Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

En tiennytkään, että Suomessa pystyy ostamaan hevosia teurastamolta noin vaan, kun vähän lahjoo laitoksen työntekijöitä! Olen vuosikausia elänyt siinä luulossa, että teurastamo on eläinten loppusijoituspaikka, josta EI SAA MYYDÄ elukoita edelleen, mutta näköjään olen sitten ollut väärässä - tai sitten tämä on kaikkien aikojen törkein, sairain ja epäuskottavin osoitus Salkkareiden älyllisestä tasosta. Jos kyse on jälkimmäisestä vaihtoehdosta, aion vakavasti harkita lopettavani koko typerän sarjan katsomisen. Näillä asioilla ei, jumankauta, pelleillä!

Haluaisin nyt ihan oikeasti saada varmuuden tästä teurastamojutusta. Saako sieltä ostaa ikäloppuja, sairaita, jalkavammaisia kaakkeja vai ei? Ravitallien syövereistä mokomia luuskia myydään muutenkin puoli-ilmaiseksi hyväuskoisille heppahulluille, kun hevosten teurastaminen on tehty nyky-Suomessa niin hiton vaikeaksi ja kannattamattomaksi! On niin paljon helpompaa myydä/lahjoittaa vanha kopukka jollekulle tollolle kuin lopettaa sen elämä arvokkaasti ja armeliaasti, eläinlääkärin ruiskeella tai teurastajan aseella...

Anteeksi osittain Salkkareihin liittymätön off-topic, mutta kun ottaa aivoon.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä katoin viikonloppuna jaksokaupalla saliksia (kun en koko syksyyn ole nähnyt) ja mä meinasin tukehtua kuullessani että Katariinalla ja Nikolla on ollut sutinaa :shock: Enkä ole vieläkään päässyt yli :shock: Tosin luulin koko ajan että Niko on alaikäinen :joojoo:

Katariina juoksee teinipoikien perässä :hihi:

Heli on ehdoton lempparini :ihana: & :kuolaus:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7315
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei hitto sitä Liisaa :jupinaa: :jupinaa:.. Jennikin meni sit uskomaan Liisan höpinöitä :/. Ismo meni taas sit uskomaan sitä vale-varainhoitajaa.. Mai gaad :niinpa:. Selväähän se oli, että Liisa esitti sitä varainhoitajaa :roll:.

Jahas kummitteleeko Sara Katariinalle?? ''Mä tiedän mitä sä teit'' mitähän toikin nyt tarkoitti? :miettii:

Topi on nyt sit Jirin fysioterapeutti :mrgreen:.. Mistäköhän toi Topin näyttelijä on oikein löydetty? Aika jäätävä tyyppi on tuo Topi.

Heli menetti sit lapsensa.. Voih :lohduton:

Salkkarit tulee seuraavan kerran 10.tammikuuta!!
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

-kaitsu87- kirjoitti:Selväähän se oli, että Liisa esitti sitä varainhoitajaa :roll:
Minustakin se oli aika selvää. :roll: Arvelin melkein heti, että Liisa voisi esittää sitä varainhoitajaa, kuulosti ihan tältä Susanna Anteroiselta, joka Liisaa näyttelee. :joojoo:
-kaitsu87- kirjoitti:Salkkarit tulee seuraavan kerran 10.tammikuuta!!
Joulurauha tästä koukuttavasta, surkeasta, typerästä, hirveästä, päättömästä ja niin ihanasta sarjasta. :jouluhymy:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

tollasii liisoja lisää mukaan vaa ni pysyy sarja mielekiintosena :peukku: saraki vois nousta kuolleista ja isabella alkaa kieroilemaan lisää :surrur:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

mariah1979 kirjoitti:saraki vois nousta kuolleista
Ei hitossa! :eeek:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

^ joojoo. ja pistää kaikkien elämä iha sekasi :surrur:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Onneksi pahimpiin vieroitusoireisiin on olemassa Salatut elämät -peli... :tapu:

Kuva
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Mä oon ostanut ton pelin mun kaverin kanssa ja ollaan pelattu monesti :puna:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^^ Mullakin on toi peli, ihan hauska. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Kiva tuo uusi alku tuossa :)
Vaikka Liisan nimi siellä ihmetytti. Luultavasti tulee olemaan sarjassa vielä jonkin aikaa kun oli laitettu nimi sinne.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja entropia »

Toi Liisa/Pirkko on niiiiin nolo. :shock:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aancon »

entropia kirjoitti:Toi Liisa/Pirkko on niiiiin nolo. :shock:
No älä! :shock: Niinku sitä ei muka huomais :rofl:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tuo juonikuvio on NIIN nolo kaikessa kököydessään! :draamaa: Mun myötähäpeä nousi myös siinä kohtauksessa, kun Liisa lähenteli sitä aiempaa, nörttimäistä varainhoitajaa.

Häiritsikö ketään muuta Severin salamannopea kasvu vauvasta tarhaikäiseksi? :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Aintsu kirjoitti:Häiritsikö ketään muuta Severin salamannopea kasvu vauvasta tarhaikäiseksi? :heh:
Luokkalaisiani! :joojoo: :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

^sama.

Miten puolessa päivässä voi kasvaa noin paljon, tai siis paljonkohan se aika edes oli :D

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Nauratti aika paljon kyllä joskus, kun en tienny Severin kasvusta, ja Paula yhtäkkiä huusi sille rappukäytävässä: "SEEVEERIII tuus jo sisää!" Sit mun sisko selitti mulle kaiken :draamaa:

Olin vähän :eeek: :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7315
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Joo onpas Severi kasvanut yhdessä yössä aika paljonkin :heh:.. Kyllä se pieni Severi oli parempi, mutta antaa nyt ajan näyttää tän uuden suhteen..
Aancon kirjoitti:
entropia kirjoitti:Toi Liisa/Pirkko on niiiiin nolo. :shock:
No älä! :shock: Niinku sitä ei muka huomais :rofl:
Joo sama.. Ei jestas sentään :heh:.. Odotan sitä hetkeä, kun Ismo saa tietää tuon kaiken :joojoo:.

Mahtaakohan Ossi sittenkin olla Cindyn lapsen isä?? No kohta sillä ei varmaan oo mitään väliä, kun Cindy vissiin tekee sen abortin :/.

Onkohan Nikolla & Katariinalla taas jotain sutinaa.. Mai gaad :roll:. Kukahan tää Katariinan vainoaja mahtaa olla?? Onkos kuppilalaisilla veikkauksia? Mä en edes osaa aavistaa, että kuka mahtaa olla kyseessä.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

-kaitsu87- kirjoitti:Kukahan tää Katariinan vainoaja mahtaa olla?? Onkos kuppilalaisilla veikkauksia? Mä en edes osaa aavistaa, että kuka mahtaa olla kyseessä.
mä luulen et se on se saran veli antti tai sit mul o vaa vilkas mielikuvitus :uujee: jotai salaperästä sii kuiteski on..

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

werro kirjoitti:Mua ei enää innosta tää ohjelma. Alusta asti oon kaikki jaksot kattonu.. Mutta nyt alkaa tökkiä.... Jotenkin niin väsynyttä menoo ja uudet juonikuviot ei enää innosta. :eiei: Onko muilla samoja tuntemuksia, sellasilla jotka on ihan alusta asti kattonu?
Minä väitän seuranneeni sarjaa alusta asti, vaikka olenkin alkuaikojen jaksot katsonut vasta uusintoina. Ja oi kyllä, ei minuakaan oikein jaksaisi enää kiinnostaa!

Nykyisistä roolihahmoista en koe ketään erityisen mielenkiintoiseksi, vaikka ennen suosikkejani ovat olleet mm. Ulla (hänkin oli tosi tylsä sen comebackinsa jälkeen, tarkoitan ALKUPERÄISTÄ talkkari-Ullaa!), Aki, Camilla, Aaro/Eero... Ja ylipäätään "vanhojen, hyvien aikojen" roolihahmot olivat miljoona kertaa kiinnostavampia kuin nykyiset. Lämmöllä muistelen edellä mainittujen lisäksi mm. Markusta, Elinaa, Karia, Jukkaa, Maaritia, Jaanaa, Aamua, Teemua, Kentsua... Hitot, taidan muistella lämmöllä KAIKKIA vanhoja hahmoja! :lohduton:

Ja juonenkäänteetkin ovat nykyisin joko todella tylsiä, todella naurettavia, todella ärsyttäviä tai todella epäuskottavia. Tai kaikkea tuota yhtaikaa. :roll:

Lyhyesti sanottuna: koko sarja on nykyisellään syvältä hanurista! Mikä on minusta iso harmi. Haluaisin kyllä tykätä sarjasta edelleen, mutta en vaan pysty siihen enää. :draamaa:

Olisi hienoa, jos vanhoja jaksoja alettaisiin julkaista dvd:nä. <3
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja entropia »

Heli sai keskenmenon, Cindy on raskaana ja Isabella väittää olevansa raskaana. Kohta varmaan Liisakin tulee raskaaksi Ismolle ja sitten Ismo ihmettelee, kun Pirkko on alkanut lihomaan. :eeek:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

^Tuo voisi olla mahdollista :)
Mutta veikkaan, kun jos Ismo järjestää taas illalliset, kutsuu Liisan tällä kertaa paikalle with. Helena Kuula & Seppo Taalasmaa, niin Liisa jää kiinni, jos käyttää niitä sen Italialaiskenkiä.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7315
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Isabellan touhut menee nyt niin yli :roll:.. Tietysti hän meni vaihtamaan ne värinäytteet, mutta mahtoikohan hän onnistua siinä kun meni sekaisin siinä yhdessä vaiheessa.. Isabella on nyt lopullisesti pimahtanut. Osasinki odottaa tota, että koska Isabella & Liisa lyöttäytyvät yhteen ja nyt se sit toteutui :draamaa:. Toi verinäytejuttukin taisi olla ihan vedätystä. Mitähän sit tapahtuu, kun Helena saa tietää että hänestä ei tulekaan isoäitiä :miettii:.

Ossi sit on Cindyn lapsen isä.. Itse toivoisin, että Cindy pitäisi sen lapsen eikä tekisi aborttia :joojoo:.

Peppi sit soutaa Jirin & Topin kesken.. No ihan sama mulle, että kumman lopulta sit valitsee :mrgreen:.

Katariina & Niko sais mennä yhteen! Jotenkin musta tuntuu, että noi sopii vallan hyvin yhteen.. Mitähän mieltä Jenni mahtaisi olla tuosta, että paras kaveri on hänen poikansa kanssa yhdessä :heh:. En oikein usko, että Nikon & Pepin suhteella on tulevaisuutta.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

-kaitsu87- kirjoitti:Peppi sit soutaa Jirin & Topin kesken.. No ihan sama mulle, että kumman lopulta sit valitsee :mrgreen:.
Eikös se ole Heidi, joka soutaa Jirin ja Topin kesken?
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7315
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei hitto.. Heidihän se suopaa noiden kahden välillä :puna:.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

-kaitsu87- kirjoitti: Katariina & Niko sais mennä yhteen! Jotenkin musta tuntuu, että noi sopii vallan hyvin yhteen..
Täysin samaa mieltä. Amen. :viaton:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Katariina sais lähteä sarjasta! :jupinaa: Vai onko todellakin niin, että lääkäreiden toimenkuvaan kuuluu nykyään kaikki mahdollinen vaativista kirurgisista toimenpiteistä verinäytteiden ottoon? Tokihan lääkäri verinäytteet ottaa, eikä pistä lähetteellä laboratorioon. Toki! :rullaati: Tää on eka kerta, kun mua häiritsee kyseisessä sarjassa jonkun ammatti. :niinpa:
Raipatirai

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tuo Katariina & Niko kuvio on lähes koominen, eihän noiden välillä ole mitään kemiaa :heh: . Esim. Jirin kanssa tuon "suhteen" voisi ymmärtääkin, mutta Niko näyttää lähinnä teini-ikäiseltä kuoropojalta, joka on joutunut tuhman lääkäritädin käsittelyyn.
Minulla ei todellakaan ole mitään tällaista ikäeroa vastaan, mutta nuo kaksi nyt vaan eivät sovi toisilleen ollenkaan.

Mutta eihän tämä mikään vakavasti otettava sarja olekaan, joten tahatonta komiikkaahan tästä muutenkin löytyy :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Joo ei olekaan. Pitäis muistaa se. Toi nyt vaan tuntuu kamalan räikeälle. :heh:
Raipatirai

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Huvitti myös Venlan ja Jirin pitämä yökerho ja kaksistaan pyörittivät kaikkea.
Välillä kaksikko oli takahuoneessa tai pukuhuoneessa tms. :heh: Anna Abreun keikalle tuli
sentään lipunmyyjäksi Peppi. Järjestyksenvalvojistakaan ei tietoa...

Helena pyörittää yksin majatalon keittiötä ja salissa sentään Ossi (välillä huomio kiinnittyy
ihan pieniin tarjoiluvirheisiin) ... mutta vastaanotossa kyllä pitäisi olla muitakin työntekijöitä
ja kerrossiivoja, jne. kun paikka on käsittääkseni auki 24/7
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vastaa Viestiin