Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Miksi Googlessa on joka hakutuloksen kohdalla "Tämä sivu voi vahingoittaa tietokonettasi"??? Inhottaa.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11595
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Aa-puva... minullakin luki noin, kun yritin iskeä ESC-radion esille... en ole aiemmin törmännyt tuollaiseen varoitukseen, kone ollut kohta vuoden verran... !? häivyin äkkiä ja niin jäi sensatuut ja alppienjodlaukset kuulematta....

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Googlen työmiehet onneksi korjasivat tämän asian. :joojoo:

Hakukone Googlessa poikkeuksellinen häiriö

Internetin suositussa Google-hakukoneessa oli lauantaina poikkeuksellinen toimintahäiriö. Kaikki haut tuottivat vastaukseksi varoituksen, että kyseiset verkkosivut voivat vahingoittaa käyttäjän konetta.

Ongelma oli ilmeisesti maailmanlaajuinen, ja siitä keskusteltiin kiivaasti blogeissa ja Googlen tukisivuilla. Vika alkoi viiden aikaan alkuillasta ja kesti noin puoli tuntia.

Google ei ole vielä kommentoinut häiriön syytä.

YLE Uutiset

Google jumiutui puoleksi tunniksi

Internetin hakukonepalvelu Google jumiutui iltapäivällä noin puoleksi tunniksi. Hakukone väitti, että kaikki löydetyt sivustot olisivat haitallisia, eikä antanut niihin suoraa linkkiä.

Hakutulokset palautuivat normaaliksi hieman ennen kello puoli kuutta illalla. Toimintahäiriö oli maailmanlaajuinen, kertoi tietoturvayhtiö F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppönen.

Hyppönen arvioi, että vika johtui todennäköisesti toimintahäiriöstä Googlen omissa järjestelmissä.

Nelonen
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Miten teen Open Officella käyntikortteja ,tai ongelma on siinä että en saa laitettua tätä käyntikorttipohjaa siten että se tulostais niitä monta samalle sivulle, tyyliin tarra-arkille jossa on esim. 3 vaakassa ja 6 pystyasennosasa. Nyt tämä tulostaa vaan yhden käyntikortin paperille oikeaan yläkulmaan, kun tarvitsin siis vaikka 18 samalle arkille? Wordia mulla ei siis ole ja sillä osaisin tehdä, koska jos tekee esim. tarroja niin siellä tulee vaihtoehto, että samaa osoitetta koko tarra-arkki, mutta tässä Openofficessa, ei sitä tule. Olen nyt tunnin yrittänyt ja menee hermot täysin :jupinaa:
Kiitos etukäteen :kiitos:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kiitos kaikille avusta :heh: Sain tämän itse ratkaistua, kun löysin netistä valmiin pohjan :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Onko kellään miniläppäriä ja nettiä kuukausihintasella sopimuksella? Mä en tajuu näistä mitään mutta pakko saada vaaleanpunainen miniläppäri nyt.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mulla on tavallinen läppäri ja netti kk-hintaisena pakettina Elisalta. Nettiyhteyteen olen ihan tyytyväinen, läppäriin en: siinä on käyttöjärjestelmänä Vista eikä masiinan muisti tahdo riittää sen pyörittämiseen. :roll:

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

kais(t)a kirjoitti:Onko kellään miniläppäriä ja nettiä kuukausihintasella sopimuksella? Mä en tajuu näistä mitään mutta pakko saada vaaleanpunainen miniläppäri nyt.
Tämän hetken ainoa miniläppäri mitä suosittelisin on Samsung NC10. Tilasin itse omani tammikuussa Briteistä ja aivan mahtava peli ollut. Loistava näppis, hyvä näyttö, hiljainen, ei kuumene, nopea toiminta + 6-7h toiminta-aika akun kanssa (kovassa videokäytössä 4-5h, säästöliekillä taas pääsee 8h). Googlella löytää helposti lisää kehusanoja :peukku: tai sitten esim. tästä jutusta:
http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/ ... a-testissa

Soneralta saa kuukausisopparilla, mutta tuo on sisäisen 3G-korttipaikan (3g-sim-kortti laitetan suoraan tietokoneeseen, ei tarvitse mokkulaa) omaava malli, joka maksaa reilun satasen normaalia mallia enemmän (576e-600e), joten tuota en ehkä suosittelisi hankittavan. Ei taida edes löytyä pinkkinä tuota.

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/r ... me=samsung

Verkkokaupassa myyvät NC10 448.90 € tai 74.82 €/kk 6kk:n osamaksulla (vaatii luottokortin), mikä on varmasti hyvä ostos. Tässä normaalissa mallissa ei ole tuota 3G-korttipaikkaa, mutta sitä ei tosiaan tarvitse jos käyttää nettiyhteyteen vaikka "mokkulaa", toki wlanit sun muut toimii kotona normaalisti tällä.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=20770

Pinkissä versiossa saatavuus hieman heikompi, mutta ilmeisesti lisää koneita tulossa maahantuojalta. Valkoinen/musta irtoaa samantien.

Netin/mokkulan voi sitten ottaa erikseen omalta puhelinyhtiöltä, tai sieltä mistä saa parhaan tarjouksen. Esim. DNA:lta saa mokkulan + 384kbps liittymän vain 9,80e/kk. Käsittääkseni Elisalla ainakin on aivan sama tarjous.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Olen onnellinen Samsungin miniläppärin omistaja. Onnellinen siis siitäkin huolimatta että se on valkoinen. :rofl:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Loistohankinta :peukku: ja valkoinen on aina tyylikäs.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

` JussiQ ´ kirjoitti:Loistohankinta :peukku:
Sitä mieltä taisi olla myös tutuntuttu myyjä joka käytännössä kieltäytyi myymästä mulle sitä vaaleanpunaista konetta joka oli eri merkkiä ja tarjosi vain tätä. :rofl:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Hyvää asiakaspalvelua :)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hermo menee. :sekava: Olen isän läppärillä ja onnistuin vahingossa liittämään oman mese-tunnukseni isän käyttäjätiliin. Eli siis nyt siinä kun käynnistää tietokoneen, näkyy isän käyttäjätilin kohdalla "x määrä lukemattomia sähköposteja". Tiiän, et isä saa hermoromahduksen, kun se inhoaa tuollaisia juttuja enkä nyt itekään haluaisi omien tietojeni olevan ikuisesti yhdistettynä isän käyttäjätiliin. Miten mä saan ton pois? Olen yrittänyt etsiä mesen asetuksista ja ohjauspaneelista (käyttäjätilien asetuksista), mutten löydä mitään.
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ei kellään olisi Soneran viestikeskuksen numeroa? Jos on niin voisiko laittaa vaikka yksärillä.

Nimimerkillä: en koskaan enää vaihda liittymääni vaans en takia että saisin akikki samaan laskuun. :niinpa:

Muoks. Ei tartte, pääsin asiakaspalveluun käytännössä saman tien läpi. :shock:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Miik »

kais(t)a kirjoitti:Ei kellään olisi Soneran viestikeskuksen numeroa? Jos on niin voisiko laittaa vaikka yksärillä.

Nimimerkillä: en koskaan enää vaihda liittymääni vaans en takia että saisin akikki samaan laskuun. :niinpa:
En tiedä varmaksi, mitä tarkoitat. :raaps: Olisiko tästä Google-haun tuloksesta apua? :mitvit:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Olis ollut. :heh:

Mun Google ei tarjonnu tollasta sivua. :draamaa: Mutta tekstiviestitkin toimii taas. Kai.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Miten voi muuttaa videoiden tiedostomuotoa?
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

+ Viisut + kirjoitti:Miten voi muuttaa videoiden tiedostomuotoa?
Kertokaa jo, haluaisin ne videot levylle ennen viisuja :heh:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11595
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja romualdo »

mitä namikkaa tulikaan painettua vahingossa kun erään sivustojen kohdalle tuli vain maininta "Critical error. Could not connect to the dalabase" mitä tuossa ny vois tehä...voisiko joku jalosukuinen ystävällisesti neuvoa!? ja kiits tästäkin jo etukäteen....
Viimeksi muokannut romualdo, 15 Huhti 2009, 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Luultavasti joku sivuston oma (tilapäinen) häikkä, uskoisin. Tai jos suoritit jotakin hakua niin hakukriteerit saattoivat "olla pielessä" tms.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mistähän mahtaa johtua, ettei minulla näy Lippupalvelussa "Uusi haku"-klikattavaa ollenkaan ja sit se vaan ilmoittaa, että "Älä palaa takasin vaan käytä kyseistä toimintoa" . :tajutkaa: Mites käytät, kun nappula ei näy näytössä.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja aksim »

Sammutin koneen ihan normaalisti ja kun käynnistin uudestaan niin monitorissa vain teksti "no signal" mikään ei auttanut, kunnes vaihdoin liittimen monitorista toiseen paikkaan koneessa ja alkoi toimimaan. Kone ilmoitti että uusi VGA-yhteys löytynyt? Nyt siis monitorissa kuvaa, mutta ihan helkutin isolla, niin että pitää koko aika skrollata että saa esim. kaiken tekstin luettua. Jos vaihdan takaisin liittimen siihen siniseen kohtaan emokoneessa missä se oli aikaisemmin niin taas tkesti "no signal", kärähtikö mulla joku näytönohjain? Vähänkö olin paniikissa, toimiihan tämä nyt jotenkin mutta entinen oli paremipi. Saikohan kukaan selvää?
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

No jo on kumma... minä joudun kysymään, josko joku osaisi hieman auttaa...

Tässä on nyt yritetty aika kauan saada äitini ja minun tietokoneita puhumaan keskenään siten, että kummatkin pääsisivät nettiin.

Kummankin koneen käyttöjärjestelmänä on Vista, minun pöytäkoneeni on kiinni telewellin laitteessa (joka, tämän hetkisen adsl-puutteen vuoksi toimii vain reitittimenä) verkkokaapelilla, äidin kannettava löytää kyseisen laitteen aivan oiken wlanilla. Kummankin koneen työryhmäksi on merkitty sama, koska sen pitäisi helpottaa toisen koneen löytämistä.

Välillä koneet löytävätkin toisensa ihan hyvin - noin kymmenen minuutin ajaksi, jonka jälkeen ei mitään yhteyttä. Toisessa koneessa on kiinni Elisan mokkula, ja tämän puhelinverkkoyhteys on määritetty jaettavaksi. Silläkin hetkellä kun koneet toisensa näkevät, ei kuitenkaan netti toisesta koneesta toimi.

Asetukset olen laittanut siten, kuin Windowsin ohje-toiminto sanoo...
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Noh, vaikea taas keksiä mistä lähtisi liikkeelle... mutta onko Telewellissä mahdollisuutta asettaa koneille kiinteät ip-osoitteet lähiverkkoon? Jos kokeilet laittaa niille kiinteät osoitteet ja tarkistat vielä että TW sallii kaiken liikenteen lähiverkkopuolella, niin siitä voisi olla ehkä jotain apua. Kannattaa myös varmistaa että kummankin koneen palomuurit on säädetty siten, että ne eivät lähiverkon liikennettä rajoita.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Nyt kun määritin TW:n mac-osoitteiden perusteella kiinteän IP:n lähiverkon koneille, suostuu koneet keskustelemaan toistensa kanssa varsin hyvin.

Edelleenkään ei vain toiselta koneelta pääse nettiin käsiksi (kyseinen kone on saanut DNS-osoitteeksi sen koneen, johon netti on kytketty).
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Koita, osaako Vista suoraan sillata verkkoyhteyden, eli koneella jossa mokkula on kiinni, menet verkkoyhteyksiin ja laitat siltauksen (bridge) päälle verkkokortin ja mokkulan välillä.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Klodvig kirjoitti:Koita, osaako Vista suoraan sillata verkkoyhteyden, eli koneella jossa mokkula on kiinni, menet verkkoyhteyksiin ja laitat siltauksen (bridge) päälle verkkokortin ja mokkulan välillä.
Ei näytä siltaus onnistuvan...
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

:raaps: Jakamisen pitäisi kyllä onnistua ihmeemmin kikkailematta... en tosin omista kokemusta Vistasta tarpeeksi, en tiedä miten siinä tietyt asiat tehdään, mutta Windowsin omilla työkaluilla pitäisi jakamisen kyllä onnistua. Onhan itse mobiililiittymä myös jaettu?
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mun pöytäkoneeni sammahtelee taas ahkeraan. Yleensä se on ollut kuumien hellepäivien juttu, mutta tämän illan aikana se on sammuttanut itsensä pariin kertaan. Olisko jotakin konstia saada se pysymään kunnossa? Pölyn ei pitäisi olla ongelmana, on puhallettu pois.

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Apua tarvitaan taas! - Yleisiä tietokoneongelmia

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Klodvig kirjoitti::raaps: Jakamisen pitäisi kyllä onnistua ihmeemmin kikkailematta... en tosin omista kokemusta Vistasta tarpeeksi, en tiedä miten siinä tietyt asiat tehdään, mutta Windowsin omilla työkaluilla pitäisi jakamisen kyllä onnistua. Onhan itse mobiililiittymä myös jaettu?
Sitähän minäkin, että pitäisi onnistua ilman ongelmia... on jaettu, mutta ei vaan pääse toiselta koneelta nettiin millään.

Kai tässä on vain tyydyttävä odottamaan syksyyn, kunnes saa adsl:n käyttöön.
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Vastaa Viestiin