Muodin huipulle (Project runway)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Joo ja eivät olleet kyllä mitään hääppösiä catwalk-mallejakaan. Huonoja kävelijöitä ja kaikki tosi tympeän näköisiä. Onkse nyt niinq joku juttu, että pitää olla tympeen näkönen?

Muuten ohjelma vaikutti kamalan kotikutoiselta? :shock: Olikse muka näin hepponen viimeksikin? Ihana se alkukin, jossa oltiin ravintolassa ja dramaattisesti ilmoitettiin, että "materiaalit on piilotettu tänne" ja sitten kun ne alkoivat kiskomaan verhoja ikkunoista amerikan malliin, kuului hätähuuto, että "EI VERHOJA! EI VERHOJA!" :rofl:

Missä ihmeen opiskelija-asuntolassa ne asuukin? :hihi:

Jotenkin kaikki kulissitkin näytti siltä, kuin tehtäisiin parodiaa alkuperäisestä versiosta :heh: Alkutekstitkin oli kamalan tökeröt... Heti se eka muija sössöttää jotain narisevalla äänellään: "Haashte vashtaanotettu!" :rofl: Pitäisivät suunsa kiinni :rofl: No hauskaa varmasti ainakin riittää, vaikka itse kisailijat vaikuttivat melko tylsiltä tyypeiltä... Ehkä se kalju (ehkä) homo on mun suosikki, vaikka sekin oli semmonen hymyilevä kaikkien kaveri - onneksi ei heti pudonnut :)

Se Janne oli kamalan tökerö mentori. Olis saanut Jaakko jatkaa siinä roolissa, mutta onneksi se on mukana edes sanavalmiina tuomarina. Vaikka kovin lepsuja olivat sanomissaan. Tuntui kuin olisivat kehuneet vähän kaikkia, vaikka sitten keskenään haukkuivat?

Sami Sykkö :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jaksoa en kommentoi kun en oo vielä boksilta kerennyt katsomaan, mutta mukana on kotkalainen Leni ihan tästä Karhulasta. :peukku: Paikallisessa lehdessä oli eilen juttua hänestä.

Mistäs mää tiiän vaikka se ois jo pudonnut eilen. :mrgreen: Kunhan mainitsin.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mäkään en jotenkin tykänny. :eiei: Mut mun kohdalla voikin tietty aina sanoa että oon vaan katkera. :draamaa: Ja ei, mä en lopulta ees hakenut.

Mä nauroin myös sitä dramaattista "kankaat on piilotettu tänne. EI VERHOJA!" :rofl: Parasta oli se, että kankaat vaihdettiin, eikä siitäkään saatu sit kunnon draamaa. :draamaa:

Mä en tykänny oikein mistään asusta. Siinä punasessa "säkissä" oli vähän yritystä ja siinä mustaharmaassa mekossa oli kivat leikkaukset mutta p*ska toteutus. Se musta säkki jota ne tuomarit kauheesti sit kehu kun oli niin hienosti niitä upotuksia siellä ja mikä ihmeen nunna-joutsen olikin, siis oonko mä vaan tosi alalleni sopimaton kun mun mielestä se oli IHAN KAUHEE. :rofl:

Toivotaan että tää tästä paranee. :draamaa:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

tonywerner sanoi jo KAIKEN mitä mun piti sanoa ja vähän extraakin, joten en sanokaan muuta kuin että......


" :rofl: "
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Sen Villen..eiku sori, Willen ( :roll: ) tekemä kolttu oli kyllä ihan järkyttävä...mä en tajua miten se pysy vielä mukana :eeek:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ärsyttää, kun en saa päähäni, mistä ihmeestä se Wille on tuttu. Mielestäni sekä nimi että naama ovat tuttuja. Sanokaa ihmeessä, jos tiedätte. :draamaa:

Muoks. Onko ollut joskus viisukarsinnoissa stylistina tjms.? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Olipa harvinaisen kökkö ohjelma, ainoa katsomisen arvoinen asia tässä ohjelmassa on Jaakko Selin. Ja ryysyt oli rumia. Ja miksi kaikki tehdään naisille?

" Ei verhoja!" :rofl:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Pete kirjoitti:Ärsyttää, kun en saa päähäni, mistä ihmeestä se Wille on tuttu. Mielestäni sekä nimi että naama ovat tuttuja. Sanokaa ihmeessä, jos tiedätte. :draamaa:

Muoks. Onko ollut joskus viisukarsinnoissa stylistina tjms.? :mitvit:
Ainakin Nylon Beatin taustatanssijana ollut, varmaan muidenkin artistien taustatanssijana on tunnettu...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Samiasd kirjoitti:Ja miksi kaikki tehdään naisille?
No niinpä. :tajutkaa: Meidän koulussa ei kerta kaikkiaan edes opeteta miesten vaatteiden suunnittelua. :eiei: Tosi noloa, sillä multakin kysytään jatkuvasti että voisinko tehdä frakin tai puvun. No enhän mä osaa. :heh: Erään viisukarsinnoissa nähdyn tanssijan liivi oli eka miesten vaate jonka olin onnistunut tekemään ekalla yrityksellä sopivaksi. :surrur:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mun mielestä Jaakko Selin on ihan läppä tässä ohjelmassa :heh: Mun ja mun kaverin "Jaakon Kootut" on ihan huikaisevan hyvä kokoelma Selinin parhaista (=naurettavimmista) kommenteista viime tuokkarilta. :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Monta hienoa asua nähtiin tänään. :shock: Olisin valinnut voittajaksi kyllä eri asun, mutta enhän minä mistään mitään tajuakaan. :heh: Yllätyin myös, että se siilitukkarekkis oli putoamisvaarassa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja male »

Oikea voitti, väärä tippui. :joojoo:

Mut mä en kyl millään tajua tän ohjelman leikkausta. :tajutkaa: Siis noi catwalk-osiot on leikattu sellaiseksi sillisalaatiksi, että kuvakulma vaihtuu sekunnin välein ja kamera heiluu tehostekeinona pahemmin kuin Caribiassa 2006. Ja aina kun haluaisi kunnolla katsoa vaatetta, pälähtää ruutuun Jaakko Selinin suuri naama. :nohyi: Muutenkin jotenkin leikkaamalla kasaan kootun oloinen koko catwalk-osuus. Tai no, sitähän se juuri on, mutta jotenkin ykköskaudella kaikki meni mun mielestä paljon luontevammin ja järkevämmin.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tuo alkutunnari on niin säälittävä. Ja en muista noista kilpailijoista muita kuin Willen. :rofl:

Kukkia? :rofl: Nämä kilpailijat ovat niin tyhmiä, mikä tuo kiljuminenkin oli kun lähtivät kankaita hakemaan? Ja miten noita kankaita ei voinut riittää kaikille, eikö rahat riitä tuotantotiimillä?

Asut olivat ihan kivoja. Parhaita olivat sen yhden pojan puku, jossa lehdet oli värjätty, Lenin mekko, Lindan vaaleanpunainen puku ja olihan tuo Willenkin asu ihan kiva.
Oikea voittaja kyllä. :joojoo: Oikea taisi myös tippua. :miettii:

Jaakko on edelleen ohjelman parasta antia. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Musta tässä ei oo mitään vikaa. Kivoja pukuja ja persoonallisia ihmisiä. Shiz, ihme valitusta.
LOBODA

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ryhmätehtävä! :uujee:

Tuo Tuomas on todella epämiellyttävän oloinen ja näköinen sekä jotkut kilpailijoista yllättävän ylimielisiä, kuten Reta, Essi ja Mari, mutta onneksi Essi taisi tajuta ryhmätyön merkityksen. Janne on kyllä ihan kökkö mentori.

Ei kovin vahvoja suorituksia keneltäkään, Jussin ryhmä oli ehkä paras ja yhtenäinen. Marin ryhmän asuja kehuttiin ihmeellisen paljon, ainakin siihen nähden, että he olivat huonoimpien joukossa. Olihan kuitenkin tuo Willen asu aika halvan näköinen, joten putoaminen oli ihan oikein. Caterinen asukin oli aika tylsä.

Euroviisut mainittu! Mitähän bändiä Jaakko tarkoitti? :miettii: :heh:

Arman! :tapu:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Harmi että mukava persoona Ville - eiku siis Wille - tippui :eiei: Ei se kyllä mitään osannu, mutta harmi silti :heh:
On kyllä harvinaislaatuisen tylsä porukka noin niinku muuten... Ihan kivoja riepuja kyllä neulovat :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ei kyllä ompele kivoja riepuja. :eiei:

Siis mikä se voittajaryhmän musta kalanruotop*rseenleventäjä oli? "Meillä on tälläisiä simppeleitä, yksinkertaisia muotoja." :rofl: :rofl: :rofl: Willen mekko oli ainut jonka itse olisin laittanut päälleni, no mitäpä siitä, pudotetaan pois. :rofl: :rofl: :rofl:

Suuri mentori-Janne, jonka mentorointikommentteja ei taidettu näyttää jaksossa yhtään, mahtaakohan hän edes kulkea siellä tekijöiden joukossa latelemassa make it workkejä? Ja edelleen, kuinka säälittävää tuotantoa. Ensinäkin, EUROKANGAS :rofl: :rofl: :rofl: ja toiseksi KOTIOMPELUKONEET. :rofl: :rofl: :rofl:

Sanoinko jo että tää ohjelma on musta ihan 3xROFL? :heh:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Oon ihan koukussa tähän ohjelmaan. Oonko mä naisellinen? :puna:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mattokauppias kirjoitti: Oonko mä naisellinen? :puna:
Olet, mutta siinä ei ole mitään hävettävää :joojoo: Muodin huipulle on hyvin kehittävä sarja aivotoiminnalle.
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä lopetin ekan jakson jälkeen tän seuraamisen :rullaati: En vaan jaksa :puna:
I'm not as think as you drunk I am

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

En ole jaksanut seurata sarjaa mutta finaalijakso on munkin pakko katsoa koska karhulalainen LENI on finaalikolmikossa! :tuuletus: Kerrankin täältä tulee jossain ohjelmassa menestyvä kilpailija. :heh:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7181
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Alkuperäinen Heidin Klumin luotsaama Muodin huipulle 7.tuotantokausi alkaapi 28.syyskuuta Subilla!

Tuskin maltan odottaa! :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

-kaitsu87- kirjoitti:Alkuperäinen Heidin Klumin luotsaama Muodin huipulle 7.tuotantokausi alkaapi 28.syyskuuta Subilla!

Tuskin maltan odottaa! :surrur:
En minäkään :rakkaus:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Green-Beece kirjoitti:
-kaitsu87- kirjoitti:Alkuperäinen Heidin Klumin luotsaama Muodin huipulle 7.tuotantokausi alkaapi 28.syyskuuta Subilla!

Tuskin maltan odottaa! :surrur:
En minäkään :rakkaus:
Jee! Tätä sarjaa olenkin kaivannut. <3

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7181
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

On kyllä lupaavasti alkanut tämä uusi kausi! :surrur:

Ekassa jaksossa mielestäni väärä putosi, vaikka en kyl siitä Christianen tekemästä asusta pitänyt mut ei se ollut ihan heikoimmasta päästä mitä mm. oli Pingin ihan käsittämättömän kamala tekele.. Kaiken lisäksi tuomarit pitivät siitä :roll: :mitvit:. Ekan tehtävän voitto meni kyl ihan oikealle tyypille! Emilion tekemä mekko oli aivan upea <3. Lisäksi Emilion malli kantoi hyvin sitä & käveli näytöksessä todella mallikkaasti :joojoo:. Myös Seth Aaronin mekko oli tosi kaunis & hienosti tehty.

Tässä toisessa jaksossa ihan oikea kyllä putosi, kun ei se Pamelan tekele kovinkaan kaunis ollut. Hienosti hän kyllä oli värjännyt sen, mutta siihen se jäi. Pepun kohdalta se mekko oli todella kamala & lisäksi se oli aika tylsä. Jesus ei ole kyllä vakuuttanut näissä kahdessa tehtävässä & tällä kertaa ei oikein noudattanut tehtävän antoa. Pingin tekele oli taas kerran ihan hirveä & niin tylsä. Jay teki tosi kauniin mekon perunasäkistä! :ihana:. Myös Mila teki upeaa työtä! Kaiken kaikkiaan suurin osa suunnittelijoista onnistui tässä perunasäkkitehtävässä!

Muuten Muodin huipulle - mallien silmin tulee torstaisin klo.21.30.. Piti tästä jo aikaisemmin mainita, mutta unohdin.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Tää seiskakausi on hyvä. Keskiviikkona tulee kauden viides jakso Subilta, joten mukaan pääsee vielä ihan vaivatta. Mielenkiintoisia tyyppejä ja riittävän erilaiset omat tyylit, joten luomukset ovat sopivan arvaamattomia loppucatwalkilla. Ja ihan vaan "pari" hössöttävää homoa mukana. ;) Pidän!

Suosikit: Amy, Seth Aaron, Ben, Jonathan, Anthony, (Ping)

Ok: Mila, Jay, Emilio

Inhokit: Jesse, Jesus

Unhokit: Maya, Pamela, Janeane, Christiane

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Yllättävä voittaja. Tykkäsin tosin kaikkien kolmen finalistin asuista. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Voittaja oli toisaalta yllättävä, mutta tuomarien tyylin ja sarjan imagon tuntien hyvinkin itsestäänselvä. Emilion mallistossa ei ollut tarpeeksi erikoisuuksia (ja värimaailma oli tukkoinen). Paitsi se kultainen iltapuku, huikea! :kups: Mila taas pysyi tyylissään yhtä paljon kuin toisti tyyliään, mutta suurin puutos mallistossa oli yhteneväisyyden puute. Tekniikoita ja materiaaleja oli käytetty liikaa.

Seth Aaron sopi voittajan muottiin. Mallisto oli vaihteleva, mokilta ei vältytty mutta toisaalta eipähän pysytty harmaalla miellyttämisen alueella. Seth Aaron osoitti sen, mitä oon aiemmillakin kausilla laskelmoinut - aikaa ja rahaa on vaikka kahden malliston valmistamiseen. :mrgreen:

Itse tein erään kauneuskilpailun iltapukukierroksen asut n. kuukaudessa (jos lasketaan täysinäisiä työpäiviä) ja parilla sadalla. Herää mielenkiinto, mitä parilla kuukaudella ja muutamalla ylimääräisellä satalapulla voisikaan saada aikaan... :vonkaus:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Voittaja oli toisaalta yllättävä, mutta tuomarien tyylin ja sarjan imagon tuntien hyvinkin itsestäänselvä. Emilion mallistossa ei ollut tarpeeksi erikoisuuksia (ja värimaailma oli tukkoinen). Paitsi se kultainen iltapuku, huikea! :kups: Mila taas pysyi tyylissään yhtä paljon kuin toisti tyyliään, mutta suurin puutos mallistossa oli yhteneväisyyden puute. Tekniikoita ja materiaaleja oli käytetty liikaa.

Seth Aaron sopi voittajan muottiin. Mallisto oli vaihteleva, mokilta ei vältytty mutta toisaalta eipähän pysytty harmaalla miellyttämisen alueella. Seth Aaron osoitti sen, mitä oon aiemmillakin kausilla laskelmoinut - aikaa ja rahaa on vaikka kahden malliston valmistamiseen. :mrgreen:

Itse tein erään kauneuskilpailun iltapukukierroksen asut n. kuukaudessa (jos lasketaan täysinäisiä työpäiviä) ja parilla sadalla. Herää mielenkiinto, mitä parilla kuukaudella ja muutamalla ylimääräisellä satalapulla voisikaan saada aikaan... :vonkaus:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mun lempparityyppi oli Anthony, mutta finaalin suosikki Seth Aaron, eli hyvä voittaja! :tapu: Emiliossa ällötti ylimielisyys ja ihmeellinen aggressiivisuus. :shock: Kaikista malleista olivat Lorena, Alison ja Brandise kyllä parhaat. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Vastaa Viestiin