Levyraati (2024 - )

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aika kiva toi Levyraadin paluun eka jakso. Asko Kallonen oli hyvä panelisti, huomasi että hän on tehnyt duunia musiikin parissa. Olin samaa mieltä raadin kanssa, viimeinen biisi oli paras. "Kuollut mies" - Inginmaa/Hypnomen

Näyttivät keskittyvän pelkästään kotimaiseen musiikkiin.

Ekassa jaksossa kuultiin Björkö-yhtyeen ja Ismo Alangon yhteistuotanto Värinvaihtaja, Neea Riverin Never Made it Out Alive, Thomas Ignatiuksen De Longe De Prope, Olli Halosen Miten käärmeet lisääntyy ja Inginmaa/Hypnomenin kappale Kuollut mies.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Joo, hyvät vakiopanelistit! :peukku: Anna Inginmaahan on tuttu myös vuoden 2012 viisukarsintojen alkuvaiheesta.

Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tossa vielä voittajakappaleen video kokonaisuudessaan:

"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Turhaan otsikossa on viiva. Ei tämä ohjelma tule samaan jatkokautta, sanokaa minun sanoneen. :mrgreen: En usko, että näin yksinkertainen ohjelmaformaatti enää vetää katsojia lauantain iltaviihtenä.

Mielelläni olisin väärässä. Musiikin ruodinta on ihan kiinnostavaa seurattavaa, ja arvostan sitä, että ainakin ensimmäisessä jaksossa nostettiin esille pääosin pienempiä musiikkijulkaisuja. :peukku:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Voi olla, että aika on ajanut tällaisen ohjelman ohi. Musiikkia esitetään ja ruoditaan niin paljon netissä nykypäivänä (mm. Youtube). Toisaalta netin striimauspalvelut eivät tarjoa samanlaista yhteiskokemusta kuin perinteinen lineaarinen televisio. Television piti tappaa elokuva(teatterit) ja radio, internetin televisio, mutta toisin on kuitenkin käynyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja Pete »

Haluatko tietää, mitä mieltä presidenttiehdokkaat ovat Erika Vikmanin ja Käärijän "Ruoska"-kappaleesta? Katso Levyraadin uusin jakso MTV Katsomossa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1592
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Haha! Oliko tämä maksettu mainos? Kuulostaa nimittäin ihan siltä. :heh:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Olisinkin saanut rahaa tuosta. :heh: Oli erinomainen odotustoimi ennen jännittävää iltaa. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hanhis kirjoitti: 21 Tammi 2024, 16:44 Turhaan otsikossa on viiva. Ei tämä ohjelma tule samaan jatkokautta, sanokaa minun sanoneen. :mrgreen: En usko, että näin yksinkertainen ohjelmaformaatti enää vetää katsojia lauantain iltaviihtenä.

Mielelläni olisin väärässä.
Ja väärässä olin! :mrgreen: Levyraadin katsojaluvut ovat parhaimmillaan huidelleet miljoonassa, viimeisimmät jaksot ovat kuitenkin saaneet huomattavasti maltillisempia lukemia. Ensimmäisen kauden viimeisen jakson päätteeksi Jenni Pääskysaari kertoi myös ohjelman jatkuvan tulevaisuudessa. :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati (2024 - )

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ok, kiva kuulla. Itse en ole vielä viimeistä jaksoa katsonut kun katsoin Yle 1:ltä Kovan viikon iltaa ja sen jälkeen Mello-finaalia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin