Twin Peaks

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jep. Ja mikäli muistan oikein, siitä sai myös jotain lisävalaistusta tapahtumiin ja kai jotain vastauksiakin vielä. Tästä on tosiaan se 15 vuotta, että ehkä en yritä muistella enempää. :stupido:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Tällainen isokokoinen boxi ilmestyy näillä näkymin marraskuussa:

http://import.dvdpure.net/product_info. ... s_id=12892

:eeek:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Jaalo kirjoitti: Tällainen isokokoinen boxi ilmestyy näillä näkymin marraskuussa:

http://import.dvdpure.net/product_info. ... s_id=12892

:eeek:
IHANAA!!!!!  :draamaa:  Mulla ei vielä kaikkia jaksoja olekaan DVD:llä!!!! Ja kunnon extratkin tulossa. Kylläpä meitä nyt hemmotellaan.  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ja vielä tekstityskin suomeksi kaikissa jaksoissa  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Minkälaisia ekstroja tuolla megaboksilla on? Mun tuli vasta tänään katottua tokan kauden dvd:llä olevat haastattelut. Ne oli kyllä suurta hupia, kun itse kuvauksista oli kulunut n. 16 vuotta. :heh: Kovasti oli toiset muuttuneet ja toiset ei sitten juuri lainkaan.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

barbarossa kirjoitti: Minkälaisia ekstroja tuolla megaboksilla on?
4 deleted scenes
Secrets from another place
A slice of Lynch  (Mukana mm. Kyle MacLachlan ja Madchen Amick)
Complete Log Lady Introductions
Saturday Night Live (Kyle MacLachlan)
+ matskua mm. Twin Peaks Fanifestivaaleilta ja ihanat TP-postikortit.

Mulla on nyt menossa TP-maratooni, eli tammikuun aikana nautin taas koko satsin tuota valveilla nähtyä unta. En oo hirmusti noita extroja vielä katsonut ajatuksella, mutta jahka itse saaga on taas nähty, keskityn sitten niihin.

Aivan Ihana Boksi; Mä suosittelen lämpimästi!!! Niin Sinulle ihana Barbarossa kuin muillekin vielä ehkä hankinnan kanssa empiville.  :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Miksi mun boksissa ei ollut noita postikortteja  :shock:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Jaalo kirjoitti: Miksi mun boksissa ei ollut noita postikortteja  :shock:
Monet ovat erinäisillä TP-foorumeilla ihmetelleet samaa, eli kaikissa bokseissa ei ole tuota sinetein suljettua postikortti-valikoimaa mukana?!  Oman boksini hankin cdonista ja se sisälsi myös nuo kortit. Niitä en kyllä raaski kellekään lähettää - ihania keräilykappaleita.  :tuuletus:

Kuvanlaatu tässä boksissa on muuten AIVAN MAHTAVA - samoin äänenlaatu!!!  :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Minäkin hankin tuon boksin jo viime vuoden puolella, mutta aikaa sen katsomiseen on ollut vähänlaisesti, mutta tänään... TÄNÄÄN on se päivä, kun Twin Peaksin (oletettavasti) viimeinen jakso pyörähtää päälle dvd-soittimessani. Ai ku tää odottaa! :kups:

Edit. Kaksi päivää on pyörinyt päässä Twin Peaksin tunnari. Mut se onkin ihan paras! :draamaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hui, miten se loppui :eeek: ! Aivan tajuton lopetus loistavalle sarjalle :kups: ja lopputekstien aikana tuntui siltä, että tätä herkkua olisi voinut hyvin vielä jatkaa yhden, kahden tai vaikkapa 19 jakson verran vielä ja silti olisi hyvin jaksanut. Ok, loppupuoliskon jaksot ei täysin ollut alkupuoliskon veroisia, mutta silti hyvin nautittavia. Ai ku tää nautti! :draamaa: <3 :rakkaus: :ihana: Teki heti mieli ruveta katsomaan uudestaan. :kups:

Onkos muuten tuo täällä jossain mainittu Twin Peaks - tyttömurhat yhtä kuin tuossa boksissa oleva toinen versio pilotista?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jee, se on valaistunut. :tapu: :hali: Pitäis kyllä itekin repästä ne jaksot uudestaan tästä joskus.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Twin Peaks Fire Walk With Me - :kups: :kups: :kups: :kups:
Jos rehellisiä ollaan, en odottanut tältä etukäteen kauheasti mitään, mutta täähän oli ihan loistava. Muutamien rakkaiden henkilöiden (etunenässä Piper Laurie) puuttuminen vähän, hyvin vähän, hämäsi, ja alkukin oli ehkä vähän tylsä, joskin mielestäni elokuvan kokonaisuutta ajatellen melko tarpeellinen. Muuten elokuva olikin täyttä rautaa kaikessa karmivuudessakin heti siitä hetkestä lähtien, kun "palattiin" Twin Peaksiin ja kyllä: kun elokuva oli ohi, jäi elokuvasta vahva fiilis siitä, että nyt oltiin toden totta oltu Twin Peaksissä. Ai ku tää tykkäsi, vaikkei ollutkaan ihan viiden :kupsin: arvoinen.

Musta tuntuu, että mun täytyy palata Twin Peaksiin oikein pidemmäksi ajaksi tuossa viimeistään kesällä. On jo hirveä ikävä, eikä tällainen pikavisiitti oikein lievittänyt asiaa. :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hieno valinta Sinulta, The Sipi! :hali: Tuo elokuva vaan paranee mitä enemmän sitä näkee! :ihana: Mä niin RRRRRAKASTAN tätä "valveilla nähtyä unta"!!!!! :tapu: :ihana: <3

Kyllä TWIN PEAKS on kuitenkin se kaikkein eniten minuun ikinä vaikuttanut sarja! <3 <3 <3 <3 <3

Mä oon niin ULTIMATE Twinkkari-fani, ettei taida olla toista!?! :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kyllä sä ainakin mua kovempi taidat olla. :heh: :hali:

Tosin en mäkään sieltä heikoimmasta päästä ihan taida olla. Niin kuin sitä normaalit ihmiset suunnittelee tekevänsä "pyhiinvaellusmatkan" sarjan kuvauspaikoille sitten, kun siihen löytyy tarpeeksi pätäkkää :surrur: .
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

Tämä kuuluu myös minulla niihin "ehdottomasti hankittava" listaan! :joojoo:
En vaan vielä ole saanut aikaiseksi...varsinkin kun on muutamia pahasti kesken.

Todellakin :ihana: Tämän vuoden hankintoja, kuulen itseni sanovan: "määrärahat on jo myönnetty" :heh:
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

AntSa kirjoitti:Kyllä TWIN PEAKS on kuitenkin se kaikkein eniten minuun ikinä vaikuttanut sarja! <3 <3 <3 <3 <3
Tämän voi kyllä täysin allekirjoittaa.

Kirsikkapiirakkaa kaikille - olkaa hyvä
Kuva

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

AntSa kirjoitti:Hieno valinta Sinulta, The Sipi! :hali: Tuo elokuva vaan paranee mitä enemmän sitä näkee! :ihana: Mä niin RRRRRAKASTAN tätä "valveilla nähtyä unta"!!!!! :tapu: :ihana: <3

Kyllä TWIN PEAKS on kuitenkin se kaikkein eniten minuun ikinä vaikuttanut sarja! <3 <3 <3 <3 <3

Mä oon niin ULTIMATE Twinkkari-fani, ettei taida olla toista!?! :uujee:
:hali: Allekirjoitan kaiken. Paras sarja ikinä.
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200906090233418_vi.shtml :uujee:

Mä itse olen tässä viime viikosta alkaen viettänyt melko tiivistä yöelämää Twin Peaksissä. Enää muutama jakso katsomatta. Ihana sarja edelleen! :ihana: :tapu:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

The_Sipi kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200906090233418_vi.shtml :uujee:

Mä itse olen tässä viime viikosta alkaen viettänyt melko tiivistä yöelämää Twin Peaksissä. Enää muutama jakso katsomatta. Ihana sarja edelleen! :ihana: :tapu:
:ihana: Mä pidän kerran vuodessa myöskin aina omat TWIN PEAKS-marathonini. <3 Tällä kertaa ko. elämys taitaa siirtyä syksylle. <3 MAAILMAN IHANIN SARJA!!!!! <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Horvath kirjoitti:Mutta sarjan kyllä haluaisin dvd:llä, miljoona videokasettia on niin hankalasti käsiteltäviä.
Vihdoin tämä toiveesi on kokonaisen Twin Peaks -boxin muodossa toteutunut ja ensimmäiset spöökyiltamat kwakin kanssa pidetty! Nyt vaan huvittaisi ottaa jatkoa pelottavalle Peaks-rupeamalle! Laajensimme piikkiytymistä valokuvien muotoon - Palmusen Laura muovisäkissä ja Bobrika.. :apuva:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jee! :tapu:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eläköön TV-Sarja DVD-boksit! :tuuletus: 29 jaksoa Twin Peaksia katsottu muutamassa viikossa läpi. Ostin kyseisen boksin viidellä eurolla liittymistarjouksena, ja täytyy kyllä sanoa. Kylläpä sain sijoitukselleni katetta! :joojoo:

Oli kiehtova kokemus, jonka oikeastaan vasta nyt katsoin alusta loppuun intensiivisesti sitä seuraten. :ihana:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä oon ihan ylpeä susta, Muzamaza kun olet löytänyt Twin Peaksin. :hali: Itse aion viettää helmikuun taas tuossa kiehtovassa pikkukaupungissa, jossa mikään ei ole sitä miltä näyttää. :uujee: Vuosittain on ihmisen Twin Peaks katseltava kokonaisuudessaan, toki. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17140
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Piti ihan kaivaa esille tämä vanha Twin Peaks -ketju ja lukaista se läpi. :ihana: Sain viime viikonloppuna päätökseen pari kuukautta kestäneen TP-katselurupeaman. En ollut koskaan aiemmin nähnyt ainuttakaan jaksoa, mutta ystäväni osti tuon ultimate DVD-boksin ja rupesimme yhdessä seuraamaan tätä sarjaa. Ensimmäisen jakson jälkeen ei ollut enää paluuta, koukutuin välittömästi! <3 Tämä sarja on kyllä niin ainutlaatuisen pelottava, jännittävä, kieroutunut, friikki, hauska ja kutkuttava, ettei toista ole! Nytkin on sellainen olo, että tekisi mieli katsella heti uudestaan, koska nyt pystyisi seuraamaan paremmin kaikkia vihjeitä ja merkkejä siitä, mitä tuleman pitää. Yksin en kyllä tosin uskaltaisi... Bob... :eeek:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aintsu kirjoitti:Piti ihan kaivaa esille tämä vanha Twin Peaks -ketju ja lukaista se läpi. :ihana: Sain viime viikonloppuna päätökseen pari kuukautta kestäneen TP-katselurupeaman. En ollut koskaan aiemmin nähnyt ainuttakaan jaksoa, mutta ystäväni osti tuon ultimate DVD-boksin ja rupesimme yhdessä seuraamaan tätä sarjaa. Ensimmäisen jakson jälkeen ei ollut enää paluuta, koukutuin välittömästi! <3 Tämä sarja on kyllä niin ainutlaatuisen pelottava, jännittävä, kieroutunut, friikki, hauska ja kutkuttava, ettei toista ole! Nytkin on sellainen olo, että tekisi mieli katsella heti uudestaan, koska nyt pystyisi seuraamaan paremmin kaikkia vihjeitä ja merkkejä siitä, mitä tuleman pitää. Yksin en kyllä tosin uskaltaisi... Bob... :eeek:
:hali: Ihan itkettää, Aintsu! Jokainen ihminen joka kokee ensimmäistä kertaa Twin Peaksin lumon on minusta suorastaan kadehdittavassa asemassa. Itse olen nähnyt sarjan about kymmenen kertaa, ja jokaisella katselukerralla siitä löytää uutta syvyyttä sen kutkuttavan pinnan alta. :ihana:

Mun täytynee pitää oma TP-marathon taas pikapuoliin. Ainakin kerran vuodessa on pakko päästä Twin Peaksiin! <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17140
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:hali: Parasta oli, kun mulla ei oikeastaan ollut mitään suurempia odotuksia. Tiesin vain etukäteen, että joku Laura Palmer murhataan ja hullu-Bob hilluu ympäriinsä. Kyllä tämä sarja löi mut ihan ällikällä. Itse asiassa pistin eilen tilaukseen CDONissa sen DVD-boksin, täytyy katsella jaksot pian uudestaan, koska sitten saa taas uuden näkökulman!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aintsu kirjoitti::hali: Parasta oli, kun mulla ei oikeastaan ollut mitään suurempia odotuksia. Tiesin vain etukäteen, että joku Laura Palmer murhataan ja hullu-Bob hilluu ympäriinsä. Kyllä tämä sarja löi mut ihan ällikällä. Itse asiassa pistin eilen tilaukseen CDONissa sen DVD-boksin, täytyy katsella jaksot pian uudestaan, koska sitten saa taas uuden näkökulman!
Voi miten hienoa, Aintsu! :ihana: Nautinnollista tutustumista Twin Peaksin hahmoihin ja tapahtumiin. Suosittelen myöskin leffaa TWIN PEAKS - FIRE WALK WITH ME, joka kertoo päivistä ennen Laura Palmerin julmaa murhaa. Elokuvassa on melkoisesti seksiä ja väkivaltaa (varohan, tyttöseni!) mutta se omalta osaltaan antaa lisää osviittaa tapahtumista ajalta ennen koulun kauneimman tytön menehtymistä.

Olet nautintosi ansainnut! :tosion:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17140
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tuo leffakin houkutteli, mutta ostan sen joskus toiste! Ja varovainen olen. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aintsu kirjoitti:Tuo leffakin houkutteli, mutta ostan sen joskus toiste! Ja varovainen olen. :heh:
:heh: Kymenlaaksolaiset ovat varautuneita ihmisiä. :tosion:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17140
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Twin Peaks

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:heh: Syytäkin on olla tässä arvaamattomassa maailmassa! Ties vaikka Bob väijyisi ihan kulman takana... :shock:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin