Serranon perhe ja muut espanjalaiset sarjat

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi YLEn espanjalaissarjoista?

Los Serranos
11
73%
Aquí no hay quien viva
4
27%
Cuéntame cómo pasó
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Pakko kyllä kömpiä aamulla sängystä ylös tarpeeksi ajoissa, koska uusintaa ei ole mahdollisuuksia katsoa. :draamaa:
Voi ei, voi ei, kuitenkin tapahtuu jotain kamalaa. :lohduton:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Muistakaa olla spoilaamatta huomisesta kuitenkaan mitään kun se on edelleen kiellettyä. :tosion: Ei sillä, että vielä mitään raskauttavaa olisi lipsahtanut keneltäkään mutta alkaa juonivihjailut oleen kohta aika lähellä tätä vauhtia. :heh:

Se Africa on ihan pönö. :jupinaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tiesinköhän mä itse 10-vuotiaana mikä on kondomi ? No, meän neiti on saanut jotain käsitystä, kiitos Serranoiden :draamaa: Ensin sai selitellä sitä muutaman viikon takaista kondomilaitetta siellä WC:ssä. Siinä olikin äiskällä selittelemistä, kun olen aiemmin kertonut, että kondomia käytetään seksin yhteydessä, joka puolestaan on aikuisten touhua ja siten hänen ei vielä tuossa iässä tarvitse tietää sen enempää... ja sitten Serranoissa menevät ja sijoittavat sen kondomilaitteen nuorten WC:hen :draamaa: Muistaakseni (just sillä aikuisen "en ole valmistautunut tähän tilanteeseen"-hapuilulla selostin, että joskus nuoret luulee olevansa tarpeeksi isoja seksiin). Tänään Afrin järkyttyneisyys rikkinäisen kondomin vuoksi herätti hämmennystä... ja ei kun siltä sekunnilta taas kerran pienimuotoiseen kondomin käytön valistukseen :draamaa:

Toisaalta, olen tosi tyytyväinen, että olen ollut läsnä ja voinut samantien keskustella asiasta hänen kanssaan. Mutta toisaalta, en koe hänen olevan vielä tarpeeksi kypsä kondominkäytön yksityiskohdille.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Joo, taidan kanssa arvata mitä huomenna tapahtuu, eikä minun ole tarvinnut lukea kuin vain erään lehden kansiteksti rivien välistä.. :niinpa:

Minä lopetan jaksojenkin katsomisen aina sen "Tapahtuu seuraavassa jaksossa" -kohdan alussa. En halua tietää seuraavien jaksojen tapahtumia koskaan etukäteen. Mut nyt mä sitten taidan tietää, että se, minkä tuo lehden kansi jo spoilasi, tapahtuu huomenna. Tiedätte, minkälaisen hymiön haluaisin laittaa tähän, mutta se saattaisi olla hivenen spoilaava. :heh: <--- tämä ei ole se.. ehkä Ja mä kun luulin töissä, että se tapahtui jo tänään, kun täällä oli kauhea kuhina. :draamaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Kollega »

The_Sipi kirjoitti:Tiedätte, minkälaisen hymiön haluaisin laittaa tähän, mutta se saattaisi olla hivenen spoilaava. :heh:
Juu, itsekin pyrin valikoimaan mahdollisimman neutraalit hymiöt. Pidämmekö muuten spoilauskieltoa aina huomisen uusintajaksoon saakka vai joko voi aamusella kommentoida tunnelmiaan, jos siltä tuntuu ?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

:megafoni: ÄLKÄÄ LUKEKO KETJUA, ENNEN KUIN OLETTE KATSONEET HUOMISEN JAKSON!!!1

No niin, homma hoidettu. :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Kollega kirjoitti:Pidämmekö muuten spoilauskieltoa aina huomisen uusintajaksoon saakka vai joko voi aamusella kommentoida tunnelmiaan, jos siltä tuntuu ?
Tää tahtois ainakin jo heti aamulla tulla kommentoimaan. :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Naali »

The_Sipi kirjoitti::megafoni: ÄLKÄÄ LUKEKO KETJUA, ENNEN KUIN OLETTE KATSONEET HUOMISEN JAKSON!!!1

No niin, homma hoidettu. :joojoo:
Muuten ihan hyvä, mut mää en vaan osaa. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kävin oikein säännöistä tarkistamassa etten valehtele. :heh:
...Näitä (tulevian juonen käänteitä tms.) ei siis ole syytä paljastaa ennen kuin kyseinen ohjelma ja/tai jakso on esitetty yleisillä kanavilla...
Eli jos joku haluaa pitää jännitystä iltapäivään asti jolloin jakso uusitaan niin ei ehkä kannata lukea ketjua tämän pidemmälle nyt. Tämä tietenkin koskee muitakin kuin tätä päivää. :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

No apua kun oli surullinen. :lohduton:
Послушай - у сердца голос мой.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Meikäläinen kyynelehti jo siinä kohtauksessa, kun Lucia ja muut penkoivat Teten vauvaiän kamoja ja sit siinä kun Diego ja Lucia olivat juhlaillallisella Kuva

Varsinaisen kohtauksen olin iät ja ajat sitten nähnyt netistä, joten ei ollut sillä tavalla järkytys kuin olisi takuu varmasti ollut, jos en olisi asiasta tiennyt etukäteen.

Itse Serranoiduin ihan vasta tässä kesäkuun aikana ja parisen jaksoa katsottuani selailin nettiä ja sain tietää tulevasta. Ja sit sen jälkeen sitä on vaan jotenkin tiennyt, että tästä päivästä alkaen kiinnostukseni on aikas lailla laskusuunnassa. Se on kyllä aika uutta itsellenikin, että näin vahvasti eläydyin, kun kuitenkaan en ole pariakaan kuukautta sarjaa seurannut.
The_Sipi kirjoitti::tajutkaa: :vollotus: :parku: :kurjuus:
Tämän nähdessäni epäilin The_Sipin viittaavan tämän päiväisen jakson tapahtumaan, mutta en uskaltanut spoilausvaaran vuoksi ottaa asiaa puheeksi.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

:vollotus: :parku: :aivanmaassa: :kurjuus:

ei mulla muuta
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

En ole vielä lukenut kommentteja, enkä luekaan ennen kuin tää jakso on ohi, mutta tätä on toki vaikea katsoa, kun tietää miten käy. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Viulu_ukko kirjoitti: :vollotus: :parku: :aivanmaassa: :kurjuus:

ei mulla muuta
Veit "hymiöt" viestistäni. Ai kun tällekin oikein kyyneleet kohosivat silmiin. Kauhean surullinen loppu oli tällä jaksolla. Tää ei olisi saanut missään tapauksessa päättyä näin. :eiei: Kaikki jakson tapahtuvat vain jotenkin ennakoi tiedossa ollutta lopputulemaa. :eiei: :rip: Lucia




Ja Kollega, en ole lukenut juonenkäänteitä etukäteen netistä, enkä siten tiennytkään koko jutusta mitään ennen viime keskiviikkoa, kun IS TV kannessaan jo julisti "Diegon suuri suru", joten ei minulla vielä tuolloin ollut nämä tapahtumat tiedossa.

Edit. Katsoin nyt ekan kerran tuon loppuspoilin ja paljastavatpa ne paljon tapahtumia :eeek: . Onneksi en katso noita koskaan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ei sais kyllä tv-lehdet kannessaan spoilata näin näkyvästi. :jupinaa: Ymmärrän kyllä, että sivuilla kirjoitetaan juonenkäänteistä mutta ei tarttis laittaa kanteen niin, että osuu pakostakin silmään jos jossain liikkuu. Ite oon jumittanu onneks mettän keskellä että tää on menny multa tällä kertaa ohi.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Se siitä kivasta hömppäviihteestä. Olin juuri alkanut tajuta tämän sarjan viehätyksen ja tykkäsin rentoutua katselemalla henkilöiden toilailuja, harmitonta viihdettä. Eipä tarvitse tätäkään sitten enää katsoa. :hiips:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Naali »

Oonkin miettinyt, koska tulee eteen se tv-sarja, joka saa mut kyynelehtimään vuolaasti. Jännitin koko jakson, koska en tiennyt, mitä pahaa tulee tapahtumaan. Enkä tajunnut kaikista viittauksista huolimatta.

:lohduton:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Ei sais ottaa Luciaa pois. :lohduton: Tääkin vollotti. :draamaa:
kais(t)a kirjoitti:Ei sais kyllä tv-lehdet kannessaan spoilata näin näkyvästi. :jupinaa:
Joo, mie tänään huomasin sen lehden. Onneks en nähnyt sitä aiemmin. Samanlaisia spoilauksia on jo useampikin. :jupinaa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä olin myös nähnyt Diegon suuri suru -otsikon vilaukselta jossain, mutta en ollut ajatellut asiaa sen enempää. Eilisen teaserin jälkeen oli sitten suht selvää, mitä tulee tapahtumaan. Ei saisi joutua näin surullisesti päiväänsä aloittamaan. :eiei: :lohduton:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja aksim »

Lucia :lohduton: Olen tästä niiiiiiin surullinen, mutta onneksi ihanan Lucian näyttelijän voimakasta ja loistavaa näyttelijäntyötä voi katsoa myös elokuvassa Orpokoti,
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Totta turiset, retostelinkin jo leffaketjussa nähneeni tänään kyseisen pläjäyksen. Ihan pidin, vaikken yleensä katsokaan kauhuleffoja.

Tosin tässäkin tarinassa Belen Ruedan roolihahmo kuolee...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Aamulla on pakko saada itsensä taas ajoissa ylös katsomaan, teaseri vaikutti niin hauskalta. :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en ole ikinä katsonut tätä sarjaa hetkeäkään, mutta kertokaa nyt ihmeessä, miten se Lucia kuoli, kun kaikki sitä niin suree.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Lucia kuoli auto-onnettomuudessa. :lohduton: Surullisinta on, että Lucian miehen Diegon veli Santiago (:heh:) oli juuri saanut ensimmäisen lapsensa ja kaikki olivat niin onnellisia. :eiei:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Ihana jakso oli tänään. :ihana: Vähän vaan kuolasin Tetéä. :kuolaus:
Ja HTT: Rakastan Serranoiden tunnaria. :ihana:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Piti googlata Teten näyttelijän ikä, että kehtasi katsoa. :puna: :heh: Täytti tänä vuonna 18, joten ei tarvitse tuntea itseään pedofiiliksi, vaikka onhan se hieman ällöä katsella ihmistä, joka on syntynyt 90-luvulla. :shock:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Nehaka kirjoitti:vaikka onhan se hieman ällöä katsella ihmistä, joka on syntynyt 90-luvulla. :shock:
Ai on... :lohduton:

:heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

No kun ne on niin pieniä! Lapsosia vielä. Ei niitä saa katsoa sillee. :draamaa:

Oikeasti en kyllä ole itse merkittävästi vanhempi, mutta jotenkin se, että on synnytty eri vuosikymmenellä johtaa siihen, että tuntee itsensä limaiseksi vanhaksi tädiksi. :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Aiku tää on ihan lapsonen vielä. No, ehkä se on ihan hyvä. :heh: Limaiset vanhat tädit. :vonkaus: Eikun...
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Pitääkö munkin nyt katsoa tätä edes yksi jakso? Mutta enhän mä ymmärrä mitään, kun en tiedä edes, kuka mikäkin on :draamaa: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin