Kännykkäongelma: se ei toimi...

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Miun kännykkä ilmoittaa 'kortti hylätty'.. En tiie mikä siin on, laskutkin maksetaan aina ajallaan.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Onko puhelimen takuu mennyt eilen umpeen? :wink:
Tuo voi periaatteessa johtua sekä mahdollisesti ikääntyvästä/muuten vaan bugaavasta puhelimesta, tai sitten sim-korttisi on jotenkin päässyt vaurioitumaan. Varmaan saat parhaiten selville, kumpi osapuoli on syypää, jos kokeilet simiä johonkin toiseen puhelimeen. Jos toimii normaalisti, niin puhelimesi tökkii.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mulla vanha kännykkä saattaa välillä sanoa tuon "SIM hylätty" tms. Silloin kyse saattaa olla siitä, että kortti pääsee heilumaan tai ei saa kosketusta vastinkappaleeseensa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Taitaa olla SIM-kortissa vika, koska ei toimi muissakaan kännyköissä. ARGH, tääkin vielä. Saankohan jonkun väliaikaiskortin tai jotain?
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kyllä ne (ainakin ne operaattorit, joita olen itse käyttänyt) ihan antavat asiakaspalvelustaan uuden, pysyvän kortin sulle samantien, kun menet ja selostat tilanteen. Ehkä pitää olla valtakirja tai huoltaja mukana jos on alle 18 v, enpä ole ihan varma tosin! Veloitus uudesta kortista yleensä puhelinlaskussa 7-8 euroa tms. Hitaampaa tietysti, jos paikkakunnallasi ei ole operaattorin asiakaspalvelupistettä, sitten lähettävät uuden kortin kotiin, menee muutama päivä.

Oletko tallentanut puhelinnumerot puhelimen vai simin muistiin? Jos simin, niin tarkista vielä asiakaspalvelusta, josko onnistuisivat koneillaan saamaan niitä tietoja ulos sieltä risalta kortilta. Tylsää vaan, jos sen siliän tien menetät kaikki tallennetut numerot ja joudut keräämään ne uudestaan (olen kerran itse joutunut tekemään tuon). Tätä ongelmaa ei tietenkään ole, jos sulla on numerot puhelimen muistissa, kaikissa puhelimissa vaan ei ole riittävästi muistitilaa moiseen.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Kännykkäongelma: se ei toimi...

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Juu, asia on nyt selvä. Jäänyt lasku maksamatta, vaikka äiti maksoi sen. Netissä kun maksoi, niin varmaan meni väärälle tilille, koska lapulla on kuitekin muistilista ja rahat laskettu, että mitä jää käteen kun maksaa. Ärsyttää. Eikä noita rahoja nyt sieltä toisesta tililtä enää saa pois. Ja eipä tullut mitään muistutustakaan, siis laskukehotustakaan. En tiedä sitten, kuuluuko se zeroforty-liittymän henkeen, kun laskutkin tulee tekstarina.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Vastaa Viestiin