Tallennetut viestiluonnokset

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16703
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Tallennetut viestiluonnokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Eilen tuli kiire kesken pitkän viestin (käännöskisakommenttien, yllätys yllätys) kirjoittamisen, jolloin sen pidemmälle ajattelematta silmäni osui Tallenna-painikkeeseen, jota ajattelin kokeilla luonnokseni tallentamiseksi, kun sellainen vaihtoehto kerran on tarjolla ja se "toimii" yksityisviestien kanssakin. Ei ilmeisesti olisi kuitenkaan kannattanut, sillä nyt en onnistu keksimään, mistä löytäisin viestini jatkamista varten...? ???

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Tallennetut viestiluonnokset

Viesti Kirjoittaja Naali »

Testaa mennä siihen ketjuun, jossa kirjoitit viestiäsi. Sitten paina "Vastaa viestiin" ja katso, onko viestinkirjoitusikkunassa "Lataa"-painike. Toimi äsken, kun testasin, mutta en tiedä tarkempia ominaisuuksia.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16703
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tallennetut viestiluonnokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Naali kirjoitti:Testaa mennä siihen ketjuun, jossa kirjoitit viestiäsi. Sitten paina "Vastaa viestiin" ja katso, onko viestinkirjoitusikkunassa "Lataa"-painike.
Hahaa, se toimi! :uujee: Kiitos :kiitos:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Tallennetut viestiluonnokset

Viesti Kirjoittaja Naali »

Eipä kestä. Idea tuli itse asiassa Sipiltä, joka tällaista ominaisuutta hehkutteli jossain joskus tässä. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin