Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tää menee tänään ensimmäistä kertaa vallan kahteen viikkoon salille. :puna: Pitäis ehkä vähän aktivoitua tän urheiluharrastuksenkin suhteen. :miettii: En uskaltanut mihinkään ohjatulle tunnille mennä, koska varmaan kuolisin siellä tän mun rappiollisen elämän takia. Pehmeä laskeutuminen arkeen. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^^ Milloinkohan mä saisin kiskottua itseni taas salille :puna: Viime kerrasta on mullakin tommoset smiaxiset pari viikkoo :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun pitäis vihdoin ostaa se kuntosalikortti. Kun tuossa meidän lähisalilla on mahdollisuus kuukausikorttiin ja myös 10 kerran korttiin, ei ole mitään pakollisia jäsenyyksiä. Ei vaan ole tullut ostettua :niinpa:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Onpas kuntopiiri vajonnut alas. Innokkaasti kuntoiltu. :heh:

Otin ja hankin siis jäsenyyden GoGolle, kun opiskelijana ei tarvinnut maksaa liittymismaksua eikä kuukausimaksuakaan tarvitse yksin maksaa. Tänään kävin korkkaamassa paikan ja polkemassa spinningissä. Näillä kunnon rippeillä oli kyllä tosi raskasta polkea 55 minuuttia putkeen. Intervalliversion jätän kyllä ainakin aluksi väliin, tuota puolen tunnin tasamaa-ajoa varmaan vedän jatkossa. Huomenna kokeilemaan balletonea.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Kuntopiiri esille! :uujee:

Voisinkin tästä mennä crosstraineilemaan...

Eilen juoksin 42min ja siihen päälle lihasharjoituksia jonkin verran.

Mulla ei sykemittari toimi samalla, kun kuuntelen iPodilla musiikkia. Onko jollain vastaavanlaisia ongelmia?
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Jee, olin viime viikolla kuntosalin digitaalisella vaa´alla ja se näytti, että olisin 64kg, olen siis pudottanut painoa kivasti! :mrgreen:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ihanaa kun lumi pysyy vihdoinkin maassa myös Etelä-Suomessa :tapu: Aloitin viime viikolla hiihtokauden ja tarkoitus olisi jatkaa nyt viikonloppuna. :joojoo:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Treno »

Eilisen ja tämän päivän aikana tunti hiihtoa, pari tuntia laskettelua ja tunti kuntopyörää.
Olen tyytyväinen itseeni :joojoo: ja aika valmis huomisen lauantain koettelemuksiin :peukku:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Täälläkin tunti bodycombattia ja puoli tuntia corea! :peukku: Hyvin voi huomenna hyödyntää poltetut kalorit. :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Treno »

^Jees, kalorivajeet on ehdottomasti paikattava huomenna ;)

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mä en ole vielä aloittanut tuota salillakäyntiä. Ensin pitäis löytää uusi sali. Mutta eilen kävelin pienen lenkin Kontulaan ja kävin uimassa 700 metrii. Toi 700 metriä oli mun tämän hetkisella kunnolla todella paljon. Nyt on sitten jenkkakahvat kipeenä ja alaselkä ( uimisesta? )

Mut toi ulkona kävely oli tosi kivaa. Nyt kun sais vielä seuraa kävelylenkille, niin sekin olit 10000000 kertaa kivempaa.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

EDIT: huhuilin tässä viestissä ihmisiä urheilemaan, mut kyseinen tunti on tällä tietoa jo myyty loppuun, joten ehkei jaksa lähteä jonottamaan peruutuslippuja :sorivaan:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Oli viikon tauko juoksussa Saksan matkan takia, oli ihanaa päästä matolle taas eilen! :tuuletus: Tänään on mentävä jälleen. Vaik ei kyl hirveesti huvittais... :puna:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olin juuri Bodypumpissa pitkästä aikaa... Huomenna on varmasti lihakset kipeät! :eeek:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ah, bodypump :uujee: En ole käynyt n. kahteen viikkoon, kun olin itsekin matkoilla, ollut kaikkea menoa, kuten muuan Suomen finaali jne... Ja pumppikamunikin on reissussa, pitää vääntäytyä salille itsekseen. :niinpa: On tullut enemmän keskityttyä aerobiseen puoleen, mutta tällä viikolla täytyy kyllä mennä pumppiinkin, ennen kuin surkastuminen lähtee käyntiin :apuva:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Joo mäki keskityn AIVAN liikaa aerobiseen puoleen.. Hyväähän se tekee mutta lihakset lähtee poies! Jos niitä nyt sit ikinä on ollukaan...
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Mullakin on jäänyt pumpissa käyminen Suomen finaalien ja omien sekä pumppikamun ulkomaanreissujen vuoksi väliin, mutta nyt täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni ja lähteä liikkumaan.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Puolitoista tuntia hiihtoa tänään. Tekee hyvää ihmiselle! :surrur:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

KYSYMYS JOLLEKIN RAUMATIETÄJÄLLE! Jos tänään ehditte vastata - MISSÄ RAUMALLA OLIS HIIHTOLATUJA???
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Jos Kuppilan Rauma-tietäjät pihtaavat tietojaan, niin kokeilehan myös laittaa Facebookin statukseen :miettii:
Tai sitten ihan vanhanaikaisesti Googlella :hihi:
Noi ois ihan kaupungin listaamia, mutta en mä niistä mitään tiedä :sorivaan:

http://www.rauma.fi/kuva/liikunta/lahde ... sapito.htm

Oma kuntoiluasia: jos harrastatte bodypumpia, niin kahden viikon taukoa ei kannata pitää. :niinpa: Nimim. lihaksissa "vähän" tuntuu :niinpa: Olis pitänyt lomalla kanniskella kiviä tai jotain... :roll:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Kiitos Marjukka! :hali: Tuo linkki oli erittäin hyödyllinen, Lähdepellolle mennään huomenna siis hiihtämään. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

barbarossa kirjoitti:Puolitoista tuntia hiihtoa tänään. Tekee hyvää ihmiselle! :surrur:
Käytkö hiihtelemässä ihan Helsingissä? :mitvit: Missä päin täällä yleensäkään on edes hiihtolatuja? :raaps: Ihan mielenkiinnosta kysyn. Suksia en omista, vaikka hiihtäminen ihan mukavaa hommaa onkin.
Keep your head high above the water

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Paloheinässä taitaa olla se "kuuluisin" ja ruuhkaisin latu, jota myös keinolumella pidetään hengissä. :joojoo: Itse käyn Viikissä ja Vanhankaupunginlahden jäällä jos sitä on. Auringonpaisteessa jäällä hiihtämistä ei voita mikään. :aurinko:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Seurasaarenselkä on myös mahtava paikka sivakoida, vaikkei siellä latua olekaan. Mutta tilaa on! Ja saa siellä kävelläkin. Meillä Töölössä on myös tosi monta luistelurataa :rakkaus: , ah ihana talviurheilu!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Niin joo, ei ole Vanhankaupunginlahdellakaan latua, kun ei ole tänä vuonna juuri luntakaan, eli aikamoista lipsumista se siinä jäällä on kyllä välillä. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Aancon kirjoitti:Kiitos Marjukka! :hali: Tuo linkki oli erittäin hyödyllinen, Lähdepellolle mennään huomenna siis hiihtämään. :joojoo:
Olenhan toki kerran käynyt Raumalla ja siksi asiantuntija :heh: No, kiva, toivottavasti pääset hiihtämään.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kiitos vatsuaksista! Jotenkin vähän veikkasinkin, että jäällähän ne parhaat paikat täällä päin on. Eipä ole kyllä tullut hiihdettyä aikoihin... Mulla on jopa hiukan ikävä sitä! :shock:
Keep your head high above the water

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Eilen aloitin taas kuntoilun loman jälkeen. Kylläpä oli mukava polkea spinningpyörää El Bimbon tahtiin.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Nyt yritän viime tingassa hankkia itselleni sexikkään perseen ja vatsalihakset kun minulla kerrankin on elämäni tilaisuus hankkia vakipano Tampereelta. :surrur:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Aancon kirjoitti:Kiitos Marjukka! :hali: Tuo linkki oli erittäin hyödyllinen, Lähdepellolle mennään huomenna siis hiihtämään. :joojoo:
:uujee:

Lähdepelto on mulle tuttu paikka hiihtää. Sen ainoan kerran kun olen hiihtänyt koulun alueen ulkopuolella, olen hiihtänyt juuri tuolla. Liikuntapäivänä joskus ala-asteella sai valita hiíhtämisen ja luistelemisen väliltä ja kohta olin onneton luistelija, valitsin hiihtämisen ja kovana poikana otin sen pisimmän tarjolla olleen reitin: 5 km. Noin kahden tunnin päästä tultiin etsimään, kun en ollut maaliin asti päässyt :heh: (no, mä olin kyllä silloin jo viimeisellä kilometrillä).
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin