Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Ihanaa, ettei se varusmies, jota Sampo suuteli, ollutkaan miesvarusmies. :ihana:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Mun mielestä oli tosi typerää että se oli muija :eiei: kyllä jäin kaipaamaan kunnon homostelua :joojoo: no, onneks mulla on himassani niitä solttupoikafilmejä :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Miro ja Joonatan voisivat hankkia tyttöystävilleen jotain kalliita lahjoja ja mennä sen vuoksi näyttelemään solttupoikafilmeihin.. :rakkaus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:uujee: :hiips:
Raipatirai

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

tonywerner kirjoitti:
blackburn kirjoitti: Hyi jumalauta! Lasse on Joonatanin SETÄ! Haaveiletko sinäkin muka sun veljiesi lapsista? Hyi he*lvetti miten järkkyä!
Mä unohdin, että ne on muka "sukulaisia" :heh:
No Joonatan olkoon sitten Ossin panopuuna :joojoo:
Mun mielestä on aika outoa, että Tonywerner tuon ikäisenä (tai kuka tahansa ihminen missä tahansa iässä) sanoo tuollaista, että "olisipa ihanaa, jos 15-vuotias poika ja 30-50-vuotias mies menisivät sänkyyn. Todella ällöttävä ajatus minusta. Jotenkin voisi kuvitella, että kun Tonywernerilläkin voisi ihan hyvin olla Joonatanin ikäinen oma poika tai tytär, niin veikkaan, että silloin Tonywerner tulisi äärettömän vihaiseksi, jos joku noin paljon vanhempi mies sekaantuisi hänen omaan alaikäiseen lapseensa. :roll:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Joonatan ei ole 15-v. vaan ihan miehen iässä. Karvat kasvaa ja silleen :joojoo: Joonatania näyttelevä Markku Pulli on 20v.
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Viulu_ukko kirjoitti:Joonatan ei ole 15-v. vaan ihan miehen iässä. Karvat kasvaa ja silleen :joojoo: Joonatania näyttelevä Markku Pulli on 20v.
Minä tiedän sen, mutta Joonatan on 15-vuotias. Ja sitä paitsi, jos Joonatan olisikin 20-vuotias, niin olisiko se sitten kivaa, jos hän seurustelisi viisikymppisen miehen kanssa? :shock:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Älä lässytä. Musta olisi tosi kivaa vaikka olisi kuusikymppisen kanssa.
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:Mun mielestä on aika outoa, että Tonywerner tuon ikäisenä (tai kuka tahansa ihminen missä tahansa iässä) sanoo tuollaista, että "olisipa ihanaa, jos 15-vuotias poika ja 30-50-vuotias mies menisivät sänkyyn. Todella ällöttävä ajatus minusta. Jotenkin voisi kuvitella, että kun Tonywernerilläkin voisi ihan hyvin olla Joonatanin ikäinen oma poika tai tytär, niin veikkaan, että silloin Tonywerner tulisi äärettömän vihaiseksi, jos joku noin paljon vanhempi mies sekaantuisi hänen omaan alaikäiseen lapseensa. :roll:
Sinä se jaksat veisata vuodesta toiseen tuota samaa ahdasmielistä virttä :rofl:
Ikä on vain numero. Elän avoliitossa itseäni huomattavasti nuoremman henkilön kanssa, joten minulle on ihan sama minkä ikäisen ihmisen kanssa kukakin haluaa elää tai vaikkapa vain harrastaa seksiä. Jos olisin poikamies, harrastaisin mielelläni 18-vuotiaan pojan kanssa seksiä (sitä nuoremman kanssa se olisi kai rikos, vai olisiko?). Minullahan ei ole lapsia, eikä tule koskaan olemaankaan, koska olen HOMOSEKSUAALI ja harrastan seksiä vain miesten/poikien kanssa, ja siitä ei ymmärtääkseni pienet vauvat saa alkuaan. Vaikea siis kuvitella kuvailemasi kaltaista tilannetta. Se, että jonkun ventovieraan alaikäinen lapsi harrastaisi VAPAAEHTOISESTI seksiä jonkun vanhemman henkilön kanssa, ei aiheuta minussa minkäänlaisia vihan tunteita.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

tonywerner kirjoitti:Jos olisin poikamies, harrastaisin mielelläni 18-vuotiaan pojan kanssa seksiä (sitä nuoremman kanssa se olisi kai rikos, vai olisiko?).
18 vuotta täyttänyt henkilö ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. :joojoo:
What color is your life?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Margot kirjoitti:18 vuotta täyttänyt henkilö ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. :joojoo:
:uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fujiwara
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 18:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fujiwara »

tonywerner kirjoitti:Minullahan ei ole lapsia, eikä tule koskaan olemaankaan, koska olen HOMOSEKSUAALI
Et oo tosissasi? :shock: Toi oli ehkä huonoin kommentti, jonka olen Kuppilassa koskaan nähnyt.
HYI, Tonywerner! TUHMA! :jupinaa:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tonywerner varmaan tarkoitti, että hänellä ei koskaan tule olemaan vahingossakaan biologisia lapsia, koska hän ei halua harrastaa seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Fujiwara kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Minullahan ei ole lapsia, eikä tule koskaan olemaankaan, koska olen HOMOSEKSUAALI
Et oo tosissasi? :shock: Toi oli ehkä huonoin kommentti, jonka olen Kuppilassa koskaan nähnyt.
HYI, Tonywerner! TUHMA! :jupinaa:
:raaps: Jaa - no et ilmeisesti ole nähnyt kaikkia :heh:
Ja sillekin on varmasti syynsä, että torsosit viestini ja poistit tuohon isolla kirjoitettuun sanaan olennaisesti liittyvän lauseen lopun. :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fujiwara
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 18:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fujiwara »

tonywerner kirjoitti::raaps: Jaa - no et ilmeisesti ole nähnyt kaikkia :heh:
Ja sillekin on varmasti syynsä, että torsosit viestini ja poistit tuohon isolla kirjoitettuun sanaan olennaisesti liittyvän lauseen lopun. :roll:
Heteroseksin harrastamattomuus ei kyllä tietääkseni tarkoita sitä, että lapsia ei haluaisi tai että niitä ei olisi. :roll:
tonywerner kirjoitti:Se, että jonkun ventovieraan alaikäinen lapsi harrastaisi VAPAAEHTOISESTI seksiä jonkun vanhemman henkilön kanssa, ei aiheuta minussa minkäänlaisia vihan tunteita.
Totta :joojoo: Ikä on toki vain numero - joissain tapauksissa. Pelkän seksin harrastamisen kannalta on yksi hailee mitä se ikä on, jos lakia ei rikota. Voi kuitenkin hieman miettiä, millainen keski-ikäinen ihminen jatkuvasti hakee ikäistään selvästi nuorempaa seksiseuraa. (Tai samoin 18-vuotias, joka hakee selvästi vanhempaa seuraa) Tasapainoista, toki :roll: (Ehkä mulla on sitten vähän vanhooliset arvot tai jotain... :roll: )

Hyvin Salkkaripainotteista keskustelua :heh: Mä en kyllä tajua tota Paulaa. Aina kun salkkareita satun vilkaisemaan, Paula-rouva hihhuloi jonkun EeroAaroIiron kanssa epäilyttävissä oloissa (= metsässä).

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Fujiwara kirjoitti:Heteroseksin harrastamattomuus ei kyllä tietääkseni tarkoita sitä, että lapsia ei haluaisi tai että niitä ei olisi. :roll:
Totta, mutta koska torsosit alkuperäisen viestini, jätit mainitsematta sen että homoseksiä harrastamalla lapset eivät yksinkertaisesti saa alkuaan - mikä oli viestini pääpointti. En tietenkään puhu kaikkien maailman homoseksuaalien puolesta, mutta itseni on helppo vedota seksuaaliseen suuntautumiseeni lapsienhankintakysymyksessä. Kuulemma jotkut homot haluavat lapsia - jopa biologisin menetelmin. Itsekin tunnen toki homoutensa MYÖHEMMIN TUNNUSTANEITA miehiä, joilla on omia lapsia aikaisemmista liitoistaan.
Ikävää, että satutin silmiäsi KUPPILAN KAIKKIEN AIKOJEN HUONOIMMALLA KOMMENTILLA IKINÄ :lohduton: Mieluummin olisin kirjoittanut idioottimaisimman, aivottomimman ja tyhmimmän kommentin kautta aikain, kuin pelkästään "huonon". :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

[sisäpiiriperseennuoleskelu]Mun mielestä tonywernerin kommentti oli ihan ymmärrettävä. Hän ei halua lapsia eikä niitä voi edes vahingossa tulla, koska hän on homoseksuaali. :joojoo: Mut ehkä ollaan vaan yhtä pönöjä ja ymmärretään toisiamme. :ihana:[/sisäpiiriperseennuoleskelu]
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kyllä mäkin mielestäni ymmärsin tonywernerin kommentin juuri niin kuin Margot. Ihan selkeästihän se oli sanottu :joojoo: . Eikä tää oo edes sisäpiirinuoleskelua lapselliselta heteronaiselta :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Jatkan sisäpiiriperseennuoleskelua ja sanon, että minäkin ymmärsin asian. Saattaa tietysti johtua siitä, että tunnen meidän ihanan vörnerin ja siten osaa myös paremmin päätellä, mitä hän tarkoitti. Oletin pointin olevan se, että ihmiselle, joka ei lapsia halua, niitä voi tulla vain vahingossa ja jos harrastaa seksiä vain saman sukupuolen kanssa, sellaista vahinkoa ei voi sattua.

Itselläni ainakin on taustaoletuksena se, että kaikki tietävät, että homoseksuaaleillakin voi olla lapsia, joten en lähtenyt olettamaan, että tonywerner olisi luullut, ettei se ole mahdollista.

T. Nehaka, liikaa asiaa jo vuodesta -86 :mrgreen:

Takaisin salkkareihin: Minua alkaa ärsyttää tämä eeroaarosekoilu ja se, että Paula kuvataan ihan mielipuoleksi. Eihän terve ihminen tuolla tavalla jätä huomioimatta läheistensä huolta. Paula sekoaa -juonikuvio on jo nähty, joten ei jaksaisi samaa uudestaan.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Margot ja Hazel ja Nehaka :uujee: :hali:
:voitto: Mutta tää on silti HUONOIN
Jee, en oo ikinä voittanut mitään :tuuletus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nehaka kirjoitti:Takaisin salkkareihin: Minua alkaa ärsyttää tämä eeroaarosekoilu ja se, että Paula kuvataan ihan mielipuoleksi. Eihän terve ihminen tuolla tavalla jätä huomioimatta läheistensä huolta. Paula sekoaa -juonikuvio on jo nähty, joten ei jaksaisi samaa uudestaan.
Joo, siis toi on ihan älytöntä. Niinku nyt ollaan vaan "en mää haluu mennä takasin", kun ollaan oltu monta päivää kateissa. :heihaloo:

Ja oliko sillä Eerolla joku järkevä syy siihen, ettei se edes yrittänyt ilmoittaa mihinkään Paulasta?
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No kun ei sillä ole siellä puhelinta, eikä se voinut jättää Paulaa yksin ennen kuin se heräsi, siis Paula.

Mä luulen, että on Paula on edelleen tasapainoton ja masentunut, eikä siksi oikein käyttäydy, kuten voisi odottaa. Ehkä sen vaan on vaikea kohdata Lasse ja samalla oma arkipäivänsä, jossa edelleen kummittelee sen ystävän (mikä nimi lie olikaan) itsemurha, josta Paula itseään syyttää. Tiedä noiden käsikirjoittajien ajatuksia :sorivaan:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Fujiwara kirjoitti:[
tonywerner kirjoitti:Se, että jonkun ventovieraan alaikäinen lapsi harrastaisi VAPAAEHTOISESTI seksiä jonkun vanhemman henkilön kanssa, ei aiheuta minussa minkäänlaisia vihan tunteita.
Totta :joojoo: Ikä on toki vain numero - joissain tapauksissa. Pelkän seksin harrastamisen kannalta on yksi hailee mitä se ikä on, jos lakia ei rikota. Voi kuitenkin hieman miettiä, millainen keski-ikäinen ihminen jatkuvasti hakee ikäistään selvästi nuorempaa seksiseuraa. (Tai samoin 18-vuotias, joka hakee selvästi vanhempaa seuraa) Tasapainoista, toki .
Kyllä minua ainakin ällöttää ajatus, jos minun 17-vuotias naisserkkuni seurustelisi viisikymppisen miehen kanssa, eikä sitä sulattaisi kukaan muukaan sukulaisistani. Miettikää nyt: Eikö ällötä ajatus, että mies makaa naisen kanssa, joka on nuorempi kuin hänen oma lapsensa, tai samanikäinen kuin omat lapsenlapset.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Mikä siinä ällöttää? Ei minua ainakaan ällötä. Laillisessa iässä olevat aikuiset saavat minun puolestani tehdä keskenään ihan mitä vain, kunhan kaikki osapuolet ovat mukana vapaaehtoisesti. Ei minun tarvitse muiden tekemisiä yksityiskohtaisesti miettiä tai niistä ällöttyä, koska muiden aikuisten tekemiset eivät kuulu minulle.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Margot kirjoitti:[Mun mielestä tonywernerin kommentti oli ihan ymmärrettävä. Hän ei halua lapsia eikä niitä voi edes vahingossa tulla, koska hän on homoseksuaali.
Kerran Tonywerner kirjoitti, että hän haluaisi, että hänellä olisi aikuinen (tai ainakin "iso") poika, mutta ei ole voinut sellaista saada (siis ei ole nuorempana hankkinut omia vauvoja (joilla olisi Tonywernerin sukunimi)). Jos Tonywernerillä olisi useampia lapsia, niin hänen ei tarvitsisi viettää vanhuuttaan yksin, vaan olisi lapsia ja lapsenlapsia pitämässä seuraa ja olisihan se muutenkin kivaa, kun on omaisia.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Nehaka kirjoitti:Mikä siinä ällöttää? Ei minua ainakaan ällötä. Laillisessa iässä olevat aikuiset saavat minun puolestani tehdä keskenään ihan mitä vain, kunhan kaikki osapuolet ovat mukana vapaaehtoisesti. Ei minun tarvitse muiden tekemisiä yksityiskohtaisesti miettiä tai niistä ällöttyä, koska muiden aikuisten tekemiset eivät kuulu minulle.
Oletko sitten sitä mieltä, että 50-60-vuotias mies ihan oikeasti etsii samanhenkistä kypsää juttuseuraa alle parikymppisistä tytöistä?




Salkkareista: Mun mielestä Sampoa näyttelevä näytteliujä näyttää ihan äidiltään eli Maaritilta eli Jaana Saariselta (huulet).

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Jos joku nuori tyttö haluaa olla 50-60 -vuotiaan kanssa, niin mitä sitten? Tottakai jotkut ihmiset yrittävät hyväksikäyttää kumppaneitaan, mutta siinä ei minusta ole kyse iästä. Samanikäisiäkin ihmisiä voi yrittää saada sänkyynsä väärin perustein. Hyväksikäyttö ja valehtelu on aina väärin, teki sitä minkä ikäiselle tahansa.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:Oletko sitten sitä mieltä, että 50-60-vuotias mies ihan oikeasti etsii samanhenkistä kypsää juttuseuraa alle parikymppisistä tytöistä?
Kuka tässä mistään "juttuseurasta" on puhunut :rofl: :repeilee: Mutta onhan se niinkin että 50-60-vuotias mies joka ylipäätään etsii seuraa parikymppisistä tytöistä/pojista saa omalle henkiselle tasolleen ihan taatusti riittävän kypsää juttuseuraakin :heh:
Minä ainakin tulen juttuun paljon paremmin parikymppisten ihmisten kanssa, kuin oman ikäisteni (40-v). Eikö olekin ÄLLÖTTÄVÄÄ! Miettikää nyt! :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

blackburn kirjoitti:Miettikää nyt: Eikö ällötä ajatus, että mies makaa naisen kanssa, joka on nuorempi kuin hänen oma lapsensa, tai samanikäinen kuin omat lapsenlapset.
Mää en jotenkin tajua näitä vertauksia lasten tai lastenlasten ikiin. :raaps:

Klodde on mua neljä vuotta vanhempi, joten se vois hyvinkin olla mun isoveli. YÄÄÄK! :eeek:
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Margot kirjoitti:Klodde on mua neljä vuotta vanhempi, joten se vois hyvinkin olla mun isoveli. YÄÄÄK! :eeek:
:rofl: Piti sanoa jotain samantyylistä, mutta jätin väliin. Hyvä, kun voi aina luottaa siihen, että Margot sanoo ne jutut, mitkä minä jätän sanomatta.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Vastaa Viestiin