UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt menee kyllä hermot oikein kunnolla. Mitä Aisleyne on tehnyt sellaista, että ansaitsee jopa koko tuotantotiimin vihat niskoilleen?! Ja Davinakin mukana  :eiei: Mautonta, todella mautonta!

Ja Digital spy täynnä "Get over it, Aisleyne!" ja "Stop acting, you ruthless Assleyne-bitch!" -topicceja. Ja syynä tuntuu olevan vain se, että Aisleyne sanoi ennen "häätöään" jotain negatiivista Nikkistä. Ihan älytöntä ajattelua. Tai ajattelun puutetta enemmänkin ehkä. Mulla ei oo mitään ongelmaa tykätä molemmista samaan aikaan :P

Eilisiä tapahtumia oon myös lueskellut Digital spy:stä, kun tuo eilinen spesiaali loppui kovin lyhyeen. Jayne on ollut ihan supermegahorror-bitch ja Lea vissiin suutahtanut Petelle, kun se on halunnu olla Aisleynen tukena. Ja Suzie puolustanut Aisleyneä, kun Jayne on bitchaillu siitä. Go Suzie!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Siis mitä Davina on tehnyt?  ???

Mäkin vähän lueskelin noita juttuja DS:sta..... Pete on kuulemma ollut todella iloinen kun Aisleyne on takaisin talossa ja siitäkös Lea riemastuu........  :rofl:

En mäkään ymmärrä mitä NIIN KAUHEETA Aisleyne on muka tehnyt, että kaikki haukkuu. Ehkä mä ymmärtäisin tän vihan esim. kaudella 4 jolloin ne valitukset ois tuntuneet isommilta kun ne kaikki muut oli niin tylsiä.... mutta siis tänä kautena. Ei ole yhtään sen kauheempi kuin esim. Imogen mutta kun Imogenia pidetään niin tylsänä vaan, että jotenkin ei huomata, että samalla tavalla se bitchailee!

LEAsta ja NIKKIstä nyt puhumattakaan ja niistä jo poistuneista. Mitä erilaista Ais on muka tehnyt? Ei mitään...... En tajua en!!  :eiei:
Tuskin jaksan oottaa, että pääsen töistä kotiin ja näen tämän eilisen jakson  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti: Siis mitä Davina on tehnyt?  ???
Davina vihjas Jonathanille haastattelussa, että ehkä syy siihen miksi Jonathan tykkäs Aisleynestä oli se, että sillä oli niin vähän vaatetta päällä kun he tapasivat ensi kertaa. Ensin aattelin, että se oli sellanen heitto vaan. Sitten tuli se, kun Jon sanoi "I think Aisleyne is a winner", ja Davina oli vaan että "really?". En siitäkään vielä ärsyyntynyt, mutta sitten tuli se "The rude girl is back in her yard."

Ei toi nyt kovin paha oo, mutta ärsytti kuitenkin. Ei se ainakaan Aisleyneä yhtään paremmassa valossa tuonut esiin..
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No toi vika on ehkä pahin.....

Siis mä tykkään Aisleynestä mutta jos joku sanois että WINNER niin mäkin oisin, että REALLY?  Koska en todellakaan usko siihen :stupido:
Mutta toi vika..... EI AISLEYNE OLE RUDE!!!  :megafoni: Se sano Lealle suoraan mitä mieltä se oli. Ei se ole mitään bitchailua ja selän takana puhumista. Mä en valitusta DR:ssa pidä niin pahana bitchailuna koska kaikki sitä omalla tavallaan tekevät, päästävät höyryä ulos. Mutta ei Aisleyne musta kierrä muiden asukkien luona ja jokaisesta valita..... Secret Roomissa toki päästeli höyryjä ulos, mutta ei ne olleet niin pahoja koska se on sanonut ne suoraan asukeillekin....  :hiips: KAI.....  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Niin, no siis vaikka Davina kysyikin uskooko Jon jonkun uusista yltävän voittoon asti, niin tuosta sai kyllä sen käsityksen, ettei Jon tarkoittanut, että uskoo Aisleynen voittavan koko kisan. Luultavasti tarkoitti vaan, että propsit Aisleynelle, kun joutui käymään läpi tollasen kokemuksen jne. Jos Jonathan ois uskonut Aisleynen voittavan koko kilpailun, niin ois varmaan valinnut vähän eri sanat... Ja kaikkihan sen tietävät, kuka kisan voittaa...

Äänekkäimmät Aisleyne-vihaajat ovat yli-innokkaita Nikki-faneja, joiden mielestä Aisleyne oli vielä tosi jees silloin, kun sanoi Gracelle vastaan silloin, kun vedet lensi :P Ja tietty silloin, kun puhui totuuksia Leasta. Mutta heti silloin, kun Aisleyne huokaili "BORING!" Nikkin threesome-juttujen aikana, niin tapahtuikin täyskäännös  :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti:

JA MISSÄ ON JUHAUK?? Onko se lopettanut koko sarjan seuraamisen!!!
Mä kävin Suomessa  :puna: :puna: Nyt ole taas saanut kiinni tapahtumista, enkä suinkaan ole mitään lopettanut  :peukku:

Herranjumala Aisleyne ansaitsee oskarin niistä eilisistä Makosi-krokotiilinkyynelistä. Tiesin koko ajan, miten hän tulee valitsemaan, kun se fanitti Kiekura-Spiraalia heti alusta. Mut se itku, haloo....  :stupido: :stupido: Ja sit se tulee diary roomista niinkuin ei mitään olisikaan tapahtunut, tai sitten BB anto sille rauhoittavia ja piristäviä (no tuskin kuitenkaan)
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No niin, luin nyt teidänkin jutut... siis Aisleyne menetti yleisön suosion silloin, kun se oli ehdolla häätöön ja alkoi kertoa "totuuksia" kaikille, se käyttäytyi kun kovistyttö koulussa, vaikka oli ollut tosi kiltti ennen. Siinä tapahtu musta iso muutos, ja ihmiset kai piti feikkinä. Ja kyllä se eilen venytti liian pitkään sitä itkua, vaikka toki olin itsekin sitä mieltä että tilanne oli aika kamala. Ja kyllähän ihmiset ovat sitäkin mieltä, että tällä kiusaamisella pedataan voittoa Asleynelle ihan kuin Makosille viime vuonna.

Ja sitten se sen puhetyyli, josta Lea on maininnut: se rude girl viittaa siis siihen, että se vääntää sellaista mustaa slangia koko ajan ja on NIIN feikki kun se tekee sitä. Siis kamala gettostarawannabe! You get me?  :mrgreen: Ja tosiaan se Davinan Rude girl viittaa vaan siihen, kuten se "yard"kin... KUKAAN ei sano "my yard" jos ei ole ehkä karibialta juuri saapunut  :roll:

Aika kivasti se eilinen meni, ja Susie oli loistava äitinä Nikille ja Leallekin. Se sano just niinkuin asiat on, kun Lea valitti et Peten lojaliteetit ovat Aisleynelle...  Susie: "Peten housut ajattelevat sen puolesta ja siksi se on Aisleynen kimpussa" "Ja pikku Nikki taas on kuumana Peteen". Lean naama oli upea, kun totuuksia todettiin eikä se voinut enää kieltääkään niitä.  :tapu:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ya get me? Eikä mikään YOU.......  :heh:
Oli miten oli, slangia tai ei...... niin ei kyllä voi mitenkään verrata Aisleyneä ja Makosia keskenään!!!  :twisted: Makosi oli mielenvikainen "I think I'm pregnant" MAI ÄÄÄÄÄS!!!
Aisleyne on sentään järjissään! Ja uskaltaa sanoa ääneen mitä mieltä on! Eikä juoksu mustamaalaamassa muista näiden tietämättä tyyliin GRACEBIAAAAAAAAAAAAAAATCH!!

Lehdistö näyttää haluavan Nikkistä oman uuden kultapupunsa! Anoreksia jutut ja muut..... Nikki on kotonaan tarkaan harkinnut miten saada ruutuaikaa ja ne kaikki kiekkupuuskat on tarkaan harkittuja kun se luulee, että ne on koko maailmasta niin hienoja! Peteä se käyttää ihan kepeesti hyväkseen. Ja kaikki sen käytös yritetään lehdissä selittää sillä, että sillä on nuorena paha anoreksia! Siis pliis......... Anoreksi on vakava sairaus, mutta ihan turha sen taakse on mennä piiloon ja selittää käytös sillä!!

Juhasta nyt ei saa selvää kenen puolella sen sympatiat on? Jaaha..... vai peten housut ajattelevat sen puolesta.... no niipä tietysti. Ei noille sekopäille ole vissiin tullut mieleenkään, että Pete vois oikeesti nauttia sellasen ihmisen seurasta joka ei ole mielevikanen ripustautuja tyyliin Lea!  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Aisleyne menetti yleisön suosion silloin, kun se oli ehdolla häätöön ja alkoi kertoa "totuuksia" kaikille, se käyttäytyi kun kovistyttö koulussa, vaikka oli ollut tosi kiltti ennen. Siinä tapahtu musta iso muutos, ja ihmiset kai piti feikkinä.
Niinpä niin..... kai sitä nyt pettyy ihmisiin joita piti ystävinään kun kaikki äänestivät sitä. Ironista kyllä, Mikey ja Imogen eivät äänestäneet Aisleyneä vaan kaikki entiset "ystävät"!!!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Hmmm en mä enää tiedä missä mun sympatiat on...  :heh: Käännän takkia päivittäin  :eeek: Ei se Nikkin anoreksia-artikkeli ollut mitenkään sen hyväksi, siinä itse asiassa sanottiin että tyttö pitäisi ottaa pois talosta ja sen äidistä tehtiin hirviö, kun antaa lapsensa mennä telkkariin... niin siis töissä luin ko. roskalehteä Sunia, itse en tietenkään ostaisi :ylppis:

Mua ei Aisleyne ärsytä, mutta ei se oo favouritekaan just sen kamalan kovistyttökäytöksen takia edellisviikolla... ja sen puhetyylin  :evil: Ya get me? Toisaalta, pihalla kuulee ihan samaa, valkoiset lapset puhuvat ihan oikeasti kuin mustat nykyään, kun liikkuvat samoissa jengeissä  :eeek: Että ehkä se on osittain aitoakin sillä (silti ärsyttävää)

Peten nyhjymäisyys on alkanut rasittaa, toisaalta sillä on ollut noita manipuloijia niskassa koko ajan, yritä siinä sitten olla itsesi kun Lea hukuttaa äidinsyliinsä koko ajan ja Nikki melkein raiskaa sängyssä....  :eiei:

Nikkin esitykset on aivan kamalia, mutta kyllä se silti on viihdyttävää. Ärsyttävää ja siksi viihdyttävää  :tapu: Siis nyt se on sitä mieltä, että hänellä on KOLME sänkyä, hän nukkuu kahdessa ja pitää tavaransa yhdessä. Sitten se haukku Jennietä diary roomissa, että vei hänen sänkynsä  :rofl: :rofl: Niillä ei riitä sänkypaikat nyt, ja Jayne tarjoutui menemään Lean kanssa, kun se ei halunnut miestä sänkyynsä (Pete varmaan olis kelvannut kuitenkin  :mrgreen: ) Susie ei tietty myös suostu jakamaan (no en minäkään suostuisi), eli en tiedä missä Spiral sitten lopulta nukkuikaan viime yön.

Eli mä tykkään tästä talosta ja ryhmästä, mutten kenestäkään yksilöstä... saa ny nähdä miten noi uudet sopeutuu, Jayne oli ainakin eilen aika tavalla touhussa....

Davina sanoi, että tulee ISO eviktio, mitähän se oikein tarkotti? Jospa Lea joutuu ottamaan yhden tai kaksi mukaansa tultuaan häädetyksi?  :eeek:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti: Jaaha..... vai peten housut ajattelevat sen puolesta.... no niipä tietysti. Ei noille sekopäille ole vissiin tullut mieleenkään, että Pete vois oikeesti nauttia sellasen ihmisen seurasta joka ei ole mielevikanen ripustautuja tyyliin Lea!  :roll:
Niin, vaikee sanoa... ei minustakaan Aisleyne olis Peten tyyliä, toisaalta mä en yllättyis vaik Pete olis homo loppujen lopuks, kun se on niin vaivaantunu kaikkien naisten kanssa. Toisaalta kyllä kai kuka tahansa juoksisi karkuun, jos olis tuollaisia naisia kimpussa kuin sillä....  :eeek:

Mä luulen että Digital Spyssa ainakin jotkut ovat nyt päättäneet, että tuottajat petaavat Aisleynea voittajaksi, kun se sai kaiken tuon ekstrahuomion ja se pelkästään riittää yleensä syyksi vihata ihmistä  :heh: Mutta onhan siellä yhtä paljon niitäkin mielipiteitä, että BB meni liian pitkälle henkisessä kidutuksessa eikä sitä Aisleynen kiemurtelua todellakaan ollut enää mukava katsella eilen  :puna: (anteeksi jos Gente ei oo vielä nähnyt) Ja ne vakiot rasismisyytökset, kun ainoa musta mies joutui ulos  :roll:

Mutta voi luoja tota Leaa, nytkin juuri ne pohtivat Nikkin kanssa kuinka nämä uudet ovat tulleet mukaan voittamaan... no totta hitossa ne ovat, haloo  :stupido: Mä ehkä vähän säälinkin Leaa, kun se on niin epävarmuuden runtelema ja epävarma... mitenhän se edes kestää koko häädön ja ne buuaukset....  :shock:

Niin ja niistä buuauksista, en mäkään tajua miksi niille uusille buuattiin, mutta eikös se ollut enimmäkseen Jayne pursuvissa PVC:issään, joka sai buuauksia? Eikös ne muut otettu aika neutraalisti vastaan? Mutta tuottajat tuntuvat suorastaan kannustavan tuota buuausta nykyään ja vähättelevät sen olevan vaan teatteria eikä todellista...
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Niin, vaikee sanoa... ei minustakaan Aisleyne olis Peten tyyliä, toisaalta mä en yllättyis vaik Pete olis homo loppujen lopuks, kun se on niin vaivaantunu kaikkien naisten kanssa. Toisaalta kyllä kai kuka tahansa juoksisi karkuun, jos olis tuollaisia naisia kimpussa kuin sillä....  :eeek:
Mun homotutka ei näe Peteä homona. Ai mikä homotutka? Miten mulla sellanen voi olla? :heh:
Enivei...... Pete näyttää sellaselta joka "tukehtuu" helposti. Sehän oli alussa ihan intona Lisaan. Ja kertoi miten Lisa on just hänenlaisensa tyyppi.... Juttelivat Lean kanssa asiasta
Lea: I know you like her. It's written in your face. Just admit it
Mutta sitten Lisa muutta raivohulluksi ja ripustautujaksi ja Pete menetti mielenkiinnon
Sitten se näytti kiinnostuneen Nikkistä pikkasen
Lea: I know you like her. It's written in your face. Just admit it
No jotenkin Peten orastava mielenkiinto Nikkiin lopahti kun Nikkistä tuli vieläkin pahempi rispustautuja kuin Lisasta. Se tosiaan melkeen raiskaa jo Peteä
No sitten Pete alko viettämään aikaa Aisleynen kanssa
Lea: I know you like her. It's written in your face. Just admit it
Kanaemo ja tipu sai sitten näitä paranoiakohtauksiaan ja melkeen tuhosivat Peten ja Aisleynen ystävyyden!

Todella mielenkiintosta oli sen psykologin analyysi ja se klippi minkä se näytti esimerkiksi. Pete näyttäs tosiaan olevan eniten kiinnostunut Aisleynestä. Se katse oli kyllä todella polttava ja paljon kertova!  :heh: Oli miten oli.......... Aisleyne on ainoa noista akoista joka ei koko ajan juokse Peten perässä kysymässä "Do you like me?" "You've changed" "why don't you talk to me anymore?" "You used to be different"

:stupido: :stupido: :stupido:
Mä luulen että Digital Spyssa ainakin jotkut ovat nyt päättäneet, että tuottajat petaavat Aisleynea voittajaksi, kun se sai kaiken tuon ekstrahuomion


Extrahuomion mai äääääääääääs. Mistä ne tuottajat muka ois etukäteen voineet tietää, että Ais ja Suzie tulevat olemaan vastakkain! :stupido: Kyllä ihmiset sitten on tyhmiä! 
Niin ja niistä buuauksista, en mäkään tajua miksi niille uusille buuattiin, mutta eikös se ollut enimmäkseen Jayne pursuvissa PVC:issään, joka sai buuauksia? Eikös ne muut otettu aika neutraalisti vastaan?
Ei kyllä Jonathanillekin buuattiin ja Spiralspoiralillekin vähän.... MÄ EN VAAN TAJUA!!  :eiei:
Nikkin esitykset on aivan kamalia, mutta kyllä se silti on viihdyttävää. Ärsyttävää ja siksi viihdyttävää  Siis nyt se on sitä mieltä, että hänellä on KOLME sänkyä, hän nukkuu kahdessa ja pitää tavaransa yhdessä. Sitten se haukku Jennietä diary roomissa, että vei hänen sänkynsä    Niillä ei riitä sänkypaikat nyt, ja Jayne tarjoutui menemään Lean kanssa, kun se ei halunnut miestä sänkyynsä (Pete varmaan olis kelvannut kuitenkin  ) Susie ei tietty myös suostu jakamaan (no en minäkään suostuisi), eli en tiedä missä Spiral sitten lopulta nukkuikaan viime yön.
Tätä mä just tarkota. EDES Nikki EI VOI OLLA niin tyhmä, että oikeesti ajattelis että hänellä on oikeus kolmeen sänkyyn. Tää on just tätä huomionkeräämistä!! MÄ EN NIINKU JAKSA!!! Kun se on niin ennaltamietittyä eikä YHTÄÄN AITOA!!! Sen takia mä en jaksa tota IDIOOTTIA!!!!!!!!

*IHAN TÄRISEE*  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

*IHAN TÄRISEE*  :evil: :evil: :evil:

Ei ole edes hauskaa. "aksentti" varastettu jostain tv-sarjasta ja sitten ulistaan "kännissä"(NOT)
"that's mai bed. That's mai beäd. That's mai bääääääääd. That's mai bäääääääääääääd. That's mai bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääd" 

HYI OKSETUS!!!!!! VOISKO TOI LUUSERI LENTÄÄ AIDAN YLI!!!!! :tulta:
And if I never saw that bitch again that would be too soon!!!!!!!!!!!!! :grr: :grr: :grr:

HYI HITTO!!! *IHAN TÄRISEEEEEEEEEEEEEE* :yrjo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Aiku se taitaa siellä kattoa eilistä jaksoa  :rofl: :rofl:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tää pitää tulla heti kertomaan gentelle: Ystävämme Grace on myynyt haastattelun tän viikon heat-lehteen, ihan kannessa komeilee  :mrgreen: Toimittaja kuulemma alkoi sääliä sitä lopulta... otsikoita:
"En kestä katsoa Mikeyn ja Imogenin kuhertelua"
-Gracen äiti oli ystävällisesti soittanut tytölleen, että "Nyt se Mikey hieroo siellä Imogenin mahaa"  :rofl: Kiva äiti  :mrgreen:
"On hirveää olla vihattu"
"Jos olisin ollut katsoja, olisin vihannut itseäni"

Onkohan sillä hyvä agentti nykyään, vai onko oikeesti katumamieltä... se itkee muutamaan otteeseen tossa haastattelun aikana. Ihmiset ei kuulemma ole heitelleet drinkkejä sen päälle, mutta joku tyttö oli pysäyttänyt sen ostoskeskuksessa, jutellut mukavia ja sitten sanonut "You're a moose" ja näyttänyt keskisormea :tapu: :tapu: :tapu:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Joo, oli pakko tulla välissä purkautumaan!!

Ihan kauheeta katsoa tota loppua. Okei, okei..... myönnetään, että oli ehkä vähän ylireagointia Aisleyneltä se parkuminen. Varsinkin se ulvonta..... Siinä vaiheessa kun se kipitti suoraan diarystä vessaan, niin oli aika koominen. Tai se ulvonta siinä. Mutta mä ihan oikeesti, 100%:sti uskon, että se ei feikannut niitä kyyneliä..... siis jos mä teeskentelisin itkevää, niin enä mä nyt noin ulvois. Joten sikäli uskon, että se oli oikeesti surullinen ja "shokissa"  :'(

Oli mielenkiintosta seurata vanhoja asukkeja! Nikki ja Lea muuttuivat heti vainoharhaisiksi ja meinasivat seota järkytykseen! HYVÄ HYVÄ!!!!!  :tapu: Kärsikää, nartut, kärsikää!!!  :tapu:

Peteä ei ees näytetty....  :'( Ja mä niin odotin näkeväni sen reaktion! Toivottavasti tänään näytettäs enempi..... kun nehän tuolla foorumilla sanoivat, että se oli tosi innoissaan ja THE OLD HAPPY PETE again!  :peukku:

Imogen oli loistava. Näytti ainakin siltä, että se ois aidosti innoissaan! Kun se kirku Aishin nimeä kun Ais oli diaryssä! Ja sitten yhdessä vaiheessa se pomppi innoissaan ja taputti ja Nikki katto Imogenia murhaavasti ja järkyttyneenä!!
Mikey nauroi kanssa kun näki Aishin, mutta huomasitteko miten sen naama venähti kun BB sanoi, että uudet asukkaat ovat eligibel(miten toi kirjotetaan... ???) to win!!  lol enivei....
Susie ei sanonut mitään vaan meni keittämään teetä....  :repeilee:
Ja Richardista ei ota koskaan selvää
Glynn näytti hämmästyneeltä....  :stupido:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: Ystävämme Grace on myynyt haastattelun tän viikon heat-lehteen,
Joo, mä kuulin tästä jotain. Että se parku siellä......... BULLSHIT sanon minä. Se vaan yrittää saada sympatiaa!! Eikö se narttu tajua, että se tienais enemmän kun olis oma ittensä, eli HORRIBLE EXCUSE OF A HUMANBEING  :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Glynille piti selittää koko juttu uudestaan sitten yöllä, kun ei se ollut tajunnut  :stupido: :rofl: Pete vietti aikaa heti Aisleynen kanssa ja siitähän Lea ja Nikki sai aiheen olla naamat norsunvitulla taas kerran  :niinpa: Susie selvitteli välejä ja Jayne vaan kylvi riitaa sen kun ehti ja sai Lean ja Nikkin ihan paranoideiksi. Loppuillasta ne kaikki sitten yritti olla ystävää, jopa Lea tuli onnittelemaan Äisleeniä. Se Aisleyne oli kadoksissa tuntikausia, varmaan psykologin puheilla ja se oli ihan normaali kun se tuli ulos sieltä ja halaili kaikkia. Saa nähdä, miten se näytetään tänään sitten.
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti: Eikö se narttu tajua, että se tienais enemmän kun olis oma ittensä, eli HORRIBLE EXCUSE OF A HUMANBEING  :niinpa:
Kyllähän se tajus häätönsä jälkeen, ja oli kaikissa haastatteluissa silleen "Yeah, I know I'm a bitch. Get over it!" ja haukkui kaikkia vihollisiaan. Mutta nähtävästi se ei sitten pidemmän päälle enää tehonnut, niin pitikin ottaa tää toinen ääripää käyttöön..

Niin ja siitä Davinan mainitsemasta "isosta eviktiosta", niin luulisin, että se tarkoitti vaan sitä, että on kaks "iso persoonaa" vastakkain, ja että kumpi tahansa lähtee, jättää ison aukon taloon tms.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Toisaalta se Davina sanoi, että talo on taas tupaten täynnä, ennen kuin puhui isosta häädöstä... Mitenhän ne saa sen muuten tyhjäksi ennen loppua, ellei tule aika monta vähintään tuplaeviktiota...
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mä oon taas vähän edellä, anteeksi... mutta toi tänäinen jaksohan oli sitä samaa kuin eilen, mutta hieman eri kuvakulmista.. Kyllä se Jayne oli sitten kamala nauta siellä lietsomassa paniikkia  :eeek: Ihan kuin sitä olis tarvittu yhtään enempää. Aisleyne oli puolitoista tuntia itkemässä diary roomissa "and I really liked him, byääää byäää byäää"  :rofl: :rofl: Haloo Aisleyne, Jonathan ei ole kuollut  :shock: Loistavaa viihdettä tosin. Ja Spiral ja Glyn makas molemmat Lean sängyssä, ja Spiral halusi heti koettaa "Britannian isoimpia tissejä"  :heh: ja Glyn oli ihan shokissa, ettei hän uskaltaisi koskaan puhua tuolla lailla  :puna: Sekin sitten sai koettaa  :roll:

Värjäsin nyt kuitenkin ton jos haluatte odottaa. Peten Tourette pahenee mun mielestä päivä päivältä, onkohan tää kaikki ihan terveellistä sillekään... stressi ei varmaan auta  :eiei:

Kas, tää beigehän peittää tosi hyvin ton tekstin tossa yläpuolella! Siis siinä ON tekstiä  :peukku:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei sun tartte valkosella kirjottaa.... kuitenkin käyn vaanimassa noilla foorumeilla!  :heh:

Siis mitä on tapahtumassa?  :shock: Richard haukkuu Imogenia ja mua suututtaa. Siis kolme kotkaa istuu ulkona ja yks kukko haukkuu Imogenia ja kaksi kanaa hihittää maha väärällä (Jayne ja Lea) Ja sitten!
Mitä sitten tapahtuu? Suzie IS THE VOICE OF REASON!!! Pisteet Suzielle!!!  :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

"She's gonna pick me, that's it guys. I'm going. See you later guys!!!"  :niinpa:

Pidä nappula turpas kiinni! :tulta:
TIETÄÄ ettei se mihinkään joudu lähtemään ja yrittää siinäkin vaiheessa näyttää joltain uhrilta ja Ais ois iso paha susi joka häätää viattoman pikkutytön!

MÄ VIHAAN NIKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tulta:

Ja vähänkö manipuloiva Jaynelehmä!!! Mitä helevettiä se hyysää Leaa ja Nikkiä koko ajan.
"I hate her guts, by the way........." No vihaa ihan rauhassa. Yrittää saada ne vihaamaan Aisleyneä vieläkin enemmän. Mitä se vuohi luulee sillä saavuttavansa!!  :grr:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:repeilee: :repeilee: :repeilee:

Ihana Jennie " I will not shysh"  :tapu:
Ja Michael lähtee turhautuneena pois.......  :rofl:
Viimeksi muokannut gentedimare, 07 Heinä 2006, 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jennie on hyvä!  :tapu:

Jayne taas... pakko kyllä tähän kohtaan lainata genteltä tätä:
*IHAN TÄRISEE*

Ja pakko lainata myös Nikkiltä:
"Who is she? Who is she? WHO IS SHE?! WHERE DID YOU FIND HER?!"
Jayne on varmaankin niin henkisesti kuin fyysisestikin kaikkien aikojen rumin tositv-henkilö! Ellei jopa rumin ikinä tv:ssä esiintynyt. Hirveä. Kerrassaan. Sanat ei riitä kuvaamaan mun vihaa sitä kohtaan.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Halla »

näitä kommentteja on aivan ihana lukea, vaikka en pysty tätä sarjaa seuraamaankaan. :tapu: Nyt mun uteliaisuuteni heräsi ja pakko kysyä, että mistäs noita kilpailijoiden kuvia voi ihastella - tuo Colbyn määritelmä Jaynesta oli niin mieltä kiehtova...  :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jee... isot tissit lähtevät talosta, ja kyyneliä riittää  :roll: Mitenköhän se kestää noi buuaukset nyt  :eeek:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ÄLLÖTTÄVÄ LEA!!! Että se osasikin vetää oikeista naruista ja sai Peten itkemään lähtöään! Kamala narttu!!

Mutta kauaksi ei jää NIKKIHIRVIÖ!!! KOKO BBUK HISTORIAN KAMALIN NARTTU. MANIPULOIVIN HENKILÖ IKINÄ!!! IHAN KAAMEE!!! Mä en ymmärrä miten Colbylla ja britannian kansalla riittää sympatiaa sitä kohtaa! Awww...... poor baby kun on niin pikkunen ja viaton!! Ja sitten kaikki hyysää sen ympärillä ja ymmärtää ja asettuu Aishia vastaan kun Nikki vähän esittää ja itkee!! IHANA KAMALA AKKA!!!

Aisleyny yrittää sopia! Paluuiltanaan meni Nikkin sängylle halaamaan ja otti ensimmäisen askeleen! Ja seuraavana aamunu MANIPULOIJA PARKUU JA ESITTÄÄ sydämensä kyllyydestä päivyrissä jotain uhria! *IHAN TÄRISEE*

Ja sitten sovitaan ja Nikki esittää että kaikki on hyvin, mutta ensimmäisen tilaisuuden tullen kylvää asukkeihin epäilyksen siemenen, että Ais onkin taas kamala, ilkeä ihminen!!!
MÄ EN ENÄÄ JAKSA KUN  KUKAAN EI NÄE TON FEIKIN, MANIPULOIVAN, HIRVEÄN IHMISEN LÄPI!!! :tulta:
Taas ennen nimeämisiä haukkuu ja riehuu. Miten se onnistuukin saamaan nuo luuserit puolelleen!!!! ETTÄ MINNUU SIEPPAA!!!!!!!! :tulta:
Ja sitten Ais on muka se paha ihminen!! NOT!!!!!

MÄ VIHAAN TOTA LUUSERIA!!! Jos Pete nyt äänestää Aishiä ja menee Nikkin puolella niin mä luovutan senkin suhteen!!!! Lea ja Nikki saa mun puolestani lentää helevettiin ja juonia siellä keskenään.... Like mother like daughter!!! :tulta:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mun mielestä on jotenkin hupaisaa, että otat Nikkin roolin niin tosissas. Niin brititkin otti alussa, mutta tajusivat sitten, että sehän on varsin viihdyttävä rooli. Viime aikoina vähemmän viihdyttävä tosin.

Oon vähän jäljessä BB:ssä Ruisrockin takia. Tai oon ottanu nyt vähän kiinni, katoin just tuon lauantaisen daily show:n ja repesin ihan totaalisesti siinä, kun Davina oli ilmoittanut tuloksen Nikki sanoi Imogenille "Are you thinking what I'm thinking?", Imogen nyökkää ja tytöt halaa  :rofl: Imogen on niin aivoton, etten osaa inhotakaan sitä enää  :rofl:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt tais tulla kuolinisku tän vuotiselle BB:lle. Oon suorastaan raivoissani! Mikä **tun järki BB:llä oli keksiä tuollainen "twist" ja pelastaa Jayne?! Ja nyt kun äänestyksessä olevia on noin monta, niin äänet jakautuvat turhan monelle. Käytännössä se tietää sitä, että Nikki saa lähteä. Vaikka Nikkillä on ehkä kuitenkin enemmän faneja, kuin vihaajia, niin tosiaan Nikki-fanien äänet hajaantuu liikaa (vaikka suurin osa varmaan meneekin Aisleynelle), ja talon suurimmat turhakkeet ja ärsykkeet saavat jäädä.

Nikkin lähdön pystyn kyllä vielä sulattamaan, mutta nyt ne varmaan keksivät seuraavan suuren "twistin" ja ilmoittavat, että onkin tulossa tuplahäätö! Jee, ja mitäs sitten: pois saavat lähteä Nikki ja Aisleyne! Jos näin käy, niin lupaan, että mun BB:n katselu jää siihen. Aisleynen ja Nikkin ohella siellä ei ole oikeastaan muita, kuin Jennie (ja vähän myös Imogen ja Mikey) joita voisi kannustaa.. Ja se ei riitä. Etenkin, kun sinne sitten jää sellaisia k**ipäitä kuten Glyn, Jayne ja Michael. Ja sellaisia turhakkeita kuten Pete ja Suzie.

Mutta niin, tuotantotiimi tais pelästyä, kun Nikki ja Aisleyne ovat molemmat kasvattaneet suosiotaan paljon - jopa yli Peten. Ja ainoa keino estää heitä estämästä Peten varma voitto on yksinkertaisesti häätää heidät. BRILLIANT!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin