Avatar-ongelmia?

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tuo on omituinen ilmiö, mutta tapahtuu mun kokemuksen mukaan tosi monilla foorumeilla. Mulla kesti tosi kauan tajuta, miksi muut saa avattareksi muitakin kuin standardikokoisia kuvia. Olin siis aina linkittänyt avan enkä ladannut sitä koneelta.
What color is your life?

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja jamit »

  Olen kokeillut ennenkin liikkuvaa kuvaa avattarena, mutta tämä nykyinen kuva ei vaan liiku (toimi). Mistähän johtuu? Omissa kuvatiedostoissa kyllä toimii, tietääkö kukaan?
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Vs: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja admin »

Oletko kokeillut animoitua giffiä? tuo mikä sulla nyt on ei pyöri png-muodossaan.
t: Petri

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jättiläisavattaria näkyy olevan ihmisillä, mutta mun senttikertaasentti avat ei vaan onnistu. Koko ajan lässyttää vain jostain 6kb:sta :evil:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:Jättiläisavattaria näkyy olevan ihmisillä, mutta mun senttikertaasentti avat ei vaan onnistu. Koko ajan lässyttää vain jostain 6kb:sta :evil:
Kyllä minä näen SINUT ja ISLANNIN herrasen! :riemu: Pidätkö sinä minun avattarestani? :hei:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Joo, moderaattorit korjas jo ton pienen bittimäärän :kiitos:

Anteeks, mä en näe mitään avatarta sulla :rofl:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:Joo, moderaattorit korjas jo ton pienen bittimäärän

Anteeks, mä en näe mitään avatarta sulla :rofl:
Ai et vai? Etpä! :mrgreen: Mähän en edelleenkään saa avaa itse pistettyä koneelta. Sama jutska oli vanhassakin kuppilassa - esim. Seurapiiriin pystyn vaihtaan omalta koneelta avattaren, mutta tänne ei taidot riitä. No, Riksussa sitten tehopojat avustaa heikkolahjasta. :hei:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla ei näy oma avatar ei monen muunkaan. Pitääkö se uudestaan erikseen asentaa ja mistä se tehdään? Mä en löydä edes kohtaa, josta voisin muokata omia tietojani profiilissa, missä sekin on? Genten avatar mulla nyt näkyy.

No nyt löysin hakemani kohdan, mutta ei näköjään tuota kokoa hyväksy :( . En jaksa alkaa pienentämään nyt, katsotaan huomenna...

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulla elää avataret ihan omaa elämäänsä. :eeek: Välillä näen ihmisten uusia kuvia ja välillä vanhoja. Poistin evästeet tuon alalaidan linkin kautta ja se auttaa aina hetkiseksi. Mutta jos häippäsen Kippulasta katsomaan muita sivustoja, niin takaisintullessa vanhat avataret ovat palanneet. :draamaa: Tuo koskee niin omaa kuin muidenkin kuvia. Mulla pitäisi olla tuossa vieressä siili, mutta välillä se vanha keltainen kala tekee paluun. En tajuu! :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Ate »

Sama ongelma täällä.
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Outoa! Mulla kyllä näkyy jokaiselta se tuorein ava. Vai näkyykö? :eeek:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

AntSa kirjoitti:Outoa! Mulla kyllä näkyy jokaiselta se tuorein ava. Vai näkyykö? :eeek:
Samaa pohdin minäkin :miettii: Ate ei maininnut, mikä hänellä on viimeisin avansa...kuva Jonsista, oletan ?. Ja Hallalla näkyy toi mustis.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Ate »

Joo Jonsi mulla on, mutta Hallalla näkyy toi keltainen fisu ja AntSa on yhä edelleen Edsilian kainalossa.
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ate kirjoitti:Joo Jonsi mulla on, mutta Hallalla näkyy toi keltainen fisu ja AntSa on yhä edelleen Edsilian kainalossa.
Onpa outoa. Mulla AntSa on Mikaelin kanssa.
Viimeksi muokannut Kollega, 17 Helmi 2008, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä näen itseni keltaisena kalana, vaikka olen painellut hulluna päivitysnappulaa. Selaintakin on jo auottu ja suljettu, taisi konekin olla vähän aikaa kiinni. Ja silti ne vanhat kuvat olla jököttävät näkyvissä. sitkasta jengiä. :uujee:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onko teillä kaikilla kirjanmerkeissä varmasti oikea osoite? Jos on tallentanut aikoinaan kirjanmerkkeihin vanhan version, palautuu ruudulle vanhempi versio Kuppilasta. phpBB3 pitää näkyä polussa. Kannattaa varmuuden vuoksi uusia Kuppilan kirjanmerkit mentyään etusivun http://www.viisukuppila.fi" onclick="window.open(this.href);return false; kautta sisään.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Halla »

No sepä oli nopea apu. :heh: Nyt näkyy kaikkien uudistuneet minät täälläkin. :joojoo:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Ate »

Nyt toimii täälläkin :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Avatar-kuvan vaihto vanhassa kuppilassa oli kyllä helpompaa kuin nyt tässä uudessa. Nyt kokoajan huutaa että liian iso pikselimäärä yms. vaikka saman kuvan lataaminen onnistui aiemmassa kuppilaversiossa hyvin?!?! Pitääkö nyt kuva jonka haluaa avattareen käydä itse jossain muokkaamassa ( pienentämässä ) ennenkuin sen lataa tänne ? Vai mitä sille pitää tehdä ? Aiemminhan kuva muokkautui itsekseen tänne kuppilaan sopivaksi, kun sen latasi tänne. Nykyinen kuva sattui sattumalta täyttämään mittakriteerit, joten sen sain onnistuneesti avattareksi. Josko joku ymmärsi mitä tarkoitan ja osaisi auttaa, kiitos !

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja jamit »

Conductor kirjoitti:Avatar-kuvan vaihto vanhassa kuppilassa oli kyllä helpompaa kuin nyt tässä uudessa. Nyt kokoajan huutaa että liian iso pikselimäärä yms. vaikka saman kuvan lataaminen onnistui aiemmassa kuppilaversiossa hyvin?!?! Pitääkö nyt kuva jonka haluaa avattareen käydä itse jossain muokkaamassa ( pienentämässä ) ennenkuin sen lataa tänne ? Vai mitä sille pitää tehdä ? Aiemminhan kuva muokkautui itsekseen tänne kuppilaan sopivaksi, kun sen latasi tänne. Nykyinen kuva sattui sattumalta täyttämään mittakriteerit, joten sen sain onnistuneesti avattareksi. Josko joku ymmärsi mitä tarkoitan ja osaisi auttaa, kiitos !

Mulla on aivan sama ongelma, nyt kun yritin laittaa avattareksi kuvaa joka on minulla ollut aiemminkin, niin ei enään onnistu?? Mikä avuksi??

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kuva pitää itse pienentää sopivan kokoiseksi kuvankäsittelyohjelmalla. Jos sellaista ei ole koneella, netissä on ihan hyviä ilmaisohjelmia esim. Gimp.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avatar-ongelmia?

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Ja avataria laittaessa kannattaa myös muistaa, että tiedoston koko on rajoitettu - eikä pelkästään kuvan koko.

41.02KiB on tuo maaginen raja foorumisoftan mukaan, eli noin 42000 tavua.
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Vastaa Viestiin