Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Albatrossi

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Hazel kirjoitti: Huomenna tulee Unelmien sielunmessu  :ihana: Täytyy se taas katsoa ties monennenko kerran.
Ihan hyvä leffa, mutten saanut oikein otetta siihen. Aikoinaan luin tuon kirjan(Hubert Shelby Junior), mistä tuo elokuva on tehty. Se teki niin valtavan vaikutuksen ja se varmaan on syynä etten täysin innostunut elokuvasta.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tänään olis tarkoitus mennä katsomaan nimipäivien & huomisen kuukautispäivän kunniaks leffaan Tapaus Punahilkka. Siitä onkin aikaa kun oon leffassa käyny kattomassa mitään kevyempää viihdettä..yleensä oon käyny kattomassa vaan kauhuleffoja
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JeSSSe kirjoitti: huomisen kuukautispäivän
:shock: :shock: :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Hazel kirjoitti: Huomenna tulee Unelmien sielunmessu  :ihana:
Miä unohin! :hak:  :stupido:

Noh, raportoinpa silti viime päivien elokuvakatsastuksia. Toissapäivänä katsoin komediaksi merkityn Kiukun parempi puoli -nimisen elokuvan. Komedia mai ääs, draamaelokuva se oli ihan täysin ja varsin hyvä sellainen! Joan Allen teki aivan loistavan roolisuorituksen neljän teini-ikäisen lapsen yh-äitinä, joka kilahtaa täysin miehensä kadottua. Oikein koskettava ja elämänläheinen elokuva samaistuttavine roolihahmoineen.  :peukku:

Eilen katselin North Countryn, joka kertoi Usa:n ensimmäisistä naistyöntekijöistä kaivoksilla ja heidän, tai oikeastaan yhden naisen, taistelusta seksuaalista ahdistelua vastaan. Tällä kertaa Charlize Theron teki myöskin upean roolisuorituksen päättäväisenä yh-äitinä, joka on joutunut kokemaan kovia elämässään...  :'( Kyllä toisia sitten potkitaan päähän! Koskettava ja erittäin hyvä elokuva siis.  :peukku:

Jos tähtiä pitäisi alkaa jakelemaan, niin Kiukun paremmalle puolelle antaisin ehkä **** ja North Countrylle ehkä jopa ****½. Muhun näköjään vetoaa hyvin tällaiset vahvoja (yh-äiti)naishahmoja käsittelevät elokuvat...  :shock:  lol
Keep your head high above the water

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jónsì kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: huomisen kuukautispäivän
:shock: :shock: :shock:
...Tapaus Punahilkka  lol
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Katoin Naalin ja mun miehen kanssa Not another teen movien. Naalin kanssa seottiin, kun nähtiin se pipojätkä. :rofl:

Sitten katoin Naalin, miehen ja äitini kanssa Varkaitten paratiisin. Sen huumori oli lähinnä tahatonta, mutta silti nauratti koko ajan. Aiku se oli eroottinen.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jónsì kirjoitti: Ja se poika videokameran ja muovipussin kanssa on hot. :kuolaus:
lol Vieläkin naurattaa tuo ja sitten se taulu, jossa "sinulla on äitisi silmät". :stupido: :rofl:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re : Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja male »

Jónsì kirjoitti: Tänään tulee Billy Elliot :ihana:
Toi on niiiiin hyvä. :ihana:

Ja katsottiin komisario Palmu vielä perään...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Naali kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Ja se poika videokameran ja muovipussin kanssa on hot. :kuolaus:
lol Vieläkin naurattaa tuo ja sitten se taulu, jossa "sinulla on äitisi silmät". :stupido: :rofl:
Panisin. :kuolaus:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Naali kirjoitti:lol Vieläkin naurattaa tuo ja sitten se taulu, jossa "sinulla on äitisi silmät". :stupido: :rofl:
Aaahhahaa, olin jo unohtanut! :rofl:
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kuva

Tästä Johnnyn haastattelusta löytyy lisäksi Depp-elokuvia  :) Harmi kun en saanut suurennettua, mutta käykää lukemassa: http://www.satakunnankansa.fi

Satakunnan Kansan VIRTA-liite 11.8.2006
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

:heh: Katottiin eilen kolme ekaa tuntia Teemalta nauhoitetusta Bollywood-rainasta Ilon päiviä, surun päiviä vain tajutaksemme, että kasetti on ollut liian lyhyt 210 minuuttia kestävälle elokuvalle. :violette: Oli vielä avokin eka Bollywood-kokemus. :rofl: :niinpa: Noo, ainahan sitä voi lopun tapahtumat arvailla, mutta olis se viimeinen puolituntinenkin ollut ihan kiva nähdä. ;)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä katsastin eilen uuden sukupolven Vaaleanpunainen pantteri elokuvan, pääosissaan pari lempinäyttelijääni Steve Martin ja Kevin Kline. Ennen elokuvaa olin hieman skeptinen, sillä en aikaisemmin voinut kuvitella kenenkään astuvan Peter Sellersin saappaisiin...
Elokuva onnistui kuitenkin naurattamaan minua kovasti, vaikka ekat vitsit tuntuivatkin väkisinväännetyiltä. Mutta kun vauhtiin päästiin, niin ennakkoluulot laukesivat. Erityisesti kohtaus, jossa Martinin Closeau näyttää kuulusteluhuoneessa kuulusteltavalle varoittavan esimerkin miten käy kun kiveksiin kytketään sähköimpulsit. Oven takaa kuuluva kirkaisu ja sen jälkeen savuava sepalus naurattivat seuraavat puoli tuntia.
En oikeastaan suhtautunut elokuvaan Vaaleanpunainen pantteri elokuvana, enkä ajatellut Steve Martinia tarkastaja Closeauna. Erinomaisen hauska kohelluskomedia loppujen lopuksi siitä syntyi!  :repeilee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Catwoman oli ihan viihdyttävä paketti, vaikka useat juonen toteutukset olivat kyllä melko erikoisia. Erityiset plussat sille Mullan alla -sarjan äidille! Hän on erinomainen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

tonywerner kirjoitti: Erinomaisen hauska kohelluskomedia loppujen lopuksi siitä syntyi!  :repeilee:
Kohelluskomediat on kaikki yleensä hauskoja, varsinkin kun ne tuntuu olevan toisintoja mun omasta elämästäni.  :stupido: Musta Steve Martin on yksi hauskimpia näyttelijöitä, joten tuo Vaaleanpunainen Pantterin uusintaversio olisi senkin puolesta nähtävä.
Raipatirai

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Ate »

Pete kirjoitti: Catwoman oli ihan viihdyttävä paketti
Halle Berry Catwomanina  :kuolaus: <3
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Pete kirjoitti: Da Vinci Koodi oli kyllä surkea! :rofl:
Ainoat plussat tulee siitä, että elokuvassa kuulee ranskaa ja latinaa.
Mä kävin katsomassa Da Vinci-koodin (väliviivalla! ;)) tänään ja mä kyllä pidin. Voi olla että monta juttua meni ohi, kun en ole kirjaa lukenut, mutta silti varsin viihdyttävä pläjäys.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Violette kirjoitti: Mä kävin katsomassa Da Vinci-koodin (väliviivalla! ;))
Arvaa vaan, mietinkö viistoista kertaa, että miten se kirjoitetaan! :puna:
Sitten vielä kirjoitin sen väärin! :rofl: :repeilee:

Hyvä, että pidit! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Välillä ja väliviivalla, sillä Da Vinci on moniosainen määriteosa! Da Vinci -koodi.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jónsìn lailla minäkin sen olisin kirjoittanut.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katselinpa tuossa sunnuntain ratoksi Jennifer Love Hewittin "komedian" Confessions of a Sociopathic Social Climber. Olipas tökerö ja laskelmoitu tekele - tosi onnistuneesti vieläpä naamioitu se DVD-pakkaus, sillä vasta elokuvan lopussa oivalsin että kyseessähän on TV-elokuva!  :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Lyhyitä arvioita viime päivien elokuvakatselmuksista:

Elizabethtown: Nokkela juoni ja erittäin viihdyttävä, vaikka näyttelijäkaksikosta Orlando Bloom - Kirsten Dunst en erikoisemmin pidäkään. Kirsten olikin tässä elokuvassa parhaimmillaan, mitä olen ikinä nähnyt. :peukku: Pidin paljon!

Stepfordin naiset: Mun on pitänyt jo pitkään katsoa tämä elokuva, mutta vasta nyt sain aikaisiksi... Enkä pettynyt! Iski ainakin minun nauruhermooni ja kovaa, vaikka vähän yliampuva välillä olikin! Hulvaton Bette Midler!  :rofl:  :peukku:

Le Divorce: IHAN KAMALA!!!  :evil: Kate Hudsonin ja Naomi Wattsin "tähdittämä" leffa oli nimetty muka romanttiseksi komediaksi, mutta ei kyllä ollut komediaa nähnytkään! Kuolettavan tylsä juoni eikä naurattanut juuri ollenkaan... Pariisilainen miljöökin oli pelkästään ankea ja kalsa eikä mitään muuta, eikä edes puoliksi ranskaksi puhuminen auttanut... Yksinkertaisesti HUONO!  :niinpa: Onneksi maksoi vain euron Filmtownista...  :roll:
Keep your head high above the water

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mua kiinnostaisi tuo Elizabethtown (ei mitenkään Orlandon takia, ehei :heh:), joten kiva kuulla siitä kehuja. Pitänee vuokrata.

Ja juu, se on "Da Vinci -koodi". Pilkkua pitää nussia varovaisesti.

Naali, julma kokemus! :eiei:
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuva

Mami hoitaa oli yllättävän hyvä. Näyttelijäsuoritukset olivat jotakuinkin huomaamattoman taitavia, muttei kuitenkaan mitään erikoista. Parasta oli tarina ja se, ettei siinä väkisin yritetty naurattaa katsojaa. Hienosti oli myös sekoitettu perinteisesti hyvänä pidetty hahmo yleisesti pahana pidettyihin tekoihin. Neljä tähteä ja hyvä mieli. :D
Ai niin! Ja vielä lasi. Vuokrasin leffan Ärrältä ja mukana tuli Mami hoitaa -lasi. :rofl:

Jälkikirjoitus: Sanotaanko Suomessa äitiä mamiksi?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Onko kukaan käynyt vielä katsomassa sen United 93? Kiinnostaisi mielipiteet, kun se on saanut kriitikoilta tosi ylistävät arvostelut.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hazel kirjoitti:Onko kukaan käynyt vielä katsomassa sen United 93? Kiinnostaisi mielipiteet, kun se on saanut kriitikoilta tosi ylistävät arvostelut.
Ite en ole katsonut, mutta yhdellä toisella foorumilla kommentit oli lähes pelkästään kehuvia. Sanoivat, että se oli aika dokumenttimainen eikä siinä mässäilty tragedialla.
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

tänään TV1 klo 23.10 ENNEN YÖTÄ-elokuva! Pääosissa: Javier Bardem ja Johnny Depp, Sean Penn
v. 2000 valmistunut kuvaus homoseksuaalien ja toisinajattelijoiden vankeudesta Castron hallinnossa...Depp kaksoisroolissa transuna ja vanginvartijana.

PAKKO KATSOA/ottaa nauhalle!   :peukku:
Viimeksi muokannut minnie, 24 Elo 2006, 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Margot kirjoitti:
Ite en ole katsonut, mutta yhdellä toisella foorumilla kommentit oli lähes pelkästään kehuvia. Sanoivat, että se oli aika dokumenttimainen eikä siinä mässäilty tragedialla.
Juu, tuli varmaan samalta niitä luettua  ;). Taidanpa pistää muutaman euron likoon ja käydä ihan leffassa katsomassa. Paljonko elokuviin nykyään maksaa, mä oon jo kauan odottanut, että kaikki tulee vuokrattavaksi  :puna:. Nyt en vaan malttais tota odottaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Itse asiassa taisi kyllä olla eri foorumi. :mrgreen: Ellet satu naimisiin.infoa lukemaan? :puna:
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Luoja varjele en  :rofl: :rofl: :rofl:. Mä luulin, että oot Seurapiiristä sen lukenut  :mrgreen:.

No on se sitten hyvä, sitä on nimittäin nyt kehuttu monella foorumilla. Ja kriitikotkin on sen tosiaankin aika yksimielisesti kehuneet, joten mentävä se on katsomaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin