Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

barbarossa kirjoitti:Bepanthen ei ole mitään E. Ardenin rinnalla. Vaikka Ardenin Eight Hour haiseekin navetalta, on se silti varsin käypä tuote!

Ja Papagenolle suosittelen ehdottomasti Biothermiä, nimim. yli 10 vuotta sarjaan koukussa. Minusta Biotherm ratkaisee kaikki ongelmat. :cool:
Osuva kuvaus tuosta Eight Hourin hajusta... :rofl: tai siis tuoksusta. Mutta oikeasti se huulivoide on kyllä hyvää kamaa hajusta huolimatta.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Kiitos Barban, ajatukseni vaeltavat nyt Mansikkiin ja joukkuekavereihin joka kerta huuliin 8houria sipaistessa. :mrgreen: En silti anna navettatuoksulle valtaa, kuvittelen mieluummin sen hunajatervan. Muuten voisi spytti lentää, olkoon vaan rasva kuinka hyväntuntuista tahansa.

Mutta oliko siitä Nina Riccin luomienalustuskynähässäkästä kellään kokemusta?
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kääk, pahoittelen! :mrgreen: Olisko lampola parempi? Muistelen, että Lissu-täti oli aikanaan saanut inspiraationsa tuohon tuotteeseen jostain lampaisiin liittyvästä. :miettii:

Ei kokemuksia tuosta Nina Riccin tuotteesta.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja salla »

Nonni...ajattelin tuoda minäkin korteni kekoon tälle palstalle. Meikkaajakoulustani (kesto 3 kk) on nyt lähes 1 kk takanapäin ja onpas ollut huimaa. Lumenen tuotteilla ollan paljon meikkailtu ja on kyllä hyvä hintalaatusuhde. Ehdottomasti.

Ihastuin LUmenen uuteen rasvaan, joka tuoksuu mustaherukoilta. On sellaisessa lilassa pakkauksessa. Meikit koululla joten en nyt pääse tarkastamaan nimeä. Kerron myöhemmin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä myös nykyisin liputan Lumenelle. Olen kokeillut varmaan lähes kaikki Suomessa myytävät sarjat ja Lumenen on kyllä ihan kärkipäässä. Lisäksi se on kotimainen ja hinnaltaan erittäin kilpailukykyinen. Nykyisin myös melko eläinystävällinen, joten käyttö ei aiheuta minullekaan mitään suurempia omantunnontuskia :) .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

salla kirjoitti:Ihastuin LUmenen uuteen rasvaan, joka tuoksuu mustaherukoilta. On sellaisessa lilassa pakkauksessa. Meikit koululla joten en nyt pääse tarkastamaan nimeä. Kerron myöhemmin.
Tuo on aivan ihana voide, testattu on! :peukku:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Kanebon 38-rajaus testattu nyt noin 3 viikon ajan ja se on aivan loistava. Samoin 38-sarjan uusi ripsiä erotteleva ja pidentävä ripsiväri ... LOISTAVA. Ja suosittelen myös Kanebon uutta 'meikinpesurättiä'. Sellainen valkoinen kova koppura, joka kastuessaan pehmenee taivaallisen pehmeäksi. Sillä lähtee kaikki ilman mitään aineita, 38 ripsarikin lähtee sillä tosi helposti. Kyllä mie taas olen niin Kanebo!

Rasvoista olen mieltynyt Biothermin tuotteisiin ja niistä en luovu. Samaan 'koukkuun olen ripustanut' miehenikin, jolle joulupukki toi Biotherm Homme sarjan. :D
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Mulle ei ole Lumene koskaan avautunut. Aktiivikäytössä vain joku niiden extraziljuunaohut puuteri. Siitä en osaa kyllä luopuakaan, käyttövuosiakin takana useita.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Lilli, saakos noita meikinpesurättejä sieltä meidän kotikulmilta Kuopiosta? Kiinnostaisi kokeilla!
:D
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Juu juu, Stokman Boteesta ostin sen rätin. Selvennykseksi vielä, että se on siis yksi monikäyttöinen rätti, jonka voi aina käytön jälkeen vaan huuhtaista saippuan kanssa. Ihan pirun hyvä vekotin!! Suosittelen!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Mahtaako semmoinen vekotin olla kalliskin? Täytyypä taapertaa Kuopioon ensi viikonloppuna... ja ilm.langeta taas. lol Kai sitä Kanebon rajausväriäkin jo Kuopiosta saa? Eipä tässä ole tullut ostettuakaan kun Biothermin voide, kasvovesi ja puhdistusgeeli sekä Lancomen huulipuna ja puuteri. Ja sitten ihmetyttää kovasti, kun kukkaro aina tyhjänä..
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Saa sitä ainakin Aapelin Stockmann Beautysta.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Sieltä paikallisesta Stokman Boteesta mie sen rajauksenkin ostin. En kyllä kuolemaksenikaan muista mitä se rätti mahtoi maksaa. Olisiko ollut jotain parin kympin paikkeilla. En uskalla enää katsella hintoja, muuten saattaa vahingossa saada todellisen kuvan 'ehdottoman tarpeellisten ostosteni' loppusummasta. :mrgreen:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Meillä tehtiin tehosiivous kaiken kosmetiikan ja ihonhoitotuotteiden kanssa. Ts. kaikki tuoksuista saippuoihin lähtivät halukkaille ja koko kaliiperi on nyt vaihdettu Body shopin tuotteisiin. Ihan eettisistä syistä. Tartosta ei ko. firmaa löydy, mutta kolme isoa paperikassillista kaikkea käsisaippuoista partavaahtoon ja tuoksuihin pitänee meidän perheen kuosissa seuraaviin lomiin saakka. Ja voihan ystävät tuoda.

Kaikki tähän saakka testatut tuotteet ovat olleet loistavia, partavaahto parasta mitä olen koskaan käyttänyt.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Hei Lumenen ystävät, ootteko koskaan käyttäneet Lumenen ihon sävyn heleyttäjää? Miusta se on aivan loistava tuote, mutta nyt oon huolissani, kun en ole sitä enää Lappeenrannasta löytänyt. Ovatkohan lopettaneet koko tuotteen :jupinaa:
Hur svårt kan de va?

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Lilli kirjoitti:Ja suosittelen myös Kanebon uutta 'meikinpesurättiä'. Sellainen valkoinen kova koppura, joka kastuessaan pehmenee taivaallisen pehmeäksi. Sillä lähtee kaikki ilman mitään aineita, 38 ripsarikin lähtee sillä tosi helposti. Kyllä mie taas olen niin Kanebo!
Onko kyseessä tämä?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Just tuo rätti. Ihan hiton hyvä vekotin!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Alkoi kiinnostaa, nääs. Muutenkin myyntipuhe oli aika vakuuttavaa. Loistava tulevaisuus kosmetiikkaedustajana odottaa, jos nykyinen ura alkaa tympiä :peukku:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kitty kirjoitti:Hei Lumenen ystävät, ootteko koskaan käyttäneet Lumenen ihon sävyn heleyttäjää?
Tämähän alkoi kiinnostamaan. En vaan ole ikinä tähän tuotteeseen törmännyt, täytyypä katsella, jos löytyisi täälläpäin valikoimista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kitty kirjoitti:Hei Lumenen ystävät, ootteko koskaan käyttäneet Lumenen ihon sävyn heleyttäjää? Miusta se on aivan loistava tuote, mutta nyt oon huolissani, kun en ole sitä enää Lappeenrannasta löytänyt. Ovatkohan lopettaneet koko tuotteen :jupinaa:
Ainakaan tuotetta ei löydy enää Lumenen nettisivuilta :(.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kitty »

ZetZet kirjoitti: Ainakaan tuotetta ei löydy enää
Lumenen nettisivuilta :(.
:vollotus: No eipä tosiaan löytynyt valikoimista. Mistähän mie löytäisin jonkun yhtä hyvän tuotteen ??? Kiitti Zet kuitenkin tiedosta <3
Hur svårt kan de va?

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lola »

Ostin sen Cindy Crawforsin Waterfalls-tuoksun viimeksi. Ihan kiva ja halpa ja raikas tuoksu.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Että meikäläinen sitten osaa yllättää. Sain menemään kosmetiikkaan rahaa tänään enemmän kuin koskaan. Nyt pitää muistaa vaan sitten käyttää niitä aineita.

Ja homotko muka turhamaisia, ja pyh :shock: :shock: :shock: :puna: :puna: :puna:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Clara »

Minä vannon nyt Oriflamen nimiin.

Nelisen kuukautta olen ollut yhteyshenkilönä kyseisellä tuotteella. Yves Rocheria käytin 15 vuotta ja alkoi tympimään.


Kovasti tyytyväinen olen Oriflameen. Tämän hetken suosikkini ovat luomivärit. Kestävät koko päivän, ei tartte lisäillä.

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie olin kesällä yksissä bileissä, joissa oli Oriflame esittelijä. Aivan ihanaa jalkrasvaa ja kuorintavoidetta tuli ostettua :peukku:

Osaako kukaan suositella mitään hyvää valokynää?
Hur svårt kan de va?

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Lilli kirjoitti:Just tuo rätti.
Voi muna! Taas unohdin sen ostaa. :doh: Vihdoin se uudenlainen 38 ripsari ja rajauskynä hallussa.
Kitty kirjoitti:Osaako kukaan suositella mitään hyvää valokynää?
YSL käytössä. Kanebon testaan seuraavaksi.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kitty kirjoitti:Osaako kukaan suositella mitään hyvää valokynää?
YSL oli käytössä monta vuotta, mutta tuli ärsytysreaktioita. Joku sanoi, että siinä on nikkeliä. Jaaha. Ei mulla nikkeli- tai mitään muutakaan allergiaa ole, mutta näin kävi.
Sitten yks tuttu maskeeraaja kehui Dioria, joka mulla nyt käytössä ja on itse asiassa parempi kuin YSL. Eli sitä suosittelen. Kovasti. :peukku:
Lumenen kokeilin jossain vaiheessa ja se oli tosi huono. Jäi käyttämättä. :niinpa:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kitty »

barbarossa kirjoitti:
Kitty kirjoitti:Osaako kukaan suositella mitään hyvää valokynää?
YSL oli käytössä monta vuotta, mutta tuli ärsytysreaktioita. Joku sanoi, että siinä on nikkeliä. Jaaha. Ei mulla nikkeli- tai mitään muutakaan allergiaa ole, mutta näin kävi.
Sitten yks tuttu maskeeraaja kehui Dioria, joka mulla nyt käytössä ja on itse asiassa parempi kuin YSL. Eli sitä suosittelen. Kovasti. :peukku:
Lumenen kokeilin jossain vaiheessa ja se oli tosi huono. Jäi käyttämättä. :niinpa:
No miulla on Nikkeliallergia, eli ei varmaan kannata sitten tuota kokeilla. Miulla on tällä hetkellä juuri tuota Lumenea enkä siitä oikein tykkää myöskään.
Hur svårt kan de va?

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Clara »

Kitty kirjoitti:Mie olin kesällä yksissä bileissä, joissa oli Oriflame esittelijä. Aivan ihanaa jalkrasvaa ja kuorintavoidetta tuli ostettua :peukku:

Jalkatuotteet ovatkin Oriflamen parhainta ja suosituinta antia :peukku:

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Minä vannon myös Diorin valokynän nimeen, YSL tuntui jotenkin kovalta koppuralta tähän verrattuna.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Vastaa Viestiin