Twin Peaks

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

TWIN PEAKS dvd sujahti ennen ekaa pukuharkkaa nimimerkki Itikan kassiin. Ole Hyva nimimerkki Kwak! Palauta kun kerkeilet.  :hali:  Nou hata tosiaankaan.

Nautinnollisia hetkia.  :eeek:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kiitoksia lainasta, AntSa! :hali: Tänä iltana taidankin pitää Twin Peaks -maratonia täällä "yksiössäni". Yritän kuitenkin ihan valoisaan aikaan saada katsottua, ei pimeällä uskalla... :eeek:
Keep your head high above the water

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Billy Zane  :rakkaus:. Miten mä olin tämänkin hahmon unohtanut...  :draamaa:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on kaksi viimeksi tullutta jaksoa vielä boksissa katsomatta, ei oo tolta flunssalta jaksanut. Mutta jospa huomenna katsoisi taas tätäkin loistosarjaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Muistutuksena, että ensi viikonlopun aikana tulee Twin Peaksin neljä viimeistä jaksoa!
Lauantaina kaksi jaksoa ja sunnuntaina kaksi jaksoa  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kauhean nopeasti jo loppuu  :(. Miten mulla oli ihan sellanen muistikuva, että Annie olisi ollut useammassakin jaksossa, muttei sitten olekaan kuin näissä kuudessa.
Kamalan paljon silti vielä tapahtuu... :eeek:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Naali »

kwak kirjoitti: David Duchovny :shock: :repeilee:
Ihan mun lemppari! <3

Olen katsonut viikon sisään kymmenen rästissä ollutta Twinkkari-jaksoa. Ensin napsin neljä yksiksein. Loput kuusi maratoonattiin tänään nimiErkki kwakin kanssa. Olipa kivaa! :tapu: Ehdottomasti suosittelen katsomaan useampia jaksoja putkeen. Jännitys säilyy hyvin ja juonesta pysyy paremmin perillä. Nyt olen minäkin taas telkkarin aikataulussa.  :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Oli tosiaan kiva katsoa useampi putkeen! :tapu: Viisujen takia jäi aika monta väliin... Jee Naali ja Naalin digiboksijuttu! :hali: Näissä viimesimmissä jaksoissa on ruvennut taas tapahtumaan oikein kunnolla, kun taas siinä Lelandin kuoleman jälkeisissä jaksoissa oli vähän tylsempää kautta. Etenkin se jakso, jossa Josie kuoli, oli tosi jännä! Ei jaksa odottaa viikonloppua ja tämän ihanuuden viimeisiä jaksoja...
Keep your head high above the water

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ihanan jännittävä loppu tänään. :draamaa: Huomenna tuleekin sitten viimeiset jaksot... :'( Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Typerä sanonta. :enala:
Keep your head high above the water

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo, iik. Kauheen jännää katsoa puoliunessa, mutta kun ei voi jättää keskenkään. Ihanan haikeita ja suloisia rakkaustarinoita ja toisaalta pelottavia tapahtumia.  :tapu:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Voi että tää on vaan niin hyvä. Ja mitä vielä tapahtuukaan... :eeek:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

JÄNNITTÄVÄÄ TWINKKARI-ILTAA tänään kaikille! Monta ylläriä luvassa vielä..  :heh:  :joojoo:  David Lynchillähän oli vielä aikeissa jatkaa sarjaa tämänkin kauden jälkeen, mutta päättikin sitten keskittyä TWIN PEAKS - FIRE WALK WITH ME-elokuvan filmaamiseen. Tuossa elokuvassahan keskityttiin Teresa Banksin tapaukseen sekä Laura Palmerin kuuteen viimeiseen elinpäivään.  :joojoo:  Itseasiassa sen leffan vhs:ni on niin kuluneessa kunnossa, että otin ja tilasin ko. dvd:n CDONista männä viikolla.  :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Pitäisi metsästää tuo Fire walk with me kuten muutkin Lynchin elokuvat Mulholland Drivea lukuunottamatta, joka löytyy jo hyllystä. Fire walk with me:hän ei saavuttanut niin suurta suosiota kuin itse sarja, mutta elokuvan nähneet, onko elokuva vain aliarvostettu vai oikeasti paljonkin  sarjaa heikompi?

Ei sais loppua. On toi Kyle MacLachlan kyllä niin elämänsä roolissa kuin olla ja voi. Cooper on epäilemättä yksi parhaita hahmoja tv-historiassa  :)
Andy on myös aivan ihana  <3.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

zomg. kirjoitti: Pitäisi metsästää tuo Fire walk with me kuten muutkin Lynchin elokuvat Mulholland Drivea lukuunottamatta, joka löytyy jo hyllystä. Fire walk with me:hän ei saavuttanut niin suurta suosiota kuin itse sarja, mutta elokuvan nähneet, onko elokuva vain aliarvostettu vai oikeasti paljonkin  sarjaa heikompi?
Leffa sai tosiaankin aikoinaan varsin ristiriitaisen vastaanoton. Osa katsojista ihmetteli kuka Teresa Banks elokuvan alussa seikkaili ja myöskin elokuvan sangen roisi seksi sekä ajoittain raakakin väkivalta herätti keskustelua. Minun mielestäni elokuva kuitenkin kertoi hienosti karulla tavallaan Laura Palmerin viimeisistä hetkistä. Lauraa näytellyt Sheryl Leehän kertoi elokuvan filmausten aikana, että Laura oli varmastikin maailman surullisin ihminen ja roolin esittäminen oli vaikeata. Hienosti herkkäkasvoinen Sheryl kuitenkin teinityttöä esitti. Ikää Sherylillä kuitenkin oli jo itsellään hieman enemmän kuin roolihahmollansa. Leffan katsomisessa ja sen sisäistämisessä auttaa kovasti aiempi  itse sarjan seuraaminen sekä Laura Palmerin Päiväkirja-teos, joka menee vielä syvemmälle Lauran sieluun ja sattumiin.

Lara Flynn Boylella oli kuvausten aikaan muita kiireitä, joten Donna Haywardin roolissa elokuvassa nähtiin Moira Kelly. Joidenkin näyttelijöiden osuuksia oltiin jouduttu karsimaan rutkasti valmiista elokuvasta - jotkut hahmot olivat jääneet käytännöllisesti katsoen leikkauspöydälle. Valmiistakin elokuvasta tuli kuitenkin kestoltaan pitkä.

Minä pidän tästä elokuvasta kovasti. Kuten koko TWIN PEAKS-ilmiöstä ja tietenkin itse sarjasta herkullisine hahmoineen. Catherine Martell kohonnut tällä katselulla ehdottomasti erääksi suosikkihahmoistani.  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ja Scott Frostin kirjoittama Dale Cooperin omaelämäkerta on varmaan myös luettu? Itse olen sen joskus lukenut, mutta vain kerran, joten en muista siitä juuri mitään. Sen sijaan Laura Palmerin päiväkirja löytyy kirjahyllystäni, ja sen olen lukenut varmaan kymmeniä kertoja...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

:eeek: En ehkä nuku tänään ollenkaan... Huutava valkosilmäinen Laura ja Bob... :apuva:

Aika mykistävä lopetus tälle hienolle sarjalle. Ihan sanattomaksi vetää. Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista koskaan tv-historiassa, ei kahta sanaa! Myöskään yhtä herkullisia henkilöhahmoja ei monessa sarjassa ole. Nyt tekisi mieli katsoa koko sarja alusta asti uudelleen, sillä nyt kun hahmot tuntee läpikotaisin ja tulevat tapahtumatkin tietää, niin saisi alkujaksoistakin varmasti enemmän irti. Pitää pistää dvd-boksien ostaminen vakavaan harkintaan. Kaikenmaailman oheiskirjat ja -elokuvat on ehdottomasti myös tutkittava läpi! Hurahdus. :sekava: <3

Harmi vaan, että suosikkihahmoni, määrätietoinen ja sarjan mukana aikuiseksi kasvanut Audrey Horne, sai ilmeisesti surmansa tuossa lopussa, vaikka oli juuri löytänyt elämänsä rakkauden... Niin surullista! :'( Ja voi Annie-parkaa, mikäli Cooperin kanssa vielä jatkaa! :shock: Moni muukin sivujuoni sai kovin surullisen lopun. :(

EDIT: Olipa muuten kiva, kun täällä Helsingin seudulla oli kauhea ukonilma juuri noiden jaksojen aikaan... :shock:
Viimeksi muokannut kwak, 28 Touko 2007, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keep your head high above the water

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Huomasin vasta nyt, että sitä huutaen puhuvaa FBI:n pomoa näytteli itse David Lynch! :shock: Kaikki muuthan tämän jo tietenkin tiesivät... :hiips:
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kwak kirjoitti: Kaikenmaailman oheiskirjat ja -elokuvat on ehdottomasti myös tutkittava läpi!
Mulla olisi ihan uudenveroiset "Laura Palmerin päiväkirja" ja "Dale Cooperin omaelämänkerta" -kirjat tuossa hyllyssä, joihin en ole sen paremmin jaksanut syventyä. Hankin aikoinaan, kun kaikilla muillakin oli...  :heh:
Pitäisikö minun myydä ne sinulle :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Naali »

:eeek: Ihan kauhean jännittävä viimeinen jakso. :eeek: Hyi kamala. Surettaa kyllä kaikkien puolesta. Myös itseni, koska en näe enää lisää Twin Peaksin henkilöitä ja maisemia.  :'(

Kauheen samaa mieltä kwakin kanssa kaikesta: erittäin hyvä sarja, tekisi mieli katsoa alusta uudestaan, Audrey <3

Kannatti katsoa. Kiitos Lynchille. :kiitos:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja zomg. »

kwak kirjoitti: Huomasin vasta nyt, että sitä huutaen puhuvaa FBI:n pomoa näytteli itse David Lynch! :shock: Kaikki muuthan tämän jo tietenkin tiesivät... :hiips:
Lynch myös laulaa uusimmassaan, Inland Empiressä. Kaikkialle se ehtii  :heh:.
Poikansa on myös yhdessä Twin Peaksin jaksossa.

Lynchit varmaan kaikki vaatisivat monta katselukertaa, koska ensimmäinen kerta menee aina sydänkohtausta pelätessä. Hyväähän niissä onkin se, että ne kestävät katselua ja varsinkin ajan hammasta.

AntSan hyvän analyysin pohjalta pitää metsästää tuo Fire walk with me.  :cool:
Viimeksi muokannut zomg., 30 Touko 2007, 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

zomg. kirjoitti:
kwak kirjoitti: Huomasin vasta nyt, että sitä huutaen puhuvaa FBI:n pomoa näytteli itse David Lynch! :shock: Kaikki muuthan tämän jo tietenkin tiesivät... :hiips:
Lynch myös laulaa uusimmassaan, Inland Empiressä. Kaikkialle se ehtii  :heh:.
Poikansa on myös yhdessä Twin Peaksin jaksossa.

AntSan hyvän analyysin pohjalta pitää metsästää tuo Fire walk with me.  :cool:
Juu; Gordon Colehan on ihan klassikko!  :rofl:  Aiku se huutaa!  :megafoni:  :heh:  David Lynchin poikahan on mukana myöskin Twin Peaks:Fire Walk With Me-leffassa samassa roolissa kuin itse tv-sarjassakin, eli taikatemppuja tekevänä Mrs. Tremondin veljenpoikana, joka myöskin siis kuuluu henkiolentoihin.  :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

tonywerner kirjoitti: Mulla olisi ihan uudenveroiset "Laura Palmerin päiväkirja" ja "Dale Cooperin omaelämänkerta" -kirjat tuossa hyllyssä, joihin en ole sen paremmin jaksanut syventyä. Hankin aikoinaan, kun kaikilla muillakin oli...  :heh:
Pitäisikö minun myydä ne sinulle :mitvit:
Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta mä oon niin huono lukemaan kirjoja, että lukemisinnostuksen osuessa kohdalle taidan vaan kääntyä kirjaston palveluiden puoleen. :hali:

Seuraava "etappi" on tuon Twin Peaks -elokuvan vuokraaminen. Kaipa se ihan vaan Makuuneista tai Filmtowneista löytyy...

Ja jee Naalin kanssa samaa mieltä jee! :perspusu:
Keep your head high above the water

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Fire walk with me -elokuva näyttäisi olevan CDONissa 11,95 €.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Horvath kirjoitti: Fire walk with me -elokuva näyttäisi olevan CDONissa 11,95 €.
Ja samaan hintaan sai Anttilasta  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ok. Itselläni  se on tv:stä nauhoitettuna videokasetilla, saa vielä toistaiseksi kelvata. Dvd:n ostan jos näen joskus jossain vitosen alekorissa...  ;) Mutta sarjan kyllä haluaisin dvd:llä, miljoona videokasettia on niin hankalasti käsiteltäviä.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Anttilasta tuon Fire walk with me:n sai 8 eurolla ja pitihän se ostaa pois kuleksimasta... Tänä iltana katsastettiin se Naalin kanssa.

Onneks vaan vähän hyytävä elokuva! :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek:

Pelätä sai alun pliisuilun jälkeen koko ajan! :kups: Tosi intensiivinen ja otteessaan pitävä paketti, vaikka tissejä vilkkui välillä liikaakin. :roll: Sheryl Lee ei ole mikään suuren luokan näyttelijä, kun hän puhuu, mutta aika tehokkaasti tyttö saa ilmeillään kauhun ja muut tunteet välitettyä ruudun toiselle puolelle. :apuva: Enkä vieläkään kestä sitä Bobia...

Mutta kaiken kaikkiaan jollain kierolla tavalla pidin valtavasti! :tapu:
Keep your head high above the water

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ite ostin myöskin tuon elokuvan jokunen aika sitten Anttilasta, mutta en kyllä tykännyt siitä läheskään niin paljon kuin tv-sarjasta. Oli minusta jotenkin hieman väkisin tehty ja laimea, vaikka pelottavia kohtauksia mukana olikin.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo, tosta leffasta puuttui ne kaikki hauskat ja kevyet jutut, joita sarjassa oli paljon. Tilalla oli ihan tuskaisen ahdistava tunne viimeisen tunnin ajan. :eeek: En ihan äkkiä kattois uudestaan, niin paljon pelotti. :heh: Lisäksi leffa oli vähän ronskimpi, mitä sarja koskaan. Näytettiin ties mitä karmeuksia. Tai ehkä me ollaan vain herkkiksiä. :cool: Joka tapauksessa ihan mielenkiintoinen paketti, koska juoni liittyi niin kiinteästi sarjaan. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Olen nähnyt tuon elokuvan vain kerran: silloin aikanaan leffateatterissa 90-luvun alkupuolella. Ei kyllä ollut kovin kaksinen verrattuna sarjaan. Ostin se nyt hiljattain, kun oli CDONissa tarjouksessa, sillä kyllähän sen TP-fanin kokoelmiin täytyy kuulua. Ja aikeissa on kyllä katsoa se uudestaan lähitulevaisuudessa. :cool:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9560
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja kwak »

Täytyy vielä lisätä, että eihän se elokuva ollut tietenkään lähelläkään sarjan loistokkuutta, mutta ihan passelisti tyydytti sarjan loppumisen jälkeistä Twin Peaksin nälkää. :cool:
Keep your head high above the water

Vastaa Viestiin