Google Chrome

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Google Chrome

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Oletteko kokeilleet uutta Google Chrome -nettiselainta? Millaisia fiiliksiä? Mitä hyviä/huonoja juttuja olette käytännössä huomanneet? Ihan aluksi betaversion julkistuksen jälkeen kuhinaa herätti kummallinen sääntöpykälä, jolla Google saisi oikeudet kaikkeen selaimen kautta nettiin näpyteltyyn tekstiin, mutta ko. sääntöjen kohta onkin kuulemma pikaisesti korjattu.

Chromen käyttäjät, miten toimii Kuppila, onko ihan ookoo?

Itse en ole ladannut tuota vielä, kun käytän kotona Mäkkiä ja vielä ei ole Mac-versiota saatavilla. Työpc:lle en ole viitsinyt mennä lataamaan.


Jotain juttua tuolla:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34771
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Google Chrome

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

En ole vielä itse kokeillut, kun en näe syytä. FF toimii täysin ja sitä on tottunut käyttämään toimintoineen ja lisäosineen. Ehkä kokeilen, ehkä en. Sou not.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Google Chrome

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Latasin heti ilmestymisen jälkeen. On oikein hyvä, nopea. Ei pahasti jumittele. Näkyy kaikki sivut normaalisti.

Eniten pidän ominaisuudesta, jossa voi laittaa hakukoneita sellaisen pikakomennon taakse. Olen asettanut esimerkiksi niin, että jos kirjoitan osoiteriville "w kissa", saan tulokseksi Wikipedian kissa-sivun. Hakusanat "y kissa" taas näyttävät minulle YouTube-haun aiheesta kissa. Pelkkä sana "kissa" osoiterivissä tuo puolestaan Google-haun tulokset.

Yksi huono puoli löytyy ja se onkin hyvin eriskummallinen: kannettavani "hiirellä" (en muista oikeaa nimitystä, mutta siis tämä kosketuslaatta) ei voi rullata sivua ylöspäin. Alaspäin voi rullata normaalisti mutta ei takaisin ylöspäin! Outo bugi, joka luultavasti korjataan aikanaan.

Vastaa Viestiin