Dynastia

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kumpi rulaa?

Alexis
33
69%
Krystle
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Huonolta näyttää ( :heh: ): Tähän mennessä olen saanut selvitettyä vasta Melissan & Colen sekä Chasen ja Maggien pojat.. Muistelisin että Maggiella ja Richardilla oli yhteinen lapsi.. :draamaa: Mahdollisia salavauvoja ei tietenkään voi pois sulkea! :uujee: :vauva:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minäkin muistan Melissan ja Colen muksun ja sitten Chasen ja Maggien aikuiset lapset, mutta eikö ne jotain pikkusiakin
saaneet? Vai saiko Maggie vasta Richardin kanssa? :surrur:
Ja Pilar ilmoitti ainakin vikassa jaksossa olevansa raskaana..... eli siis Lancen vaimo :surrur:

Nyt kun muistelee Falconin alkutekstejä, niin mä vähän varastin ideaa Dynastian alkuteksteihin. :draamaa:
Falconissahan oli noi tollaset laatikot..... :heh:
Mutta kun oli pakko keksii Dynastiaan jotain vähän erilaista kuin Dallasiin :heh:
Ja ihan niin huippuhienoja en osaa tehdä kuin Dynastiassa alunperin oli... Ei mun laitteilla sellasia tehdä :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

En oo vielä ehtinyt kiittää genteä loistavista Dynastia - The Next generation alkuteksteistä :tapu: :hali:
Eli kiitos :kiitos:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Olkaa hyvä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Aloitin viimein uusintakierroksen Dynastiaa! :uujee: Huisin hyvältähän tämä alkukin nyt vaikuttaa, muistin että olisi ollut jotenkin tylsempi.. Ihanat roolihahmot (Blake = :nohyi: / :jupinaa: / :draamaa: , Krystle = :ihana: , Claudia = :ihana: / :eeek:, Steven = :ihana: / :kuolaus: / :kups: / :rakkaus: & Fallon = :heh: / :surrur: ). Mulle tulee varmaankin eroahdistus Pamela Sue Martinin ja Al Corleyn lähdöstä! :vollotus: Ihania ovat sekä yhdessä että erikseen! :ihana:
Vaikka Melrose Place onkin ikisuokkareitani, niin olisi voinut ollut aika paljon tykimpikin jos näyttelijäkatras olisi ollut Dynastia-luokkaa.. :kups: Paitsi Mellussa oli parasta juuri juonikuviot ja kieroilut, ei niinkään henkilöt (-paitsi muutama biaats).. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja escan »

Oi, tätä sarjaa on tullut katsottua pienenä, kun ne tulivat uusintoina.. Alexis Morell Carrington Colby Dexter Rowan on fantastinen! :D

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Yhdeksän jaksoa katsottuna kolmatta kautta :tapu:

Hui mikä hirviö toi Adam olikaan. Sinistä maaalia vetellööt Jeffin huoneeseen. Nii o hyvä

En ehkä kestä, että se ei mitään muuta tee kuin tappelee Blaken kanssa joka jaksossa ja silti Blakella oli pokkaa sanoa sille "olemme oppineet välittämään toisistamme" MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!! :heh: En muutenkaan kestä, että se vaan on siellä kuin kuka tahansa. Blake ja Alexis vaan hyväksyivät sen poikanaan yhden helistimen perusteella. Eikö tohon aikaan muka osattu ottaa verikokeita, joilla selvittää asian? :draamaa:

JA YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK mikä turhake toi Kirby, kamala akka.
Ihan hirvee juonikin vielä kaiken lisäksi. Menee Jeff minne vaan niin tää pienipääsuurisilmämustekala tulee jostain ovesta lääppimään ja lässyttämään ja käyttämään hyväksi Jeffin herkkää mielentilaa. Painu ämmä kotiis ja jätä Jeff rauhaan. Ja juonitteli itsensä Little Blaken hoitajaksikin. Hirvee turhake. Siis ihan kauhee! :nohyi: :nohyi: :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Mä olen jäänyt tähän(kin) nyt koukkuun :mrgreen:
Ensimmäinen kausi on yhtä jaksoa vaille katsottu.
En edes tiennyt tästä sarjasta hirveästi mitään, kun ostin ensimmäisen kauden Stockmannin alesta viidellä eurolla (pitihän se ostaa, kun halvalla sai!) ja nyt on jo pakottava tarve ostaa kakkoskausi :heh:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hienoa, Jaalo, että olet hurahtanut DYNASTIAAN! :hali: Voin taata, että seuraavilla kausilla alkaa tapahtumaan... :tuuletus: :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tää sai vähän aikaa sitten katsottua kolmannen kauden loppuun. Hui hui hui mihinkä Krystle ja Alexis jäivät?
Krystlen epätoivoinen rääkäsy päätti kauden. Ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää :heh:
En kyllä yhtään muista, että mitenkä tuosta selvisivät, enkä kyllä tajua, että miten ees voivat selviytyä?
Ja Alexis, kolme miestä kosto mielessään Alexisia kohtaan ja siltikin Alexisin suustaa kuulimme kipakan toteamuksen Krystlelle "Every time I'm with you, something bad happens" Ihana Alexis, tuo nainen on rautaa :tuuletus:

Ja voi luoja sitä Kirbyä. Siis onkohan yksikään tv-sarja ikinä nähnyt kauhempaa hahmoa. Siis niin tylsä, karismaatiton, hirveä akka. Ihan kamala luuseri. Ja Jeffin ja Kirbyn yhteiset hetket oli niin kemiattomia ja kaameita, että Jeffin näyttelijä John James taisi todellakin tuntea suurtaa tuskaa kuvatessaan niitä. Niin epämiellyttävältä herran oli Kirbyn kanssa vaikuttaa. Ihanaa kun Fallon jo tuntee mustasukkaisuuden pistoksen rinnassaan :ihana:
Mutta älä huoli Fallon, kyllä se Jeff sinua rakastaa. Enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Jeffin ja Fallonin yhteiset hetket on täynnä kemiaa ja suurta paloa.... pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Oi mitä rakkautta :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti: Ja voi luoja sitä Kirbyä. Siis onkohan yksikään tv-sarja ikinä nähnyt kauhempaa hahmoa. Siis niin tylsä, karismaatiton, hirveä akka. Ihan kamala luuseri. Ja Jeffin ja Kirbyn yhteiset hetket oli niin kemiattomia ja kaameita, että Jeffin näyttelijä John James taisi todellakin tuntea suurtaa tuskaa kuvatessaan niitä. Niin epämiellyttävältä herran oli Kirbyn kanssa vaikuttaa. Ihanaa kun Fallon jo tuntee mustasukkaisuuden pistoksen rinnassaan :ihana:
Meillä menee tästä luuserista niin aatokset yksiin Genten kanssa! :hali: Ihan kaamee laama! Montakos kautta tämä "tähtisilmä" meitä vielä hurmasikaan? Kirbyn kyyneleet on jotain niin krokoo, että. :eiei:

Tulis jo neloskausi!!! :surrur:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Pitääkö munkin nyt nämä ostaa, kun tulee ihan ikävä sarjaa :mrgreen: . Toi Kirby oli kyllä tosiaankin niin kaamea, oikea kyynelsilmä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Kohta on kakkoskausi ahmittu! :uujee: :surrur:

Ihanan hysteerinen ennustajanainen sattui Alexisin kohdalle.. :rofl: Alexisin ja Krystlen ensimmäinen kunnon kissatappelukin oli yhä varsin huvittavaa katsottavaa.. :heh:

Blake vuoroin ällöttää ja hurmaa, en oikein osaa päättää vihaanko vai rakastanko häntä: How Alexis of me.. :heh:

Lyhyesti kuvattuna: Viiden tähden viihdettä tämä Dynastia! :tapu: :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja escan »

Jaalo kirjoitti:Mä olen jäänyt tähän(kin) nyt koukkuun :mrgreen:
Ensimmäinen kausi on yhtä jaksoa vaille katsottu.
En edes tiennyt tästä sarjasta hirveästi mitään, kun ostin ensimmäisen kauden Stockmannin alesta viidellä eurolla (pitihän se ostaa, kun halvalla sai!) ja nyt on jo pakottava tarve ostaa kakkoskausi :heh:
Viidellä eurolla!? Tuosta sarjasta ehdottoman hieno kauppa, meidän eduksi tietenkin! Varsinkin, jos kaikki kaudet samaan hintaan per kausi?

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

escan kirjoitti:
Jaalo kirjoitti:Mä olen jäänyt tähän(kin) nyt koukkuun :mrgreen:
Ensimmäinen kausi on yhtä jaksoa vaille katsottu.
En edes tiennyt tästä sarjasta hirveästi mitään, kun ostin ensimmäisen kauden Stockmannin alesta viidellä eurolla (pitihän se ostaa, kun halvalla sai!) ja nyt on jo pakottava tarve ostaa kakkoskausi :heh:
Viidellä eurolla!? Tuosta sarjasta ehdottoman hieno kauppa, meidän eduksi tietenkin! Varsinkin, jos kaikki kaudet samaan hintaan per kausi?
Alennuksessa oli ikävä kyllä vain ykköskausi :niinpa:
Olen entistä enemmän koukussa tähän, tekee koko ajan mieli katsoa vain lisää ja lisää :surrur:
Ensimmäisellä kaudessa ei tosiaan ihan vielä päästy vauhtiin, mutta nyt kakkosessa on jänniä juonenkäänteitä joka jaksossa.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja escan »

Koko sarja lähti toden teolla käyntiin vasta, kun Alexis saapui kaupunkiin ;) Se oikeussali-kohtaus, jossa Alexis esitellään ensikerran, on yksi parhaista ikinä! Hänestä tuli heti sarjan suosituin hahmo, ja hänen mukanaolonsahan myös pelasti sarjan ja siivitti sen supersuosioon.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Ei kai se Joan Collinsista johtunut, niin väritön persoona :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Meikäläinen on päässyt toisen kauden loppupuolelle. Ensimmäinen Alexisin ja Krystlen välinen kissatappelu käyty. Aivan huikean hysteerisen hauskaa viihdettä! :tapu: Nyt sarjassa on ihan uutta draivia ensimmäisen kauden hitaan pönöttämisen ja supertylsien öljynkaivuuden sijaan. Aikamoisia naishahmoja kasapäin mukana, jotka tekevät Dynastiasta kunnon saippuaoopperaa! :ihana:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Siis, WAUUUUU!!! Muzis on löytänyt Dynastian!?! :tapu: I'm so proud!!! :tapu:

Kolmosella se vasta tapahtua alkaakin.. :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis noi genten next generation-tunnarit on niin mainioita... :tapu:
Ihan charmikkaasti vanhentunut Blake Carrington. :ihana:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Enää kolme jaksoa kolmoskaudelta katsomatta, mitä mä niiden jälkeen sitten teen :/

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Jaalo kirjoitti:Enää kolme jaksoa kolmoskaudelta katsomatta, mitä mä niiden jälkeen sitten teen :/
4. kausi pitäisi ilmestyä syyskuun puolivälissä, joten ei hätää! :heh: Itse tässä puntaroin, että katselisinko Dallasin 11. kauden ennen Dynastian seuraavan ilmestymistä..?! :heh: Tulis kahden Dallas-kauden putki! :kups:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

AntSa kirjoitti:
Jaalo kirjoitti:Enää kolme jaksoa kolmoskaudelta katsomatta, mitä mä niiden jälkeen sitten teen :/
4. kausi pitäisi ilmestyä syyskuun puolivälissä, joten ei hätää! :heh: Itse tässä puntaroin, että katselisinko Dallasin 11. kauden ennen Dynastian seuraavan ilmestymistä..?! :heh: Tulis kahden Dallas-kauden putki! :kups:
Suuria päätöksiä olet tekemässä :heh:
No onneksi ei sitten kovin kauaa tarvitse sentään odotella.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kuva

Neloskauden julkaisu on venähtänyt marraskuun loppuun :draamaa: 25.11. ollaksemme tarkkoja :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Huh, oon ollutkin laiskimus: Jäin jaksoon jossa Adam osti myrkkymaalia muutama viikko sitten, ja siihen oon sitten jämähtänyt :puna: . Kenties saan katsottua viikonlopun aikana ainakin pari jaksoa.. :surrur:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Tää odottaa jo tota neloskautta. Oisko ihan joululahja?

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Viivästtyyt, viivästtyyt. :heh: Krystlen ja Alexisin pelastuminen liekeistä siis viivästtyyt!?! :heh:

Eli mä voin loikata Dallasin pauloihin tässä Denverin konetta odotellessa. :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olen vasta kolmoskaudella ja siinä vaiheessa, kun Blake uskoo muiden ohella, että Steven on kuollut :draamaa: Tää on niin hyvä sarja, että heti kakkosnena Falcon Crestin jälkeen
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mulle toi Falcon on jäänyt aika vieraaksi. Pitänee jossaan vaiheessa tutustua paremmin näihinkin kasarihahmoihin. Dynastia ja Dallas on mulla kasarisaippua-eliittiä. Dynastia ehkä jopa campimpänä mieluisampi kuin Dallas. Mutta molempia rakastan. :ihana: :ihana:

Nautinnollisia katseluhetkiä, i wanna be a toy! :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Dynastia

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ensi viikon keskiviikkona se vihdoin julkaistaan, nimittäin Dynastian 4. tuotantokausi :tuuletus: En malta odottaa :mrgreen: Ja jos Discshopiin on uskominen, niin 5. tuotantokausi ilmestyisi 24.2.2010 :tapu:

Vastaa Viestiin