Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

mut voi lisäillä tuolta jos haluu :) http://www.facebook.com/mikko.flinkman

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Naali »

"Jee", eka ihan kunnon tuttu oli vaan päättänyt tiputtaa mut kaverilistaltaan. Huomasin sen, kun olin katsomassa, mitä kaverille kuuluu. Eikä ole kauaakaan, kun kirjoitin hänelle ihan normaalin, mut tuntien jopa mukavan kommentin. Olisi kivempi, jos tietäisi, olenko käyttäytynyt jotenkin törpösti. Muut samantasoiset tai mielestäni huonommatkin kaverit näyttävät vielä komeilevan listoilla. :mitvit:

Koko Facebook saisi kyllä jo väistyä. Olen kyllästynyt.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Naali kirjoitti:"Jee", eka ihan kunnon tuttu oli vaan päättänyt tiputtaa mut kaverilistaltaan. Huomasin sen, kun olin katsomassa, mitä kaverille kuuluu.
Katsoitko, ettei hän ole poistanut kokonaan profiiliaan joksikin aikaa? Mulla on yksi tuttu, joka katoaa kaverilistalta aina aika ajoin, koska pistää oman profiilinsa "huilaamaan" välillä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Naali »

Katsoin, koska olin tosiaan hänen profiilissaan, enkä ensin tajunnut, miksei mitään tilapäivityksiä näy. En tietenkään tiedä, kuinka monta muuta tyyppiä oli poistettu samalla kuin minut, mutta vähän ihmetyttää. :sorivaan:

Huom. Kyseessä ei ole kukaan kuppilalainen. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Pohdin lisätäkö serkkuni kavereiksi. En ole suurinta osaa nähnyt vuosiin, mutta se on kai luonnollista, koska he asuvat Arabiassa. Päädyin sitten lisäämään yhden ja katsomaan hyväksyykö. :mrgreen: Muutenkin uutena facebookin käyttäjänä olen suosiolla jättänyt kaveripyynöt vähiin. Yritän pitää kavereina vain sellaisia, joiden päivityksiä minua kiinnostaa lukea. :joojoo: Jos joku puolituttu kuitenkin tahtoo minut lisätä, niin en kuitenkaan tahdo olla töykeä, joten hyväksyn. Minulla ei siis oikein olekaan mitään logiikkaa käytöksessäni. :draamaa:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Heh. Lueskelin tästä ketjusta muutaman viime kuukauden viestit. Kyllä tuo Facebook herättää tunteita ja tuli mieleen näistä jutuista tuo joku aika sitten katsottu South Parkin Facebook-jakso. Kaveripyynnöistä ja hylkäämisistä kyllä voi saada oikeastikin draamaa aikaan :)

Pakko tunnustaa että olen itsekin jossain määrin neuroottinen fb-kaverien suhteen, eli kun huomaan määrän laskeneen, niin tulee kyllä katsottua kuka on poistunut ja sitten arvuuttelua että mistä syystä. Yleensä ovat olleet vanhoja työkavereita/koulukavereita, joiden kanssa ei enää ollut tekemisissä. Kerran tosin yksi armeijakaveri poisti minut minun "poliittisen kannanoton" takia (liityin erääseen ryhmään), kun hän itse oli palavasti toista mieltä. Itse en tuon takia kyllä olisi poistanut, kun en asiasta edes mitenkään saarnannut. Olin vaan ryhmään liittynyt. Jos joskus sattuisin häntä vielä näkemään, niin luultavasti ignoraisin hänet täysin. (pitkävihaista sorttia :puna: )

Itse hyväksyn kavereiksi yleensä vaan live-tuttuja, mutta nettiaikana itsellä on kyllä tuttavuuksia myös eri foorumien jne. kautta, joten kyllä mukavat tyypit esim. Kuppilasta ovat mitä mainioimpia kavereita. Joten luultavasti kyllä kaveriksi hyväksyn, kunhan vaan mukana on esittely. Aika paljon kaverien kavereissa on tunnistanut kuppilalaisia, mutta en oikein ole kyllä rohjennut kysellä kavereiksi, kun viime aikoina on kirjoittelu tänne jäänyt aika vähiin. Koitetaan kesällä parantaa tapa :peukku:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Roikottamisista: moni roikkuu pitkään ja toiset vielä pitempään. Itse vaadin jotakin yhteistä, ettei ihan täysin tuntematon kaverin kaveri vain kerätäkseen kavereita

Poistamisista: en ole poistanut kuin yhden kaverin ja se oli ainejärjestöni profiili. Sen sijaan moni, jopa moni kuppilalainen on minut poistanut. Tiedän, että moni kuppilalainen inhoaa minua, mutta se olkoon heidän ajatuksensa. Mielelläni kuitenkin olen kaveri, sillä erimielisyydet ja kyky arvostaa ja ymmärtää erilaisuutta kasvattavat.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16247
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Jassoo, innostuin näköjään taas laittamaan kaveripyyntöjä. :surrur: Tulipa samalla huomattua että joku ei-kuppilalaisen pyyntö oli roikkumassa (ja aika kauan olikin, koska en edes muistanut sitä :shock: ).
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

Välillä musta tuntuu, että oon ainoa ihminen koko universumissa, joka ei ole Facebookissa... :synkka:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Green-Beece kirjoitti:Välillä musta tuntuu, että oon ainoa ihminen koko universumissa, joka ei ole Facebookissa... :synkka:
Luultavasti :miettii:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37003
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Epäilemättä. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17132
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei se ole mikään kiva tunne, kun yhtäkkiä huomaa pudonneensa jonkun kaverilistalta (ei-kuppilalaisen :mrgreen:) Vaikka me ei oltu tuon ihmisen kanssa enää kovin läheisiä, joskus me kirjoiteltiin usein ja meillä oli paljon yhteistä. Ilmeisesti tämä henkilö ei vain enää välitä olla mun kanssa tekemisissä, edes naamakirjan kautta. No, elämä on, ja oonhan mä itsekin poistanut joitakin puolituttuja. :puna:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mä huomasin jokin aika sitten, että yksi kaveri (ei-kuppilalainen) oli piilottanut seinänsä minulta. Siis ei mikään puolituttu vaan ihan ihminen, johon olen ollut silloin tällöin yhteydessä. Tapasimme tuossa viikonloppuna, ja kas, näen taas hänen seinänsä :heh: En viitsi edes kysyä....
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Green-Beece kirjoitti:Välillä musta tuntuu, että oon ainoa ihminen koko universumissa, joka ei ole Facebookissa... :synkka:
Minustakin. :miettii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Green-Beece kirjoitti:Välillä musta tuntuu, että oon ainoa ihminen koko universumissa, joka ei ole Facebookissa... :synkka:
Ai se olet sinä joka puuttuu! Olenkin miettinyt :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en nyt pääse Facebookiin, tulee vaan ilmoitus "Kätrräjätilisi on väliaikaisesti poissa käytöstä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että asia korjaantuu pian, yritä muutaman minuutin kuluttua uudestaan". Höh, koko päivän toimi ihan hyvin. Kauankohan toi kestää? No, onneksi olen lähdössä Ikeaan :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Och samma på engelska. :draamaa: Kesti kylläkin vain parikymmentä minuuttia, mutta häiritsi kuvien lataamisprosessiani. :draamaa: :draamaa: :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä olen ihan saanut tarpeeksi tästä ei ei ei ei. Kännissä joskus saatan käydä, mutta siihen se jää. Ei ei. Tein tonnikalaleivän ja otan aurinkoa, siis ihan turhaa. Mulla on mun elämä ja sulla on sun elämä. Turhaa kyttäystä aijaijai tykkäänpäs tästä ja painetaan nappulaa, mihin tää maailma on mennyt? Kaikista turhin on poke tai siisi tökkää. Oijoi tuksu tökkäsi sinua. Ei Ei EI.
LOBODA

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mitä mieltä olette Facebookin kiertoviesteistä? Minusta ne ovat hölmöjä ja kertovat usein siitä, ettei ko. henkilöllä ole mitään omaa asiaa. Sen sijaan kaikki parodiat noista ovat hauskoja. :heh:

Juuri eilen linkkasin seinälleni aihetta koskevan nasevan keskustelun eräältä foorumilta, ja tänään eräs FB-kaveri oli sitten laittanut omaan statukseensa juuri yhden tuossa keskustelussa haukutun kiertoviestin :rofl:
äiti – hän kantaa sinua 9 kk sydämensä alla
äiti – nimi jota kukaan ei voi vaihtaa
äiti – hän joka on aina siellä sinua varten
äiti – joka antaa elämänsä sinun takiasi
äiti – ainut nainen elämässäsi johon voit luottaa
90 % kaikista ihmisistä ei kopioi ja laita seinällensä koska he häpeävät vanhempiaansa tai pelkäävät että kukaan ei tykkää. Jos sinä rakastat äitiäsi, kopioi tämä ♥
:stupido:

Disclaimer: tietenkin jokainen saa laittaa statukseensa mitä haluaa. :joojoo: Kyllä omatkin statukseni varmaan ärsyttävät monia, mutta ei se mua haittaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Nuo kiertoviestit ovat nykyaikaisia vastineita noin 10 vuotta sitten sähköposteissa kiertäneille kiertoviesteille. Mua ainakin ärsyttää noissa kiertoviesteissä noi ehdottomuudet, että jos et tätä kopioi niin häpeät vanhempiasi, vihaat vammaisia ja eläimiä tai chileläisiä kaivoksessa olevia miehiä. :draamaa: Jotkut noista kiertoviesteistä on kyllä ihan hauskoja, yleensä kyllä vain ne parodiat. :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Mä nauroin toissailtana melkein kuset housussa tästä kiertoviestistä
Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni."
tehdylle parodialle:
Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja PISTÄ POTUT TULELLE. SITTE KAIVA LUSIKALLA SILIMÄT PÄÄSTÄ JA NAKKAA NE POTTUJEN SEKKAAN. SITTE LOIKKAA VOLTILLA JAUHELIHAMYLLYYN JA HAISTA VI**U."
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Zera »

Minäkään en tykkää noista kiertoviesteistä enkä laita niitä statukseeni koskaan. Parodiat kyllä ovat joskus ihan hauskoja, mutta en kyllä laita niitäkään koskaan minnekään.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37003
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Violette kirjoitti:tehdylle parodialle:
Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja PISTÄ POTUT TULELLE. SITTE KAIVA LUSIKALLA SILIMÄT PÄÄSTÄ JA NAKKAA NE POTTUJEN SEKKAAN. SITTE LOIKKAA VOLTILLA JAUHELIHAMYLLYYN JA HAISTA VI**U."
Tämä nyt vain oli pakko laittaa omaan profiiliin! :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17132
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Osallistuiko kukaan teistä naamakirjassa sellaiseen "Kavereiden kanssa New Yorkiin" -kilpailuun? Mä hölmö menin osallistumaan ja antamaan sinne tietojani, vaikka nyt vaikuttaisi siltä, että kyseessä saattoi olla jokin huijaus. Siinä kyseltiin kaikkea mahdollista mun pankeista kännykkäliittymiin ynnä muuta. Jotenkin epäilyttävältä vaikutti koko touhu. Nyt mua pelottaa, että sieltä lähetetään jotain tuotteita ja mua pakotetaan maksamaan. :apuva:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en osallistu noihin ikinä, koska vähimmilläänkin ne poikivat kauhean tulvan roskapostia, josta on joskus tosi hankala päästä eroon. Joten mulle on ihan turha niitä lähetellä, poistan kaikki :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17132
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mäkään en normaalisti osallistu, mutta New York-pakkomielteisenä hairahduin. Toivottavasti tuosta seuraa vain spämmiä, eikä mitään oikeasti ikävää. :niinpa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Juuri tämän luettuani sain kutsun tuohon samaan. :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17132
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

It wasn't me! Kannattaa tosiaan pysytellä kaukana. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

http://www.iltalehti.fi/digi/2011081014 ... me_oneline
Hakkerit uhkaavat tuhota Facebookin. :shock: Good luck with that! :peukku:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tontsa kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/digi/2011081014 ... me_oneline
Hakkerit uhkaavat tuhota Facebookin. :shock: Good luck with that! :peukku:
http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/v ... facebookia
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Vastaa Viestiin