Say aa aa aa (Hammaslääkäripulina)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Varmaan aina saakin kun on se lähete lääkäriltä. Näin ainakin niissä ohjeissa luki kun korvausta hain. :joojoo: Noi erinäiset kuluttaja-tutkimukset antavat aika useasti vähän vajavaisia ohjeita. Voi tietty olla että tuo on taas kerran muuttunut. :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Juuri hoidettu juurihoidettu hampaani sai uuden paikan. Hammasta sörkittiin kaksi kertaa lääkeaineella, sitten se sai väliaikaisen paikan ja nyt siis pysyvän. Kylläpäs yksi hammas sai osakseen paljon huomiota. Onneksi kaikki hampaani eivät saa niin paljon huomiota. Se tulisi melko kalliiksi. :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MrMemory kirjoitti:Noi erinäiset kuluttaja-tutkimukset antavat aika useasti vähän vajavaisia ohjeita. Voi tietty olla että tuo on taas kerran muuttunut. :heh:
Siis tämä ei ollut tutkimus, vaan tällaisissa asioissa suhteellisen asiantuntevan lehden pikkuartikkeli. Josta sain sen käsityksen, että käytäntö tosiaan olisi muuttunut jostain aikaisemmasta.
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11549
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ienrajat ovat vetäytyneet liikaa, kun on yrittäny puhistaa niitä "liiankin" hartaasti, välillä tulee kuljettua hammasharja suussa ja toimitan muita asioita ... mikä syövyttää hampaita`? kun paikkani alkavat kuulemma nousta sieltä esille... en kyllä röykäyttele mielestäni, joskus nousee sitä karvasta ainetta kurkkuun... hammaslankaa on inhottava käyttää, vaikka sitä taas suositeltaisiin. Kolme aikaa sain huhti-toukokuulle.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin sitten noin puolituntia sitten poistattamassa viisaudenhampaani. :sekava: Siis vain yhden, ylhäältä oikealta. Suu on ollut kipeä koko viikon enkä ole kunnolla voinut syödä. Tänään soitin päivystykseen, että saisinko ajan ja sain tunnin päähän soitosta. Nyt sit pitää olla syömättä ja juomatta kaksi tuntia. :draamaa: Ja hammaslääkärin mukaan hammas oli tehnyt jo isoa reikää mun poskeen. Ihan oli siis aihetta mennä poistaa toi hammas. Mun suu ekaa kertaa puudutettiin, oli vähemmän kivulias kokemus kuin luulin. Hampaan poisto kyllä vähän sattui, oli oikein inhottavaa, mut onneks se ei kestänyt kuin alle minuutin.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Pyydä ihmeessä ensi kerralla enemmän puudutusta, ei sen poiston pitäisi sattua. Hyvä, että sait hampaan pois, nyt helpottaa :hali:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Nyt jo tuntuu paremmalta, kun on se inhottava hammas poissa. :joojoo: :hali:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Muutaman päivän on särkenyt hampaita sillä lailla, että alkoi vasemmalta ylhäältä ja nyt tuntuu myös vasemmalla alhaalla. Miten se sillä lailla voi tarttua? Voisiko syytä olla vaikka se, että hampaat kuluvat mutta amalgaamipaikat eivät, jolloin paikka voisi ajan myötä muuttua liian korkeaksi? Vai onko se vain sitä, että isot amalgaamipaikat inhottavasti välittävät lämpötilan vaihteluja hampaan ytimeen.

Se sama kohta siellä ylhäällä on vaivannut ennenkin, mutta koskaan hammaslääkärit eivät sieltä ole mitään löytäneet (paitsi sen kerran kun se joskus aikaa sitten paikattiin, jolloin se ei muistaakseni edes ollut mitenkään vaivannut).
Rise, angel, shine, love!

Merlina
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 15:54
Paikkakunta: Ei kuulu sulle

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Merlina »

Mä vihaan hammaslääkäriä!!!!! Ne on kamalia.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin Clas Ohlsonilta hammaslankaimia (paketissa 50 kpl, hinta n. 3 €). Ovat kyllä pettymys, kun lanka on niin paksua, että ikenet vain kärsivät, kun yrittää tunkea langan hampaiden väliin. Hyvä puoli niissä toki on, etteivät sormet mene kipeäksi, mutta se on laiha lohtu. :draamaa:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Mulle on tullu joku pakkomielle hampaiden harjaamisesta ja eritoten purkasta! Sitä on pakko olla joka paikassa ja jokaisen syömisen jälkeen ja jokaisen syömisen välissä ja millon missäkin. Jos viittä vaille yksitoista illalla huomaan että on purkat loppu, on pakko lähtiä lähisiwaan hakemaan joka menee yhdeltätoista kiinni.

Maanantaina olis tiedossa kahden hampaan paikkaus. Pelkään pahoin että yksi ylähampaan reikä menee iensorkkimishoidoksi. Hyi kamala, inhoan ja pelkään näitä hammaslääkäreitä jo muutenkin. Helsingin Tilkan hammassairaalasta on edellinen hyvä kokemus, ja muitakin kuulopohjaisia pelkopotilaiden kokemuksia, sinne siis menen tulevaisuudessakin. Eli maanantaina. Pelkään jo valmiiksi, mutta en halua pilata tätä viikonloppua ressaamalla.

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Selvisin, selvisin!! Tunti meni ja neljä piikkiä pistivät ja vieläkin vihloo mutta minä tein sen! :uujee:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä kävin eilen tarkastuksessa, ja yksi reikä löytyi. Lisäksi hampaistani otettiin röntgenkuva, kun viisaudenhampaat ovat puhkeamassa. Hammaslääkäri (tai mikä nyt titteliltään olikaan) käski minun ostaa apteekista jotakin fluorihuuhdetta. Pitänee käydä ostamassa, kun syön kuitenkin niin paljon herkkuja. :puna:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Olen nyt käynyt viimeisen viiden päivän aikana 3 kertaa päivystyksessä. Sunnuntaina aloittivat juurihoidon, säryn jatkuessa koko viikon kävin eilen hakemassa uuden lääkepaikan. Se auttoi särkyyn, mutta naapurihampaan vihlonta jäi. Tänään menin sitten uudestaan eiliselle lääkärille, joka avasi vanhan paikan ja laittoi uuden lääkepaikan sen tilalle. Valitettavasti vihlonta jatkuu yhä.

Lisäksi puudutus (joka ei itse lääkäritilanteessa kauheasti auttanut) haihtui käsittämättömän äkkiä tuossa puolenpäivän aikaan, mutta jäljelle jäi v*tuttava kipu ja turvotus niihin paikkoihin joihin puudutusneula (3 kpl) aamulla työnnettiin. Toinen sierain meni tukkoon ja nieleminen sattuu enemmän kuin kurkkukivussa. :lohduton:

Niin, onneksi en (säännöllisesti) ime peukaloani enkä mitään suurempaakaan, suuni ei nimittäin aukea senttiä enempää tällä hetkellä. Lounaan syöminen oli haaste sinänsä. :roll:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

^ :hali:
No kiva lähteä reissuun jos särkyä vielä pukkaa. Toivotaan että laantuu.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olipas tänään mukava hammaslääkärikäynti, kun otin puudutuksen. Aiemmin olen vaan aina sietänyt kivun, mutta tästä lähtien otan kyllä aina puudutuksen. :joojoo:

Tosin nyt tuntuu koko ajan, että kuola meinaa valua toisesta suupielestä, vaikka näin ei tapahdukaan. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Minulta poistettiin kaksi viikkoa sitten torstaina alhaalta viisaudenhampaiden alut. Operaatio on harvinainen minun ikäiselleni nuorelle, mutta kun ei ne olis mahtuneet kasvamaan. Oli tietenkin särkyjä ja muita ongelmia, vieläkin syntyy välillä pahaa makua suuhun. Syyksi epäilen sitä, että ruokaa jää koloihin, jotka säilyvät paranemisesta huolimatta. Ompeleet ovat sulaneet jo aikoja sitten, onneksi. Muuten hengitys todennäköisesti haisisi vieläkin koko ajan. :roll:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään minulta paikattiin reikä, ja hammaslääkäri käski tulla seuraavan kerran kolmen vuoden kuluttua. Lisäksi hän kielsi pesemästä tänä iltana hampaita jonkun aineen vuoksi. Yleensä en voi mennä nukkumaan pesemättä hampaita, mutta jospa se nyt hammaslääkärin käskystä onnistuu.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onko Tampereella hyvää yksityistä hammaslääkäriä? Tai toisaalta ihan kartettavaa tapausta. Jos julkinen mainostaminen on kiellettyä, niin saa pistää yksäriäkin.

Pelottaa mennä hammaslääkäriin - ei kivun tms. takia, vaan siksi että julkisella saan kuulla olevani luulosairas yhteiskunnan resurssien haaskaaja, yksityisellä taas tehdään kaikkea tarpeetontakin vain jotta saadaan rahaa (jota itsellänikään ei olisi liikaa). Jokin välimuoto pitäisi olla, ennen muuta semmoinen joka tutkisi kunnolla vaivan syyn, vaikkei sille sitten mitään tehdä voitaisikaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Näähän on pitkälti henkilökemiakysymyksiä, mutta itse tykkään todella paljon Tullintorin Oralissa toimivasta Merja Paavolasta. Se on semmoinen rento ja "normaali ihminen", mutta silti varmaotteinen. Eikä se ainakaan mulle tyrkyttänyt mitään ihmeellisiä ylimääräisyyksiä, vaan hoiti hampaat kuntoon ja siinä se. Tuolta Oralista saa myös S-bonusta.

Edit: Mä nyt kirjoitin tän ihan julkisesti, koska käsittääkseni kiellettyä on nimenomaan sellainen mainonta, josta itse hyötyy rahallisesti (tai joku sukulainen/ystävä/tuttu). Mode poistanee, jos tällainenkin on sittenkin kielletty.
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minulle varmaan sopisi semmoinen vähän sulkeutunut tutkijatyyppi, joka on äärimmäisen kiinnostunut hampaistani ja haluaa tonkia ne perin pohjin ja sitten yksityiskohtaisesti raportoi löydöksistään, karmeistakin, kokonaan unohtaen että se on se potilas jolle puhuu. Joskus ultraäänitutkimuksessa kun etsittiin sappikiviä, lääkäri intoutui esittelemään ruudulta kaikki sisuskalut mitä vain näkyviin sai, ihan lupaa kysymättä, mutta kyllä se minulle sopi.

Edit: Höh, eikö sieltä Tullintorilta saa Cerec-paikkoja? Vahvistaa käsitystäni, että Tampere kaikista muista hyvistä puolistaan huolimatta on hammashoidon takapajula.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kirjoitan varmaan tähän ketjuun enemmän kuin kukaan muu :puna: .. tai muut yhteensä :puna: :puna: Mutta siis päivän iloinen asia on se, että en olekaan luulosairas, vaan hampaassa on oikeasti reikä, eli on jotain toivoa päästä kummallisista kivuista eroon. Juurihoito aloitettiin tänään, ja hyvin puudutettiin ja sain kiltisti troppia lisää aina kun älähdin, eli ei pahemmin edes sattunut.

Sitä vain ihmettelen, miten se reikä ei ollutkaan siinä hampaassa jossa luulin, vaan viereisessä. Ja miksi siinä luulemassani tuntuu edelleen selkeää purenta-arkuutta. Olenko siis sittenkin edelleen myös luulosairas, yhden hampaan osalta? Tekisi mieli pyytää avaamaan se toinenkin ja katsomaan, millainen inha ylläripylläri siellä vanhan amalgaamipaikan alla ehkä kumminkin muhii. Samalla voisi vaihtaa paikan keraamiseen.

Harmittaa vain, että vaikka kuinka olen koettanut hampaat hyvin hoitaa, niin näin pääsee käymään. No, eipä ole pariinkymmeneen vuoteen kunnon reikiä tullutkaan, joten kai tämä vain väistämättä on aina joskus koettava.

(Perhana, unohdin vilauttaa S-bonuskorttia! Kävin siis Oralissa, en tosin Paavolalla. Kumma kun eivät kysyneet kortista, yleensähän niitä kassoilla kinutaan ihan kiusaksi asti.)
Rise, angel, shine, love!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minulla piti olla eilen aika Megaklinikalle, mutta peruivat aikani. Yksi hammaslääkäreistä oli kuulemma sairastunut :roll: No ensi tiistaina sitten uusi yritys ja sanoivat, että hampaani voidaan laittaa sitten kerralla kuntoon. No kiva olla suu auki siellä pari tuntia, jos reikiä löytyykin monta ja karstojen poisto siihen perään :mrgreen: Hinnat siellä ainakin on kohdallaan :joojoo: http://www.megaklinikka.fi/hinnasto/
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Rousku kirjoitti: Juurihoito aloitettiin tänään, ja hyvin puudutettiin ja sain kiltisti troppia lisää aina kun älähdin, eli ei pahemmin edes sattunut.
Ihanaa, että jollakin on juurihoidosta positiivissävytteisiäkin kokemuksia. Itse olen kamala hammaslääkäripelkuri ja joka kerta paikkaukseen mennessä olen pelännyt juurihoitoa, kun se kuulema on niin kovin kivuliasta eikä siihen mitkään puudutukset auta. Vai auttaako? Olen vielä välttynyt siltä, onneksi.

Sain varattua tänään paikkausajan, tosin vasta kuukauden päähän. Vanhassa paikassa on alkanut kyteä joku ynseä pöpö ja sattuu kyllä niin ettei mikään hammaskipu aikoihin. Varmaan pakko soitella akuuttia aikaa vielä, jos tämä jatkuu.
Rousku kirjoitti:Harmittaa vain, että vaikka kuinka olen koettanut hampaat hyvin hoitaa, niin näin pääsee käymään. No, eipä ole pariinkymmeneen vuoteen kunnon reikiä tullutkaan, joten kai tämä vain väistämättä on aina joskus koettava.
Mä myös manailen usein samaa, yritän pitää purukalustostani niin hyvää huolta kun vaan mahdollista. Musta on tullu suorastaan neuroottinen. Olen vielä nuori, mutta pelkään ettei minulla parinkymmenen vuoden päästä ole hampaita suussa ollenkaan, vaikka ulospäin hammasrivini on kaikinpuolin hyvännäköinen.

Viime paikkauskerralla lääkäri löysi suustani jonkun typerän bakteerin, joka aiheuttaa normaalia enemmän reikiä hampaisiin, ja reiät sitten taas etenee tavallista nopeammin. Mitään kummempaa ei kuulema voi tehdä, ahkeraa huolenpitoa vaan ja usein paikkoja. Ihan hanurista.

Mulla kävi muuten ihan höntti viisaudenhammas-tapahtuma. Alahammas päätti kurkistaa maailmaan ja repi ikenen auki, niin että siellä on tälläkin hetkellä iso aukko, muttei hammasta näy. Näin ollut jo pari kuukautta. Kuulema tälle tapaukselle ei voi muuta tehdä kun odottaa. Kummallista. Onko kellään muulla käynyt näin, että iso reikä on muttei herrahammasta näy?

Ai niin ja nämä suuvedet on kyllä mainio juttu!! Ehkä enemmänkin sielun kun hampaiden voitelua, mutta joka tapauksessa!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mun pitää kuulemma käyttää hyväksi erinomaista matkavakuutustani ja mennä täällä hammaslääkäriin. :apuva: Isä uhkasi itse kantaa mut sinne ellen muuten mene. :apuva: Mutta kun mun hampaat ei oo parhaassa kunnossa ja pelkään että ne haukkuu mut lyttyyn. :aivanmaassa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Naali »

Hetkinen, puhutko nyt Briteistä vai mistä? Eikö siellä ole kaikkien muittenkin kamalassa kunnossa? :uujee: :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tuo Megaklinikka on muuten hyvä :joojoo: Pari kertaa kävin ja ensin paikattiin kaksi reikää ja yhteen väliaikainen paikka. Toisella kerralla sitten se pysyvä paikka ja hampaiden puhdistus. Kamalan kätevää, kun ei tarvi joka reikää käydä erikseen paikkauttamassa. Ja hinnatkin olivat kolmasosa siitä, mitä normaalit klinikat ottavat :joojoo: Lääkärit olivat erittäin mukavia ja ammattitaitoisia Kuva
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aancon kirjoitti:Mutta kun mun hampaat ei oo parhaassa kunnossa ja pelkään että ne haukkuu mut lyttyyn. :aivanmaassa:
Höh, rohkeasti vaan! En ne hampit odottelemalla ainakaan parempaan kuntoon tule, ja jokus se lekurireissu kumminkin on edessä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Aancon kirjoitti:Mun pitää kuulemma käyttää hyväksi erinomaista matkavakuutustani ja mennä täällä hammaslääkäriin. :apuva: Isä uhkasi itse kantaa mut sinne ellen muuten mene.
Minä tulen auttamaan isääsi kantamisessa :heh: . Oikeesti, jossain vaiheessa lääkäriin joudut kuitenkin ja onko sitten kiva Suomessa maksella satoja, jopa tuhansia euroja hoidosta, häh? Mars mars tohtorille :termari: !
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hammaslääkäripulina

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Aancon kirjoitti:Mutta kun mun hampaat ei oo parhaassa kunnossa ja pelkään että ne haukkuu mut lyttyyn. :aivanmaassa:
Pelko poies, sulla on kivakivat hampaat :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Vastaa Viestiin