Etusivun äänestykset

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tässä ketjussa voimme keskustella etusivun äänestyksistä. Kuinka vastasit tämänhetkiseen kysymykseen?

------------------------
Tällä hetkellä kysymys on kyllä hellyyttävän lämminhenkinen. :D Itse en valitettavasti osaa soittaa yhtäkään viisua.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja skidi »

Vastasin että en osaisi. Varmasti saisin korvakuulolta jonkun kehnoskosti pimputeltua, mutta varsinaiseksi soittamiseksi en sitä laske. Olisi kyllä kiva osata, mutta on pakko myöntää, että nykyään en varmastikaan osaa enää soittaa mitään. Sitten kun isona muutan yksin isompaan asuntoon (vähintään kolmio), otan pianoni sinne ja soittelen viisuja päivät pitkät. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ehkä mä jotenkin voisin jonkun viisun osata soittaa. :raaps: Nuotteja en osaa, mutta korvan kuulolta... :heh: Soitin joskus noin neljä vuotta pianoa, mutta olen jo lähes kaiken unohtanut. :(
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tottakai J'aime la vie on 80-luvun paras voittaja! :ylppis:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Tämän viikon äänestys on jatkoa kolme vuotta sitten (:mrgreen:) alkaneelle äänestyssarjalle. Aiemmat tulokset:

http://www.viisukuppila.fi/poll-results ... ppale.html
http://www.viisukuppila.fi/poll-results ... ppale.html
http://www.viisukuppila.fi/poll-results ... ppale.html

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Pete »

Todella vaikea on tämänhetkinen kysymys. :draamaa: Pitkän harkinnan jälkeen äänestin In Your Eyesia. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näiden äänestysten tilanteita ei varmaankaan ole kiellettyä kommentoida julkisesti? Jokseenkin yllätyin havaitessani, että toistaiseksi olen yksin mielipiteineni Fångad av en stormvindin parhaimmuudesta :shock:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun mielestä Diva on ehkä yks kaikkien aikojen parhaimmista euroviisuista. Oon joskus pohtinut asiaa, että mikä on kaikkien aikojen paras euroviisu ja Diva on kyllä ihan yks parhaimmista! :tuuletus: Kappale oli ajan hengessä, tarttuva, siinä on kansallisia elementtejä, nainen laulaa ja kappaleen ja esittäjän ympärille saatiin loistavaa kohua ja median kiinnostusta kisan aikana. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Why me? :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

UFOPOLI kirjoitti:Näiden äänestysten tilanteita ei varmaankaan ole kiellettyä kommentoida julkisesti?
Ei ole. Tuskin kukaan näkee vaivaa taktikoida näissä niin kuin pudotuspeleissä. Itse asiassa se on oikein kivaa jos näistäkin puhutaan.

Itse äänestin Divaa. Ei se ehkä musiikillisesti paras ole mutta mulle tärkein noista.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nocturnea äänestin :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

"I am the voice in the wind and the pouring rain
I am the voice of your hunger and pain
I am the voice that always is calling you
I am the voice, I will remain"


:irlanti: Eimearia ja Irlantia siis äänestin :irlanti:
Irlannin ainoa hyvä voittoviisu :ylppis:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Itse äänestin Take me to you'r heavenia. Ja Serdu, kyllä All kinds of everything ja Hold me nowkin ovat hyviä. :tosion:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jee euroviisut kirjoitti:Ja Serdu, kyllä All kinds of everything ja Hold me nowkin ovat hyviä. :tosion:
All kinds of everything olisi sopinut Junior Euroviisujen voittoviisuksi tosi hyvin, koska se on tyhmä ja lapsellinen kappale :joojoo: Aina tuppaa JESC:ssä huono biisi voittamaan :niinpa: Hold Me Nowkin on surkeampi Johnnyn biisi, että ei ainakaan nuo ole seuraavina mun Irlannin voittajissa, Niamh olisi sitten seuraavana ***... Loput eivät edes yltäisi kolmeen :roll: Harmittavan huono maa muuten siis tuo Irlanti, vaikka kaksi viime vuotta Irlannilla (2008 ja 2009) ovat menneetkin minun mielestäni ihan hyvin :mrgreen:

Muut suosikkivoittajani 90-luvulla Eimearin lisäksi ovat voittajat vuosilta 1991, 1998 ja 1999 :joojoo: :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Margot »

Äänestin Divaa, vaikka The Voice on kyllä myös todella hyvä. Oikeastaan pidän kaikista 90-luvun voittajista, paitsi Nocturnea en just nyt edes muista.
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Pete »

Nyt kyllä annan hieman risuja tämänhetkisten vaihtoehtojen valitsijalle. :puna: Uskon suurimman osan kuppilalaisista olevan vihaisia jo Annan voitosta, joten ei heitä nyt enää olisi tarvinnut ärsyttää valitsemalla vain suhtkoht positiviisia vaihtoehtoja tämänhetkiseen kysymykseen. :eiei: Yksi vaihtoehdoista olisi voinut olla vaikka x) ei mikään.

(Toisaaltahan kyllä kitaran katoaminen on sangen ironinen valinta kappaleesta pitämättömälle. :heh: )
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Etusivun äänestykset

Viesti Kirjoittaja Naali »

Parhaiten Anna Bergendahlin esityksestä mieleen jäi?
Upea lauluääni
Kaunis sanoitus
Miellyttävä melodia
Annan asu
Yleisön valotikkumeri
Kitaran katoaminen
Mulla on samasta asiasta draamaa, mutta eri näkökulmasta. :draamaa: Oon ihan esityksen lumoissa, siis juurikin esityksen. Se on hyvin mietitty, mutta kuitenkin aito. En tiedä, mikä noista parhaiten vastaisi mielipidettäni, kitaran katoaminenko? :rofl:

Ihan huumormielellä siis naureskelin noille vaihtoehdoille. Ei oo aina niin vakavaa. :mrgreen:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin