Talent

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ta1ja kirjoitti:Tulkitsenko nyt oikein tässä, että sä v*ttuilet ...?
Et tulkitse :eiei:

Niin ikään olen moneen otteeseen todennut, että livelauluvaatimus viisuissa on aikansa elänyt. Toisin kuin tosi-TV:ssä, viisuissa kyse ei ole laulutaitokisasta vaan sävellys- & esiintymisspektaakkelista.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Talent-finaali keräsi yli miljoona katsojaa, mikä on Nelosen kaikkien aikojen katsojaennätys :uujee:
Onneksi olkoon Nelonen :juhla:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

UFOPOLI kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Tulkitsenko nyt oikein tässä, että sä v*ttuilet ...?
Et tulkitse :eiei:

Niin ikään olen moneen otteeseen todennut, että livelauluvaatimus viisuissa on aikansa elänyt. Toisin kuin tosi-TV:ssä, viisuissa kyse ei ole laulutaitokisasta vaan sävellys- & esiintymisspektaakkelista.
:puna: Olen pahoillani - anteeksi hätäinen tulkintani .

Ehkä en itse siitä lievlauluvaatimuksesta sentään kuitenkaan luopuisi. Nimittäin jotenkin taustanauha-show senkin suhteen ei innosta - laulutaito kun on muutenkin jäänyt sivuun, vaikkei sitä yhtä austraaliaa kuohuttanutta nälvisikään. Jotenkin joku uskottava yhdistelmä kuitenkin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Darhen kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Niinpä :roll: Miikasta kuullaan yhtä paljon, kuin siitä edellisestä beatboxaajasta :heh:
Aleksi Vähäpassistako täällä puhutaan? :kaunis: :heh: Luin hänestä taannoin lehtijutun, ja paljon oli poika keikkoja tehnyt. :joojoo: Taitaapi asua nykyään Australiassa..
Jaa se oikein asuu siellä :shock: :heh: Okei, mut olihan hänkin taitava :kups: <3
AntSa kirjoitti: Niin minustakin! :tuuletus: Paljon melua tyhjästä. Kuka ihme hankkii tuon miehen levytyksiä? :heh: :rofl:

MAINIOT MIIKKA ja ELMERI!!! :tapu: Todella viihdyttäviä, taitavia poikia. Nauroin ihan ääneen Miikkan metkuillessa lavalla! :tapu: Ja ELMERILTÄ saatiin nähtäviksemme oikein vaatejekku!?! :tuuletus:
Ihana vaatejekku :kuolaus:
escan kirjoitti:Jos päivän uutisia on uskominen, niin Laamasen käytös tuloksen selvittyä paljasti miehestä aika paljon. Ei kestänyt häviötä ja lähti samantien pois paikalta eikä osallistunut ennalta sovittuun lehdistötilaisuuteen saati jäänyt tervehtimään faneja.
Markku teki Susanit :tuuletus: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Serduchka kirjoitti:Markku teki Susanit :tuuletus: :rofl:
Tosin Susasin menestys Talentin jälkeen on aivan eri sfääreissä kuin jonkun Laamasen Markun :heh: Susan :kups:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jaalo kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Markku teki Susanit :tuuletus: :rofl:
Tosin Susasin menestys Talentin jälkeen on aivan eri sfääreissä kuin jonkun Laamasen Markun :heh: Susan :kups:
Mistäs sinä sen tiedät ???
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

tonywerner kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät ???
No onhan se melko todennäköistä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No tuskin Laamasen albumista Amazonin kaikkien aikojen ennakkoon tilatuinta tulee, mutta uskon että hänestä tulee kaikkien aikojen menestynein Talent-finalisti Suomen mittapuun mukaan :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Iki-ihana Poptori on julkaissut viime vuosina useitakin levyllisiä Laamasen lauluja (en tiedä ovatko kuinka paljon uusia tai arkiston aarteita, itselläni vain Irwin-tribuuttilevy). Siksi luulin uuden levynkin olevan Poptorin julkaisu. :shock: :heh:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ainoa esitys josta en pitänyt voitti :nohyi: :lohduton: :niinpa: No pääasia että se lapsellinen lihava vanha kääkkä ei voittanut (jolla on aivan järkyn huono ääni).
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

tonywerner kirjoitti:Rautahan on taottava silloin, kun se on kuumaa... Myös Edel on kaivanut arkistoistaan Markun laulamia esityksiä :heh:

Kuva

SonyBMG:n julkaisun kansi näyttää tältä:

Kuva

Missä viipyy Warnerin julkaisu, johon olisi kaivettu ne kaikista vanhimmat äänitteet, joilla Markku on äänessä :draamaa:
Kuva :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33180
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ilta-Sanomien nettisivuilla voi kuunnella Markun 2.12. julkistettavan levyn biisejä. Ainakin yksi niistä kuulosti ihan kivalta. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja male »

Mun mielestä Laamasen katkerat kommentit lehdissä ovat olleet aika säälittäviä ja surullisia. :eiei: Voiko noinkin olematon julkisuus nousta päähän?

Lisäksi mun mielestä oli aika köyhää, että Markku esitti finaalissa saman biisin kuin alkukarsinnoissa kun samaan aikaan Miikka suunnittelee ja harjoittelee täysin uudet koreografiat joka vaiheeseen. Kyllähän hän laulaa osaa, mutta mun mielestä Markun finaaliesityksen suurin talent oli laulun säveltäjällä, joka on onnistunut säveltämään mahtipontisen biisin, joka vetoaa tunteisiin jos esittäjällä vaan on edes ookoot lahjat.

Ehdottomasti oikea voitti. :tuuletus: Miikan esitys viihdytti alusta loppuun. :joojoo: Ja eihän tämä ole kisa siitä kuka saa eniten keikkoja, on aivan luonnollista, että laulajat saavat helpommin töitä kuin pantomiimikot. Kisa olikin yksin ja ainoastaan talentista.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Eikös Susan esittänyt kanssa uudelleen I dreamed a dreamin? :miettii: Nää kaksi tapausta on niin hirveen samanlaiset joka suhteen, muun muassa tuo draamailu.
Raipatirai

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Vompeli kirjoitti:Eikös Susan esittänyt kanssa uudelleen I dreamed a dreamin? :miettii: Nää kaksi tapausta on niin hirveen samanlaiset joka suhteen, muun muassa tuo draamailu.
Esitti :joojoo:
Nii ovat :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Pete kirjoitti:Ilta-Sanomien nettisivuilla voi kuunnella Markun 2.12. julkistettavan levyn biisejä. Ainakin yksi niistä kuulosti ihan kivalta. :joojoo:
Ei, kiitoksia. :heh: Minun ei tee mieleni tätä artistia soittaa. :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

AntSa kirjoitti:
Pete kirjoitti:Ilta-Sanomien nettisivuilla voi kuunnella Markun 2.12. julkistettavan levyn biisejä. Ainakin yksi niistä kuulosti ihan kivalta. :joojoo:
Ei, kiitoksia. :heh: Minun ei tee mieleni tätä artistia soittaa. :draamaa:
Ei kyllä tee minunkaan mieleni kuunnella Laama-Laamasen biisejä :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

AntSa kirjoitti:
Pete kirjoitti:Ilta-Sanomien nettisivuilla voi kuunnella Markun 2.12. julkistettavan levyn biisejä. Ainakin yksi niistä kuulosti ihan kivalta. :joojoo:
Ei, kiitoksia. :heh: Minun ei tee mieleni tätä artistia soittaa. :draamaa:
Anna mahdollisuus :draamaa: Ole ennakkoluuloton :draamaa:
:heh: :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1965
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Pakkohan se on ostaa tuo Markun 30 suosikkia. :surrur: Siinä näyttää olevan mukana myös Gulliverin biisejä. Onkohan suosikkini Besame Mucho?
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

TOTUUDENPUHUJA

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Talent-finaalin pelasti paidaton Elmeri Rantalainen :)
----

Hehän ovat kuin kaksi marjaa:

Kuva


Kuva


Niin tyypillistä Suomessa tuollainen konseptikopiointi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hapa kirjoitti:Pakkohan se on ostaa tuo Markun 30 suosikkia. :surrur: Siinä näyttää olevan mukana myös Gulliverin biisejä. Onkohan suosikkini Besame Mucho?
Ikävä kyllä ei :eiei:

Biisilista:

Levy 1
1 Niin teen
2 Ei ketään muuta tulla voi
3 Minun on hän
4 Alli ethän muiden salli
5 Älä hylkää rakkautta
6 Sinä rakas
7 Hän on ollut rakkain
8 Et kai ymmärrä minua väärin
9 Viuhahdus
10 Nainen tummissa
11 St Tropez
12 Syksy
13 Sinä
14 Voi mua poikarukkaa
15 Ou Jee

Levy 2
1 Tahtoisin
2 Autoit paljon
3 Teen mitä teen
4 Tuhat silmää yön
5 Elli kuin karamelli
6 Kerran sut löydän
7 Nousevan auringon talo
8 Jufenauta Julle
9 Sai varakkaan
10 Oma kultasein
11 Casanova
12 Paraisilla ollaan
13 Lauantai taas bailataan
14 On mennyt eilinen
15 Ai Ai Alli
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1965
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Hapa »

tonywerner kirjoitti:
Ikävä kyllä ei :eiei:
No höh... :eiei: Taidan hankkia sen Besamen sitten vinyylinä...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Laamasen, tuon Suomen "Susan Boyle" -menestystarinan Minun tieni nousi hikisesti Suomen virallisen listan sijalle 40.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tässä nyt selkeesti yritetään vääntää tuhkimotarinaa Suomeenkin tästä Laamasesta. Levyt on kaupan hyllyillä ennen kuin kisa on edes päättynyt. KETÄ KIINNOSTAA tollaset häthätää kasatut kyhäelmät. Olisivat antaneet kunnolla aikaa miehellä tehdä kunnon levy. Nyt on hyväksikäytön hajua ja makua ilmassa...

TOO BAD for Markku :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:KETÄ KIINNOSTAA
Minua :joojoo:
LOISTAVA "Minun tieni"-albumi :ihana:

"Too bad for Markku", että samoille apajille luikerteli myös kaksi käärmettä... toinen Edel-recordsista ja toinen Warnerilta... :lohduton: Markun HUOLELLISESTI tuotettu UUSI albumi "Minun tieni" (SonyBMG) jäi takuulla varjoon, kun kuluttajat hämääntyivät kolmesta erilaisesta Laamas-levystä :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mun mielestä tässä oltais voitu kyllä odottaa vähän aikaa ja todella mainostaa tätä levyä sitten OIKEANA levynä.
Mutta kun kauhee kiire saada joulumarkkinoille. Ahneella on pee loppu, voisi sanoa nyt sitten SONYlle, jos ei levy ala myydä. Kyllä mä uskon, että ostajia vois ollakin, mutta näin nopeesti levy kuluttajille ja hiukan noloa se peruutettu konserttikin.

ANTAKAA AIKAA Suomen kansalle, mutta kun aina tarvii ahnehtia :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Wadde »

MuzaMaza kirjoitti:Laamasen, tuon Suomen "Susan Boyle" -menestystarinan Minun tieni nousi hikisesti Suomen virallisen listan sijalle 40.
Ai kauheeta. :shock: Ja tästähän on odotettu jotain jymymenestystä oikeesti. :shock: Varmaan hirveä pettymys sekä Markulle että levy-yhtiölle.

Tietysti olisi sen promootion voinut hoitaa vähän paremmin eikä alkaa haukkua voittajaa. Huono häviäjä.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Tuollaiset tuhkimotarinat ei vaan toimi Suomessa. Heti ollaan sillee että "mikähän tuokin luulloo olevansa?" Toki oon siis edelleen sitä mieltä et Markun suurin heikkous talentissa oli todellisen lauluäänen puuttuminen (oikeesti jos vertaa näihin paulpottseihin), mutta ylipäänsä on huono markkinointikikka Suomessa tollainen "luonnonlahjakkuus" ja "ruma ankanpoikanen". Ei täällä ihastella sillee, et voi kun hienoo että tollasesta ihmisestä voi tulla jotain suurta, uskotaan mekin unelmiin, vaan suomalaiset on ehkä salaa kateellisia ja muutenkin sillee et tekis nyt kunnon töitä eikä kukkoilis tuolla telkkarissa. :joojoo: Tätä mieltä olen. :joojoo:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä olen sitä mieltä, että voisi niistä tullakin jotain, jos se ihminen olisi oikeasti symppis. :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Antaisitte jo Markun tehdä rauhassa työtään :roll:

Kuka moottoriperse-Mikael :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin