Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Miksi olet nykyisen pankkisi (pääasiallinen) asiakas?

olen alle 18v, enkä voi vaikuttaa pankkini valintaan
6
12%
olen yli 18v, mutta pankkini on edelleen vanhempien valinta
30
61%
olen vaihtanut pankkia asuntolainan kilpailutuksen yhteydessä
3
6%
olen vaihtanut pankkia muiden etujen/syiden takia
7
14%
EOS
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 49

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Lisää huonoja uutisia:

- Tietosuojavaltuutettu on kiinnostunut Sampopankin tietojärjestelmästä, sillä
"vakoileeko" Sampo asiakkaiden tietokoneita? Kerääkö Sampopankki sellaisia tietoja,
jotka ei kuulu asiakassuhteeseen tai edes pankkitoimintaan?

- Asiakastietojen rekisteröinti on Sampossa ulkoistettu. Se kiinnostaa Rahoitustarkastusta,
joka vaatii Sampolta kirjallista selvitystä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Lainat siirretty uuteen pankkiin ja uusi Visa vastaanotettu omalla kuva-aiheella. :joojoo: Vanha kortti leikattiinkin jo kahtia ja postitettiin Luottokunnalle. Nyt vielä ilmoitukset uudesta tilinumerosta eri tahoille ja toisesta pankista yksi tili pois. :cool:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Tuliko viisulogo? :uujee:

Uusimmat luvut Sammosta lähteville oli vähän aikaa sitten OP 10.000, Nordea 10.000, Tapiola Pankki 4.700 ja Säästöpankit 3.500 / Talouselämä.

Eikä loppua näy. :draamaa:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

MrMemory kirjoitti: Eikä loppua näy. :draamaa:
Kuulin sellaisen jutun, että vanhemmat henkilöt, jotka yhä käyttävät pankkikirjaa,
ovat järkyttyneet Sampon ilmoituksesta, että pankkikirjat ovat historiaa.
Vastedes tilitiedot saa vain tiliotteessa joka tulee kotiin kerran kuussa.
"Seuraavalla käynnillä kyllä nostetaan kaikki rahat ja lakkautetaan koko tili tommosessa pankissa."
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Sammon verkkopankkitunnuksilla pääsi Nordeaan
- ma 2.6.2008 klo 16:36

Kelan verkkoasiointipalvelussa sattunut tietovuototapaus johtui Aamulehden mukaan siitä, että Sampo Pankin asiakas oli kirjautunut palveluun erehdyksessä Nordea-pankin tunnuksilla.
Helsinkiläisnainen näki tietokoneellaan sivullisen mieshenkilön tietoja, joihin kuului muun muassa sairauspäivärahatietoja. Naisella oli periaatteessa mahdollisuus käyttää myös sivullisen henkilön Nordea-verkkopankkia.

IT-asiantuntija Petteri Järvinen on ehdottanut pankkien vaihtavan tunnustensa pituuksia ja lisäävän niihin erityisen tarkistusnumeron.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Nyt on kesäkuu ja kaikki piti olla jo kunnossa. :heh:
Sadat opiskelijat eivät ole voineet nostaa opintolainojaan, koska Sampo Pankin tietojärjestelmä ei tunnista suomalaista opintolainaa. Pankki on tarjonnut opiskelijoille muuta lainaa opintolainan ehdoilla.

Sampo Pankki on ollut perinteisesti opiskelijoiden suosima opintolainapankki. Viime maanantaihin saakka järjestelmä ei tunnistanut opintolainaa. Johtaja Timo Hietanen Sampo Pankista sanoo, että maanantaista lähtien järjestelmä on toiminut.

- Vika on ollut meissä, mutta asiakkaat eivät ole joutuneet pulaan, koska he ovat saaneet väliaikaisesti muuta lainaa, Hietanen sanoo. KAUPPALEHTI
OP-Pohjolan ilmoittama uusin luku Sammosta tulleita on 15.000.

Vuoden euribor nousi tänään uuteen ennätykseen: 5,418%! :eeek:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Ehti olla kaksi kuukautta vanha asuntolaina, kun koron nostosta tuli ilmoitus tililleni (pyöristettynä): 4,6 -> 4.,9. Eipä juuri yllättänyt viimeaikaisilla uutisilla. Omat hämmästyksen kohteeni uuden pankin asiakkaana liittyvät lähinnä verkkopankin arkikäyttämiseen. Vanhaan kun oli niin leipiintynyt: mitä muuta voi odottaa kun sekoilua ensimmäisten tiliotteiden sekä suoritusten kanssa... :stupido: Muuten olen tässä vaiheessa kokonaisvaltaisesti tyytyväisempi uuteen pankkiini.

Jvvv:lle myöhästyneet onnittelut pankinvaihdosta! ..Mites muiden kuppilalaisten pankkien vaihdot ovat sujuneet? Olisi erittäin kiintoisaa kuulla prosessista paljastamatta sen henkilökohtaisempia tietoja, olkoon uusi pankki mikä hyvänsä. :)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä en vaihda ihanaa Osuuspankkiani ikinä mihinkään :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Tapiola pahoittelee jo etukäteen verkkouudistustaan
Torstai 05.06.2008 klo 13:17 Kauppalehti

Tapiola uudistaa verkkopalveluun kirjautumiskäytäntöä sunnuntaina ja pahoittelee jo etukäteen mahdollisia asiakkaille aiheutuvia haittoja.

Tapiolassa on otettu opiksi kevään tietojärjestelmäuudistuksista. Kun Sampo Pankki hertyi anteeksipyyntöihin vasta päivien päästä siitä, kun ongelmat laukesivat ja Nasdaq OMX vasta seuraavana päivänä, Tapiola pyytää ongelmia jo etukäteen anteeksi.
:draamaa:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kun Sampo Pankki hertyi anteeksipyyntöihin vasta päivien päästä siitä, kun ongelmat laukesivat ja Nasdaq OMX vasta seuraavana päivänä, Tapiola pyytää ongelmia jo etukäteen anteeksi.
:rullaati:


:heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

"Muutoksella on suunta - parempaan" *Sampo Pankin äänellä* :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

MrMemory kirjoitti:Nyt on kesäkuu ja kaikki piti olla jo kunnossa. :heh:
Sadat opiskelijat eivät ole voineet nostaa opintolainojaan, koska Sampo Pankin tietojärjestelmä ei tunnista suomalaista opintolainaa. Pankki on tarjonnut opiskelijoille muuta lainaa opintolainan ehdoilla.

Sampo Pankki on ollut perinteisesti opiskelijoiden suosima opintolainapankki. Viime maanantaihin saakka järjestelmä ei tunnistanut opintolainaa. Johtaja Timo Hietanen Sampo Pankista sanoo, että maanantaista lähtien järjestelmä on toiminut.

- Vika on ollut meissä, mutta asiakkaat eivät ole joutuneet pulaan, koska he ovat saaneet väliaikaisesti muuta lainaa, Hietanen sanoo. KAUPPALEHTI
:repeilee:

Joo, onneksi en harkinnutkaan Sampoa. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

MrMemory kirjoitti:
Sadat opiskelijat eivät ole voineet nostaa opintolainojaan, koska Sampo Pankin tietojärjestelmä ei tunnista suomalaista opintolainaa. Sampo Pankki on ollut perinteisesti opiskelijoiden suosima opintolainapankki. KAUPPALEHTI
Ilmeisesti Tanskassa ei ole opintolainaa ollenkaan? Ei näköjään opiskella ainakaan mitään,
sillä Danske Bank myöntää, että ongelmat on heidän syytään. Luulivat, että Suomessa on samanlainen pankkijärjestelmä kuin Irlannissa. :rofl:

Jos olisivat vähänkään ottaneet selvää, niin tietäisivät että Postipankki otti tietokoneen käyttöön jo vuonna 1958, ensimmäisenä pankkina Suomessa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä käväsin sitten eilen vaihtamassa pankkia Samposta Nordeaan. Ajatus lähti siitä, kun sain tuon Stockmannin Mastercardin, joka on siis Nordean. Muutenkin Sampon kanssa on ollu niin paljon ongelmia, että ehkä näin parempi. Opintolaina ja Sampolle.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi ... or=6987794" onclick="window.open(this.href);return false;

:hihi:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Jos huomenna pitäisi olla palkkapäiväsi, niin älä ihmettele jos rahoja ei näy. Tällä kertaa syyllinen on Nordea. :draamaa:
Nordean välittämiä palkkoja myöhässä
Torstai 12.06.2008 klo 17:18 (päivitetty to 18:35)

Nordean tietoliikenneyhteyksissä oli torstaina katkos, jonka vuoksi ennen viikonloppua maksettaviksi tarkoitetut palkat saattavat viipyä viikonlopun yli. KAUPPALEHTI
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Voi voi, meidän firma taitaa käyttää Nordean tilejä... :niinpa: No onneksi ei ole kauhea hätä niistä rahoista vielä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Myös OGAE Finland on vaihtanut pankkia :draamaa:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kauppalehti kertoo, että Elisan laskutusongelmilla ja Sampon atk-ongelmilla on yhteinen nimittäjä:
IBM
Danske Bank vaatii IBM:ltä korvauksia.

Herää kysymys: mille muille suuryrityksille "men in black" on toimittanut uuden tietojärjestelmän?
ja milloin niiden systeemit sekoaa?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En tiennyt missä kysyä, joten pistinpä tänne:

Sain tänään siis anomani toimeentulotuen tilille. Mukana tuli lisäksi hakemus ensi kuuta varten. Mun pitää myös toimittaa tän kuukauden tiliote sossuun sen heinäkuun hakemuksen mukana. Ei siinä muuten mitään, MUTTA mä en itse maksanut vuokraani tältä kuulta. Olin vielä kuun alussa niin peeaa, että äiti joutui maksamaan vuokran mun puolesta. Sitä ei tietenkään näy mun tiliotteessa, joten voikohan ne siellä sossussa luulla että mä olen huijannut niitä? :mitvit: Maksoin kyllä äidille tänään sen summan ja kirjoitin vielä viestiksi mahdollisimman yksinkertaisesti "kiitos äiti, että maksoit vuokrani, tässä saat sen takaisin" :heh: Kysymys kuuluukin, että riittääkö tuo todisteeksi sossulle, vai periikö ne multa vuokrani määrän rahaa takaisin? Jos joku osaisi neuvoa/vastata, mä olisin tosi kiitollinen.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Eiköhän ne usko. Ja jos joku alkaa jotain kyselemään ni kannattaa aina leikkiä tyhmää. :mrgreen:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jos ne ei usko, silloin joku muu kyllä on tyhmä kuin minä. :heh: Ei mulla oikeasti ollut muita vaihtoehtoja kuin tuo; vuokraisäntä tuskin olisi ymmärtänyt, jos olisin maksanut vuokran vasta nyt enkä mä mielelläni tahdo lentää tästä kämpästä pellollekaan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mitenkä toi rahastosijoittaminen toimii? Toisekseen mitä on noiden riskittömimpien sijoituskohteiden korot? Ja vaikuttaako ne verotukseen?
Raipatirai

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Minä en oikein ole koskaan tajunnut, mitä hyötyä noista sijoituksista on, joskaan en ole niihin koskaan oikein perehtynytkään kunnolla (lue: lainkaan). Jos on ylimääräistä rahaa, jolle ei keksi mitään käyttöä, niin voi vaikka sijoittaa ne johonkin ja siten hyvällä tuurilla saada(ko) lisää ylimääräistä rahaa, jolle ei keksi mitään käyttöä? Vai miten tää menee?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä säästin kaksi vuotta erääseen hyvin matalariskiseen rahastoon kolmekymppiä kuussa. Onneksi säästin, sillä ne rahat tulivat tosi tarpeeseen vaihdon aikana, kun en voinut käydä töissäkään. Lopetin säästämisen palatessani vaihdosta, koska rahani olivat ihan lopussa. Nyt ajattelin että voisin aloittaa säästämisen pankin vaihdon yhteydessä uudelleen.

Ennemmin mä pistän ne muutamat ylimääräiset kympit rahastoihin. Niistä saa parempaa korkoa ja rahoja ei tule tuhlattua, kun ne eivät ole käyttötilillä. Opiskelijana ei ole oikein varaa laittaa enempää kuin muutama kymppi kuussa, mutta kun siirryn työelämään voisin laittaa enemmänkin. Sitten niillä säästetyillä rahoilla voi käydä vaikka matkalla kerran vuodessa. Jotkuthan tykkäävät ottaa riskejä tuossa sijoittamisessa, mä nyt lähinnä vaan haluan laittaa rahaa talteen jonnekin "pahan päivän varalle" ja sehän on vain plussaa, että "korkoa" saa enemmän kuin säästö- tai käyttötilillä.

Ja voittoja jos saa niin nehän ovat veronalaista tuloa. Itselläni voitot jäivät kyllä sen verran pieniksi, että mitään ei tarvinnut maksaa. En nyt muista paljonko se raja oli, joku varmasti osaa kertoa enemmän.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aintsu kirjoitti:Ei siinä muuten mitään, MUTTA mä en itse maksanut vuokraani tältä kuulta. Olin vielä kuun alussa niin peeaa, että äiti joutui maksamaan vuokran mun puolesta. Sitä ei tietenkään näy mun tiliotteessa, joten voikohan ne siellä sossussa luulla että mä olen huijannut niitä? :mitvit: Maksoin kyllä äidille tänään sen summan ja kirjoitin vielä viestiksi mahdollisimman yksinkertaisesti "kiitos äiti, että maksoit vuokrani, tässä saat sen takaisin" :heh: Kysymys kuuluukin, että riittääkö tuo todisteeksi sossulle, vai periikö ne multa vuokrani määrän rahaa takaisin? Jos joku osaisi neuvoa/vastata, mä olisin tosi kiitollinen.
Luulis että riittää todisteeksi ja tarvittaessahan voisit ottaa kopion äidin tiliotteesta, josta näkyy että hän maksanut saman summan vuokraisännällesi :raaps:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

tonywerner kirjoitti:Luulis että riittää todisteeksi ja tarvittaessahan voisit ottaa kopion äidin tiliotteesta, josta näkyy että hän maksanut saman summan vuokraisännällesi :raaps:
Ei mikään pöllömpi idea! Jos ne alkaa väittää mulle vastaan, teen juuri noin. :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jee. Tää keksi vähemmän pöllön idean :uujee: :hali:
Viksumppoo Värnerrii :sekava:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joskus juuri sellaiset ideat on parhaita. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tai sitten äitisi voisi/olisi voinut tulostaa nettipankista erillisen kuitin vuokran maksusta, joka kyllä kelpaa täydellisesti sossulle. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vastaa Viestiin