Firefox

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kiitos :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on asetukset niin, että kysyy lupaa tuon uuden version päivitykseen, osapäivitykset vaan tulevat automaattisesti. Olen skipannut vielä tuon uusimman, kun moni on sitä manannut.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Clara »

Uuusi versio my ass :jupinaa: :mulk: :vollotus: :termari: :tajutkaa: :syvalta: :syvalta: :synkka: :gente:

Tässä päällimmäisiä tuntemuksiani. Nih :draamaa:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JuhaUK kirjoitti:Ihan kiva juu uus versio, jos se ei vaan kaatuis jatkuvasti :teknoraivo:

Tietenkin menee aikaa ennen kuin kaikki palikat alkaa toimia tuon uuden version kanssakin, mutta nyt just menee hermot :jupinaa:
:heh:

Toi Googlen selain vaikutti ihan kivalta, se siirtää kaikki kirjanmerkit ja asetukset kanssa automaattisesti itseensä... vähän vaatii totuttelua, mutta aika nopeaan latautuu.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Apua, apua! Prinsessa menettää hermonsa osa: 256. Miksi Firefoxilta katoavat välillä kaikki kirjanmerkit itsestään?! :jupinaa:
Mie olen yrittänyt plärätä läpi kaikki asetukset, mutta vikaa ei löydy. Voiko tuolla olla päällä joku automaattinen poisto?
Raivostuttavaa, kun joutuu etsimään niitä sivuja sitten uudelleen ja uudelleen. :niinpa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:shock: Ei oo ikinä vastaavaa käynyt. Apua, jos multa häviäis kirjanmerkit, olisin ihan kusessa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

No mie olen ollut jo monta kertaa kusessa tuon kanssa ja raastanut hiuksia päästäni. :niinpa: Miulla on vielä kaiken lisäksi ne kirjanmerkit järjesteltynä siististi kansioihin ja muuta. Nyt hävisivät mm. kaikki youtubesta talteen laitetut viisu- ja missivideot ja mielenkiintoiset blogit joita seurailin. :lohduton:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Eikö sulla tallennu ne myös erilliseen kansioon? Jos ei, niin kannattiasi ehkä sellainen tehdä, sieltä ne saisi sitten siirrettyä uudestaan selaimeen.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Toi olis ihan hyvä, enpä oo tullut ajatelleeksi. Joku erillinen kansio nyt tekoon siis. :joojoo: Kiitos Hazel vinkistä. :hali:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Olepa hyvä :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

JuhaUK kirjoitti:Toi Googlen selain vaikutti ihan kivalta, se siirtää kaikki kirjanmerkit ja asetukset kanssa automaattisesti itseensä... vähän vaatii totuttelua, mutta aika nopeaan latautuu.
Ei ehkä kuuluisi tähän ketjuun, mutta:

http://tapthehive.com/discuss/This_Post ... EULA_Sucks

No, mainitaanhan siellä Firefoxikin. :heh:

Mutta siis, tuo ei ainakaan saa allekirjoittanutta lataamaan moista selainta koskaan ikinä milloinkaan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Latasin just Firefoxin, ja on nopeampi ja parempi kuin Explorer. Tosin suosikkisivut-listaa tulin kaipaamaan tuolta Explorerista. Mutta nytkin kun kirjotan tekstiä, niin tossa on koko ajan noita ärsyttäviä punaisia viivoja. :niinpa:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

+ Viisut + kirjoitti:Latasin just Firefoxin, ja on nopeampi ja parempi kuin Explorer. Tosin suosikkisivut-listaa tulin kaipaamaan tuolta Explorerista. Mutta nytkin kun kirjotan tekstiä, niin tossa on koko ajan noita ärsyttäviä punaisia viivoja. :niinpa:
Huomasit kai että suosikit saa siirrettyä Explorerista suoraan Firefoxiin ja että ne on Firefoxissa Kirjanmerkit/Bookmarks -valikosta? Ja sen punaisia viivoja tekevän tekstin oikoluennankin saa pois päältä jos haluaa.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Klodvig kirjoitti:
+ Viisut + kirjoitti:Latasin just Firefoxin, ja on nopeampi ja parempi kuin Explorer. Tosin suosikkisivut-listaa tulin kaipaamaan tuolta Explorerista. Mutta nytkin kun kirjotan tekstiä, niin tossa on koko ajan noita ärsyttäviä punaisia viivoja. :niinpa:
Huomasit kai että suosikit saa siirrettyä Explorerista suoraan Firefoxiin ja että ne on Firefoxissa Kirjanmerkit/Bookmarks -valikosta? Ja sen punaisia viivoja tekevän tekstin oikoluennankin saa pois päältä jos haluaa.
Miten ne saa siirrettyä Explorerista? Ja mistä nää viivat saa pois? T: + Viisut + ja Firefox 3.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Valitettavasti java-linkit toimivat ainakin minun koneellani hieman miten sattuu :roll:
Mozillalta tuli päivitys marraskuussa, jonka jälkeen Java + Firefox on tökkinyt.
http://www.mozilla.org/security/known-v ... ox2.0.0.18
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, tuosta samasta ongelmasta kirjoitin muutama viesti sitten. Esim. Facebook ei mulla kaikilta osin toimi enää Firefoxilla, käytän sitä IE:llä. Kun osais tonkin korjata :niinpa: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun kaikki Firefox-ongelmat ratkesivat, kun latasin tämän kolmosen. Mä kyllä tykkään, vaikka jotkut ovat kai täälläkin moittineet.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Meillon työpaikalla "IE:n välttämissuositus" (siis ei mitään Lex IE:tä, mut suositus), joten käytän Firefoxia joka paikassa. Mukavaa, kun ei pop-up -ikkunat kiusaa. :joojoo:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kai se sit on pikku hiljaa ryhdyttävä toimenpiteisiin, kun surffaillesssani jo parin sivun yhteydessä on ilmestynyt kehoitus päivittää tietoturva tms. -syistä vanhentunut selain :draamaa: . Mutta ku en mä hallitse näitä selain-systeemejä :puna: ja en millään haluaisi riskeerata sen kanssa, että jokin menee vikaan ja sit koko kone jumittuu tms. hankaluuksia... :draamaa: .

MItes se nyt sitten oikein on? Pitääkö mun poistaa ensin jotain (nykynen on IE) koneeltani vai voinko suoraan mennä samantien ja klikata "lataa Firefox" ? Toinen vaihtoehto on uudemman IEn lataus, mutta olen siinä käsityksessä, että Firefox olisi jotenkin tietoturvallisempi vai olenko sitten vaan mainoksien uhri :puna: ?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei tarvitse poistaa toista selainta, lataat vaan rinnalle Firefoxin ja määrität sitten, kumpi on oletusselain. Voit käyttää kumpaa vaan ja vaikka avata molemmat yhtä aikaa koneelle :mrgreen: . Ja voi tietysti päivittää myös sen IE:n uusinpaan versioon, niin on sitten molemmat kunnossa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kiitos Hazel vastauksestasi :hali: .

Olipas hiukkasen pelottavaa, jos sitten kuitenkin tulee jokin konflikti, mutta kappas vaan tosiaan, tällä kertaa selviydyin kummemmitta probleemitta :draamaa: .

Jos sais vielä jolta kulta yhden neuvon, kun en sitä itse netistä löydä. Firefox-selaimeni informeeraa käytännössä joka sivulla, että pitäisi ladata jokin Abode flash player ( tai jotenkin noin).Mutta en löydä vastausta sille, että onko toi software vai freeware? Kun eikös se ole niin, että noi viimeksimainitut ovat ilmaisia, enkä mä mitään maksullisia juttuja halua ladata.

ääh.. :puna: :draamaa: . Pitäisköhän ihan avata ihan oma Kollega tietsikkamaassa-ketju :puna: :draamaa: .

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä olen tosta ladannut ilmaisversion ainakin. Joku muu osaa varmaan kertoa tarkemmin, mä vaan latasin :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mistäköhän johtuu, ettei Ylen elävä arkisto näy Firefoxilla, mutta näkyy sitten kuitenkin Explorerilla? :miettii: Mitkä asetukset on pielessä?
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kyllä mulla näkyy hyvin molemmilla. Mutta mun sisko vähän aikaa sitten valitti myös, ettei näy, hänellä on kanssa Foxi.
Onko sulla Weewa Foxin uusin versio?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Weewa kirjoitti:Mistäköhän johtuu, ettei Ylen elävä arkisto näy Firefoxilla, mutta näkyy sitten kuitenkin Explorerilla? :miettii: Mitkä asetukset on pielessä?
Mä en tiedä liittyykö toi siihen Flash..mikä se nyt olikaan.., kun itselläni on ainakin se tilanne, että Firefoxin kanssa niin YouTube-, SVT- kuin muutkin videot ovat käyttämättömissä, koska kuulemma koneellani on liian vanha Flash tai sit joku Java-juttu pois päältä. Exploreilla videot näkyy ongelmitta, kuten tähänkin asti.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kyllä pitäis olla uusin versio Firefoxista. Ja kumma kyllä youtube näkyy ihan ongelmitta, mutta sitten tuo Elävä arkisto ei. :raaps: Ainoastaan siis sen kanssa on ongelmia.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Firefox

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Siirretäänpäs tää ongelma tänne:

MTV3 Katsomo ei tahdo pelittää, käyttis on Vista.

Kaikki vaaditut ohjelmat on (Firefox 3.5.2., WMP 11 tai ja WMP Firefox plugin.)

Silti katsomo.fi vielä vaatii kyseistä pluginia.

Maikkari sanoo näin:

Käynnistä Windows Media Player
Mene Työkalut->Asetukset->Videokiihdytys->Lisäasetukset –valikkoon
Valitse Käytä laadukasta videotilaa (kohdasta Käytä kerrostuksia lähtee valinta pois)
Valitse vierekkäisestä sarakkeesta Käytä DirectX videokiihdytystä ellei ole jo valittuna
Paina Käytä
Paina OK
Sammuta Windows Media Player
Sammuta kaikki selaimen ikkunat
Käynnistä selain uudelleen

Ongelma: WMP 11:ssä ei ole Videokiihdytys-välilehteä eikä siten Lisäasetukset -valikkoa. DirectX-videokiihdytykseen on kyllä rastikohta, jonka rastitin.

Videot kyllä toimii IE:llä ja Operalla.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin