Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Tämä pappa kävi hiihtämässä jo aamulla 8 aikaan 10 km hiihtolenkin….nyt on hiihdelty 390 km tänä talvena. En minä hiihdä Matti Heikkisen vauhtia... :heh: ..ihan rauhallisesti hiihtelen ja nautin samalla maisemista.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä en oo pystyny vähään aikaan urheilemaan enkä pysty ku poltin perseeni ja se on paketissa :jupinaa: :lohduton:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mäkään en ole voinut kuntohölkkäillä vähään aikaan, kun siellä on hirveän kylmä. :niinpa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Aancon kirjoitti:Mä en oo pystyny vähään aikaan urheilemaan enkä pysty ku poltin perseeni ja se on paketissa :jupinaa: :lohduton:
Miten onnistuit moisessa? Istuitko kiukaalle? :uujee: Ikävää tietysti, että noin pääsi käymään :/
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Anteeksi, ei saisi nauraa, mutta kun tuo "perse paketissa" kuulostaa niin hauskalta :rofl: :rofl: :rofl:

Mutta ei saisi nauraa. Toivotaan, että Aanconin perse paranee pian. :hali:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Kiitos Marjukka ja Violette sympatioista peppuani kohtaan! :hali: :heh:

Pesin saunassa mattoa ja pyllistin tietenkin päin kiuasta. :niinpa: Pintapuoliseksi onneksi jäi palovamma, mutta kauanhan siinä menee kunnes paranee kokonaan. Juosta en ainakaan voi, mutta olisikohan jokin laji jota voisin harrastella? Hikoilla ei ainakaan pylly paketissa varmaan kannata.. :mitvit:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Uinti :uujee: Vesi vanhin voitehista.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

barbarossa kirjoitti:Uinti :uujee: Vesi vanhin voitehista.
Siinä uimahallin vedessä taitaa olla liikaa pöpöjä, jotta uskaltaisin siellä pomppelehtia tässä vaiheessa. Ja vielä pitää siteitä pitää. Mutta kiitos vinkistä! :hali:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja aksim »

Mulla jäi tänään jäkistreenit väliin. Kiitos Albanian :twisted:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Sain eilen viimeinkin käytyä Balletonessa. :uujee: Klassista balettia fitness-versiona. Ihan älyttömän hauskaa. Grand battementissa tuli vähän ihmeteltyä, että mites tää jalka nyt näin korkealle nousikaan. :heh: Todellakin menen ens viikollakin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Flunssa päällä joten en oo päässy taaskaan kuntoilemaan... :niinpa: Ensin on ryyppyputki, sitten on perse paketissa ja sitten flunssa.. Voihan perse.. :niinpa: No onneksi noiden juttujen välissä pääsin vähän bodypumppiin ja juoksemaan ja sellasta. Harmittaa vaan, ku kahden viikon päästä on lähtö sinne vinosilmälään ja siellä ei sitte paljoo muuta voi tehdä ku mahdollisesti juosta.. Noh, toivottavasti ens viikolla pääsis monta kertaa salille sitte! :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kroppani huutaa aerobisen liikunnan perään. :megafoni: Ei pelkästä lihasharjoittelusta ole mitään hyötyä, jos ruokavalio on surkea, ja läskiä ei polteta. :eiei:

Mitäs muiden kuppilalaisten kuntoilulle kuuluu? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti:Mitäs muiden kuppilalaisten kuntoilulle kuuluu? :mitvit:
Minulle kuuluu äärimmäisen huonoa, sillä en ole tanssinut yli kuukauteen :shock: Lähellekään tällaista ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen. No, onneksi huomenna tilanne korjaantuu. Jos hyvin käy, menen myös taas parin viikon tauon jälkeen töihin pyörällä. Siitä se lähtee :joojoo:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mulle kuuluu myös huonoa, kerran viikossa olen jaksanut mennä johonkin jumppaan. :niinpa: Laiskottaa.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä haluan uskoa, että kevään ja kesän aikana kuntoilutilanne paranee huomattavasti, tai sitten se pannaan parantumaan. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olin tänään Coressa ja juoksemassa pitkästä aikaa. Oon ollu flunssassa, joten en ollu yli viikkoon päässy urheilemaan... Nyt koitan käydä useammin kuntoilemassa, Kiinassa pyrin lenkkeilemään parhaani mukaan. :joojoo: Aerobista ja lihaskuntoa yritän tehdä sopusoinnussa. Läskit ku sais pois ni sit vois alkaa sixpack näkymään. Joskus sit :heh:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Tänään oli yks kovimmista spinning-tunneista, jolla oon ollu. Olin erittäin hikinen. Kylläpä nyt on hyvä olo.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tällä viikolla punttisalikerrat jäivät vain kahteen, ja lisäksi tuli syötyä äärimmäisen epäterveellisesti, joten ensi viikolla saankin sitten raahautua salille neljä kertaa. :termari:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Meidän työkompleksin uusi sali on vihdoinkin valmistunut ja sinne voisi mennä vaikka heti huomenna aamusta :tuuletus: Ei hetkeäkään liian aikaisin.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mitäs kuppilalaisten kuntoilulle kuuluu?? :hiphei:

Mä oon kuntoillu täällä Kiinassa aivan liian vähän, mutta hyötyliikuntaa on tullut paljon. Lenkillä oon ollu vaan viisi kertaa, eli n. kerran viikossa, ei hyvä.. :eiei: Mutta, kävelyä kertyy päivät pitkät. Ja oon ollu neljä kertaa parikoimassa muurille, ja pyöriny siellä, se on ollu erinomaista liikuntaa. Ajattelin, että voisin tehdä tuon 1,5h muurireissun (tai 1h) lähes joka aamu, saisi hyvää liikuntaa ja ei ole kuulkaas hullummat puitteet! Ja muuten vasta kasvaa liian kovaa vauhtia... Pekingissä tulee myös aina käveltyä erittäin, erittäin paljon.

Niin siitä lenkkeilystä. Se on vähän hankalaa täällä, ku tää on vuorien keskellä, joten maasto on tosi mäkistä. Ja ilma on kuitenki sen verran huonompi ku Suomessa, että hieman ottaa keuhkoihin, varsinki ku lenkkeily on tehtävä autotien varrella. Jos lenkille lähden, teen sen ennen seitsemää aamulla, jolloin autoja on vain vähän liikkeellä.

No joo eipä tästä sen enempää, varmasti tosi kiinnostavaa.. Kertokaa kuntoilustanne!
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pääsiäisenä Suomessa kävin vain pari kertaa lenkillä, mutta täällä olen kyllä käynyt ahkerasti punttisalilla, ja myös useahkosti lenkillä. Siitä saa kamalasti lisää puhtia, kun alkaa nähdä jo jonkinlaisia lihaksenalkuja. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä oon tällä viikolla aloittanut mun kuntoilun ihan uudestaan. Mullahan oli se parin viikon tauko, jolloin en tehnyt yhtään mitään, ei vaan kiinnostanut. Se näkyikin sitten heti painon nousuna. Nyt kun yritän tosissani pienentää massaani olen Kiloklubin suositusten mukaan harrastanut erilaista liikuntaa. Tässä ohjelmassa on siis katsottu liikunnan tehoa, kulutusta, määrää ja vaihtelua. Pitää olla siis monipuolista liikuntaa, sekä myös noita liikkuvuutta edistäviä lajeja kuten strechingiä ja joogaa. Nyt näyttäisi Kiloklubin mukaan olevan 66% aerobista liikuntaa, 24 % lihaskuntoharjoittelua ja 10% liikkuvuusharjoittelua.

Tässä mun tämän viikon ohjelma:

Maanantai
* pyöräily, keskinkertainen rasitus 1:00

Tiistai
* tanssillinen tunti, voimakas rasitus 0:45

Keskiviikko
* streching-tunti, kevyt rasitus 0:55

Torstai
* pyöräily, voimakas rasitus 0:30
* core, kevyt rasitus 0:30

Perjantai
* Ei liikuntaa

Lauantai
* kuntasalijooga, keskinkertainen rasitus 0:55 - Olin tuolla kuntosalijoogassa eilen ekaa kertaa elämässäni, oli yllättävän rankkaa. :shock: Venyteltiin erilaisissa asennoissa, joihin en meinannut millään päästä. Pitäis vissiin käydä vaan useammin, niin jäis noi liikkeet mieleen ja osais tehdä ne oikein.

Sunnuntai
* sauvakävely, reipas vauhti 1:00 - Kyllä, minä omistan kävelysauvat. :heh: Tänään pitäis tsempata ittensä jossain vaiheessa tuonne lenkkipolulle! :huiskut:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Albatrossi

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Onkin aikaa kun olen kuntoillut, joten keväällä ajattelin hivenen ruveta pyöräilemään. Kuva

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja aksim »

Tilasin eilen itselleni uuden pyörän, ajattelin että jos alkaisi työmatkat polkemaan fillarilla :uujee:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Diggari »

SAAHAN MAINOSTAA ILMAISTA KUNTOTAPAHTUMAA...?
En löytänyt mainintaa muualta joten:


Kuntoliikuntaseura Friskis&Svettis järjestää
Euroviisujumpan :hiphei:
lauantaina 16.5.2009 Helsingissä, Merihaan Palloiluhallissa, kello 1900-2030 eli aivan viisufinaalin alla.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tärkeintä ei ole täydellinen suoritus vaan olla iloisesti liikkeessä. Tätä spesiaalijumppaa vetää kymmenisen ohjaajaa vuorotellen ja luvassa on kuulemma noin 25 viisua. Mikä niistä nostattaakaan jalkaa korkeimmalle, mikä innostaa punnertamaan, mikä kannustaa hikoilemaan vatsalihasliikkeissä?

Hyvät salikengät jalkaan! Pukuhuoneiden yhteydessä on jopa sauna.
Seuran sivut

Tervetuloa!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

olin eilen Pyynikkijuoksun juoksemassa (10km). Matka ei sinänsä hirveen pitkä oo, mutta sitäkin raskaampi. Yli puolet matkasta oli (tai ainakin tuntui olevan) nousua. Ihan hyvin meni siihen nähden ettei taaskaan tullut harjoiteltua :heh: sijoitus 129/241 ja aikaa meni n. 50min.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olin tänään ekaa kertaa Pilatesball tunnilla, eli jumppapalloilla pilates liikkeitä. Oli aika jännittävää, hengitysharjoituksia erilaisissa asennoissa. :vonkaus: :heh: Täytyy mennä toistekin, niin oppii kunnolla nuo liikkeet.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kävin äsken tihkusateessa lenkillä! :ylppis:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja skidi »

:hali: Varo ettet vilustu.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Diggari kirjoitti:SAAHAN MAINOSTAA ILMAISTA KUNTOTAPAHTUMAA...?
En löytänyt mainintaa muualta joten:


Kuntoliikuntaseura Friskis&Svettis järjestää
Euroviisujumpan :hiphei:
lauantaina 16.5.2009 Helsingissä, Merihaan Palloiluhallissa, kello 1900-2030 eli aivan viisufinaalin alla.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tärkeintä ei ole täydellinen suoritus vaan olla iloisesti liikkeessä. Tätä spesiaalijumppaa vetää kymmenisen ohjaajaa vuorotellen ja luvassa on kuulemma noin 25 viisua. Mikä niistä nostattaakaan jalkaa korkeimmalle, mikä innostaa punnertamaan, mikä kannustaa hikoilemaan vatsalihasliikkeissä?

Hyvät salikengät jalkaan! Pukuhuoneiden yhteydessä on jopa sauna.
Seuran sivut

Tervetuloa!
Tässähän saa sen kuuluisan Sanna Kojon lanseeraaman alkuhien ennen varsinaista koitosta! :uujee: Mahtava idis! (vaikka itse taidankin jumpata samaan aikaan Moskovassa, mutta syke on taatusti yhtä vinha)

Vastaa Viestiin