Jalkapallon EM-kisat 2024

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7183
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No sehän meni hyvin Suomella Cardiffissa! Wales rokotti armotta paikoistaan & näin Suomen haaveet EM-kisoista kariutui. Wales iski heti ottelun alkuun & myös toisen puoliajan alussa, että siihen ratkesi tämä ottelu.

Ehkä syksyn Kansojen liigaan kannattaisi lähteä uudella valmentajalla :miettii:.

Wales kohtaa ensi tiistain playoff-finaalissa Puolan, joka murskasi Viron omassa ottelussaan. C-polulla Georgia & Kreikka ratkaisevat kisapaikan kohtalon. Kolmannen kisapaikan osalta ratkaisevassa ottelussa Ukraina kohtaa Islannin.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Noh, parempi voitti. :sorivaan: En tosin ehtinyt seuraamaan matsia kuin jotain toisen puoliajan alkupuolelta kun peli oli jo 3 - 1, mutta kyllä sen näki, vaikkei maaleja tullut kuin se yksi Tenhon jäätävästä mokasta. Näytti kuin Walesin pelaajat olisivat ehtineet treenata yhdessä enemmän, kaikille oli selvää mitä milloinkin tekevät. Ehkeivät ole treenanneet yhdessä mutta ovat muuten vain niin rutinoituneita. Tekisi mieli sanoa, että tältä näyttää, kun lätkämaa pelaa oikeaa futismaata vastaan. Jostakin käsi- ja vesipallo- tai painimaista on saatu karsinnassa voittoja haettua, mutta ei futismaista.

Glen Kamaran pelista olen usein tykännyt, mutta nythän se oli ihan turha. Kun pallo olisi poltellut jaloissa, syötti sen aina pois melkein heti. Ei siinä muuta, mutta niissä syötöissa ei nyt ollut mitään pelia rakentavaa ideaa. Kunhan syötti jonnekin. Oliver Antman jaksoi koko sen vähän ajan mitä sai, ihan viime minuuteillakin vielä. Miksi tosiaan sai niin niukasti aikaa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5396
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

No olipa taas yllättävää :rofl:
Minulle oli ajat sitten selvää että näin käy.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No oisit sitten etukäteen kertonut sen tänne. Jälkikäteen ennustuksia ei lasketa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä Pukin nimi painaa pelaajalistalla liikaa. Nuorempia ja nälkäisempiä pelaajia odottaa vaihtopenkillä, mutta heitä ei käytetä kun Pukille pitää antaa se 70-75 minuuttia...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ehkä vähän ot, mutta en muista nähneeni tuota vieraspelipaitaa. Onko siinä joku suomukuvio vai mikä?

Kuva
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Kai siinä on jotain huuhkajan höyhenkuviota tavoiteltu. Parempi kuin pukeutua suomenlippuun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7183
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon EM-kisat 2024

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei EM-kisoja ilman ensikertalaista tänä kesänä, sillä Georgia päihitti Kreikan kotikentällään rankkareilla 4-2!!

Georgia pelaa lohkossa, jossa Portugali, Turkki & Tšekki. Saa nähdä onko Georgiasta kiusaamaan tässä lohkossa?

Puola päihitti Walesin Cardiffissa rankkareilla 5-4 & eteni jälleen EM-kisoihin. Pääsevät kesällä pelaamaan Ranskaa, Hollantia & Itävaltaa vastaan. On kyllä kova lohko!

Ukraina voitti Islannin 2-1! Ottelun ratkaisijana Chelseassa pelaava Mikhailo Mudryk, jolle uransa kovin maali toistaiseksi. Ukrainan lohkossa pelaavat Belgia, Slovakia & Romania. Kaikki saumat edetä tästä jatkoon!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Vastaa Viestiin