Syksyn Sävel

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Syksyn sävel 2013 suosikkisi?

Markku Aro: Anna tulta
2
4%
Antti Railio: Ruostunut ankkuri
0
Ei ääniä
Muska: Nämä kyyneleet
1
2%
Ressu ja Jussi: Sydän särkyy
4
8%
Kake Randelin: Suomalainen sisu
2
4%
Virve Rosti: Ystävälle
4
8%
Pate Mustajärvi: Pirunpolkka
0
Ei ääniä
Milana Misic: Tiedäthän mistä mut löytää
6
12%
Freeman: Kavereita vaan
3
6%
Suvi Teräsniska: Täydellinen elämä
18
36%
Stig: Niks ja naks
8
16%
Neljänsuora: Aurinko
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 50

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Annaaliaikana oli kyllä tallentava kovo+dvd, mutta digiajan myötä se kävi tarpeettomaksi ja hankalaksi, kun digiboksista piti kierrättää kanavat tallentavan kautta televisioon. Sitäpaitsi sekään laite ei enää ole luotettavassa kunnossa. "Hyvin" tässä on pärjätty, mitä nyt viikottain vois olla jotain tallennettavaa... :puna:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Oopperan kummitus
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 06 Touko 2006, 20:35

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Oopperan kummitus »

.
Viimeksi muokannut Oopperan kummitus, 16 Helmi 2015, 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

me kaikki toivomme olevamme pirusti väärässä tuon asian suhteen... hmm, jokohan mäkin joudun VIIMEIN opettelemaan tuon digi-dvd-äänittelemisen taidon ... apu-va!! ?

Kraikke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 11 Loka 2010, 17:56

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Kraikke »

-
Viimeksi muokannut Kraikke, 28 Syys 2011, 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onkos tästä ollut puhetta? Kappalelista uudesta kokoelmasta! :surrur:

http://www.rytmi.com/syksyn-savel-retroilee-8826/

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hienon hienoa että tuollakin puolella aletaan heräillä... ainoa kauneus... siis rumuuspilikku on tuo Sairasvääns jonka tilalle olisin ottanu tietysti Juhani Markolan hienon esityksen Rakkaus on kuin ilima. Voittokappaleet (jotka tietysti saavat automaattisesti paikkansa radion soittolistoillakin) olisin myös jättänyt pois ja vähemmän kuluneita tilalle...!
Viimeksi muokannut romualdo, 06 Elo 2014, 09:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Mulla on ainakin 80 % noista jo muilla levyillä, mutta pakko kai tuo on ostaa... :uujee:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ei näkynyt tunnelin Anttilassa tänään, kun pistäydyin katsomassa...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, vähän ristiriitaisin tunnelmin täälläkin suhtaudutaan, kun on puhkisoitettuja ja harvinaisempia helmiä samalla kiekolla, mutta eiköhän tuo pidä hankkia :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Eipä ollut Graniitti-Anttilassakaan. Mitäs sitte mainostavat, jos ei mistään löydy... T: Kärsimätön :lohduton:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ööö... Onko tätä jo mainostettu jossain :mitvit:
Vai viittaatko tuohon Rytmi-lehden uutiseen? :raaps:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Jaa se onkin vaan uutinen. Mä pidin sitä mainoksena. Täytyy nyt odotella pari viikkoa, ennen kun seuraavan kerran lähden etsimään.

Mahtavaa, että Veskun Brontosaurus on mukana! :tapu: Superkiinnostava, kokoelmastani puuttuva, on myös Paulan ja Viktorin duetto. :surrur:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mulla on tuo Paulan ja Vikin duetto... rippasin sen koneelle aikoinani omistamaltani kokoelma-lp:ltä, jonka nimeä en muista enää :heh: Nykyäänhän en omista enää yhtään vinyyliä... Brontosauruskin mulla oli vain tosi-huonokuntoisena vinyylisinglenä, joten kiva saada se cd-tasoisena, vaikka se onkin IHAN KAMALA biisi... :)
Pienellä Googletuksella selvisi, että levymerkki on EMI ja julkaisupäivä 25.5. :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

tonywerner kirjoitti:Nykyäänhän en omista enää yhtään vinyyliä...
Surullista... :lohduton: Joko olet ne viisusinglevinyylitkin myynyt kaapistasi?

Multa on muuten tulossa tänä viikonloppuna lista omistamistani viisusinkuista. Mukana myös b-puolet. :surrur:

Juu Brontosaurus on hyvä esimerkki biisistä, joka todellakin jakaa mielipiteet... :mrgreen:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Kraikke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 11 Loka 2010, 17:56

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Kraikke »

-
Viimeksi muokannut Kraikke, 28 Syys 2011, 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Todella miellyttävä ja kaunis ihminen tämä Tanja. :surrur: Minulle ihan uusi tuttavuus. Hän kertoi, että historian kaikki 34 Syksäriä (1968-2001) on nyt löydetty ja pelastettu kovalevylle, eli muistakin uusinnoista on tulevaisuudessa toivoa! Tanja on haastatellut 40 laulajaa kesän uusintoja varten. Ainakin Katri, Ritva, Berit, Jukka ja viimeisenä Tapani Kansa. :peukku:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kunpa tämä kisa saataisiin herätettyä henkiin. :joojoo:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

sanos juuri muuta Yuikkis, mutta maikkarin henkinen taantumus (plus nykymeno = kaikki pannaan uudistumaan vaikka väkisten) myös musiikkiosaston puolella on jatkunut ilman lääkitystä liian pitkään, enkä oikein jaksa enää uskoa tuohon muutokseen ... olipa messevää nähdä noita ennakkojuttuja... odotan erikoisesti esim. Tapio Heinosen kaiken riisuvaa upeaa En Kadu Mitään -esitystä.... huomion kiinnitti myös v.-72 nauhalla se kun 3.sijoitunut Markku Aro istui selin takana voittoisaa edistystä kerranneeseen Sammyyn... niinku sitä ny yleensäkin tavattais kääntää/näyttää selkää kilpakumppanin onnistumiselle... "ei paljua kiinnosta!" !?

jk. tänään Puhelinlangat ohjelmassa oli ensimmäinen vieraileva tähti Finlandiaehdokkaitten kaartista, viisujumalani Pepe Willberg. Hän kertoi siinä lllloistavan Aamu (-73) kappaleensa syntyhetkistä tarkemmin siinä kolmannen tunnin alkajaisiksi (n. 2:05) liioitteli ehkä hieman että laulu olisi vaipunut unholaan kolmeksi vuosikymmeneksi... ainakin yhden vuosikymmenen ottaisin tuosta pois ja aika tasaisesti sitä on kyllä muistettu soittaa radiossakin koko tuon ajan... suuremmoinen laulu sekin!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tämän sunnuntain Iskelmäradiossa soi mm. Päivi Paunun ja Jukka Kuoppamäen yhteistyö En vielä tuntenut mä sua v. 1970... eipä ole juuri soinut...ennen ainakaan mun korvissa. Sitäki typerämmältä tuntui seuraava levyvalinta arvon toimittajalta Poing poing... (:huokaus: missä on se suhteellisuudentaju ... näillä pahimmilla standardilevyjen pyörittelijöillä! I.Mattila-P.Hiihtola) hyi Tarjaa, kun et soittanut Italia 2011... euroopan taivaan alla-ohj.joka on yliammutun italohöysteinen...muutenkin!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hapa kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Nykyäänhän en omista enää yhtään vinyyliä...
Surullista... :lohduton: Joko olet ne viisusinglevinyylitkin myynyt kaapistasi?
Ne on itse asiassa yhdellä mun kaverilla, joka n. vuosi sitten lupasi hoitaa myynnin ja mä lupasin sille provikat myynneistä... mutta vielä ei ole "ehtinyt" tikkua ristiin asian eteen laittaa... :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja lharju »

tonywerner kirjoitti:Brontosauruskin mulla oli vain tosi-huonokuntoisena vinyylisinglenä, joten kiva saada se cd-tasoisena, vaikka se onkin IHAN KAMALA biisi... :)
Ja saadaan myös Sairas Vääns cd-tasoisena. :rofl:

Kai tuo nyt täytyy hankkia noiden harvinaisuuksien takia, ja pitäähän nyt Unisatu saada "virallisena" levytyksenä levyhyllyyni. Hyvänen aika. :draamaa: Sääli vaan, että Irina Milanin syksäreistä mukana on vain Miesparka. Piru mieheks olis ollut mun valinta tuolle kokoelmalle. "Takaapäin!" :heh:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Kraikke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 11 Loka 2010, 17:56

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Kraikke »

-
Viimeksi muokannut Kraikke, 28 Syys 2011, 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja lharju »

Kraikke kirjoitti:
lharju kirjoitti: Ja saadaan myös Sairas Vääns cd-tasoisena. :rofl:
Särähti muuten tämä korvaan melko kovaa tuolta levyltä. :rofl: Eikös tuon nimiväännöksen taustalla ollut joku amerikkalainen poliitikko, ulkoministeri tms. (olisko nimi ollut Cyrus Vance tai jotain?)
Joo, hänestä juuri. :joojoo: Odottakaas vain sitä hetkeä, kun näette esityksen. :heh: Saman vuoden Syksyn Sävelessä laadukasta suomalaista iskelmämusiikkia edustaa myös Viktor Kalborrekin Pikku pukki...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Löytyi Lieksan S-Marketista yksi kokoelma, joka lähti eilen mun matkaan! :peukku:
Vanhojen kisojen näyttäminen on ainakin mulle ihan oikeasti tosi kova juttu. Oikeampi ajankohta olisi ollut tosin syksyllä, mutta joka tapauksessa aivan mahtavaa, että ylipäätään tämmöistä tehdään. Voi kun vanhat, 70-luvun Miss Suomi-kisatkin pyöräytettäisiin uudestaan. :ihana: Tosin niitä ei kuulema Maikkarilta enää löydy? :lohduton:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

lharju kirjoitti:Odottakaas vain sitä hetkeä, kun näette esityksen. :heh:
Jäiköhän tuon Tohtori Tornadon henkilöllisyys ikuiseksi mysteeriksi? Esityksessähän hänen kasvonsa on verhottu lääkärin suojamaskiin :miettii:

Mäkin bongasin kokoelman Prismassa edulliseen 16,95 hintaan, mutta jätin vielä toistaiseksi muhimaan, koska olen tarkan markan mies :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie halusin kunnioittaa SS-instituutiota, siksi maksoin mieluusti tuon 16.95 tupla-kokoelmasta. Ei jäänyt yhdelle raidalla paljoa hintaa ja mukana kattava lehtinen mielenkiintoista luettavaa. :peukku:

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ostettu on! :tuuletus: Ensi yönä täällä soi 100 kertaa upea Brontosaurus. :tapu:
tonywerner kirjoitti: Mäkin bongasin kokoelman Prismassa edulliseen 16,95 hintaan, mutta jätin vielä toistaiseksi muhimaan, koska olen tarkan markan mies :ylppis:
Et voi olla tosissas... :mrgreen: Toihan on ihan pilkkahinta tolasesta levystä. Älytöntä, että musiikia myydään noin halvalla, alentaa sen arvoa. :shock:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Kraikke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 11 Loka 2010, 17:56

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Kraikke »

-
Viimeksi muokannut Kraikke, 28 Syys 2011, 15:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Lehdessä sanottiin, että 68-70 kisoja ei ole kokonaisuudessaan tallessa eli ilmeisesti näyttävät sitten niitä pätkiä joita on :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin ostin oman kokoelmani jokunen päivä sitten. :ihana:

Ja täällä odottelen kovasti huomista, jolloin nähdään ENSIMMÄINEN osa, sitten. :tuuletus: :uujee: Siis niin hieno nostalgia-pläjäys varmastikin luvassa. Ihanuutta! :ihana: Tanja Huutonenhan on stailattu jokaista jaksoa varten juuri ko. vuoden muodin mukaan, joten silmänruokaakin meille Syksyn Sävel-ihailijoille luvassa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vastaa Viestiin