Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Telkusta tuli aika upee elkku tässä illan tuimaan, Tunnit. :peukku: Nicole Kidman :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jee, Kinokellarin kevään ohjelmisto julkaistu.  :tuuletus:

Monta leffaa, jotka voisi mennä katsomaan. Ei mitään klassikkoja kuitenkaan kevätkaudella :eiei: , mutta onpahan ainakin neljä leffaa, jotka saavat arvosanan "Mikä ettei, jos jaksamista riittää kyseisellä viikolla".
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onkos kukaan käynyt katsomassa kotimaista SOOLOILUA -leffaa?
Ainakin komeat katsojaluvut se on kerännyt.
Kristiina Elstelähän sai parhaan naissivuosan Jussin kyseisestä elokuvasta.
Ajattelin tänään mennä katsastamaan. Saija Lentonen :ihana:

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Tuli katsottua enemmänkin leffoja viikonloppuna. Kaikki sellaisia, joista olen ajatellut meneväni katsomaan ne elokuviin enkä ole koskaan mennyt. Sitten olen suunnitellut vuokraavani ne enkä ole koskaan tehnyt sitäkään.

Liikkuva linna: Ihana vaikkakin kaheli. Tai ehkä juuri siksi ihana.
V for vendetta: Yllättävän hyvä amerikkalaiseksi mainstreampläjäykseksi. Ajoittain ärsytti katsojan aliarvioiminen ja pointtien hillitön alleviivaaminen ja osoittelu neonvaloilla ja kylteillä tyyliin "Kai te kaikki nyt huomasitte, että tässä oli tällainen vertaus". Mutta niin se aina menee Hollywood-leffoissa, se pitää vain sietää. Tykkäsin kuitenkin ja olihan siinä silmäniloa. Natalie Portman kaljuna. <3
Saw: Aivan valtava pettymys. Epäuskottava ja naurettava. Kauhuleffa on todella epäonnistunut, jos kaikkein dramaattisimmaksi tarkoitetussa kohdassa, katsoja nauraa hysteerisesti.

Odotan aivan malttamattomana Sweeney Toddin ensi-iltaa. Miksi ihmeessä Suomen ensi-ilta muuten on niin valtavan paljon myöhemmin kuin Amerikan?

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

MuzaMaza kirjoitti:Onkos kukaan käynyt katsomassa kotimaista SOOLOILUA -leffaa?
Ainakin komeat katsojaluvut se on kerännyt.
Kristiina Elstelähän sai parhaan naissivuosan Jussin kyseisestä elokuvasta.
Ajattelin tänään mennä katsastamaan. Saija Lentonen :ihana:
oon nähny .. Se on sellaista hyväntuulista hömppää :peukku: Kristiina Elstelä on ihan just parasta :ihana:
Joops, ja ole tarkkana.. kohtauksessa missä Saija Lentonen ja Kari-Pekka Toivonen :kuolaus: tapaa ekan kerran oopperan lämpiössä vilahdan mä :mrgreen:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Viulu_ukko kirjoitti:
Joops, ja ole tarkkana.. kohtauksessa missä Saija Lentonen ja Kari-Pekka Toivonen :kuolaus: tapaa ekan kerran oopperan lämpiössä vilahdan mä :mrgreen:
Tuo oli viimeinen varmistus asiaan. Menen siis tänään leffaan!! :hali: :tapu:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

:hali:

se menee kyllä aika nopeesti, että melkein pitäis pyytää leffateatterissa hidastamaan siinä kohdassa :heh: ... mutta istun ihan siinä elokuvan tähtiparin takana ja mulla on kainalossa viulu :peukku: koska leffan apulaisohjaajan mielestä näytin ihan viulistilta :draamaa:
hyvää leffailtaa siis..
Sooloilua ei mielestäni ole mikään elämää suurempi teos mutta ei tarvitse aina ollakkaan.. Romanttinen hömppä on joskus ihan paikallaan :rakkaus:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pianistin sivunkääntäjä on kyllä yksi ankeimmista (niin tunnelmaltaan kuin juoneltaankin) elokuvista, jonka olen koskaan nähnyt.

Nyt on ilmeisesti tullut joku keskitysleirin rahanväärentäjistä kertova elokuva. Se pitää käydä katsomassa. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Tänään tulee telkusta Wong Kar-Wain "Fallen Angels". Yksi parhaista leffaohjaajista ikinä. :draamaa:
Hieno leffa, vaikkakin muistelin tämän olevan raaempi ja raadollisempi, kuin ohjaajan muut leffat... Suosittelen.

Kuva

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nehaka kirjoitti:Odotan aivan malttamattomana Sweeney Toddin ensi-iltaa.
En ollut tutustunut leffaan ennen tätä mainintaa, mutta vähänkö haluan nähdä ton. :shock: Tarinakin on ihan Monte-Criston kreiviä. :shock: Musikaali. :ihana:
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ja Austen-faneille Mansfield Park eli Kasvattitytön tarina ykköseltä yhdeksältä. :surrur:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Rupesin kattomaan tota Kasvattitytön tarinaa videolta. Tää on aika... mielenkiintoinen.

Ensinnäkin, Billie Piper pääosassa? Selevä. Jotkut näyttelijät ei vaan millään sovi historiallisiin elokuviin. Oon yrittänyt miettiä, mistä se johtuu, koska kai sitä aina on ollut kaikennäköisiä ihmisiä. Tulin siihen tulokseen, että joillain ihmisillä on vaan "moderneja" ilmeitä ja eleitä, joista ne ei pääse eroon. Ja toi juurikasvu! Oisko ne voinu värjätä sen? :tajutkaa: Hetkinen, se taisi kadota nyt. No, kiva värjätä se kesken kuvausten. :roll:

Lausutaanko Englannissa Maria muka oikeesti "Märaia"? :plop:

Suurin osa näistä on aivan surkeita näyttelijöitä, tosin surkeassa elokuvassa on vaikea olla hyvä. Tässä alleviivataan kaikkia hienoja vihjauksia niin, ettei ne todellakaan ole enää mitään hienoja vihjauksia. Tää on ihan Austenin hengen vastaista. :niinpa: Ihanku joku koulunäytelmä! :eiei:
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo no, en oo kattonut vielä. :heh: Ei toi kyllä kauheen hyvältä kuulosta. Eikös Mariah (ainakin?) lausuta tollee?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, Mariah lausutaan noin, mutta kun ton nimi on Maria. Tarkistin vielä Wikipediastakin, ettei suomentaja ole vaan sekoillut.

Ei se juurikasvu kadonnutkaan. :niinpa: Tai sit se vaan palasi.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jotenkin kyllä ihan liian nopeatempoista ja uudenaikaista Austeniksi. :niinpa: Billie Piper hyppää silmille koko ajan, koska hän näyttää aivan liian modernilta kaikkine liikkeineen, ilmeineen ja tukkineen. Nojoo.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ondskan on hirvee elokuva. En halua nähdä sitä loppuun asti.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Naali kirjoitti:Billie Piper hyppää silmille koko ajan, koska hän näyttää aivan liian modernilta kaikkine liikkeineen, ilmeineen ja tukkineen. Nojoo.
Unohdit ne HAMPAAT! :shock: En tiedä, onko ne oikeat vai kuoret, mutta ainakin ne on valtavat.
What color is your life?

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Nehaka kirjoitti:Odotan aivan malttamattomana Sweeney Toddin ensi-iltaa. Miksi ihmeessä Suomen ensi-ilta muuten on niin valtavan paljon myöhemmin kuin Amerikan?
Tässä tapauksessa se luultavimmin selittyy sillä, että ensi-iltapäivämäärää päätettäessä sitä levittävä yhtiö ajatteli sen olevan vahvasti mukana kisaamassa tämän vuoden Oscareista. Varmaan niillä oli jo mielessä sellaset "X:n Oscarin voittaja" -mainoskampanjat, mutta nyt voidaan jo melko varmoja, ettei tuon X:n paikalle tule ainakaan yhtä suurempi luku, joten siinä mielessä ei varmaan ollut järkevin päätös sijoittaa sitä näin myöhään ohjelmistoon. :uujee: Kaikilla aikaisemmilla viikoilla ennen Sweeneyn ensi-iltaa taitaa jo olla joku ns. Oscar-elokuva tulossa ensi-iltaan, eli tuolla paikalla se myös säästyy kilpailulta niiden kanssa. Nyt se toisaaltaan saa vastaansa Cloverfieldin, joka tuskin on yhtään parempi vaihtoehto. Ehkä järkevin paikka Sweeneyn ensi-illalle olisi ollut joko viime tai tänä viikonloppuna. Tässä vielä mun lyhyet kommentit itse elokuvaan liittyen tästä samaisesta ketjusta, jos jotain kiinnostaa.
BronZe kirjoitti:
minnie kirjoitti: Sweeney Todd (K18)
Ensi-ilta: 15.2.2008


Kävinpä sit eilen katsastamassa Sweeneyn. Ja täytyy kyllä sanoa, ettei se ollut mun makuuni mitenkään erityisesti. Ei se huono sentään ollut, mutta jostain syystä en vaan oikein päässyt sisään siihen missään vaiheessa. Trailerin perusteella sattaa saada sellaisen kuvan, ettei tässä lauleta kovinkaan paljoa, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa. Jos ne musiikaaliset kohtaukset vaan olisivat olleet edes hyviä. :eiei:
minnie kirjoitti: Arvosteluissa mm. tälläinen kommentti "Kyllä, monien mielestä elokuva tulee olemaan Oscareissa ehdolla kategorioissa Paras elokuva, Paras ohjaaja ja Paras näyttelijä."

Jee, vihdoinkin...Johnnylla mahku saada se OSCAR-pysti. :tapu:


Depp oli kyllä paras puoli koko elokuvassa, mutta se Oscar jäänee herralta vielä toistaiseksi saamatta. Ehdokkuus on ihan mahdollinen, mutta kilpailu on tänä vuonna sen verran kovatasoinen, että aikamoinen ihme tulee olemana jos Depp sen voittaa. Itse asiassa vaikuttaa siltä tällä hetkellä, että tuo kyseinen pysti on jo annettu Daniel Day Lewisille, vaikkei ehdokkuuksiakaan ole vielä jaettu. :heh:


Olin siis itse hieman pettynyt, sillä tykkään melkein kaikista Tim Burtonin elokuvista, jotka olen nähnyt. Visuaalisesti se on kyllä todella hieno ja näyttävä elokuva, mutta sisällöltään harmittavan köyhä eikä mun mielestä kovin kiinnostavakaan. Tosin onhan tästä monet tykänneet, joten ei kannata kuunnella mua. :heh:

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Jónsì kirjoitti:Ondskan on hirvee elokuva. En halua nähdä sitä loppuun asti.
Joo, onhan se. Tuli joskus Teemalta.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tuo Pahuus (Ondskan) on todella koskettava ja myös ahdistava elokuva. Ei se turhaan saanut Oscar-ehdokkuutta parhaana ulkomaisena elokuvana.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minustakin tuo Ondskan oli todella vaikuttava. Yksi parhaimmista katsomistani ruotsalaisista elokuvista.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mä en kovin pitänyt... Liian ahdistava ja toivottoman lohduton mun makuun. :lohduton:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Margot kirjoitti:
Nehaka kirjoitti:Odotan aivan malttamattomana Sweeney Toddin ensi-iltaa.
En ollut tutustunut leffaan ennen tätä mainintaa, mutta vähänkö haluan nähdä ton. :shock: Tarinakin on ihan Monte-Criston kreiviä. :shock: Musikaali. :ihana:
Höh! :roll: Vaik mäkin oon laittanu tosta elkusta sivulinkkiä +muuta tietoa ja hehkutusta tänne toista kuukautta sitten...haista huilu sitte. :heh:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Asiallista. :shock: Anteeksi, että olen ihminen ja kiinnitän siskoni viesteihin enemmän huomiota kuin monen muun. :shock:
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

BronZe kirjoitti: Tässä vielä mun lyhyet kommentit itse elokuvaan liittyen tästä samaisesta ketjusta, jos jotain kiinnostaa.
BronZe kirjoitti:

Kävinpä sit eilen katsastamassa Sweeneyn. Ja täytyy kyllä sanoa, ettei se ollut mun makuuni mitenkään erityisesti. Ei se huono sentään ollut, mutta jostain syystä en vaan oikein päässyt sisään siihen missään vaiheessa. Trailerin perusteella sattaa saada sellaisen kuvan, ettei tässä lauleta kovinkaan paljoa, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa. Jos ne musiikaaliset kohtaukset vaan olisivat olleet edes hyviä. :eiei:


Depp oli kyllä paras puoli koko elokuvassa, mutta se Oscar jäänee herralta vielä toistaiseksi saamatta. Ehdokkuus on ihan mahdollinen, mutta kilpailu on tänä vuonna sen verran kovatasoinen, että aikamoinen ihme tulee olemana jos Depp sen voittaa. Itse asiassa vaikuttaa siltä tällä hetkellä, että tuo kyseinen pysti on jo annettu Daniel Day Lewisille, vaikkei ehdokkuuksiakaan ole vielä jaettu. :heh:


Olin siis itse hieman pettynyt, sillä tykkään melkein kaikista Tim Burtonin elokuvista, jotka olen nähnyt. Visuaalisesti se on kyllä todella hieno ja näyttävä elokuva, mutta sisällöltään harmittavan köyhä eikä mun mielestä kovin kiinnostavakaan. Tosin onhan tästä monet tykänneet, joten ei kannata kuunnella mua. :heh:

Juu kyllä mua ainakin kiinnostaa. :joojoo: Tykkään lukea elokuva-topicissa kaikkien viestejä tasapuolisesti. Erityisesti kiinnostaa nyt Oscar-tapahtumaan liittyvät elkkukeskustelut, kuten tää Sweenie Todd. Mukavaa lukea tästä Bronzen kirjoittelua. :peukku:

Tim Burtonin elkut on yleensä ollu mun mieleen, visuaalista sadunomaista kauneutta. Odotan tästä samaa. :kups: Ja Depp, ah. <3
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

minnie kirjoitti:haista huilu sitte. :heh:
Tämän tyylisten kommenttien takia vaan tulee joskus kelattua sun viestit äkkiä ohi. :eiei: En kyllä muutenkaan aina lue kaikkia viestejä tarkasti, ilman sen kummempaa syytä.

Hyvä joka tapauksessa, että tuo leffa tuli nyt puheeksi, koska Burton on hyvä ja Depp on hyvä.
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Margot kirjoitti:
minnie kirjoitti:haista huilu sitte. :heh:
Tämän tyylisten kommenttien takia vaan tulee joskus kelattua sun viestit äkkiä ohi. :eiei:
Täh?? :shock: "Tämän tyylisten kommenttien..." :draamaa: Noh, jokainen tulkitsee -näköjään- miten haluu, joten jos rasitut kovin kommenteistani niin sitten kannattaakin kelata, Silvuple! (ei pidä rasittaa ihteään mun hjuumorin takia :heh:) Anteeksi jos olen ihminen.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ei me tunneta niin hyvin, että oisin ymmärtänyt tuon huumoriksi. Hyvä kuitenkin, jos se oli vain huumoria.
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja minnie »

Taas on menty OT:n puolelle, että paukahti. :roll:
Margot kirjoitti:Ei me tunneta niin hyvin, että oisin ymmärtänyt tuon huumoriksi. Hyvä kuitenkin, jos se oli vain huumoria.
Tätä: "haista huilu sitte. :heh: " et tulkinnu huumoriksi.. :shock: aha...joo-o :apuva: ei siinä sitten mitään, ymmärrän.

P.S. Tää hymppä--> :heh: on nimetty : heh :, eli heh, joka viittaa mun mielestä hekottamiseen. Sillä oon kuvannu nauramista, en tiedä sitten millä sä sitä kuvaat. :mitvit: Nauramisella tarkoitan nauramista, en ivallista nauramista, enkä hirnumista tms. pilkallista toimintaa. Mutta asia harvinaisen selvä pihvi.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Oon kuvannut tolla molempia, hyväntahtoista nauramista ja myös ivallista nauramista. Hymiöillä ei ole kauhean tarkkoja merkityksiä, joten kaikki käyttää niitä vähän eri tavalla.
What color is your life?

Vastaa Viestiin