Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja --evg »

Anna_M kirjoitti:
Diggari kirjoitti:SAAHAN MAINOSTAA ILMAISTA KUNTOTAPAHTUMAA...?
En löytänyt mainintaa muualta joten:


Kuntoliikuntaseura Friskis&Svettis järjestää
Euroviisujumpan :hiphei:
lauantaina 16.5.2009 Helsingissä, Merihaan Palloiluhallissa, kello 1900-2030 eli aivan viisufinaalin alla.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tärkeintä ei ole täydellinen suoritus vaan olla iloisesti liikkeessä. Tätä spesiaalijumppaa vetää kymmenisen ohjaajaa vuorotellen ja luvassa on kuulemma noin 25 viisua. Mikä niistä nostattaakaan jalkaa korkeimmalle, mikä innostaa punnertamaan, mikä kannustaa hikoilemaan vatsalihasliikkeissä?

Hyvät salikengät jalkaan! Pukuhuoneiden yhteydessä on jopa sauna.
Seuran sivut

Tervetuloa!
OIH ETTÄ! Asuisinpa Helsingissä! Tulee mieleen se kun tänä vuonna spinning tunnilla soitettiin montaakin viisua, kotonakin tulee kuntoiltua viisujen tahtiin... Mutta voin sanoa että viisujen tahdissä jumppaaminen on TODELLA hyödyllistä, siinä unohtaa että kuntoilee.

Tässähän saa sen kuuluisan Sanna Kojon lanseeraaman alkuhien ennen varsinaista koitosta! :uujee: Mahtava idis! (vaikka itse taidankin jumpata samaan aikaan Moskovassa, mutta syke on taatusti yhtä vinha)
IB- International Bullshit

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Weewa kirjoitti:Olin tänään ekaa kertaa Pilatesball tunnilla, eli jumppapalloilla pilates liikkeitä. Oli aika jännittävää, hengitysharjoituksia erilaisissa asennoissa. :vonkaus: :heh: Täytyy mennä toistekin, niin oppii kunnolla nuo liikkeet.
Musta on tullut ihan tän Pilatesballin fani! Eilen kävin toisen kerran ja osasin jo paljon paremmin. Tunti on yllättävän tehokas, kun pitää hengittää tasaisesti sisään ja ulos ja samalla rutistaa vatsalihaksia sisään ja ulos. :ihana: Suosittelen, tämä tunti sopii kaikille. Osaa liikkeistä ei voi tehdä, jos on korkea verenpaine, mutta meillä ohjaaja neuvoi sitten vaihtoehtoisen liikkeen. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

JeSSSe kirjoitti:olin eilen Pyynikkijuoksun juoksemassa (10km). Matka ei sinänsä hirveen pitkä oo, mutta sitäkin raskaampi. Yli puolet matkasta oli (tai ainakin tuntui olevan) nousua. Ihan hyvin meni siihen nähden ettei taaskaan tullut harjoiteltua :heh: sijoitus 129/241 ja aikaa meni n. 50min.
Hyvinhän tuo meni! Hyvä aika! :peukku:

Kävin aamulla pitkästä aikaa juoksemassa.. Tuli todella hyvä olo. Vaikka oli hieman raskaanpuoleista, sillä tämä päivä on aika savusumuinen. Muuten olen alkanut korvaamaan lenkkeilyä patikoinneilla muurille.. Se on antoisampaa ja sillä tavoin pääsee raikkaaseen ilmaan - ei täydy hengittää pakokaasua sisään jatkuvasti.

Mulla on täällä mukana sellaset "urheilukuminauhat" joita myytiin stockalla, niillä voi tehdä jotain lihasliikkeitä... Jos joku tietää mistä puhun, onko mitään vinkkejä mitä niillä vois hyvin tehdä? Kun en ole oikein vielä päässyt sisälle niiden maailmaan..
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tulipas hyvä olo kun kävi lenkillä. :D Nousin lopuksi portaatkin tänne yhdenteentoista kerrokseen. Nyt kelpaa rouskuttaa mehevää vesimelonia! <3

Harmittaa vaan, kun tuolla rappukäytävässä haisee kusi, huumeet ja "muut elämän tuoksut", niin hieman vastenmielistä on käyttää portaita hissin sijaan. :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Vitsit tuli houkutteleva tarjous sähköpostiin! :uujee: Meidän opiskelijayhdistys sponsoroisi finlandia marathoniin osallistujia, puolimarathonille osallistujia ja 13 km juoksulle osallistujia. Mua ehkä kiinnostais toi 13 km. :uujee: Oon ehkä ihan hullu, mut pitäisköhän lähteä. Se olis vasta syyskuussa, et hyvin ehtis kesällä treenata. :hihi:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pete kirjoitti:Harmittaa vaan, kun tuolla rappukäytävässä haisee kusi, huumeet ja "muut elämän tuoksut", niin hieman vastenmielistä on käyttää portaita hissin sijaan. :niinpa:
No hyyyi. :shock: Kannattaa siis vaan käyttää hissiä. :joojoo: Mutta hyvä kun kävit lenkillä! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Weewa kirjoitti:Se olis vasta syyskuussa, et hyvin ehtis kesällä treenata. :hihi:
Tuostahan saisi varmasti ainakin hyvin motivaatiota. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en pystyisi juoksemaan varmaan edes 1.3 kilometriä, joten nostan kyllä hattua kaikille, jotka edes harkitsevat juoksevansa vapaaehtoisesti tuota pidempiä matkoja. :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^No en mäkään varmaan koko matkaa juokse. Hölkäten vaan ja osan matkasta voi ihan hyvin kävellä. :hihi: Mä harkitsen vielä. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja --evg »

Aintsu kirjoitti:Mä en pystyisi juoksemaan varmaan edes 1.3 kilometriä, joten nostan kyllä hattua kaikille, jotka edes harkitsevat juoksevansa vapaaehtoisesti tuota pidempiä matkoja. :peukku:
Meillä on koulussa vuosittain 1500 m juoksu :kups: Mutta se on ihanaa :ihana: Koska tykkään urheilla, tosin mun lajini on enemmä taiteellisia :heh: Tanssi, pyöräily ja jumppa.
IB- International Bullshit

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tuo 1500 metrin juoksu oli mulle aina yhtä painajaista. :eeek: En koskaan jaksanut juosta koko matkaa, vaan jouduin välillä hölkkäilemään. On kyllä koululiikunnan syytä, että inhoan urheilua vielä tänäkin päivänä. Kaikenlaiset joukkuelajit ja yhdessä harrastettavat jutut tuo mieleen inhottavia muistoja. Tykkään mieluummin kävellä ja pyöräilä yksin. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Aintsu, ihan samat sanat! :hali: Joukkueurheilu sucks :niinpa: . Arvatkaapa mitä meillä Imatralla koulussa pelattiin? Pesäpalloa, pesäpalloa ja pesäpalloa. Mie en osunut juuri koskaan palloon, en osannut heittää sitä enkä saanut sitä räpylällä kiinni. Juokseminenkin oli aika tuskaa. Talvisin pelattiin kori- ja lentopalloa, eikä pallosilmäni ollut yhtään sen parempi niissäkään lajeissa. En ole koulusta päästyäni (siis 20 vuoteen) pelannut kertaakaan mitään joukkuepeliä. Enkä pelaa. Kävely yksin on parasta. :joojoo: Joskus voi kyllä huolia kaverinkin mukaan.

Ai niin se Cooperin testi. Kun muut juoksi jotain yli 2500m niin miulle teki tiukkaa päästä siihen 12 minuuttiin. :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Meillä ei ONNEKSI ollut Cooperin testiä paitsi pojilla. Hyvä niin, muuten tuskin olisin enää hengissä sellaisen rääkin jälkeen. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Joukkuelajit. :nohyi: Talviurheilu. :nohyi:

Eipä oo tullut harrastettua yhtään sen jälkeen. Onneksi bodyjam on kivaa, mutta eihän se nyt tulis kuuloonkaan, että poikien liikuntatunnilla jotain sellaista tehtäis. Jalkapalloa, pesistä, koripalloa, sählyä, lentopalloa, jääkiekkoa. :nohyi:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Onko joukkuelajien inhoaminenkin yksi meitä viisufaneja yhdistävä tekijä? :mrgreen:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt alkaa liikuntaohjelma olla aika hyvässä tasapainossa. Tosin olen siinä määrin addiktoitunut salitreeniin, että tekisi mieli mennä joka päivä :surrur: Koetan kuitenkin pysytellä kolmessa viikkokerrassa. Pari viikkoa sitten aloitin lisäksi erityisen keskivartaloharjoituskuurin, jota teen niinä päivinä, joina en käy salilla. Tanssitunnit olen vähentänyt pariin kolmeen ja tennismatseja tulee 1-3 viikossa plus valmennus, joka tosin menee kohta kesätauolle. Kesää viettämässä on myös pilates, mutta pärjänneepä tässä vähän aikaa ilmankin. Paraparaa yritän harjoittaa aina tilaisuuden tullen. Pisteenä i:n päälle hyötyliikuntana tulee pyöräiltyä päivästä riippuen 15-25 km.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mansikka kirjoitti:Onko joukkuelajien inhoaminenkin yksi meitä viisufaneja yhdistävä tekijä? :mrgreen:
Todellakin. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Pesis oli kivaa, vaikka umpihuono olinkin, mutta muuten koulun joukkuelajit saisivat mennä kotiinsa (nimiquote Jonsin äänellä).
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mä oon lopen kyllästynyt pilatekseen jota harrastin kesällä kotona itsenäisesti ja nyt mulla on parempi idea saada kuntoilu mielekkääks viisujen tahtiin :uujee: :

Kun kuuntelet/katsot DVD:ltä tai nauhalta viisuja tee 15 alavatsaa ja 15 ylävatsaa aina kun tulee biisi joka on mielestäsi parempi kuin arvosana 7. Kun biisi vaihtuu punnerra 10 kertaa. Huonojen biisien aika kehitä joku parempi koreografia niihin ja koeta olla liikkeessä koko ajan. Modulaation aikana 10 korkeaa hyppyä pitämään pulssin koholla ja jos asu vaihtuu niin vartalonkiertoja koko biisin loppuun asti. Pidä mukana myös puolen litran pullot ja ainakun tulee ns. väliohjelmaa tee käsilihasliikkeitä. Suosittelen kokeilemaan vaikkakaa ohjeet ei ollutkaa kauhee selkeet :heh: Ja ainahan tota voi kehittää, mä ajattelin tänää kokeilla jonkilaista kuntoilua vuoden 2006 tahtiin :tuuletus: Koska vois kehittää äänestykseen jonku oman jutun kans: ainaku suomi saa 12 pistettä niin 20 askelkyykkyä :heh:
IB- International Bullshit

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ No huhhuh, tuossahan on ohjelmaa. Varo ettet saa sydänkohtausta! :heh: Mutta hienoa, että tätä rakasta harrastusta voi myös näin käyttää hyödyksi. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja --evg »

Weewa kirjoitti:^ No huhhuh, tuossahan on ohjelmaa. Varo ettet saa sydänkohtausta! :heh: Mutta hienoa, että tätä rakasta harrastusta voi myös näin käyttää hyödyksi. :joojoo:
No onha toi ny paljonkin mielekkäämpää ku toisenlainen liikunta. Sitä jopa tekee mielellään :peukku:
IB- International Bullshit

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Löysin tänään rullaluistimeni siskoni vintiltä, mutta en taida enää ehtiä tänä "kesänä" niillä luistelemaan. :eiei: Jäi koko kausi avaamatta. :lohduton:

Oma punttisalikin on vielä löytämättä. Miksi kuntoilun aloittaminen on niin vaikeaa?! :jupinaa: Aloitettuani minulla ei kyllä yleensä ole kummempia vaikeuksia jatkaa, mutta alkuun pääseminen on työn ja tuskan takana.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Sinäpä sen sanoit. :hali: Mullekin se kuntoilun aloittaminen tuntuu aina tosi vastenmieliseltä ja ylitsepääsemättömältä. :draamaa: Sitten kuitenkin kun saa raahattua itsensä sinne lenkille, huomaakin miten mukavaa liikkuminen on. Lenkin jälkeinen olotila on myös jotain ihanaa. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jouduttuani feissarien uhriksi aloitin eilen viikon kokeilujakson lähi-SATSissamme. Kävin ensin testaamassa salipuolen ja totesin sen kovin vastaavaksi kuin firmamme vastaavan, eli se ei ainakaan mikään myyntiargumentti ole. Perään kävin katsomassa PowerStepin (joka oli samalla itse asiassa ensikontaktini koko eöröbig-lajiin :shock: ). Ihan hauskaa oli, vaikkei siinä nyt koreografisesti tokikaan mitään haastetta ollut. Päätin hyvissä ajoin nolata itseni mieluummin liian pienin kuin suurin painoin, joten lastasin tankoon hurjat 2 x 1 kg :heh: Se oli tietysti alakanttiin, mutta sainpahan ainakin kaiken tehtyä.

Yritän nyt käydä niin monella eri tunnilla kuin suinkin ehdin, joten suosituksia otetaan mieluusti vastaan, mikä olisi ainakin sellaista, joka olisi syytä nähdä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Spinning testattu! :uujee: Kävin eilen erään kuppilalaisen kanssa alkeistason spinning-tunnilla. Olen totaalisen rapakuntoinen, eli rankkaa oli, mutta kivaa! Ja tosi palkitsevaa, kun sai itsensä piiskattua jatkamaan vaikka hengästytti, hiki lensi ja jalkoihin sattui. Hyvä minä! Pitää mennä toistekin. Sittenhän se vaan muuttuu kerta kerralta helpommaksi.

Tykkään kyllä ohjatusta liikunnasta, se selvästi sopii mulle. Jos omaan tahtiin kuntoilee, niin alkaa vaan laiskottaa heti, kun homma alkaa käydä rasittavaksi (=tehokkaaksi). Ohjatulla tunnilla ei kehtaa olla tekemättä. :mrgreen: Toi spinning on siitä kiva laji, että rasittavuutta voi säätää oman kunnon mukaan pyörän vastusta muuntelemalla.

Itse asiassa tekisi mieli mennä viikonloppuna alkeistason aerobic-tunnille. Lähtisiköhän joku mukaan... :miettii: Yksin on niin mälsää mennä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olin tänään pitkästä aikaa aamuvaelluksella Kiinan muurilla. Olipa hengästyttävä reissu. Kiipeemistä kiipeemistä. Mutta hyv ä että tuli vähän urheiltua!:) Nyt olen tosi täynnä jonkun ötökän pistoja.

Eilen myös kävelin Pekingissä tuntikausia, mutta en tiedä lasketaanko se kuntoiluksi.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen saanut aloitettua uimisen! :tapu: Kahdella edellisellä viikolla kävin kerran ja tällä viikolla kaksi kertaa. Jatkossa olisi tarkoitus lisätä vielä kolmaskin kerta jokaiselle viikolle. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Sain pyörääni talvirenkaat ja uuden tosimukavan tosilämpimän pyöräilytakin (josta voisin oikeastaan raportoida shoppailuketjussakin), joten tänään pääsin pitkästä aikaa ajamaan töihin. Olipa mukavaa. Tosin lopputulos oli, että olin lähinnä puvustautunut naparetkeä varten :brr: Paluumatkaa varten karsin molemmista päistä muutaman kerroksen pois :hihi:

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Nata »

Tänään alkaa meidän perheen luistelukausi, likat eivät enää antaneet hetken rauhaa, jäälle pitää päästä. Väsynyt äiti kerää täällä voimia koitokseen. Onneksi vain toiselle heistä piti ostaa uudet luistimet, koska vaikka kaksoset ovatkin, toisen neidin jalka on isompi kuin toisen eli hänen viimevuotisensa käyvät tänä vuonna sirojalkaisemmalle!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tein eilen henkilökohtaisen juoksuennätyksen - juoksin 20km aikaan 1h47min! :uujee: Ennätys oli se etten ollut ikinä juossut noin pitkään / noin paljon, mutta aikaankin olin enemmän kuin tyytyväinen. :joojoo: Tänäänkin tuli yli 8km juostua. Hyvä fiilis tulee. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vastaa Viestiin