Audiovisuaaliset kokoelmasi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Miik »

Tästä ei mielestäni ollut omaa aihettaan kuten musiikkipuolella äänitekokoelmasta (yhdistäkää tää jonnekin, jos olen väärässä).

Kuinka suuria dvd-kirjastoja kuppilalaisilla mahtaa olla? Itse tuossa intouduin listaamaan omani jo ihan sen vuoksi, kun huomasin kaupassa, etten aina muista, mitä kaikkea sieltä kotihyllystä löytyykään. :heh:

Omasta hyllystä löytyy tällä hetkellä 148 leffa-dvd:tä. Sarjoja löytyy 80 tuotantokautta. Musiikki-dvd:t on vielä listaamatta, mutta niitä on ainakin huomattavasti vähemmän kuin noita kahta edellistä ryhmää. Tosin noissa lukemissa ei ole vielä huomioitu lainassa olevia, koska en muista, mitä kaikkea mun omaisuutta tuolla maailmalla pyörii. :puna: Mutta sitä suuremmalla syyllä tällainen listaaminen oli osaltani tarpeellista! :peukku:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mulla on listattuna noin 200 dvd:tä, mutta sen lisäksi minulla on noin sata listaamatonta elokuvaa, jotka listaan, kun viimeisetkin jo listatuista dvd:istä on katsottu. Tämä tulee tapahtumaan toivon mukaan tammikuussa... ja ekat listaamattomat dvd:t on ostettu huhti-toukokuussa :heh: .

Aattelin, että kattavan listan pistän siis silloin kasaan (Lista-ketjussa on kahteensataan dvd:hen asti kai). Tuohon lukuun olen sisällyttänyt niin musiikki- (joita on vain kourallinen), elokuva kuin sarja-dvd:tkin. Luonnollisesti yksi boksi on "yksi dvd", vaikka boksi oikeasti sisältäisikin useita levyjä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Miik »

The_Sipi kirjoitti:Luonnollisesti yksi boksi on "yksi dvd", vaikka boksi oikeasti sisältäisikin useita levyjä.
Juu, tietenkin. Samoin kuin elokuvien erikoisjulkaisut ovat yksi ja sama dvd, vaikka millaisia extra-levyjä sinne olisi mukaan tungettu. :joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei mulla ihan noin paljon ole vielä, varsinkaan sarjoja. Elokuvia on varmaan joku 100. Mulla oli tosin paljon vhs-videoina niitä, mutta olen hävittänyt/antanut pois ne kaikki, paitsi japanilaisen Ringun, kun en ole sitä löytänyt vielä dvd:nä, enkä raaski siitä kokonaan luopua.

Lisää leffoja on hankittava, totta kai :mrgreen: . Sarjojen kohdalla olen kyllä aika nirso, mutta on niitä muutama hankinnan alla.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Miik kirjoitti:
The_Sipi kirjoitti:Luonnollisesti yksi boksi on "yksi dvd", vaikka boksi oikeasti sisältäisikin useita levyjä.
Juu, tietenkin. Samoin kuin elokuvien erikoisjulkaisut ovat yksi ja sama dvd, vaikka millaisia extra-levyjä sinne olisi mukaan tungettu. :joojoo:
Minä olen kyllä listannut leffaboksien sisällön erikseen... esim. Indiana Jones trilogia tai Back to the Future trilogia tai M.Night Shyamalan collection jne... Näin laskettuna päivitetty elokuvamäärä olis 192 nimikettä (kun hyllyyn tuli tuossa syksyllä tilaakin)... tv-sarjoja on 64 tuotantokautta (ne tietty laskettu yhdeksi nimikkeeksi vaikka sisältäis 8 levyä). Samoin myös erikoisjulkaisut, kuten joku Gladiator - kolmen DVD:n megapössis.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Miik »

tonywerner kirjoitti:
Miik kirjoitti: Juu, tietenkin. Samoin kuin elokuvien erikoisjulkaisut ovat yksi ja sama dvd, vaikka millaisia extra-levyjä sinne olisi mukaan tungettu. :joojoo:
Minä olen kyllä listannut leffaboksien sisällön erikseen... esim. Indiana Jones trilogia tai Back to the Future trilogia tai M.Night Shyamalan collection jne... Näin laskettuna päivitetty elokuvamäärä olis 192 nimikettä (kun hyllyyn tuli tuossa syksyllä tilaakin)... tv-sarjoja on 64 tuotantokautta (ne tietty laskettu yhdeksi nimikkeeksi vaikka sisältäis 8 levyä). Samoin myös erikoisjulkaisut, kuten joku Gladiator - kolmen DVD:n megapössis.
Tietenkin juuri näin! :peukku: Mullakin on sama Indiana Jones -boksi, mutta tietenkin lasken jokaisen elokuvan omakseen. :joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

tonywerner kirjoitti:
Miik kirjoitti: Juu, tietenkin. Samoin kuin elokuvien erikoisjulkaisut ovat yksi ja sama dvd, vaikka millaisia extra-levyjä sinne olisi mukaan tungettu. :joojoo:
...tv-sarjoja on 64 tuotantokautta (ne tietty laskettu yhdeksi nimikkeeksi vaikka sisältäis 8 levyä).
Hups, sanoinpa oudosti :puna: ! Juuri tv-sarjojen kohdalla tätä tarkoitinkin, leffat kyllä lasketaan jokainen erikseen, vaikka olisikin samassa boksissa. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jee, nää on kaikki smiaxii :surrur:

Täähän tietenkin elää koko ajan... juuri nyt leffoja on 195 (vaikka hyllyyn tuli vain yksi boxi :heh: ) ja sarjakausia 65 :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Menee vähän asian vierestä, mutta tajusin tuossa, että noiden lukuisien katsomattomien dvd:iden joukossa on yllättävän paljon tv-sarjoja: Spedeä, Monty Pythonia, 24:ää ja vaikka mitä. Kun nyt sais ees leffat katsottua, niin olisi jo ihan hyvä. :draamaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

"Pääsen" tuossa sunnuntaina näillä näkymin päivittämään dvd-listaani, jossa on tällä hetkellä 214 nimikettä (mukana tv-sarjat ja musa-dvd:t).

Väliaikatiedotteena kerrottakoon, että lisäsin äsken aikani kuluksi tietokantaan uuden sarakkeen, joka kertoo, onko listattu elokuva 1001 elokuvaa jotka jokaisen on nähtävä edes kerran eläessään -kirjassa ja sitten tein kyselyn asiasta ja tällä hetkellä mulla on 25 ja 1/3 kirjassa olevista kirjoissa. Noh... jostainhan se on aloitettava :surrur: . Tuo 1/3 tulee siitä, kun "nuo" ovat käsittäneet Taru Sormusten Herrasta -trilogian pönösti yhdeksi elokuvaksi ja mulla on vain Sormuksen ritarit (sitten taas Tähtien sodan kolme ensimmäistä osaa ovat kyllä erikseen).

Saas nähdä, kuinka paljon tuo lista kasvaa päivityksen jälkeen. :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Uuh :tapu: . Koko päivä siihen meni, mutta sainpas päivitettyä niin DVD-tietokantani kuin myös leffablogissani olevan listankin. Kova oli urakka, mutta oli se sen arvoinenkin. Kuusi tuntia meni itse tietokantaa päivittäessä ja sitten meni muutama tunti siihen, että a) sain päivitettyä listan myös tuonne blogiini (yksi leffa kerrallaan), b) sain muokattua numeroinnin kuntoon ja c) sain muokattua vähäsen listan ulkoasua paremmaksi (siellä oli monia rivejä, joissa linkki kattoi myös edesäsä olevan numeron ja se ei ollut kovin kaunis näky). Sitten hieman numeroita, jotka eivät kiinnosta ketään:

DVD-tietokannassani on tällä hetkellä 326 nimikettä.
Viimeksi viime huhtikuussa päivitettyyn listaan tuli nyt kertaheitolla 112 nimikettä lisää ja suunnilleen saman verran on katsomattomia dvd:itä.
326 nimikkeestä 264 on elokuvia, 51 on tv-sarjoja ja 11 on musiikki-dvd:itä.
Kauhua on 121 nimikkeen verran, komediaa 54 nimikkeen verran.
Englannin kielellä puhuttuja julkaisuja on selvästi eniten: 281 nimikettä. Suomea puhutaan 12:lla ja espanjaa 13:lla julkaisulla.
Ennen vuotta 2000 valmistuneita julkaisuja on 209. Varhaisin julkaisu on vuodelta 1954: Yön pedot.
Erinäisissä kokoelmissa olevia julkaisuja on 50.
47 1/3 elokuvista on myös kirjassa 1001 elokuvaa jotka jokaisen on nähtävä edes kerran eläessään. 1/3 tulee siitä, että Taru Sormusten Herrasta -trilogia on katsottu yhdeksi elokuvaksi ja minulla on vain ensimmäinen osa.
19 ihmistä kävi vilkaisemassa tätä viestiä, mutta nähtyään lukujen suuren määrän, pakeni heistä 18 moisia lukuja sohvan taakse piiloon. Ainoastaan Timoteus jäi mielenkiinnolla käymään läpi näitä tilastotietoja.

Tämän urakan valmistumista pitää juhlia jollakin tavalla ja mikä olisikaan parempi tapa juhlistaa tätä kuin elokuvia katsomalla. :tapu:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Soppis »

....ovat surkeat. Parannusta kehitellessä. :D

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kuvaa dvd-nurkkauksestani tällä hetkellä.

http://i80.photobucket.com/albums/j164/ ... nurkka.jpg

Tuonne kun saisi sen dvd-hyllyn rakennettua, niin hyvä tulis. :surrur:'

Ja älkää tarttuko tuohon alalaidan "aivopieruun", pliis. :heh:

Mutta onhan noissa katsomattomissa elokuvissa työnsarkaa. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Juurovissön kirjoitti:^ No ootpas sä shoppaillut deeveedeitä! :surrur:
Paljonkos on jo galleriassa leffoja? Entäs meillä muilla? Itsellä vasta noin 300.
Koska tätä kysyttiin, päivitetäänpä tilastoja tänne oikeaan ketjuun.

Nimikkeitä on kaiken kaikkiaan 475. Näistä elokuvia on 395. TV-sarjoja on 69 kappaletta ja musadvd:itä 11.
Kauhua on 144, trillereitä 35, toimintaa 51, komediaa 77, scifejä 17, seikkailuja 12 ja draamaa 49 nimikettä. Loput ovat jotain sekasikiöitä, lyhäreitä tai jotain harvinaisempia genrejä tyyliin "fantasia"... tai sitä musiikkia.
Englanninkielisiä nimikkeitä on 362, espanjankielisiä 36, suomenkielisiä 15. Sitten on joitakin "muutaman" nimikkeen kieliä sekä iso joukko lyhäreitä, jotka ovat olleet mykkäfilmejä; lisäksi Euroviisu-dvd:ihin en ole lisännyt sitä yhtä kieltä.
Ennen vuotta 2000 valmistuneita nimikkeitä on 327, varhaisimmat elokuvat on vuodelta 1894.
Erilaisissa kokoelmissa olevia nimikkeitä on 116; esim. kauhukoirissa tai Dark Label -sarjassa olleita elokuvia en laske kokoelmiin mukaan, koska kun olen ottanut ne esiin boksistaan, olen pitänyt niitä omina itsenäisinä julkaisuinaan; sitten taas ne muutamat "tuplapakettileffat" olen jo laskenut kokoelmiin kuuluviksi.
73 1/3 nimikettä löytyy myös kirjasta 1001 elokuvaa, jotka jokaisen on nähtävä edes kerran eläessään. Tämän vuoden puolella ylittänen sadan "1001-leffan" rajan.
Ohjaajien puolella eniten ohjauksia on Georges Mélièsiltä, mutta jos unohdetaan nämä lyhärit kokonaan, niin sitten eniten elokuvia on Steven Spielbergiltä (kahdeksan). Tämän jälkeen eniten elokuvia on Pedro Almodóvarilta (seitsemän) ja jäljessä seuraavat David Lynch ja Dario Argento kuudella elokuvalla. Ohjausyhteistöitä ei ole laskettu mukaan.
Eniten käsikirjoituksia on rustannut Stephen King ja jäljessä seuraa Sylvester Stallone kuudella kässärillään; käsikirjoitusyhteistöitä ei ole ole laskettu mukaan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Maaginen 450:n elokuvan rajapyykki saavutettu :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: DVD-kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Enpäs ollut tullut noita koskaan laskeneeksi ennen tätä, mutta jatkaakseni otsikkoa "...on ilmeisen ylenpaisunut." TV-sarjoja löytyy kotoa 132 tuotantokautta (plus läjä kaikkia Graham Norton ym. spessuja, joita en laskenut mukaan), ja mökillä voisin kuvitella olevan parisenkymmentä. Leffoja en jaksanut käydä laskemaan yksittäin, mutta parisensataa niitä on ainakin ja sitten musiikki-dvdeitä vajaa sata.

Näköjään vaivihkaa nuo on vaan vallanneet työhuoneen sen jälkeen kun tyhjensin kämpän kokonaan Cd-levyistä. Täytynee harkita kirpparia tms. (plus konfrontoida siippa kysyäkseni miksi, oi miksi kotonamme pölyttyy jotain Jamie Kennedy experiencejä ja Lapinlahden lintuja)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kokoelmani kattaa nyt 525 nimikettä :tuuletus: . 500. nimikkeen sai elokuva L'Argent (Raha). :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Huh :draamaa: Onneksi minäkin olen pysynyt vauhdissa mukana, koska omani kattaa 541 nimikettä :hihi:

Kyseessä on siis vain elokuvanimikkeet ja sen lisäksi hyllyssä on jotain 110 tuotantokaudellista tv-sarjoja ( :mitvit: ), jotain 50 musa-dvd:tä ( :mitvit: ) ja luvussa ei ole mukana tietenkään viisuaiheisia (alkuperäisiä eikä itse tehtailtuja) dvd-levyjä...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Huh kun teillä on paljon! :kups: Laskin pikaisesti mun kaikki mahdolliset dvd:t ja niitä on vaan 66. :hihi: Toisaalta siinä on mullakin vielä monta katsomatonta dvd:tä. :hiips:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mulla on vaan vajaa 150 musa-leffa-sarja -dvd:tä. :(
Raipatirai

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minulla on kaksi (2) dvd:tä. :)
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

En ole laskenut :eiei: , mutta muutama kymmenen kai :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tänään tuli sitten 15 lisää (faijalta joululahja) ja kun otetaan pian tuleva Beverly Hillsin kahdeksas kausi, niin se lisää vielä yhden nimikkeen. :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

The_Sipi kirjoitti:Tänään tuli sitten 15 lisää (faijalta joululahja) ja kun otetaan pian tuleva Beverly Hillsin kahdeksas kausi, niin se lisää vielä yhden nimikkeen. :joojoo:
:eeek: 525 + 15 = 540 nimikettä :miettii: Mulla on silti yksi enemmän :tapu:

Paitsi, että ymmärsinkö oikein, että tv-sarjat ovat mukana noissa 540:ssä :mitvit:
Siinä tapauksessa voisin vielä huokaista helpotuksesta, kun minulla on kokoillan elokuvien lisäksi 116 "tuotantokaudellista"... ts. levyä/levypakkausta (suurin sisältää ihan asiallisesti jonkun tv-sarjan kokonaisen tuotantokauden, mutta osassa jaksojako on tehty jotenkin ihmeellisesti... pahimpana esimerkkinä "Puhtaat valkeat lakanat", mutta toisissa taas vastavuoroisesti on koko sarja mahdutettu yhteen pakettiin...)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mulla on 10 dvd:tä. :)
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

tonywerner kirjoitti:Paitsi, että ymmärsinkö oikein, että tv-sarjat ovat mukana noissa 540:ssä :mitvit:
Kyllä, tv-sarjat on tuossa luvussa mukana, kuten myös Euroviisu-dvd:t ja muut musiikki-dvd:t. Ainoa ei-peli DVD, jota en ole tuohon laskenut mukaan, on Jonku-dvd. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Vuosi sitten:
Vompeli kirjoitti:Mulla on vaan vajaa 150 musa-leffa-sarja -dvd:tä. :(
Oli vai? :plop: Mä olen tuplannut kokoelman vuodessa. :shock: Eli nyt on 300 kappaletta ja joulukuu vielä jäljellä. :heh:

EDIT: Noista viisi nimikettä on blu-rayna. :mrgreen:
Raipatirai

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja Margot »

Multa löytyy vain ja ainoastaan:

- 34 DVD-elokuvaa tai -elokuvapakettia
- 1 VHS-elokuva
- 10 TV-sarjaboksia/-DVD:tä
- 10 musiikki-DVD:tä

Pienet siis on kokoelmat enkä niitä suuremmin kasvattele. Mulla on muutenkin projektina vähentää roinaa ja harkita ostoksia tarkkaan, joten nyt ei juurikaan tule DVD:itä ostettua. Nykyisiä tuskin kuitenkaan myyn pois. Olen aina ostanut aikalailla vaan sitä, minkä todella haluan. Varmaan tärkein puuttuva juttu olisi Rimakauhua ja rakkautta -sarja. :miettii:
What color is your life?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Audiovisuaaliset kokoelmasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Margot kirjoitti:Pienet siis on kokoelmat enkä niitä suuremmin kasvattele. Mulla on muutenkin projektina vähentää roinaa ja harkita ostoksia tarkkaan, joten nyt ei juurikaan tule DVD:itä ostettua. Nykyisiä tuskin kuitenkaan myyn pois. Olen aina ostanut aikalailla vaan sitä, minkä todella haluan. Varmaan tärkein puuttuva juttu olisi Rimakauhua ja rakkautta -sarja. :miettii:
Järkevää :peukku: Minuakin on alkanut ottaa aivoon nämä typerien dvd-elokuvien pinot täällä muuten kodikkaassa asunnossani. Olenkin yrittänyt kätkeä niitä kaappeihin ja muualle pois silmistä. Aionkin pikkuhiljaa ja harkiten raakata niitä siten, että jäljelle jää vain oleellinen. "Käärinliinoissa ei ole taskuja" :heh:

EDIT: "Rimakauhua ja rakkautta" -sarja löytyy hyllystä ja jää myös sinne :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin