Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minäkin lähden nyt ripeelle iltalenkille :) Mutta en ole kauhean ankara ittelleni: lomalla kun olen niin saatan kotiin köpötellä kievarin kautta :puna:
Bra vibrationer!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Huomenna voisi ottaa taas sen pyörälenkin Tampereelle. 25km suuntaansa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jos jaksaa käydä töissä pyörällä, saa kyllä kuntoiltua ihan kivasti samalla. Mulle se yhdeksän kilometriä töihin ja toiset samanlaiset takaisin kun taitaisi olla enemmän, kuin olen koko talvena kuntoillut. :mrgreen: Oispa vain parempi pyörä. :niinpa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mä olen hukannut pyöränavaimeni! :tajutkaa: Hyvässä talvisäilössä. :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

GiveMeWings kirjoitti: Suomessa ainakin raskauden ehkäisyyn eniten perehtyneet gynekologit sanovat että neljät kuukautiset vuodessa periaatteessa riittävät vallan hyvin ja pidennettyä sykliä määrätään meilläkin entistä enemmän.
:
Minulla on joskus käynyt mielessä, että purskahtaako kohtu limakalvosta, jota siis kerääntyy sinne kuukautiskierron aikana, ja jos syö useita pilleriliuskoja putkeen niin limakalvohan ei siis pääse ollenkaan poistumaan vaan kohtu on sitten täynnä limakalvoa.

Tähän liittyy yks aika "erikoinen" juttu:
Minä luin Me Naiset -lehdestä, että markkinoille on tulossa e-pillerimerkki, joka poistaa kuukautiset kokonaan. Se on lähinnä tarkoitettu PMS:stä kärsiville naisille, joten esimerkiksi minä en kai sitten saisi niitä. Ne varmaan maksavatkin aivan biljoonasti.
Minun mutsilleni (s. 1952) on tehty kohdunpoistu kun hän oli jotain 46-vuotias. Myös kaikille mutsini kolmelle systerille on tehty kohdunpoisto. No sitten joskus monta vuotta sitten mutsini ehdotti hänen eräälle vajaa 50-vuotiaalle ystävälleen, että kannattaisiko tämänkin suorittaa kohdunpoisto. Tämä nainen sitten sanoi, ettei halua kohdunpoistoa, koska 'sitten ei enää tunnu naiselta'. Minun mielestäni se on kyllä aika hassusti sanottu, että 'ilman kuukautisia ei tunne itseään naiseksi', sillä ei minua ainakaan haittaisi vaikka minulla ei enää koskaan olisi kuukautisia. Minäkin aion 40 vuotta täytettyäni tehdä kohdunpoiston, sillä onhan sillä muitakin terveyshyötyjä kuukautisten poisjäämisen lisäksi. Esimerkiksi kohtusyövän riski häviää, sillä ei voi tulla kohtusyöpää jos ei ole olemassa kohtua. Lisäksi ei voi tulla raskaaksi, mikä on kieltämättä aika hyvä bonus.
Mitä mieltä olet GMW kohdunpoistosta ja e-pillereistä, jotka poistavat kuukautiset kokonaan? En pahoita mieltäni, vaikka joku muukin kommentoisi viestiäni. :peukku:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:Se on lähinnä tarkoitettu PMS:stä kärsiville naisille, joten esimerkiksi minä en kai sitten saisi niitä. Ne varmaan maksavatkin aivan biljoonasti.
:offtopic:
Tyttökullat-sarjassa Dorothy kertoi kärsineensä PMS:stä, johon Rose totesi, että hänellä on ollut BMW. :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kohdunpoiston sijasta käytetään nykyisin entistä enemmän hormonikierukkaa (myös synnyttämättömillä) joka poistaa vuodot ja jolla on lukuisia terveysvaikutuksia. Kyllä 2-3 laattaa peräkkäin yksivaiheisia yhdistelmäehkäisypillereitä on aivan turvallista käyttää jos pillerit on määrätty (eli vasta-aiheita ei ole) mutta jos tulee tiputteluvuotoja se on sen merkki että kohdun limakalvo on sen verran kasvanut että on taukoviikon aika. Ei se kohdun limakalvo aivan loputtomiin siellä kasva ja tuki pikkulantiota... Mutta jollekin sopii esim 2 laattaa, toiselle taas 3. Syklikontrolli on tärkein kriteeri näitä arvioitaessa. Näistä asioista tosin sinun pitää jutella lääkärisi kanssa, eli sen lääkärin joka on määrännyt kyseiset pillerit. Mä käytän potilaillani paljon pitkää kiertoa ja suuri osa on erittäin tyytyväisiä. Mitään pitkäaikaishaittaa ei pitkästä syklistä tehdyissä tieteellisissä tutkimuksissa ole ilmennyt. Joillekin pitkä sykli ei tietenkään sovi ja silloin sitä ei pidä käyttää (jos tulee esim. herkästi tiputtelua jo toista laattaa syödessä).

Terveenkin naisen kierto vaihtelee ja se että pillereitä on yleensä syöty 21 päivää ja pidetään viikon tauko on täysin 60-luvulla sovittu tahti joka oli helpompi perustella kirkolle että "kyseessä on omaa normaalia kiertoa mukaileva sykli".
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

barbarossa kirjoitti:Mä olen hukannut pyöränavaimeni! :tajutkaa: Hyvässä talvisäilössä. :roll:
Onko mitään muistikuvaa päivästä, jolloin pyöräilit viimeksi? Voi riippua silloisesta ilmasta ja varusteiden määrästä, minne olet tunkenut avaimen. Ehkä. Olisiko siellä, missä on tärkeitä papereita, tai hanskoja, huiveja jne? Toivottavasti löytyy :mitvit: Meillä on sellainen tosi epämääräinen ja epäjärjestyksessä oleva "kaikki maailman vara-avaimet" -laatikko, mutta sinne on sitten tottunut tunkemaan kaiken mahdollisen.

Mä taas olen lykännyt vanhan pyörän kesäkunnostusta edelleen. Saisinkohan sen tänään kuntoon. :twisted: Kyseessä on vanha mummopyörä josta en haluaisi luopua, mutta jolla ei ole kovin hyvä ajaa mitään pitempiä matkoja. Uuden hankkiminen on kyllä vahvasti harkinnassa, mutta pitäisi nyt lopultakin putsata ja kunnostaa tuo nykyinen talviteloiltaan, edes ennen juhannusta.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ei mulla ole mitään muistikuvaa. :sorivaan: Olen penkonut kaikki laukkuni läpi (n. 30 kpl :puna: ) sekä kesätakkien taskut, jne. On mullakin avainlaatikko, jossa pyöränavain on tähän asti aina ollut, mutta nyt se on joutunut jonnekin todella varmaan talteen. :( Yli kuukauden olen jo etsinyt, joten ehkä kohta turvaudun rautasahaan. :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jee! Sain tänään koottua meidän varastoon penkki-kokonaisuuden.
Huomisesta lähtien sitten vaan kesäkuntoa kohottamaan. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ihmeellinen Carola-villitys nyt iskenyt mun vakiokuntokeskuksen ohjaajiin. Olen viime aikoina ollut parissa spinningissä ja parissa jumpassa, joissa ohjaaja on soittanut taustamusiikkina Evighetin. :tajutkaa: Neljä eri ohjaajaa siis kyseessä.

Pacessa ohjaajat käyttävät usein sellaisia valmiita miksauksia, joissa on hurjalla biitillä pikkuoravaversioina useinkin euroviisuja, mutta nyt pukkaa pyhää Carolaa joka tunnille. Pitäisi kai olla kiitollinen...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Viime viikolla pyöräilty 250 kilsaa. :mrgreen:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Jónsì kirjoitti:Viime viikolla pyöräilty 250 kilsaa. :mrgreen:
hui :shock: onko sellainen edes mahdollista?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Jaalo kirjoitti:
Jónsì kirjoitti:Viime viikolla pyöräilty 250 kilsaa. :mrgreen:
hui :shock: onko sellainen edes mahdollista?
Pinsiö - Tampere 25km
Tampere - Pinsiö 25km
yht: 50km

Viitenä päivänä käy Tampereella:
50*5=250(km)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Jónsì kirjoitti:
Jaalo kirjoitti: hui :shock: onko sellainen edes mahdollista?
Pinsiö - Tampere 25km
Tampere - Pinsiö 25km
yht: 50km

Viitenä päivänä käy Tampereella:
50*5=250(km)
Apua! mä en ikinä pystyis tohon.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Marjukka kirjoitti:Pacessa ohjaajat käyttävät usein sellaisia valmiita miksauksia, joissa on hurjalla biitillä pikkuoravaversioina useinkin euroviisuja
Joo, kaikki musiikki on nykyään tuollaista pikkuoravamixiä kaikissa perusjumpissa... :niinpa: Oon lähtenyt jo pari kertaa kesken pois, kun on ollut niin p-erseestä se musiikki. Mulla liikunnan ilo lähtee yleensä musiikista, joka pistää liikkumaan (esim. lattaritanssit, kävely ja pyöräily viisujen tahdissa), ja jos musiikki on ihan kamalaa, mun lihakset yksinkertaisesti kieltäytyy liikkumasta. Nirso oon... :enala:
Kymmenen sientä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jónsì kirjoitti:Viime viikolla pyöräilty 250 kilsaa. :mrgreen:
Olin tulossa tänne kehumaan, että pyöräilin mummolaan 20 km, mutta taidanpa olla hiljaa. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Ihanaa palata Jyväskylään kuntosalille/jumppaan taas treenaamaan perse ja vatsa tiukaksi.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Kävin juuri ostamassa 5 kilon käsipainot. Jos sais edes hiukan kuntoiltua vaikka telkkaria katsellessa. Olis pakko saada hartiat ja niskat kuntoon.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Mää juoksin sunnuntaina noin 4 km! (en yleensä harrasta moisia...) :rok:

Nyt oon kaks päivää kärsinyt jälkitaudeista (lihaskivut, "penikkatauti"...)  :niinpa:
Kymmenen sientä.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minä en juokse missään tilanteessa.

Tällä viikolla en ole jaksanut käydä kävelemässäkään, kun on jatkuva väsymys ja univaje päällä. Mutta ostin eräänä päivänä kirppikseltä sellaisen reisien lähentäjien treenauslaitteen (maksoi euron), ja yritän sitä käyttää (jos satun muistamaan) aina kun katson Anastasiaa tv:stä. Joo, tiedän: hyvin yksipuolista on mun treenaus.  :cool: Aion kyllä jatkaa kävelylenkkiharrastustani, jahka saan joku kerta nukuttua ensin kunnolla.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

kwak kirjoitti:Ajattelin hommata sinne (kuntosalille) kuukausikortin (vaikkakin se on aika kallis, 54e...) ja kuntoilla tässä kesän aikana oikein kunnolla, nyt kun innostustakin löytyi.
No joo, enpä sitten ollutkaan huomannut mitään pikkupränttiä 74e:n liittymismaksusta ja vuoden vähittäisjäsenyydestä...  :niinpa: Mä kun oisin halunnut vain täksi kesäksi, kun syksyn ajankäytöstä, asuinpaikasta ynnä muusta ei vielä tiedä mitään. Eli tyydyn sitten ilmaiseen pururataan vaan!
Keep your head high above the water

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Argh, noi ikuisuusjäsenyydet hirveine kuukausimaksuineen ovat kyllä alimmasta helvetistä. Otin sellaisen kerran kokeilumielessä vähäksi aikaa, kun silloinen kuntosalini vaihtoi omistajaa ja muuttui tuollaiseksi jäsenyysmestaksi, muttei ollut mun juttuni. :eiei:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Yksi vaihtoehto olisi vuokrata joltakin jäseneltä korttia esimerkiksi kuukauden ajaksi. Kannattaa kysyä kuntokeskuksen vastaanotosta, että onko asiakkaat laittaneet mitään ilmoituksia. Usein asiakkaat pyytävät yhden kuukauden vuokralta 50€.
Minä olen nyt myymässä omaa jäsenyyttäni 8.7.-31.8. asepalveluksen takia. Pyydän siitä 95€ ja hintaan sisältuu henkilökohtaisen ohjaajan palvelut. 1,5 vuotta sitten eräs ystäväni vuokrasi minulta kortin kuukauden ajaksi hintaan 45€.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Celeste »

barbarossa kirjoitti: Argh, noi ikuisuusjäsenyydet hirveine kuukausimaksuineen ovat kyllä alimmasta helvetistä.
No niinpä  :niinpa:, huonoja kokemuksia mullakin on niistä, kun olin kaksi vuotta yhden sellaisen kuntoklubin jäsenenä. Alkuinnostuksen jälkeen siitä tuli varsinaista pakkopullaa, kun oli jatkuvasti mielessä, että pitäisi käydä enemmän salilla/jumpassa, kun siitä näin paljon maksan.

Mutta tämä oli törkeän rahastuksen huippu:  Sairastuin keuhkotulehdukseen. Mulla oli kolme viikkoa kuumetta, ja toki niin pitkän kuumejakson jälkeen menee vielä jonkin aikaa, että on tarpeeksi vahvassa kunnossa jumppaan/salille. Mä laitoin kuntoklubille mailia, jossa kerroin sairastumisestani ja kysyin, voinko saada tämän kuukauden hyvitystä jäsenmaksusta, koska en pysty palveluitanne käyttämään. Vastaus oli, että he hyvittävät vain yli kahden kuukauden sairaslomista! Poikkeuksena ovat ainoastaan tilanteet, joissa henkilö tietää etukäteen esim. menevänsä leikkaukseen, joka rajoittaa liikuntakykyä. Eli jouduin maksamaan sen kuukauden aivan tyhjästä. Se oli viimeinen pisara, sen jälkeen ilmoitin haluavani erota. Jouduin mä vielä maksamaan eroamismaksuakin noin 30 euroa, mutta pääasia että pääsin mokomasta jäsenyydestä eroon.

Tämä tapahtui alkuvuodesta 2005, enkä enää ikinä aio liittyä kuntoklubiin, jossa on tuollainen ylihintainen pakkojäsenyys. En ole kyllä käynytkään aikoihin salilla/jumpassa, mutta jos vielä innostun, kuntosalin pitää olla ehdottomasti sellainen, missä voi käydä kertamaksulla tai 10 kerran kortilla ilman sitovia jäsenyyksiä

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minun kuntoklubillani on sellainen järjestely, että väh. 1 kk sairaslomasta saa laittaa sopimuksen katkolle ilmaiseksi. Muuten ilman pätevää syytä täytyy maksaa 26€ taukomaksua. Minulta ei mene maksua asepalveluksen aloittamisen takia, joten ei haittaa, vaikka en saisikaan jäsenyyttäni myytyä. 

Minun ei edes tarvinnut näyttää palvelukseenastumismääräystä.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

:tapu: SAIN UUDET RULLALUISTIMET!!!! :pannu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Aiku se saa nyt sit samalla tiukan pepun :peukku:. Vaikka mistä mä tiedä, jos sulla on jo sellainen.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kosti-71 kirjoitti: Aiku se saa nyt sit samalla tiukan pepun :peukku:.
Niilläkö sen saa? Itse kokeilin moisia viime viikolla ensimmäistä kertaa ja ihastuin. Niihin siis. Yllättävän helppoa oli, ja ajelinkin kuutisen kilometriä heti ensikokeilulla, vaikka jossain vaiheessa tajusinkin, etten osaa jarruttaa. Päätin, että ostan omat heti kun keksin, mihin niillä menisin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Neljätoista kilometriä äsken luistelin, ja jalat on kyllä aika paskana (johtuen luistimien uutuudesta), mutta nyt pitää vetää, kun putki on päällä. Meinasin jo melkein jättää menemättä, mutta onneksi siskosta löytyi sellainen pikkupuoskari, joka käski mennä vetämään yhden rundin. :kiitos:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin