Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kuka seuraavista on suosikki Wisteria Lanen naisten puolisoista?

Mike
20
33%
Carlos
22
36%
Orson
1
2%
Tom
18
30%
 
Ääniä yhteensä: 61

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti:No mutta tuoreeltaan on mulle nyt samalla viikolla :draamaa: kuten Lost ja Prison Break tulee, nää syyskuun jaksothan on jo ikivanhoja, mä en vaan tiennyt että ne on niin vanhoja :draamaa: :heh:
Jaa.... no kun me täällä kaukana Suomessa ei olla totuttu tämmöseen, että näytetään näinkin tuoreeltaan. Kun meillä ollaan aina TASAN yksi kausi jäljessä kaikissa sarjoissa. Niin katon tää on aika herkkua meillä.
No ja just niin, paitsi että ne kanavapomot varmaan voivat joskus vaikuttaa siihen, milloin DVD tulee ulos, mutta laittomiin latauksiin eivät ja siksi on paras näyttää jaksot mahdollisimman pian :draamaa:
En minä tiedä mistään muusta mitään kuin, että mä tilasin Paon toisen kauden cdonista ja olin jo katsonut koko kauden kun eka jakso toisesta kaudesta vasta näytettiin täällä Suomessa :heh:
Joten ei kai tuo sääntö siis kaikkia sarjoja koske
Aiku nää vänkää vaikka ihan samaa tarkoitetaan :surrur:
Vänkääminen on niin kivaa, että sitä voi harrastaa vaikka samaa tarkotettaskin
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti:No mutta tuoreeltaan on mulle nyt samalla viikolla :draamaa: kuten Lost ja Prison Break tulee, nää syyskuun jaksothan on jo ikivanhoja, mä en vaan tiennyt että ne on niin vanhoja :draamaa: :heh:
Jaa.... no kun me täällä kaukana Suomessa ei olla totuttu tämmöseen, että näytetään näinkin tuoreeltaan. Kun meillä ollaan aina TASAN yksi kausi jäljessä kaikissa sarjoissa. Niin katon tää on aika herkkua meillä.
No joo, itse asiassa toi muutaman kuukauden viive on ihan normaalia täälläkin, ihan viime aikoina vasta on alkanu toi viikon viivellä näkyminen ja sekin on välillä ärsyttävää, kun Jenkeissä niillä onkin aina jotain ihme muutaman viikon taukoja kesken kautta ilman lakkojakin, eikä niitä ole ennen huomannu ku koko sarja näytetään yhdellä kertaa kokonaan. Ainiin, ja Dirty Sexy Moneykin alkoi vasta viime viikolla täällä, että kyllä te ootte hyvin ottanu kiinni noissa aikatauluissa :draamaa:
gentedimare kirjoitti: En minä tiedä mistään muusta mitään kuin, että mä tilasin Paon toisen kauden cdonista ja olin jo katsonut koko kauden kun eka jakso toisesta kaudesta vasta näytettiin täällä Suomessa :heh:
Joten ei kai tuo sääntö siis kaikkia sarjoja koske
No ei kai ne pysty, kun samat DVD:t tulee kai ainakin Ruotsissa ja ainakin mun Lost-bokseissa on suomenkielisetkin tekstit, et CDON varmaan myy samantien ku ne on Ruotsissa tai en mä tiedä :stupido:
gentedimare kirjoitti: Vänkääminen on niin kivaa, että sitä voi harrastaa vaikka samaa tarkotettaskin
Urheilulaji suorastaan :heh:

Ai oliks tää joku Desperate Housewives -ketju :hiips:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: En minä tiedä mistään muusta mitään kuin, että mä tilasin Paon toisen kauden cdonista ja olin jo katsonut koko kauden kun eka jakso toisesta kaudesta vasta näytettiin täällä Suomessa :heh:
Joten ei kai tuo sääntö siis kaikkia sarjoja koske
No ei kai ne pysty, kun samat DVD:t tulee kai ainakin Ruotsissa ja ainakin mun Lost-bokseissa on suomenkielisetkin tekstit, et CDON varmaan myy samantien ku ne on Ruotsissa tai en mä tiedä :stupido:
What do you mean?
Ihan suomella lukee mun boxissa PAKO, toinen tuotatokausi jne.
Ja samainen DVD ilmestyi myös kauppojen hyllylle täällä Suomessa viime syksynä vaikka jaksoakaan ei ollu tullu vielä töllöstä :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ai no olkoon sit... eihän niissä sisällöissä kai olekaan useimmiten mitään eroa, vaikka ostais täältä, mut tosiaan varmaankin ne kannet ainakin painetaan erikseen kuhunkin maahan. :joojoo: Mutta täällä ei minusta pysty ostamaan yleensä DVD:tä ennen kuin ne on tullu tv:stä, ja esim. Lost tulee monessa osassa ennen koko boksia :surrur:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Mutta kanavapampuille on yks ja lysti jättääkö joku DVD:n ostamatta jos ne on kattoneet ne jo netistä....
No ne "kanavapamputhan" TOKI päättää milloin joku sarja näytetään niiden pamputtamalla kanavalla :roll:
Kyllä se määräys tulee jostain ihan muualta nykyään - nettiaikakautena - kun sarjat saapuvat jopa tänne Suomeen melko tuoreina. Ja samoilta seuduilta tulee määräys milloin DVD-boksit julkaistaan näillä nurkilla. :joojoo:
Tokihan kirjavuutta on, kuten genten Pakosarjan -hakutapauksessa. Ja kuitenkin tällä aluekoodialueella julkaistaan jotain sarjoja eri aikoihin jne. Kuten sanoin tuosta julkaisumietteestäni, että "useissa tapauksissa" käy kuten uumoilin - ei kaikissa.
Sitä vaan ihmettelen, että miksi V:SSÄ ei sitä Will & Gracea saada täällä DVD-bokseihin! :draamaa:
Amsterdamissa katselin bokseja, joissa oli ainoastaan "hollannin"-kielinen tekstitys :niinpa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Mutta kanavapampuille on yks ja lysti jättääkö joku DVD:n ostamatta jos ne on kattoneet ne jo netistä....
No ne "kanavapamputhan" TOKI päättää milloin joku sarja näytetään niiden pamputtamalla kanavalla :roll:
Kyllä se määräys tulee jostain ihan muualta nykyään - nettiaikakautena - kun sarjat saapuvat jopa tänne Suomeen melko tuoreina. Ja samoilta seuduilta tulee määräys milloin DVD-boksit julkaistaan näillä nurkilla. :joojoo:
SIIS MITÄ? :rofl:

Kuka tässä nyt on sekasin? Minä? Sinä? Vai JuhaUK? Vai me kaikki?
Siis miten toi selitys liittyy yhtään mihinkään..... en mä puhu mistään näyttämisestä TV-kanavalla

Siis AINOA asia jota mä halusin selittää, oli.... että Neloselle on YKS JA HAILEE jos joku jättää ostamatta Täydellisten Naisten DVD boxin. :draamaa:

:rofl: :rofl: :rofl: MÄ en tajua enää mistään vissiin mitään :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hazel kirjoitti:Kiitos gente referaatista :kiitos: :kiitos: :kiitos: . Olipas taas vauhdikas jakso, ton Lynetten sekoilun olisin kyllä halunnut nähdä :heh: .
En onnistunut löytämään sitä ihanaa arvausleikkiselitystä, mutta tässä Lynetten saapuminen. :mrgreen:
What color is your life?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl:

Hei mä löysin sen kuvaleikinkin tosta ihan samalta sivulta kuin Margotilla....
se tulee tässä 40sekan kohdalla :repeilee:
Tässä on periaatteessa Lynette kohtauksia tosta jaksosta
http://www.youtube.com/watch?v=OQRlM6CYqCA&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: No ne "kanavapamputhan" TOKI päättää milloin joku sarja näytetään niiden pamputtamalla kanavalla :roll:
Kyllä se määräys tulee jostain ihan muualta nykyään - nettiaikakautena - kun sarjat saapuvat jopa tänne Suomeen melko tuoreina. Ja samoilta seuduilta tulee määräys milloin DVD-boksit julkaistaan näillä nurkilla. :joojoo:
SIIS MITÄ? :rofl:

Kuka tässä nyt on sekasin? Minä? Sinä? Vai JuhaUK? Vai me kaikki?
Siis miten toi selitys liittyy yhtään mihinkään..... en mä puhu mistään näyttämisestä TV-kanavalla

Siis AINOA asia jota mä halusin selittää, oli.... että Neloselle on YKS JA HAILEE jos joku jättää ostamatta Täydellisten Naisten DVD boxin. :draamaa:
Kuka on sekaisin? :mitvit: Sinä :joojoo:
Aina ei voi tukeutua sanavalintoihin selitelläkseen erehdystään, sillä tässähän puhutaan ihan samasta asiasta. Neloselle on toki "YKS JA HAILEE" jos joku jättää boxin ostamatta, mutta sille taholle joka on myynyt Neloselle sarjan esitysoikeudet (sama taho joka myy DVD-boxi-oikeudet) se EI ole.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Toi Lynetten arvausleikki :rofl: :kups:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Aina ei voi tukeutua sanavalintoihin selitelläkseen erehdystään, sillä tässähän puhutaan ihan samasta asiasta. Neloselle on toki "YKS JA HAILEE" jos joku jättää boxin ostamatta, mutta sille taholle joka on myynyt Neloselle sarjan esitysoikeudet (sama taho joka myy DVD-boxi-oikeudet) se EI ole.
:draamaa:
JuhaUK kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: On kanavat vihdoinkin Suomessa ymmärtäneet, että on pakko näyttää sarjoja aika lailla tuoreeltaan, muuten ei ole katsojia kun kaikki ostaan DVD:t ennen aikojaa :draamaa:
Eiköhän niitä eniten huoleta ne, jotka katsovat tuoreeltaan, mutta eivät osta edes DVD:itä :heh: Meillä alkoi juuri uusi kausi, onko se nyt sitten viides, keskiviikkona :tapu: Ihana sarja edelleen :ihana:
Tuossa on Ukin ja mun pieni keskustelu... johon vastasin ja tarkoitin vastata "Neloselle on yks ja hailee..."
Tossa vaiheessa ei vielä lässytetty mistään tahoista, mikä myy kenellekin mitä! :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Toi Lynetten arvausleikki :rofl: :kups:
Ja toi vika lausahdus... "Oh my god, hang 'em high has three syllables"
Lynette karjas sen heti sen perään kun Katherine oli sanonut koko seurakunnalle "imagine the worst thing a father can do to his own daughter" ja kaikki jää montut auki tuijottamaan kun se lähti :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:rofl: :rofl: :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää sarja on ihana. :ihana: Tahtoisin niiiiin ne boksit, mut hillitsen itseni ja odottelen parempaa rahatilannetta ja/tai suurempia alennuksia.
What color is your life?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ykkös- ja kakkosboxiahan saa hintaan 14,95. Minusta se on edullinen :uujee:
Ja kantsii kumminkin tehdä hankinnat ettei sit jää ilman :hali:
Tääkin odottaa, että kolmoskausi alenis tohon samaa! :joojoo:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Margot »

No kiva yllyttää tätä. :draamaa:

Ehkä ne pitäis sit kuitenkin hakea kotiin. Anttilasta niitä kai saa ihan vakituisesti (?) tohon hintaan, joten ehtii tässä miettiä hetken.
What color is your life?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Margot kirjoitti:No kiva yllyttää tätä. :draamaa:
:surrur:
Margot kirjoitti:Anttilasta niitä kai saa ihan vakituisesti (?) tohon hintaan
Niin kauan kuin tavaraa riittää :heh:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Sokoksella oli nyt 3+1 päivillä kolmoskausi 22.90€, mutta ei taida nyt enää olla kun päivät ovat ohi :/

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jaalo kirjoitti:Sokoksella oli nyt 3+1 päivillä kolmoskausi 22.90€, mutta ei taida nyt enää olla kun päivät ovat ohi :/
:draamaa:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ja kyl mä uskon, et noita tarjouksia kuitenkin on vähän väliä tästäkin sarjasta :peukku:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

tonywerner kirjoitti:Ykkös- ja kakkosboxiahan saa hintaan 14,95. Minusta se on edullinen :uujee:
Ja kantsii kumminkin tehdä hankinnat ettei sit jää ilman :hali:
Tääkin odottaa, että kolmoskausi alenis tohon samaa! :joojoo:
Jos taas vertaa tänne kalliiseen maailmaan, niin IKINÄ en vielä ole nähnyt noin halvalla mitään suosittujen sarjojen bokseja. Tuplasti tuon saa maksaa tarjouksessakin, kuten voi esim. http://www.play.com" onclick="window.open(this.href);return false; ista nähdä. Olen himoiten katsellut niitä bokseja siellä käydessäni Anttilassa ja muualla, taidankin alkaa täydentää hyllyjäni siellä jatkossa :joojoo: Paitsi on tuo ykköskausi näköjään sentään vain 20 egee Play.comissa nytkin... kakkonen sen sijaan jo 33 ja risat.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Nykyään täällä on ollu kyllä aikas nopeesti semmosessa 20e tarjouksessa bokseja. Esimerkiks Simpsonien uusimman boksin ilmestymisestä kesti vain parisen kuukautta kun sitä sai Anttilasta jo kahteenkymppiin..ilmestyessäänhän se maksoi viitisenkymppiä. :shock:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JIM »

Wisteria Lanelle muuttaa tänään homo parikunta johon Susan tekee omaan kömpelöön tyyliinsä tuttavuutta ja haluaa ystävystyä pariskuntaan keinolla millä hyvänsä, :heh: eli varmaa viihdettä ja hauskuutta luvassa tänä iltana. :tapu:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mainio jakso taas kerran :tapu:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

SUSAN!!! :rofl:
Mä ihan oikeesti nauroin taas vedet silmissä. Kun siis ei tollasta ihmistä vaan yksinkertaisesti voi olla :repeilee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tosi hauska jakso oli taas kerran :rofl: . Susan on ihan tajuton, kävelevä katastrofi :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mahtava jakso. :tapu: Tää sarja vaan paranee koko ajan mun silmis. Kunpa tää ei vielä loppuis vuoskausiin, mä kyll jaksaisin katsella näitä hahmoja vielä monta vuotta eteenpäin. Tässä on vaan mitä mainioimpia juonenkäänteitä ja tilanteita, että saa nauraa ja jännätä. Kaikki on vaan niin hyvin samassa paketissa. :joojoo:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Taitaa jäädä tänään tulematta kun jotkut miehet lyö tuolla tollasta kiekkoa vaan eivätkä osaa laittaa sitä maaliin :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

kyl tän pitäis silti tulla vaikka noi saakelin idiootit kuinka myöhään sitä lätkis. Toi juontaja ainakin lupas!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, monta kertaa on vakuuteltu, et ohjelmat jatkuu normaalisti, kunhan tulee ratkaisu. Vauhtia, jääkiekkopönöt! :femme:

Koska saadaan urheilulle oma kanava? :niinpa: Siis ainakin tällaselle, joka voi yhtäkkiä vaan jatkua ja jatkua loputtomiin.
What color is your life?

Vastaa Viestiin