VERKKOKATKOS

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

VERKKOKATKOS

Viesti Kirjoittaja admin »

Viisukuppilan käyttämässä nimipalvelimessa on ilmennyt vakava ongelma joka ilmeni täydellisenä katkoksena suurimmalle osalle käyttäjistä, osalle vähemmän ja osalle kauemmin aikaa. Vikatilanne käynnistyi oikeasti jo aamulla kello 06:12 ja huomasin sen vasta illalla saamistani tekstiviesteistä Melodien päätteeksi...

Pahoitteluni tämän vuoksi. (Erityisesti kun tämä sattui Melodifinaalin kanssa päällekkäin)

Vikaa (=palvelimen automaattipäivitys) ei saa toistaiseksi täysin korjattua ja toivon että nimipalvelin pysyy pystyssä tekemäni väliaikaisen paikkauksen turvin maanantaihin asti, jolloin saamme verkon ylläpidosta tarvittavaa apua.

t: Viisukuppilan ylläpito/Petri

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: VERKKOKATKOS

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kiitoksia tiedotteesta. :peukku: Kuriositeettina tämän kuppilalaisen kertomus, kuinka katkos vaikutti täällä päin:
Mulle kävi lauantai-aamuna 14.3. n. klo 11 aikoihin niin, että kesken viestin kirjoituksen yhteys katkesi. Kun yritin sivustolle, ilmoitti että palvelinta ei ole. Välillä pääsin Viisukuppilan etusivulle, mutta tänne keskustelufoorumiin en. Hassuinta oli se, että kun olin sulkenut koneen muutamaksi tunniksi ja avatessani sen uudestaan, niin olin yhä kirjautuneena tänne Kuppilaan. En tosin päässyt kirjoittamaan viestejä. Uloskirjautuminen onnistui siten, että suljin selaimen ja tyhjensin sivuhistorian. Nyt pääsin tänne 10 tunnin tauon jälkeen uudestaan ja kaikki toimii jälleen moitteettomasti.

Tauossa oli omalta kannaltani se hyvä puoli, että tuli seurattua tiiviisti tv-ruudusta Globenin MF-kisat eikä pompittua välillä tänne kommentoimaan. :joojoo:

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: VERKKOKATKOS

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Kiitos tiedosta. :peukku:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Vastaa Viestiin