Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja sheep »

Spoiler: Yksikään Sievinen ei näyttäisi enää olevan kuvauksissa mukana. Ihan tyhmää. :lohduton:

Tulossa olevia jaksoja: Ismon viisuista puuttuvat eurot. :hihi:
Viimeksi muokannut sheep, 17 Elo 2012, 22:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pitäkää punkkinne!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

sheep kirjoitti:Spoiler: Yksikään Sievinen ei näyttäisi enää olevan kuvauksissa mukana. Ihan tyhmää. :lohduton:
Luulen, että sarjan tuottajat halauvat pitää vielä tuon kaikille katsojille yllätyksenä, esimerkiksi jos kaikki (tai osa) Sievisistä nyt olisi ollut tuolla syyspressissä, niin siinähän olisi jännitys katsojilta kadonnut.
Never miss a good chance to shut up.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Onpa taas jännittävä odottaa miten Salkkarit jatkuu 3.9. Kaikkihan muistavat mihin ohjelma jäi, mutta tuskin kukaan katsoja tietää, miten sarja jatkuu. Aika hurjaksi mennyt nuo Salatut elämät nykyään, joten vaihtoehtoja juonenkäänteissä on varmaan monia taas syksyllä uusien jaksojen alettua.

Ennen, silloin ihan alussa, vuonna 1999 meno sarjassa oli vielä aika erilaista. Tapahtumia oli mielestäni vähemmän, sarjassa edettiin hitaammin ja henkilöitäkin taisi olla vähemmän kuin nykyään.

Minulla on ne molemmat salatut elämät DVD-kokoelmaa. ensimmäisen kokoelman jaksot olen kaikki katsonut ja toisesta kokoelmasta 3/4. Lisäksi olen katsonut nyt Salkkareiden kesäuusintoja.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja inomu »

Apua, näin syksyn jaksojen nimet ja tapahtumia näyttää taas riittävän :surrur: Jaksojen nimien perusteella Sievisten kolarista jäi omasta mielestäni yllättävät henkilöt eloon.
Näkyykö muuten Salkkarit Katsomosta ulkomailla? Joku keino pitäisi keksiä miten Salkkarit näkee täällä ulkomaillakin :surrur:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ei näy valitettavasti ulkomailla :( Itseäni ärsyttää tää välillä kun olen Virossa ollut, on jäänyt esim Suurimmat Pudottajat väliin :heh:
Mutta ainahan voit kirjoittaa googleen/youtubeen Salkkarit ja kyseisen päivämäärän, ja kyllähän sen jostain näkee :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

:supati: YouTubesta kyllä pitäisi näkyä jaksot (ainakin jo etukäteen ennen kuin MTV poistattaa ne). Olen ihan unohtanut mitä salkkareissa tapahtui keväällä, pitää lukea pari sivua taaksepäin virkistämään muistia. :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Salkkareiden sivulle on tullut juonipaljastuksia jos kiinnostaa :peukku:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minua kiinnostaa tämän ohjelman jatkumisessa eniten se, olisiko tunnusmusiikkia jo vihdoin muutettu. :surrur: Se on ollut samaa pimputusta jo sata vuotta, sitä ei kestä enää. En kyllä usko asialle tehdyn mitään, mutta ainahan sitä saa toivoa...

Kolmas DVD-boksikin on muuten jo tainnut ilmestyä! :uujee: Sitä kamaa sentään viitsii ihan oikeasti katsoa. :)
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Valkealalainen kirjoitti:Kolmas DVD-boksikin on muuten jo tainnut ilmestyä! :uujee: Sitä kamaa sentään viitsii ihan oikeasti katsoa. :)
Sanos muuta. Uudet jaksot eivät kiinnosta oikeastaan pätkän vertaa, mutta noihin DVD-jaksoihin olen ihan koukussa. :puna: Oikeastaan vähän sääli, miten niin moni tuntuu leimaavan nuo alkupäänkin jaksot täysin kelvottomiksi nykyisen roskan perusteella, vaikka todellisuudessahan ne ovat ihan eri maailmoista. Suosittelen lämpimästi! :peukku:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6548
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Terasbekoni kirjoitti:Oikeastaan vähän sääli, miten niin moni tuntuu leimaavan nuo alkupäänkin jaksot täysin kelvottomiksi nykyisen roskan perusteella, vaikka todellisuudessahan ne ovat ihan eri maailmoista. Suosittelen lämpimästi! :peukku:
Itse en ole juuri koskaan kuullut, että joku Salkkareita katsova olisi vanhoja jaksoja erityisesti mollannut. Yleensä se on juuri toisinpäin kuten sinäkin asian koet. Vanhat jaksot ovat tosiaan parempia. :joojoo:

Itse kyllä odotan uusia jaksoja! Tämän hetken uusinnat ovat tyyyylsiä. Jännä nähdä miten muutama kiinnostava juonenkäänne ensi viikolla lähtee purkautumaan.
Valkealalainen kirjoitti:Minua kiinnostaa tämän ohjelman jatkumisessa eniten se, olisiko tunnusmusiikkia jo vihdoin muutettu. :surrur: Se on ollut samaa pimputusta jo sata vuotta, sitä ei kestä enää. En kyllä usko asialle tehdyn mitään, mutta ainahan sitä saa toivoa...
Joo, tunnusmusiikin tyyli vaihtoon! Se konepimputus voitaisi vaihtaa lähemmäs alkuaikojen tunnelmia.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Joo kyllä nuo vanhat jaksot hitusen parempia ovat, mutta myös nää nykyiset jaksot on tosi hyviä, huomaa että on iso harppaus tapahtunut muutamassa vuodessa! :peukku:
Itse olen pitänyt erityisesti vuosista 1999-2003 ja 2009-2012.
Nyt odottelen suurella jännityksellä avausjaksoa :ihana:

Sievisten kolari, Kallen paluu, Isabellan pidätys ja Iidan (ehkä) raskaus herättävät mielenkiintoa.
Sen sijaan Lari&Elias ja Jiri&Heidi suhdesekoilut eivät kiinostana laisinkaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Muistan, kun nämä nyt kesäuusintoina tulleet jaksot tulivat alun perin, niin sanoin silloisten kesäuusintojen aikana, että selvästi parempia kuin ne uudet jaksot ja jotkut kuittas asian vain nostalgiana, mutta ei. Kyllä on jaksot ollut tänä kesänä vaisuja verrattuna esmerk. viimeisimmän kauden tapahtumiin. Oon mä silti nämä kaikki kesäjaksotkin katsonut. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kyllä pettymyksiä ovat nämä kaksi jaksoa olleet.
Ketä kiinostaa Lari+Iida+Elias asetelma, ei itseäni ainakaan :draamaa:
Myös tää Sievisten kolarin jäkeiset käänteet ärsyttävät myös, päättäisivät jo kuoliko Severi vai ei, alkaa ärsyttämään jos alkavat nyt Severiä etsimään :draamaa: :draamaa:

Kuitenkin Kallelle :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Happy kirjoitti:Ketä kiinostaa Lari+Iida+Elias asetelma, ei itseäni ainakaan :draamaa:
:hei:

Oikeastaan case Isabella on ainoa, mitä en jäänyt keväällä kaipaamaan. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minäkin olen jopa katsonut nämä kaksi ensimmäistä jaksoa, mutta enempää en taida viitsiä. Ei vain pahemmin kiinnosta ainutkaan noista juonenkäänteistä. :eiei: Pidin jo keväällä vähän taukoa tästä sarjasta, paitsi että viimeisen jakson katsoin.

Onkos se pimputuskin muuten todella edelleen sama? En ole nähnyt näitä jaksoja ihan alusta asti (*), mutta ainakin lopussa on taidettu pimputella vanhaan malliin. Hohhoijaa.

(*) Avaan telkkarin aina vasta niin myöhään (aikaisintaan viisi minuuttia ohjelman alkamisajan jälkeen), etten takuulla näe yhtäkään mainosta ennen ohjelmaa. En siedä niitä silmissäni.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Isabella on oikeasti ihana. Ainoa syy katsoa tätä sarjaa. Kieroileva Isbe on vaan parasta mitä tässä sarjassa on käynyt.
Viimeksi muokannut WildDance, 05 Syys 2012, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Isabella olisi kyllä pitänyt saada telkien taakse. :jupinaa: Käsiraudat pukivat sitä accaa oikein hyvin. ;)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

On kyllä todella huonoja olleet nämä kaksi aloitusjaksoa, tylsiä käänteitä eikä tämä Sievisten auto-onnettomuus yhtään herätä mielenkiintoa, Severikin varmaan lopulta löytyy jostain puskasta ensi kevään lopetusjaksossa. :heh: Ihan mukavaa että Kalle palasi mutta ei tuo kyllä näytellä osaa. :shock: Toivottavasti jaksot paranee tässä lähiaikoina. :apuva:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kallen näyttelijä ei muka osaa näytellä? :draamaa:
pötypuhetta :heh:

// Mullakin on Isabella ykkössuosikkina ollut jo kolme vuotta, kyseinen nainen on vaan niin ihanan kiero :ihana:
Hyvä ettei joudu sentään vankilaan, mutta jos sinne joutuisi niin Isabellaa pitäisi näyttää vankilassa, aina puolet joka jaksosta tai jättäisi Salkkareihin liian suuren aukon.
Itse asiassa Isabella vankilassa olisi mahtava juonenkäänne, saisi kieroilla siellä muita vankeja vastaan ja lumoaisi samalla poliisit ja vanginvartijat puolelleen :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Siis nyt menee niin absurdiksi. :jupinaa: :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Öö... Aaro on siis elossa?? :heh: Maikkarin sivujen mukaan on Aaro eikä Eero.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No mitä tästä vois taas sanoo... :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihanaa Aaro on back! :tuuletus: :uujee: :ihana:
Hänen "kuolemansa" olikin niin laimea, että on mahtava juttu että henkilö on palannut! :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ei voi olla todellista - sinne meni vakaa aikomukseni olla enää katsomatta tätä sarjaa. Sillä onhan tätä nyt pakko alkaa taas katsomaan, kun tässä VIHDOINKIN tapahtuu taas jotain oikeasti kiinnostavaa! :kups: Olkoon se ukkeli sitten Aaro tai Eero tai Iiro, niin tämä on parasta, mitä tässä sarjassa on tapahtunut sataan vuoteen. :surrur:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Just. :shock: Taas sitä huomaa, miten erilaisia mielipiteitä maailmassa on. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä meinasin repiä pelipöksyni jo ekalla kerralla, kun tää aaroeerojuonikuvio oli päällä. Nyt saatan seota. :apuva:
What color is your life?

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Serduchka kirjoitti:^ Just. :shock: Taas sitä huomaa, miten erilaisia mielipiteitä maailmassa on. :rofl:
Jep, itsehän olen usein tätäkin ketjua lukiessani ihmetellyt, miten KETÄÄN voi kiinnostaa Salkkareiden ärsyttävän nykynuorison temmeltäminen. :shock: Mutta hyvähän se on, että ihmisiä kiinnostavat kaikenlaiset erilaisetkin asiat! :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Valkealalainen kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:^ Just. :shock: Taas sitä huomaa, miten erilaisia mielipiteitä maailmassa on. :rofl:
Jep, itsehän olen usein tätäkin ketjua lukiessani ihmetellyt, miten KETÄÄN voi kiinnostaa Salkkareiden ärsyttävän nykynuorison temmeltäminen. :shock: Mutta hyvähän se on, että ihmisiä kiinnostavat kaikenlaiset erilaisetkin asiat! :peukku:
Jep mäkin ihmettelen miten joidenkin ihmisten mielestä nuo teinikuviot ovat sarjan mielenkiintoisempia juttuja, itseäni ne ei kiinosta laisinkaan, tylsiähän nuo teinit ovat tuossa sarjassa.
Aaron paluu on parasta mitä sarjalle on pitkään aikaa tapahtunut, kiljaisin melkein riemusta kun näin Aaron ruudussa, enkä kovinkaan usein saa tälläisiä ahaa-elämyksiä telkkaria katsoessani.
Ihanaa että Kalle on palannut ja nyt Aaro, en pistäisi pahakseni jos lisääkin ihania vanhoja hahmoja palaisi :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä kaipaan sarjaan erityisesti Jenniä ja sitten ois kiva nähdä Aki, Ulla ja Camilla sarjassa vielä
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Täytyy sanoa, ettei kauden aloitus ollut erityisen vakuuttava ja joku tuossa totesikin, että Kallen näyttelijä on huono - kyse ei suinkaan ole huonoudesta vaan puhtaasti siitä, ettei ole tottunut enää työskentelemään kameran edessä ja siitä, että hahmo ei ole itsellä vielä sisäistettynä. Saman näki aarossa vaikka kohtaus oli lyhyt - muutamissa sanoissa piili jo se pieni epäaitous. Tämä näkyy mm. aina aloittelevilla näyttelijöillä, jotka eivät ole kameraan tottuneet. Henkilöstä ja kokemuksesta riippuen rooli ja kameran edessä olo palautuu mieleen muutamassa viikossa tai jopa päivissä. Onhan se kuitenkin ihan eri näytellä esim. teatterin lavalla, jossa kasvojen eleet ja ilmeet eivät ole läheskään niin tärkeitä kuin tv:ssä.

Aaro kuvion osasin jo ennalta aavistaa - lähinnä tällä viikolla aika kuluikin pohtiessa kumpi Vanalan veljeksistä ruutuun ilmestyy. Rupesin jo pyörittelemään ajatusta siitäkin, että taitaa tämä koko Aaro juttu jossain vaiheessa paljastua Annin uneksi tms. sillä salkkareiden tuottajahan on sanonut, ettei kukaan palaa sarjassa kuolleista - kyllähän se meinaan uskottavuutta syö jonkin verran.

Teinikuviot eivät minuakaan jaksa kiinnostaa, eivätkä rakkaustarinat ylipäätäänkään - miksi saippuassa täytyy olla niin paljon ihan tavallista pettämistä ja kolmiodraamaa - minua ne eivät jaksa tippaakaan kiinnostaa. Sen sijaan tuleva (spoileer varoitus..
Jennin paluu - vrt. 10.0 Jakso "Jenni saa taas kyytiä".)
Kiinnostaa suuresti minua.
Tämä, Aaro-kuvio ja duo Osmon tulevat sekoilut jaksavat innostaa, teinien raskaus ym. jutut eivät kiinnosta itseäni oikeastaan lainkaan, mutta ymmärrän että erilaisia ihmisiä on paljon.

PS. On se niin mielenkiintoista miten Salkkareiden virallisilla FB-sivuilla (johon vain tykkääjät voivat kommentoida), lisäksi uutisartikkelien kommenteissa jne. Kaikki jaksavat aina haukkua salkkareita - epäaidot juonenkäänteet, näyttely-työ, käsikirjoitus jne... ja silti yli 700 000 katsojaa katsoo ko. sarjaa päivässä. Mikseivät ihmiset vaan voi myöntää, että hei "mä katson salkkareita ja pidän niistä". Kyllä huonoista puolista saa valittaa ja mielipiteensä sanoa, mutta kun tuntuu että väh. puolet kommenteista on luokkaa "Kuka tota paskaa kattoo" ja silti katsojamäärät ovat suurempia kuin missään muussa suomalaisessa päivittäissarjassa ja jaksot monesti viikon katsotuimpien top 10-joukossa.

Vastaa Viestiin