UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hei vaan kaikki BB11 yhdeksän viimeistä asukasta! Olisin halunnut kirjoittaa teille jo ennen edellistä häätöshow'ta, mutta olin jäänyt jaksoissa sen verran taakse, että sain vasta tänään viimeisimmätkin koosteet katsottua. Tässä kuitenkin mielipiteeni teistä kaikista, piditte niistä tai ette.

1. JOSIE!
- Olet aivan ihana, upea, kaunis, sydämellinen, viidyttävä ja niin paljon muuta, etteivät sanani edes riitä kuvailemaan sinua. Olen nauttinut siitä suurettomasti, kun olet viihdyttänyt minua koko tämän kauden ajan. Ainoa negatiivinen puoli sinussa on ollut liika kiinnittymisesti John Jamesiin. Ilman tuota lurjusta olisit ollut vielä viihdyttävämpi ja ansaitset todellakin parempaa kuin tuon kurjan pelurin. Olen niin onnellinen, että olet jo nyt varma voittaja tälle kaudelle sillä sinä todellakin ansaitset sen enemmän kuin kukaan muu tällä kaudella. Olet myös ehdottomasti yksi kaikkien aikojen suosikkiasukkaitani ja odotan innolla sinun näkemistä Ultimate Big Brotherissa. Kiitos Josie, sinä teit tästä kaudesta sen mitä se oli! :ihana: :kiitos:

2. Corin
- Mielipiteeni on sinusta aina välillä vaihdellut jonkin verran, mutta siitä huolimatta olen aina jollain tavalla pitänyt sinusta, vaikka jotkin asiat sinussa onkin epäilyttänyt. Viimeisellä viikolla kuitenkin tulin siihen lopputulokseen, että sinä ihan oikeasti olet vain ja ainoastaan aito itsesi kaikkine epätäydellisyyksesine. Olin pettynyt kun sinut äänestettiin ulos, silllä olisit ehdottomasti ansainnut paikan finaalissa. Olen kuitenkin tyytyväinen, että sait olla talossa aina tähänkin saakka. Toivottavasti rakastat kaikkea yhtä paljon jatkossakin. :hali:

3. Sam Pepper
- Aluksi en oikein tiennyt vihatako vai rakastaako sinua, mutta jo jonkun ajan päästä tajusin miten viihdyttävä persoona oletkaan. Menit välillä liian pitkälle vitsiesi kanssa ja sait käyttäytymiselläsi minutkin näkemään mustaa. Olet kuitenkin tarpeeksi suuri mies myöntämään omat virheesi ja tajuamaan koska olet käyttäytynyt epäreilusti. Olisin toivonut sinuakin finaaliin, sillä viihdyttävyyskertoimesi oli huomattavasti monia finalisteja suurempi. Onneksi Big Brother tajusi tuoda sinut sisään taloon kaikkien aikojen BB-katastrofiasukkaan (Laura kuka?!?!?!) jälkeen. :rofl:

4. Andrew
- En pitänyt sinusta alussa juuri ollenkaan. Muutit kuitenkin mielipiteeni sinusta, kun nörttimäisyydestäsi huolimatta osoitit omaavasi huomattavasti enemmän itsevarmuutta ja karismaa kuin osasin odottaa. En tarkoita sinun olevan itsevarmin tai karismaattisin BB-asukas koskaan, mutta ensivaikutelmani sinusta oli jotain aivan toista, joten tämä yllätti minut. Esimerkiksi Jack Bauer imitaatiosi on mielessäni edelleen yksi tämän kauden kohokohdista. Toivon sinulle paljon onnea ja menestystä tulevaisuudessa sekä toivon että sijoitut toiseksi heti Josien jälkeen. :peukku:

5. Steve
- Myönnän heti, etten missään vaiheessa kovin paljon sinua fanittanut. Et ole kovin mielenkiintoinen tai viihdyttävä asukas, mutta toisaalta en missään vaiheessa saanut sinulta juurikaan negatiivisia fiiliksiä. Olin todella yllättynyt pudotuksestasi, sillä odotin sinun sijoittuvan finaalissa kolmen kärkeen. Vaikutat kuitenkin fiksulta ja mukavalta mieheltä, joten en edelleenkään halua sanoa montaa pahaa sanaa sinusta. :joojoo:

6. JJ
- Olisit ehkä voinut olla hiukan mielenkiintoisempi asukas, jos et olisi KOKO ajan roikkunut idiootti John Jamesissa kuin olisit hänen jälkeenjäänyt veljensä. Ymmärrän että hän oli sinun idolisi, mutta olisit silti voinut kehittää jotain omaakin, sillä nyt en muista sinua yhtään muusta kuin John Jamesin varjona. Toivon että viimeisinä päivinä näytät itsestäsi jotain uusia puolia nyt kun pahempi puolesi on vihdoinkin saatu ulos talosta. :sorivaan:

7. Mario
- Sääli että pääsit taloon arvonnan myötä, sillä ensimmäistä viikkoa lukuunottamatta mieleeni on jäänyt sinusta vain muutamat draamailut, jotka nekin olivat niin aneemisia, ettei niistä voinut edes innostua. Olet ehdottomasti yksi tylsimmistä asukkaista tänä vuonna, joka tosin luultavasti vei sinut finaaliin asti, sillä kukaan ei varmaan muistanut äänestää sinua vastaan. En odota sinulta yhtään mitään parina viimeisenä päivänä, kuten en ole pitkiin aikoihin enää odottanut. zzz

8. Dave
- Täytyy myöntää, etten suhtaudu sinuun enää niin negatiivisesti kuin pitkän aikaa, mutta olemuksesi silti ärsyttää minua melkoisesti. Uskon että en juurikaan tulisi toimeen tai haluaisi viettää aikaa kanssasi, jos olisin itse talossa. Ihmettelen myös suunnattomasti, että sait olla talossa alusta loppuun asti, sillä minusta et missään nimessä olisi ansainnut sitä. Minulla ei jää yhtään ikävä sinua, kun finaalissa viimein poistut talosta. :apuva:

9. John James
- Sanat eivät riitä kuvaamaan, miten paljon olet kuvottanut minua käyttäytymiselläsi. On totta että sinulla on kaksi eri persoonaa, toista niistä siedin ja toista vihaan yli kaiken. Sinulla täytyy olla joku patoutuma kauniita naisia kohtaan, sillä lähes kaikkia keskimääräistä nätimpiä naispuolisia asukkaita olet kohdellut todella julmasti jossain vaiheessa. Brittiyleisö kuitenkin on pelastanut sinut liian monta kertaa kaikesta tästä huolimatta, vain ja ainoastaan sen takia että olet kaunis poika. Jos olisit ollut esimerkiksi musta kaunis tyttö olisit lentänyt kuin leppäkeihäs jo kauan sitten. Se ei tietenkään ole sinun vikasi, mutta itseäni se loukkaa siitä huolimatta. Toivon että katsot nauhalta koko tämän kauden, jotta tajuat miten kamalasti olet välillä käyttäytynyt, jotta voisit mahdollisesti kasvaa ihmisenä sekä erityisesti miehenä. Olin todella onnellinen, kun brittiyleisö vihdoinkin näki sinut kaikessa kamaluudessasi. Jotkut tosin edelleen kannustivat sinua, jota en itse pysty käsittämään. DING-DONG! THE WITCH IS DEAD! Vihdoinkin! :jumankauta: :yrjo:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Olipa ihan huikean suuri yllätys tuo Josien voitto. :heh: Täysin ansaittu voitto joka tapauksessa. Ihana Josie! :ihana:

Olin hiukan pettynyt Ultimate Big Brotherin asukkaisiin. Lähinnä siihen, että mukana oli niin monta CBB-kilpailijaa, kun itse olisin mielummin nähnyt enemmän normaalin BB:n asukkaita. Onneksi kuitenkin paras housemate ikinä (!!!) Makosi on mukana. Pelkäsin pahinta, mutta onneksi tämä upea jumalatar on talon kuvioissa taas mukana. :tapu: Tässä nyt mun ihan ensimmäinen lista näistä asukkaista.

1. Makosi
2. Josie
3. Nadia
4. Chantelle
5. Nikki
6. Brian
7. Preston
8. Ulrika
9. Coolio
10. Nick
11. John

Saas nähdä mitä tästä vielä tulee. :surrur:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tuuletus: :tuuletus:
77,5% äänistä. UUSI ENNÄTYS!!! JA NIIN ANSAITTU VOITTO!!!!
Kuva

Luonnollisin BB asukas IKINÄ!! Ihana Josie!! Ei koskaan teeskennellyt, ei koskaan feikannut, ei koskaan ollut kaksinaamainen. Sanoi asiat kuten näki, tunsi kuten tunsi ja eli kuten eli. Ja on nyt BB11 VOITTAJA!!!! Sai John Jamesin ja pääsee UBB:ssäkin pitkälle!!!!!!! :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu:

Josie, GOOD THINGS DO HAPPEN TO GOOD PEOPLE!!!!!!!!!! :ihana:

UBB:ssä on liikaa CBB asukkaita mukana, mutta tokihan katson miten Josie pärjää mukana. Ja hyvinhän tyttö tulee pärjäämään!!

Ainoa huolenaihen on Nikki, en jaksa tota vinkumista ja voi luoja mikä kaksnaamainen idiootti, siellä se jo on varpaiteen myöden Josien takamuksessa. :rofl: Eipä taida pikkulikka uskaltaa sanoa suoraan Josielle mitä mieltä tästä on ja mitä mieltä on John Jamesista. Luuseri mikä luuseri. Makosi ei tunnu olevan oma itsensä. Eilenilalla livefeediä katsellessa teki mieli kysyä "KUKA MAKOSI?" :roll:

No, katsellaan.....

TEAM GIBSON!!!!!!!!!!!!! :uujee:

Kuva
:ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onpa gentedimare elänyt suurella tunteella mukana :uujee:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kun jotain katotaan, niin katotaan sitten kunnolla :uujee:
En tosin itsekään uskonut, että jään näin koukkuun. Livefeedin löytäminen oli kuitenkin viimeinen isku ja tässä se kesä sitten menikin!! Aina kun vaan olen kotona ollut, niin livefeed on ollut päällä! En ole varmaan telkkariakaan avannut kuin parikolme kertaa viikossa :heh: Miksi olisin? Ei sieltä mitään ole tullut.... Britannian BB oli paljon mielenkiitoisempi vaihtoehto!! :tuuletus:

Ja kun kaikki vielä päättyi hyvin, parhaan asukkaan voittoon. Niin aijajaijai :tuuletus:

Ja huomioi Muzamaza, lempiasukkaani oli NAINEN!!! Mitäs siihen sanot? :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mikä BBUK11?

Nyt oon katellu livenä tota Ultimate Big Brotherin finaalia. Ehkä viimestä BBUK-lähetystä ikinä! Asukasvalinnat oli niin huonoja, että en oo ainuttakaan koostejaksoa katsonut, mutta finaali nyt on pakko ja ei sille vaan mitään voi, mutta kyllä Victor vaan on yks parhaita asukkaita BBUK:n historiassa mm. Alexin (BBUK3), Aisleynen ja Rexin ohella (näin äkkiseltään en keksi nimetä muita, mutta on niitä kai vielä lisääkin).

Ja kunnianosoitus Jade Goodylle sai miltei tipan linssiin, vaikka en Jadesta liiemmin koskaan asukkaana tai mediapersoonana välittänytkään.

Ja entäs Davina? Davina on niin tunteella mukana, että jo senkin takia meinaa tippa tulla linssiin. Olispa Suomen BB:ssäkin Davinan kaltainen juontaja :ihana:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No ei ainakaan tänä kesänä BB:tä tule. Eikös siellä ole aina vuoden alussa alkaneet Castingit, ja nythän kukaan ei ole edes voinut vielä hakea ohjelmaan. Eli jos BB joskus takaisin tulee, niin eipä ainakaan tänä vuonna. Ehkä sitten kesällä 2012? :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Saa nähdä mitä tostakin sitten tulee, kun kuulin, että Channel 5 on vähän eri kuin Channel 4 :rofl:
Eli odotettavissa voisi olla suomalaista meininkiä enemmänkin :shock:

No, nämät julkkisBB:t ei mua ole koskaan kiinnostaneet, mutta oon samaa mieltä Davinan kanssa, että Emma Willis ois hyvä juontaja :tapu:

Ja Josie Gibson ja Sam Pepper vaikka juontamaan Big Brother's Little Brotheria. NII OIS HYVÄ :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

werro kirjoitti:Samalla on huhuttu että Cheryl Cole olisi ehdotettu juontajaksi tulevalle BB kaudelle.
TOKI :rofl: Tuo julkkisBB ei kyllä mua kiinnosta ollenkaan. Ehkä sitten kunnon BB, jos se joskus alkaa
Ja mainitaan myös sekin että Josie ja John James on eronnut, ja huhujen mukaan koko suhde oli pelkkä feikkisuhde.
Huhujen mukaan.... APUA :rofl: Ainoat, jotka moisia huhuja "levittelivät" olivat ne, jotka jaksaa keskustelufoorumeilla räkättää siitä, että ne feikkas jo BB talossa. Eli superkyynikot

Eivätkä ne mitään eronneet ole, ovat tauolla. :heh: We were on a break (Ross Gellerin äänellä)
Niiltähän on tulossa toukokuussa se realitysarjakin, joten voi olla että koko jupakka on vaan kiinnostuksen nostattamista sarjalle. Ken tietää....

Joka tapauksessa jee Josie ja John James jee, suosikkini kesältä :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kauheen kiire kyllä tulee löytää asukkaat, vai heittääkö ne sinne vaan joitain jotka on hakeneet edellisillä kausilla? :mitvit:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Jos Charlie Sheen on mukana niin sitten jaksan seurata muuten ei kiits.
LOBODA

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BB2:n voittaja, Brian Dowling vahvistettu uudeksi juontajaksi BB:lle :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja Colby »

No morjens... Kaikkihan sen tiesi, ettei oo Davinaa voittanutta, mutta ois nyt voinu ees yrittää! Mielenkiinto uutta tulemista varten laski just jyrkästi. Onneks Emma sentään jatkaa...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mulla ei ole oikeestaan mitään käsitystä miehen juontamistaidoista, mutta ihan sama kuka sinne ois pestattu niin eihän Davinaa voita kukaan! Mutta annetaan nyt Brianin ees yrittää :heh:

Tosin en tiedä jaksanko innostua tästä BB:n "uudesta" tulemisesta, kun JuhaUK on vähän pelotellut, että meno voi olla samanlaista kuin Suomen versiossa nyt kun Channel 5 on kanavana :eeek: Ja kun ei sitä livefeediäkään nyt sitten ole tulossa

JulkkisBB:tä en ole koskaan kattonut, mutta nyt vois yrittää jos JEDWARD taloon menisi, kuten on huhuttu :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Täs on uus silmä................... :surrur:
Kuva
Justiinsa joo, ekaluokkalaisen piirtämä :heh:

Tai sitten tässä :surrur:
Kuva
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kemalilla on TISSIT :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: UK Big Brother - viimeinen 11. kausi

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Pamsu ja Sheen :tuuletus: Pakko kattoo ihan pakko. Winning.
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Tänään JEEEEEE :tuuletus: Can't wait. Ketä julkkiksia siellä on, apuva. Charlie Sheen Heathrowilla bongattu :tuuletus: :biskop:
LOBODA

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jedward voittoon! :ihana:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tämä BB kiinnostaa mua kyllä paljon, nimenomaan Jedwardin vuoksi. :mrgreen: Pystyykö tätä seuraamaan mitenkään?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ticoshay kirjoitti:Tänään JEEEEEE :tuuletus: Can't wait. Ketä julkkiksia siellä on, apuva. Charlie Sheen Heathrowilla bongattu :tuuletus: :biskop:
Niinkö? Jossain jo kyllä kiellettiin, että ukko ois taloon menossa, mutta ehkä se sitten oli hämäystä

Charlie Sheen, Pamela Andersson ja Jedward samassa talossa. TOKI :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aintsu kirjoitti:Tämä BB kiinnostaa mua kyllä paljon, nimenomaan Jedwardin vuoksi. :mrgreen: Pystyykö tätä seuraamaan mitenkään?
Kyllä juutubeen tulee jaksot heti aamusella.... Ainakin viime vuonna oli.

Tosin nyt kun on kanava vaihtunut, niin en tiedä kuinka tiukkoja CHANNEL 5:lla sitten ollaan jos vaikka poistavat.... :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=1518879

Noi ohjeet on Irlantia varten etupäässä, mutta osa jutuista pätee myös Suomeen toki ;)
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kerry Katona
Tara Reid
Paddy Doherty (????)
Amy Childs (just se tällä viikolla ilmotettiin, ettei se olekaan menossa ja nyt se menikin)
Darryn Lyons aka Mr. Paparazzi (????)
Sally Bercow (joku poliitikon vaimo)
Lucien Laviscount (näyttelijä)
Pamela Bach (Hasselhoffin ex)
Bobby Sabel (joku malli)
JEDWAAAAAAARD :tuuletus:

Eli ei Pamela Anderssoni, ei Charlie Sheeniä

Ei se mitään, onhan siellä kuitenkin JEDWARD :uujee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

gentedimare kirjoitti:
Aintsu kirjoitti:Tämä BB kiinnostaa mua kyllä paljon, nimenomaan Jedwardin vuoksi. :mrgreen: Pystyykö tätä seuraamaan mitenkään?
Kyllä juutubeen tulee jaksot heti aamusella.... Ainakin viime vuonna oli.
Uuh, täytyykin kurkkia sitten sieltä! :uujee: Kiitos!
gentedimare kirjoitti:Kerry Katona
Tara Reid
Paddy Doherty (????)
Amy Childs (just se tällä viikolla ilmotettiin, ettei se olekaan menossa ja nyt se menikin)
Darryn Lyons aka Mr. Paparazzi (????)
Sally Bercow (joku poliitikon vaimo)
Lucien Laviscount (näyttelijä)
Pamela Bach (Hasselhoffin ex)
Bobby Sabel (joku malli)
JEDWAAAAAAARD :tuuletus:

Eli ei Pamela Anderssoni, ei Charlie Sheeniä

Ei se mitään, onhan siellä kuitenkin JEDWARD :uujee:
Go Jedward! :tapu: Lisäksi repesin Hasselnötin exälle. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aintsu kirjoitti:Go Jedward! :tapu: Lisäksi repesin Hasselnötin exälle. :heh:
Se akka oli ihan tuiterissa jo saapuessaan.... :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joo, oli hyvä vauhti päällä. :heh: Vaikutti kyllä ihanan campilta muijalta! :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AI se löys ne jo ite.... Ja mä täällä linkkailen :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UK Big Brother - julkkisversio 18.8. alkaen

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joo, mähän ryntäsin heti YouTubeen. :mrgreen: Mutta kiitos linkeistä silti! :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin