Audiovisuaaliset kokoelmasi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minä sain kerralla 20 Blu ray elokuvaa kun ostin soittimen. Tuskin olisin ostanut itse ainoatakaan niistä :heh: Aika monta lastenelokuvaa mm. Happy feet :roll: Muistaakseni Werneri sanoi, että pettyi tähän soittimeen ja sen kuvanlaatuun. Taidan olla samaa mieltä :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joissakin uusissa leffoissa huomaa rahtusen eroa dvd-kuvaan... kuten just Happy Feet, jonka on ihan hyvä kuvanlaadunesittely/rehvastelu-elokuva tai Avatar... mutta onko se sitten niin oleellista? Ja etenkin kun kaikkia vanhoja filmille aikoinaan kuvattuja leffoja ei ole mitenkään retusoitu. Itse en ainakaan ole ostamassa esim. James Bond elokuvia bluray-formaatissa (vaikka olen sen verran kova fani, että olen vhs-kopioiden jälkeen ostanut ne kahtena erilaisena myynti-vhs-kasettipainoksena ja kahtena erilaisena dvd-painoksena), vaan olen ihan tyytyväinen dvd-tasoon, koska bluraysoitin kuitenkin "skaalaa" ne ihan katsottaviksi.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Cold Feet :ihana: TÄältä löytyy kaikki dvdt mut ei oo suomenkielistä tekstii mut whatever :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

Vastaa Viestiin