Taitoluistelu

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No HYI mikä MOLO toi Drei!!
Susanna, KOKOA ITSESI!!

Mikä ihmeen Minkkinen? lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Mikko Minkkinen oli erittäin lupaava muutama vuosi sitten, mutta luokkaantumiset ovat estäneet hänen läpimurtoa. Poika on harjoitellut Saksassa useasti.

Jos Alisa onnistuu huomenna kaksois-kolmoishypyssä niin mestaruus on hänen.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pöykiö nousi mestariksi!!! :tapu: :tapu: :tapu:

Ja Nurmenkari nousu myös voittoon!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihana Susanna Pöykiö! :D

Avatar
Ludwig
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 440
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 09:23
Paikkakunta: PK-seutu

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Ludwig »

:peukku: :peukku: :peukku: IHQU Susanna :peukku: :peukku: :peukku:

Mut :niinpa: :twisted: :evil: Nurmenkari :niinpa: :twisted: :evil:
Se on niin kurat housuissa.....

Ois ollu kivaa kun Mikko ois voittanu, Vantaalta kotoisin:=)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mikkelsson kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:ALISA!! "Ilmeikäs ja kiinnostava"....
Maatuska sahanterillä. :niinpa:
:repeilee: Siis, voisiko tätä enää paremmin sanoa. :repeilee:

Joskus mä hämmästelen ihan aikuisten oikeasti, miksi jotkut urheilijat vuodesta toiseen roikkuvat näissä kv. arvokisoissakin mukana, vaikka kotimaassa tulokset menevät alaspäin kuin lehmän häntä. No, saavuttihan maatuska sahanterillä hopeaa, mutta silti. Vuodesta toiseen sinne valitaan samat ihmiset edustamaan, vaikka mitään kehitystä ei tapahdu. Maatuskakin on ikuinen lupaus... :niinpa:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Olisin myös toivonut että Minkkinen tai nuori Valtteri Virtanen olisi napannut SM-kultaa, mielestäni Nurmenkari on useita vuosia edustanut maatamma arvokisoissa.

Onnistueessa Nurmenkari kyllä vielä päihittää edellä mainitut, mutta ehkä olisi hyvää Nurmenkarille jäädä kotiin välillä. Voisi vaan antaa kipinää hänelle jatkoa ajatellen.

Itse kiitän kyllä Alisaa siitä että hän nosti Suomen taitoluistelu siihen tasoon että saimme osallistua kahdella luistelijalla arvokisoihin 1990 luvulla, sillä se merkitsee tosi paljon maan tason kehitykseen.

Uskon että tämä on viimeinen vuosi kun Aliisa on mukana kilpailemassa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

EUROSPORT!!! JUURI NYT!! :peukku:

Jokavuotinen Uuden Vuoden -gaala!!!! MUKANA MYÖS KUNINGAS ALEXEI YAGUDIN!!!!! :peukku: <3

Huomenna 31.12. uusintana klo 14.30
ja
1.1. klo 11.00

LOISTAVAA VIIHDETTÄ!!!! :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ei täällä näy mitkään Eurosportit! :niinpa:

Etkös sie katso sitä Ilkkaasi.... :roll: :mrgreen:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tietenkin katton. Mutta aina välillä piipahdan Eurosportilla ja huomennahan tuo näytös katsotaan sitten kokonaan!! :peukku:

ALEXEI YAGUDIN!!!! :kiitos:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Gente-rakas, nauhoitatko sen mulle?!

Mä tahdon nähdä Jään JUMALAN luistimilla... PLIIIIISSSSSSS..... :kiitos:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Haluut sie niinku koko ohjelman?

Tokihan meikäläinenkin nauhoittaa kyseisen ohjelman ja sieltä sitten parhaimmat esitykset poimii!! HYVÄNEN AIKA!!! :peukku:

JA ALEXEI YAGUDIN TULI JUURI JÄÄLLE!!! SOPIVASTI HETI IDOLSIN LOPUTTUA!!!! :D KOMIA ON!!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Juu, jos siellä on jotain muutakin tosi kiinnostavaa, mutta ennen kaikkea se JUMALA!!! :p :p :p :p

Mitä se esittää? Kerro, kerro!!! :p
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Heilu äsken Bourbon Streetin tahdissa...
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja lharju »

Näin kylässä televisiosta Ukrainan poikien show'n. Oli kieltämättä vaikuttavan näköinen, ja loistavalla tavalla toteutettu. Niillä oli ammattilaisten otteet. Tuli vain mieleen, että taistoluisteluthan ovat nykyään kuin euroviisut kun vaatekertoja vähennettiin koko ajan ja oli muutenkin melkoista "glitter och glamour" -meininkiä. :rofl:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:MUKANA MYÖS KUNINGAS ALEXEI YAGUDIN!!!!!
Kuva Kuva Kuva
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Älä muuta sano!! <3
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

EM-kisat käynnistyvät. YLE:n ensimäiset lähetykset tulevat keskiviikkona! :peukku:

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Sade »

Hazel kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:MUKANA MYÖS KUNINGAS ALEXEI YAGUDIN!!!!!
Kuva Kuva Kuva
:rakas: Niin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HUI HUI!!! USAssa on taas draamaa! :rofl:

Michelle Kwan ei osallistunut USAn kansallisiin loukkaantumisen vuoksi. Ja nyt siellä mietityttää pitäisikö Kwanin saada automaattinen edustuspaikka siitäkin huolimatta Olympialaisiin. Kisan voittajahan pääsee ainoastaan automaattisesti Torinoon....
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eiks ton Kwanin parhaat päivät ole jo takanapäin? Monesko se oli viime vuoden MM-kisoissa? Muistelen, että ei enää mitaleilla?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Neljäis oli viimeksi. Kyllä Kwan on panostanut vielä näihin Olympialaisiin! Tämän jälkeen varmaan siirtyy PROksi! :)

Tyhmäähän se nyt ois olt lopettaa esim. viime kaudella kun on vielä Olympialaiset tänä vuonna
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Chris »

Tässä uunituoretta tietoa:

KWAN GETS TRIP TO TURIN, COHEN GETS TITLE

By NANCY ARMOUR, AP National Writer
January 15, 2006

ST. LOUIS (AP) -- Michelle Kwan was given one more chance to chase that elusive Olympic gold. Now she has to prove she deserves it.

While Sasha Cohen earned her spot in Turin by winning the U.S. Figure Skating Championships on Saturday night, Kwan needed an assist from a selection committee.


By a 20-3 vote, it gave the nine-time U.S. and five-time world champion a medical bye under the condition she proves by Jan. 27 that she's fully recovered from a groin injury and able to compete.

"I'm my worst critic," Kwan said from California, where she watched the championships on television. "If I feel that I can't be ready, I will pull myself off the team. I've said that before and I'm sticking to it. If I don't believe I can be 100 percent and at my best, I don't believe it's good for me to go."

Cohen and Kimmie Meissner were givens after their 1-2 finish. But the committee took the better part of an hour to put Kwan ahead of third-place finisher Emily Hughes, who was designated an alternate along with Katy Taylor.

"We looked at basically the Olympic selection criteria we're dealing with ... and we had a healthy discussion," said Bob Horen, chairman of the International Committee that made the decision.

"... We felt she had a better chance to medal."

But Kwan can't start packing for Turin yet.

If a five-member committee decides Kwan isn't healthy or fit enough to skate, she would be replaced by Hughes, the little sister of 2002 Olympic champion Sarah. If Hughes can't go or has had to replace somebody else, Taylor would take the spot. Hughes did get a consolation prize, being put on the world championship team instead of Kwan.

Kwan has been through this before, but she was in Hughes' spot in 1994. Kwan finished second at those national championships, but was left off the team when Nancy Kerrigan was given a medical bye.

"I'm feeling really, really good," Kwan said. "I'm very happy U.S. Figure Skating approved my petition. At the same time, I know how Emily must be feeling. I went through the same situation in 1994."

Kwan said the U.S. Figure Skating doctor who examined her on Friday told her she'd be "100 percent" by the Olympics. She began jumping on Friday, doing a triple toe loop jump and some doubles.

The women's competition begins Feb. 21, with the free skate on Feb. 23.

"All this time, from my petition until today, I said whatever the answer is, just get better and keep on doing what I can on the ice," Kwan said. "I feel I can start jumping any time now. I have to not jump the gun. I have to listen to the doctors' orders and pace myself so I can peak at the Olympics."

And, she hopes, have another shot at the elusive gold medal. She has a silver from the Nagano Olympics and a bronze from Salt Lake City.

Though she's skated sparingly over the last few years and was fourth at the world championships in March, she's been the face of figure skating for the last decade. And while she may not be the same skater who went to Nagano and Salt Lake City as the gold-medal favorite, she remains a contender.

Even though Kwan finished fourth at worlds, only Cohen has higher scores under the sport's new judging system. Hughes' best finish at an international event was a bronze medal at last year's junior worlds.

"I think it's the committee's job to name the strongest possible team and hopefully if everyone's in their top form, they probably made the best decision," Cohen said. "But I also do feel sad Emily won't have a chance to go because the Olympics are an amazing experience."

And Cohen will go with the added cache of being the national champion. She finished with 199.18 points, more than 28 points ahead of Meissner.

"I've got a lot of silvers in different shoeboxes in storage units all over the place. But I think the gold one will have a special place," said Cohen, who couldn't take her eyes off the medal during the awards ceremony.

She's a breathtaking mix of athleticism, grace and beauty. But she didn't always have the psyche to match, finishing second twice at the world championships and four times -- all to Kwan -- at nationals. At the 2002 Olympics, she was third after the short program but dropped to fourth overall.

Trying to find some solution, Cohen left longtime coach John Nicks and her Southern California home for the East Coast in 2002, training first with Tatiana Tarasova and then Robin Wagner. But the change in scenery didn't change her results.

It wasn't until she returned home in December 2004 and reunited with Nicks that Cohen discovered she'd had what she needed all along right inside of her. She began focusing more on her training and performance than the final placement, and the difference is plain to see.

Though she missed three days of practice after coming down with the flu last weekend and was clearly exhausted at the end of her 4-minute program to "Romeo and Juliet," Cohen was a pure delight Saturday night.

"I have not done this version in competition and I haven't done this run-through since last Friday," Cohen said. "It's been eight days so I said, `OK, let's see what happens."'

She tried seven triples, two in combination. But it's her presentation that sets her apart. She doesn't skate so much as float, and her expressions told of all the pain and heartache that Juliet felt.

When she spins, she looks like that ballerina in the music box. And when she did her spiral sequence, about 30 seconds of skating on one leg, the other held high above her head, the audience gasped in delight.

Her only mistakes were step outs on a triple toe loop jump and triple salchow, both minor. Especially since she was the only woman in the last warmup to complete her program without taking a spill on the ice.

"Every year, I always kind of left nationals a bit disappointed, not where I wanted to finish," Cohen said. "This nationals didn't start off too well, but I am able to go home and now prepare for Torino. It feels nice."

Avatar
Ludwig
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 440
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 09:23
Paikkakunta: PK-seutu

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Ludwig »

Voi pee....Pöykiö on venäyttänyt jalkansa....jättäs nyt EM:t sit väliin ja keskittyis Torinoon, jos se jalka ei kerran kestä :( :'(

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

VOIHAN :twisted:

Pöykiön mukaan on siinä ja siinä tervehtyykö jalka, mutta luultavammin turvautuu särkylääkkeisiin! :/
Viimeksi muokannut gentedimare, 16 Tammi 2006, 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kuva
Kuva
Tanith Belbin sai USAn kansalaisuuden 31.12. 2005 ja pääsee näin parinsa Ben Agoston kanssa edustamaan maataan Olympialaisiin..... :peukku:

Kuva
Tanith on kyllä kiistatta jääkenttien kaunotar. Ihan turhaan sitä myrtsiä Navkaa kehutaan, jää auttamattomasti jälkeen.........
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

NO HUI!!!

Jäätanssin pakolliset menossa. LeuhkisNavka on parinsa kanssa VASTA kolmantena. Ukrainalaiset ksfskdjgfkdsWHATEVER johtavat ja paluun tehneet liettualaiset Drobiazko/Vanagas kolmantena!! Mutta nämähän ovat vasta pakolliset. Kaipa tuomarit jollain keinolla saavat venäläiset hilattua ykkösiksi vaikka ois käytössä mikä pistesysteemi......... :roll:

Nyt noi ranskalaiset tinttaa tuolla! Voi voi, kaatuminen, KAKSI KERTAA!! :shock: ......... :/
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mulla ei näy EUROSPORT! :niinpa:

Mie luulin, että YLE 24:sta tulee kisalähetyksiä suorana, mutta taisin olla väärässä. :(

No huomenna näkee ainakin ana-kanavalta Naisten lyhytohjelmaa. :suomenaikavoittaa: :biskop:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 17 Tammi 2006, 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

MITÄ?!? :roll: :shock: :roll: :shock:

Mie nyt oon vähän pihalla ollut muutaman päivän näistä kuvioista (lue: huolimatonta lukemista)

Onko Pöykiö muka loukkaantunut ja miksi naisten lyhyohjelma tulee jo huomenna? Eikö se yleensä ole viimeinen laji, naisten kisa?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sillä on jotain ongelmia kintussa...... Kuten tuossa yllä selvitettiin.

Yleensä ja yleensä joo, mutta tällä kertaa näin. lol Mun mielestä kaksi vuotta sittenkin oli naiset aikasempaa....... :roll: Ja miehet vikana
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin