Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Katsoin MacGyver-jaksoa, jossa kaikki olettivat syystä tai toisesta Macin olevan kuollut (minä tietenkin tiesin, ettei se voi olla kuollut, kun kerran katsoin MacGyver-nimistä ohjelmaa ja tiesin jaksoja olevan vielä paljon jäljellä; ei sarjasta tulisi mitään ilman Macia). Jaksossa seurattiin sitten Pete Thorntonia, jolle tietenkin tuli jossain vaiheessa jokin iso ongelma eteen (olisikohan ollut joku panttivankitapaus jossain isossa kerrostalossa) ja oli kovin suruissaan siitä, ettei MacGyver ole enää auttamassa häntä. Sitten hän katsoi syystä tai toisesta jonkin auton sisälle takapenkille ja näki sitten auton toisella puolella sitten itse Macin nojaamassa toisella puolella siihen ikkunan alapintaan (ikkuna oli auki) ja hymyilemässä (oli kyllä normaalia vaaleammat hiukset). Pete oli sitten ihan ihmeissään ja Mac vaan naureskeli, että eihän hän nyt voinut jättää Peteä pulaan.

No, tästä siirryttiin sitten jonkin kämpän keittiöön, josta Mac sitten oli muuttunut Christian Baleksi ja nyt hän sitten kertoi Petelle joko tulevasta Batmanista tai Terminaattorista ja paljasti keskeisimmät pääosanesittäjät ja niiden joukossa ei ollut yhtään tuttua, ei edes Balea itseään. Se tärkein pääosan esittäjä oli joku Carlos Arturo. Pian tämän jälkeen heräsin.

Nyt googletin Carlos Arturon ja aika namun näköinen poitsu <3 kyseessä . Ilmeisesti joku kolumbialainen malli/näyttelijä:

Kuva
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta, että oltiin nimiFani Anna_M:n kanssa ajelemassa johonkin autolla. En ole varma, mihin oltiin matkalla, mutta ainakin Espoossa pyörittiin. Anna_M sitten halusi pysähtyä johonkin, kun hän halusi välttämättä tehdä jotain, mitä en muista (informatiivinen selostus unesta :heh: ). No, jossain vaiheessa oltiin Tuomarilassa (vaikka ei näyttänytkään yhtään siltä) ja sitten ajettiin faijan entisen kämpän ohi ja pääsin sanomaan, että siellä mun faija asui ennen. Anna_M näytti NIIIIN kiinnostuneelta asiasta, että :rofl: . No, tuo tie päättyi umpikujaan (unessa, ei oikeasti), joten lähdimme sitten takaisin päin ja mitä ihmettä, tällä kertaa näin faijan olevan tupakalla vanhan kämppänsä parvekkeella (tosin oikeasti ne parvekkeet oli toiseen suuntaan ja faijaki asui "katu"tasossa. Halusin ottaa asiasta selvää ja manasin Anna_M:ää pysähtymään, eikä suostunut, vaikka aiemmin hän oli pysähtynyt asioilleen.

Toisessa unessa katsoinkin sitten scifitoimintaa, jonka pääosassa oli Bruce Willis. Olin nähnyt kyseisen leffan "tuhat kertaa", joten osasin elokuvan alusta loppuun ja niinpä katselin elokuvaa silleen, että "nyt tapahtuu sitä ja sitä ja nyt sitä ja sitä". Itse leffasta en muista enää kuin lopputakaa-ajon, jonka Willis kävi juosten suurkaupunkin yössä. Kun sitten vähän kattojenkin kautta kulkenut takaa-ajo päättyi johonkin pieneen toimistoyksiöön, niin siellä Willis sitten pidätti roiston ja apurinsa. Jotenkin sinne oli eksynyt myös isoveljeni, joka loihe lausumahan Pulp Fictionin repliikkejä... SUOMEKSI! Siellä oli myös kultaisennoutajan näköinen koira, mutta valkoinen mustilla pilkuilla/raidoilla. Willis sitten jäi paijaamaan sitä koiraa ja otti sen omakseen (eihän roistot sillä enää mitään tee, kun vankilaan joutuvat). Elokuva päättyi sitten siihen, että Willis olikin yhtäkkiä minä, joka valmistautui omassa kodissani ja sängyssä yöpuulle ja sitten tuo koira hyppäsi sänkyyni ja annoin sen tulla siihen ja olin niin iloinen, että olin saanut vihdoinkin sne kauan toivomani koiran... paitsi, että se oli pienempi kuin elokuvassa ja käyttäytyi kuin kissa eli kun vähän paijasin, se meni kauemmas ja sitten jos se pyöri, se pyöri kissan elkein.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42827
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näinpä unta, että nimiÄimistys ta1ja oli ammatiltaan kanttori :pappi: Sitten tapasimme työpaikkani pihalla puistossa ja keskustelimme fiksusti musiikista. Sen pituinen se.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Kanttori. :heh:

Meidän mummolan vieressä oli viime yönä Kazakstanin ja Ruotsin raja. :mitvit: Kazakstanin puolella oli hieno kaupunki, mutta sitten syntyi sota Ruotsin kanssa. :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä näin unta, että Euroviisuklubin hallitus vallattiin! :shock: Eli siis jossain vuosikokouksessa täysin uudet tyypit tulivat kokoukseen ja äänestivät toisensa hallitukseen. :shock: Kaikki fanit olivat paniikissa, että eiväthän nuo tiedä mitään tästä klubista! :draamaa: :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:ta1ja oli ammatiltaan kanttori :pappi:
:uujee: Kiitos! - hieno uni kannaltani, kunpa olisinkin ... :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Näin unta, että nimimerkki PikkuG arpoi ilmapalloilla jotakin. Siis siniseen ilmapalloon laitettiin sisälle erivärisiä palloja, ja G nosteli niitä sieltä. En muista, mikä arvonnan tarkoitus oli.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Me oltiin viime yönä mieheni kanssa ruotsinlaivalla. Tosin se oli tukevasti keskellä kaupunkia seisova hotelli, mutta ruotsinlaivaksi sitä väitettiin. Laivan baarista löysimme Ville Valon, jonka illan päätteeksi veimme mukanamme kotiin ja laitoimme vuodesohvalle nukkumaan. Jossain vaiheessa Ville oli kanssamme myös jollain kesämökillä ja sinne oli kauhean vaikea päästä, kun sinne ei mennyt ollenkaan tietä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Jouduin unessa Johanna Tukiaisen johtaman teloituskomppanian eteen. Syynä oli se, etten pukeutunut tarpeeksi näyttävästi.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

:rofl:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Onko kellään kokemuksia sellaisesta, että näkee unta, jossa palaa kuvitteelliseen ympäristöön, josta on joskus aiemmin nähnyt unta. Ikäänkuin unessa muistelee aiemman unen tapahtumia asianomaisella tapahtumapaikalla.

Siitä on niin kauan, etten edes muista milloin näin unta eräästä kuvitteellisesta työyhteisöstä. Viime yönä menin sinne takaisin ja juttelin niitä näitä. Samalla silmäilin ja totesin, kuinka niin moni asia oli ennallaan. Kalusteet, ihmiset kaikki. Sanoin unessa tosi usein "Tuossa oli jo silloinkin...". Herätessäni oli pitkään sellainen tunne kuin olisin käynyt jossain tutussa paikassa, jossa en ole pitkään aikaan käynyt. Meni jonkun aikaa, että tajusin, ettei sitä paikkaa ole olemassa, edelleenkään.

Hullun hommaako?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä oon kokenut vastaavaa. Mä välillä menen unissani johonkin kaupunkiin, jota ei oikeasti ole olemassa. Kaupunki muistuttaa vähän Jyväskylää ja Äänekoskea, eli siis kaupunki on ikään kuin risteytys mun kotikaupungeista. Kaikki liikkeet siellä on ihan erilaisia kuin oikeasti. Ehkäpä se on joku tulevaisuuden kuva... :heh: Mutta monesti muistan shoppailevani tuossa unessa, liikkeet on ihan erilaisia, kahvilat on erilaisia... :shock: Ja silti muistan tuon paikan. :shock:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Kollega kirjoitti:Onko kellään kokemuksia sellaisesta, että näkee unta, jossa palaa kuvitteelliseen ympäristöön, josta on joskus aiemmin nähnyt unta. Ikäänkuin unessa muistelee aiemman unen tapahtumia asianomaisella tapahtumapaikalla.
Minulle tuota tapahtuu harva se yö. Aika usein olen New Yorkissa ja vielä useammin Helsingissä. Ja kummatkin paikat on ihan kuvitteellisia. Yhdellä kesämökilläkin olen ollut monta kertaa, eikä sille mökille tosielämästä löydy vastinetta.
Niin ja viime yönä olin taas siinä samaisessa ruotsinlaivahotellissa, josta tuossa aiempana jo kerroinkin.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Siitei oo nyt kun pari yötä. Unessani oli kolme miestä tasaisin välein sammaleen päällä seisomassa pimeässä. Kaikilla oli sellaiset sumopainijoiden mahtavat vaippa-asusteet päällä. Se oli viisukarsinta nimittäin. Paljon valkoista, hyllyvää läskiä, vaan ei liiaksi. Keskimmäinen miehistä oli Henry Rollins, joka naksutteli turpaansa (kyllä tekin osaatte, jos koitatte). Pääsolisti oli nuoren Ethan Hawken näköinen (älkää kysykö vanhasta) ja taustasalamaefektit olivat voimakkaita. :)

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin viime yönä unta, että olin jossain isossa salissa kymmenien muiden kanssa ja vuorossa oli pääsykokeet... WoWiin :rofl: . Kokeessa oli viisi osiota ja kussakin osiossa puolen tusinaa kysymystä. Ekassa osiossa kysyttiin, että mikä on "Yrgh of Argh" (nimi muutettu, kun en muista sitä; alkuperäinen nimikin oli kyllä ihan hölynpölyä) ja vastauksena oli se uusin lisäosa ja muutkin ekan osion kysymykset liittyivät siihen lisäosaan. Sitten aika päättyi ja mä olin ihan varma, etten päässyt läpi, kun sain vastattua vain kolmeen ekaan osioon ja salaisesti toivoin, ettei kukaan muukaan päässyt. Uni päättyi sitten siihen, että Salkkari-Ismo kävi keräilemässä koepaperit pois.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Kiva herätä painajaisiin, tai oikeastaan uni oli ihan normaali ensin. Olin kaikessa rauhassa lapsuuteni maisemissa tuijottamassa yötaivasta, kun joku tai jokin hyökkäsi kirkuen kimppuuni. Säpsähdin saman tien hereille ja olin pirteä kuin peipponen.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

siis ihan kuule tekisi mieli kertoa eräs uni, minkä näin pari viikkoa sitten... Se oli niin erikoinen etten ole koskaan aiemmin nähnyt vastaavaa...

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Näin unta, että Nehakalla oli sama paita kuin mulla. :draamaa:

P.S. Mun unet on aika turhia.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mä olin viime yönä häissä. En kuitenkaan omissani. On selvästi Kuppilan syytä, että uneksin häistä. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Näin hauskaa Kuppila-unta viime yönä. :uujee: Ensin joku minulle tuntematon blondi kuppilalaisherra tuli vanhempieni luokse minua tapaamaan. Menimme sitten vintille, josta löysin sattumalta hienon itsetehdyn syntymäpäiväkortin, jonka minulle olivat lähettäneet kuppilalaiset. Ilahduin kamalasti, kun olin unohtanut koko kortin olemassaolon. Noh, sitten yhtäkkiä olimme jossakin Italiassa, jossa olikin jo monia kuppilalaisia mukana. Harrastimme siellä sitten mäkihyppyä. :heh: Kisan jälkeen kiertelin välillä yksin, välillä muiden seurassa kesäisessä italialaiskaupungissa kauppojen ikkunoita katsellen.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Viime yönä kävi selväksi, että tahdon jonnekin lämpimään ulkomaanmatkalle. Ensin olin jossakin matkakohteessa omalla häämatkallani. Seuraavassa unessa olin lentokentällä lähdössä mukaan veljeni ja tämän vaimon häämatkalle. Kolmannessa unessani olin tuossa samaisessa kohteessa vanhempieni ja kissani kanssa. Viimeisenä matkaseuraksi oli vahtunut pari kaveriani, mutta paikka oli yhä sama. Lopuksi tunnelmat eivät enää olleetkaan niin positiiviset, kun päädyimme keskelle paikallisen nuorison ammuskeluvälikohtausta.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Minä näin unta, että veljeni oli kuollut :eeek: . Se oli kamalaa. Onneksi heräsin.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

^ Joo, itsekin nähnyt tuollaisen unen (siinäkin unessa oli just veli kuollut). Se oli ihan kammottava uni ja kesti ihan liian kauan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Näin pari yötä sitten unta, että minulta, äidiltäni ja veljeltäni irtosi kaikilta yksi hammas ilman juuria, ihan helposti. Omani oli iso, kahteen osaan haljennut hammas. Tiedättehän unista, mitä hampaan irtoaminen yleensä tarkoittaa... Nyt on kaksi huonoa uutista tullut (sairaus ja vakavampi sairaus), suorastaan pelkään sitä kolmatta. Tosin haljenneella hampaalla viesti on mystinen. ...Emme ehkä lähde pyhäpäivänä autoilemaan kahdestaan. :eeek:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mansikka kirjoitti:Minä näin unta, että veljeni oli kuollut :eeek: . Se oli kamalaa. Onneksi heräsin.
Se on kamala uni. Onneksi kuolema unessa merkitsee useimmin hyviä uutisia.

Soppikselle :hali:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta, että olin BB:ssä, joskin BB-talo oli lähes yhtä kuin mun kämppä. Saatiin tehtäväksi ottaa jokin esine lattialta ja kääriä se joulupaperiin. Ainoa ehto oli, että itse paketissa piti olla jotain mustaa. No, en valinnut mustaa esinettä eikä joulupaperissakaan ollut mustaa väriä, niin päätin improvisoida. Päässäni soi Leevi and the Leavingsin Oikein surullista joulua -kappale ja päätin kirjoittaa paketin päälle sen kertosäkeen, joka oli melestäni aika mustanpuhuva. Ennen kuin sain kirjoitettua sen, niin heräsin.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pakko kirjoittaa tänne viimeöinen uni kaikessa friikkiydessään. Näin unta, että olin raskaana. Menin saunaamme synnyttämään ja päälleni laitettiin joku muovinen pressu, ettei mitään yksityiskohtia näkyisi. Kaikkia sukulaisia tuli sinne saunalle toivottamaan mulle onnea. Jossakin vaiheessa aloin skitsoilla, kun en tuntenut vauvan sydämenlyöntejä enää. Sitten seurassani ollut lääkäri päätti vetää vauvan ulos sellaisella imukupilla, jolla puhdistetaan vessanpönttöä. :mitvit: Itse synnytys sujuikin siten todella mutkattomasti, mutta sitten uni muuttui ihan hämäräksi. Mä olinkin kissa ja synnytin kissanpennun. :shock: :kisu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mansikka kirjoitti:Minä näin unta, että veljeni oli kuollut :eeek: . Se oli kamalaa. Onneksi heräsin.
oon nähny ite et pikkusisko kuolee mun unes,itseasias kax kertaa :shock: ja pari hyvää ystävää. mut eikös se tarkota jos lähimmäinen kuolee unes et jotai hyvää tulee tapahtumaan :miettii: jotai unikirjaa joskus selailin ni siellä ainaki jotai semmosta mainittiin.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aintsu kirjoitti:Mä olinkin kissa ja synnytin kissanpennun. :shock: :kisu:
Näin kerran unen, jossa olin mato, jonka piti munia. Se on yksi hienoimmista koskaan näkemistäni unista :ihana:

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Toni »

Huutorepeilin aamulla itsekseni, koska näin eroottissävytteistä unta kahdesta eri kuppilan nimiPanosta. Kyseessä oli siis kaksi eri aktia (tai aktin yritystä). En nyt sano nimi(Panoja) julkisuuteen, mutta laadukasta menoa oli. :heh: Tosin kovin oli yllättävät henkilöt mukana menossa. :rofl: En kuitenkaan nähnyt eroottissävytteistä unta nimiHemmo Petestä. :lohduton: Ja kuinka voisinkaan (Nina Mobergin äänellä), koska en ole häntä koskaan tavannut. :draamaa:
"Mutta siis kaikkihan on pornoa, jos sitä katsoo oikein." (Margot)

Vastaa Viestiin