PayPal maksutapana netissä

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

PayPal maksutapana netissä

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ihan vaan kyselisin, että moniko teistä maailman nettisaiteilta musaa ja elokuvia ym. roinaa ostelevista käyttää PayPalia maksuihin? Onko toiminut ihan moitteetta/oletteko kokeneet sen turvalliseksi? Tai pikemminkin, raportoikaa, jos on ollut outoja tilanteita/ongelmia joskus! Itse juuri avasin PayPal-tilin, kun ajattelin ryhtyä Ebay-ostoksille 8) - ja Paypalia tuntuu moni Ebay:ssa myyskentelevä suosivan. Tähän asti olen hoitanut maksut jollain muulla tavalla.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

PayPal maksutapana netissä

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Olen käyttänyt jo pitkään ja hyvin toimii. Kannattaa vaan olla tarkkana, kun Paypalin nimissä on lähetelty jotain huijausmeilejä, joissa pyydetään kortin numeroita jne. Tosin itse Paypalinkin käyttöön on aika monta eri vaihetta, jossa niitä teitoja vahvistellaan. Kannattaa olla varma, että laittaa tietojaan vaan sille oikealle saitille. Mutta aivan mainio maksutapa se on, nykyään ärsyttää, jos joku ei ota Paypalilla maksua e-bayssa.
Hello Hi!

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

PayPal maksutapana netissä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Paypal on tavallaan käyttöliittymä luottokorttimaksamiselle. Ihan hyvin on toiminut eri yhteyksissä. Helpottaa maksamista, yksi ja sama käyttöliittymä joka käy monessa paikassa.

Toistaiseksi olen vain maksanut, mutta sinne voi vastaanottaakin rahaa. Eli toimii vähän niin kuin verkkopankki.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

PayPal maksutapana netissä

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Olen käyttänyt pari kertaa, toimii mielestäni tosi hyvin. Viimeksi sattui vielä niin "mukavasti", ettei tilaamani Ledina Celon levy koskaan tullutkaan, eikä ao.levykauppa vastannut viesteihini. Laitoin silloin valituksen PayPaliin, asia luvattiin tutkia viikon sisällä. Sain rahani takaisin ja levykauppa sai varoituksen toiminnastaan. Kauhulla ajattelin silloin, että entäs jos ao.firma ei olisi käyttänyt PayPalia...sinne ois menneet rahat kuin kankkulan kaivoon.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

PayPal maksutapana netissä

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Olen käyttänyt ja hyvin on toiminut! Ehdottomasti kätevin tapa maksaa eBayssa. Tai tietenkin ilmainen EU-maksu on vielä parempi, koska se on kuluton kummallekin osapuolelle, mutta harva sellaista vaihtoehtoa tarjoaa. PayPalia voi käyttää rahan lähettämiseen ja vastaanottamiseen.

Vastaa Viestiin