just Buried oli hauskan hullu! :tapu: Ihan kiva oli välillä katsoa tuollaista ei-aasialaista. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Kyllä mä ainakin lasken Pixarin ja Disneyn animaatiot edelleen aivan erikseen. Pixarilta on seuraavaksi tulossa ainakin Up, Toy Story 3, Cars 2 ja Newt. Disneyn animaatiot onkin sitten ihan erikseen ja niiden tulevista elokuvista en tiedä kuin yhden. :mitvit:

Pixar. :ihana:
JuhaUK kirjoitti:Noita perinteisiä 2D-piirrettyjähän ei kai enää edes tehdä :draamaa:
Princess and the Frog on Disneyn yritys tuoda perinteiset animaatiot takaisin. Varmaan paljon tuon menestyksestä riippuu tullaanko noita näkemään vielä lähitulevaisuudessa. :miettii:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

The_Sipi kirjoitti:Benjamin Buttonin uskomaton elämä
En suosittelisi kenellekään elokuvan väliin jättämistä.
En minäkään! :kups: Olipa kyllä todella hyvä elokuva. Pituuttakin riitti 2h 46 min. :heh: Aito, hauska ja koskettava! :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jo toinen todella hyvä elokuva putkeen! :shock: Kielletty hedelmä on kyllä yksi parhaista suomalaisista elokuvista, jonka olen nähnyt. :kups: Leffa kertoo siis kahdesta vanhoillislestadiolaisesta tytöstä, jotka lähtevät kaupunkiin kokeilemaan "kiellettyä" elämää. Kyllä se melkein taitaa olla niin, että kun tietää Dome Karukosken olleen teossa mukana, niin leffa kannattaa mennä katsomaan. Hyvä, että Suomestakin löytyy kunnon ammattilaisia! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tällä hetkellä elokuvateattereissa pyörisi paljon sellaisia leffoja, jotka haluaisin nähdä. Esimerkiksi Peten viimeksi mainitsema. On ihan harmi, että ne ovat sellaisia, joita minun yleisin leffaseurani ei halua nähdä. Taidan odottaa ilmestymistä leffavuokraamoihin.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

No eiköhän seuraa löydy, vaikka tuolta leffatapaamiset ketjusta :joojoo: Ja jos ei löydy, niin mitäs sitten? :roll: Ei ole nyt tarkoitus olla töykeä ja epäkohtelias, mutta mä oon monestikin käynyt yksin elokuvissa. Monet on sitä ihmetelleet, kun oon sanonut olleeni yksin leffassa... Mutta ei siinä mun mielestä ole mitään ongelmaa. Eihän siellä leffassa muutenkaan jutella toisten kanssa. Yksin vaan, jos haluaa nähdä jonkun elokuvan eikä seuraa löydy. :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Viikonloppuna pitäisi katsoa ainakin Painija ja Revolutionary Road. Myös Benjamin Button ja Doubt ovat kiireellisenä listalla. Kun vaan ehtisi. Sitten siellä olisi vielä Milk.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Weewa kirjoitti: mutta mä oon monestikin käynyt yksin elokuvissa. Monet on sitä ihmetelleet, kun oon sanonut olleeni yksin leffassa... Mutta ei siinä mun mielestä ole mitään ongelmaa. Eihän siellä leffassa muutenkaan jutella toisten kanssa. Yksin vaan, jos haluaa nähdä jonkun elokuvan eikä seuraa löydy. :mrgreen:
Tjaa, tämän lähiteatterin tarjontaa en tiedä, mutta periaatteessa varmaankin pitäisi lähteä sitä varten Helsinkiin tai Jumboon. Joenkin tuntuu typerältä matkustaa puoli tuntia, että voisi käydä yksinään istumassa leffateatterissa, ja sitten sama takaisin, ja vielä maksaa kaksi seutulippua siitä epäsosiaalisesta lystistä. Ei mua vaan huvita matkustella "turhan" takia. Se on vähän kuin matkustaisin jotkin muuta yksinäistä aktiviteettia kuten kävelylenkkiä varten ensin bussilla tai junalla.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mullakin menee bussimatkaan Tampereelle puolisen tuntia, mutta olen sen usein matkustanut istuakseni yksin elokuvissa. Ei mitään ongelmaa, vaikka seura kyllä aina kelpaisi toki.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Elokuvissa käynti ei ole koskaan "turhaa". :femme:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mulla taas menee nykyisin melkein minne tahansa 45-60 min matkoihin, onneksi siihen tulee pian muutos :surrur: Ei jaksais, vaikka pakkohan se on ollut tuohonkin sopeutua. Joskus on hassua kuulla, kun joku valittaa puolen tunnin työmatkasta, että se on muka liian pitkä. Olisivat onnellisia. :ylppis:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hazel kirjoitti:Viikonloppuna pitäisi katsoa ainakin Painija ja Revolutionary Road. Myös Benjamin Button ja Doubt ovat kiireellisenä listalla. Kun vaan ehtisi. Sitten siellä olisi vielä Milk.
Suosittelen näitä kaikkia lämpimästi. :peukku: Vähintään neljän tähden elokuvia jokainen. :joojoo:

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Oscar-paniikkihan tässä jo alkaa iskeä. Benjamin Button tuli katsottua viime yönä, enkä voi kyllä sanoa hullaantuneeni, vaikka ihan kelpo pätkä oli. Luulen Milkin iskevän enemmän, toivottovasti ehdin tsekata vielä tänään!

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Katsoin äsken toista kertaa mahtavan Mulholland Driven :rakkaus: Ajattelin että josko tällä kertaa olisin ymmärtänyt sen juonen paremmin. Ehkä edistymistä tapahtuikin, mutta kyllä se täytyy vielä joskus taas katsoa.
Varmaan joku muukin täältä on saman leffan katsonut, niin miten te elokuvan tarinan ymmärrätte?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulholland Drive on loistoleffa. Lynch ei ehkä ole tarkoittanutkaan elokuvaansa loogisesti ymmärrettäväksi, mutta itse tulkitsisin leffan alkupuoliskon fantasiaksi ja noin 1/3 lopusta todellisuudeksi. Tasot kuitenkin limittyvät niin toisiinsa, että katsojalla on epätoivoinen tehtävä varmistaa, mistä lopulta on kyse.

Pitäisikin katsoa leffa taas uudestaan :joojoo: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja AntSa »

IHANA MULHOLLAND DRIVE! :ihana: Lynchin elokuvia ei ole oikeastaan tarkoituskaan ns. selittää. Ne vain ovat ja jäävät katsojan mieleen kummittelemaan ajoiksi. Joka katselulla niistä muuten löytää uusia asioita ja voi tavallaan mielessään kääntää tapahtumien tarkoitukset ja merkitykset taas omikseen. :ihana:

Mulla on vieläkin INLAND EMPIRE kelmuissa.. Josko kevään aikana avaisin kelmun ja katselisin 3 tuntisen Lynchin toistaiseksi uusimman filmin kaikessa rauhassa. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Hazel kirjoitti:Mulholland Drive on loistoleffa. Lynch ei ehkä ole tarkoittanutkaan elokuvaansa loogisesti ymmärrettäväksi, mutta itse tulkitsisin leffan alkupuoliskon fantasiaksi ja noin 1/3 lopusta todellisuudeksi. Tasot kuitenkin limittyvät niin toisiinsa, että katsojalla on epätoivoinen tehtävä varmistaa, mistä lopulta on kyse.
Jotenkin noin mäkin sen ymmärrän. Jotkut jutut kuitenkin jää aina häiritsemään, esimerkiksi se siellä kahvilan takana oleskeleva outo hahmo :mitvit:
AntSa kirjoitti:Mulla on vieläkin INLAND EMPIRE kelmuissa.. Josko kevään aikana avaisin kelmun ja katselisin 3 tuntisen Lynchin toistaiseksi uusimman filmin kaikessa rauhassa. <3
Pitäisi kyllä toikin jossain vaiheessa katsastaa uudemman kerran. Inland Empire on niin mahtava, etten sitä välttämättä edes halua ymmärtää :rakkaus:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

skidi kirjoitti:Tällä hetkellä elokuvateattereissa pyörisi paljon sellaisia leffoja, jotka haluaisin nähdä. Esimerkiksi Peten viimeksi mainitsema.
Suosittelen kyllä tuota Kiellettyä hedelmää ihan jo sen työvoimapoliittisen vaikutuksen vuoksi. :heh: Leffa on hyvä - tosin omat taustanihan ovat vähän erit, joten vaikutelma ei välttämättä ole kaikille yhtä voimakas. Esimerkiksi yhden kohtauksen aikana koko sali repesi nauramaan ja minä itkemään. :puna: Tuossa oli niin paljon minua, että siksikin siitä varmasti niin paljon pidin. :joojoo: Egoisti. :puna:

Muoks. Lisätään nyt vielä kuitenkin, etten itse kuulu mihinkään höyrypäävapaakirkkomeininkiin. Pidän niitä jopa vääräoppisina. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla jäi nyt menemättä elokuviin, mutta täytyy nuo oscar-ehdokkaat katsastaa sitten jälkeen päin.

Kotimaisista on listallani juuri tuo Kielletty hedelmä ja sitten Rööperi, ne on nähtävä mielellään jo leffateatterissa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Ostin juuri liput ensi lauantaiksi kahteen leffaan. Käyn aamulla katsomassa Slumdog millionairen, sitten käyn töissä kääntymässä ja iltapäivästä menen Kielletyn hedelmän näytökseen. Ja koko homma yhteensä 6 euroa - kiitos Tennispalatsin 10-vuotisjuhlapäivän! :tuuletus: Jos ei olisi noita töitä, menisin varmaan katsomaan myös Benjamin Buttonin, mutta jääköön se nyt toiseksi kerraksi. Säästetään vähän istumalihaksia samalla :heh: .

Kannattaa tosiaan tsekata tarjonta, sillä hinnat on 1-5 euroa ja näytöksiä on ympäri vuorokauden! Lisätietoja
I don't want more choice, I just want nicer things!

Vastaa Viestiin