Tanssii tähtien kanssa

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gentedimare kirjoitti:
Päästäkää Wilsonin aurinko sisäänne, se tekee teille hyvää!!
Ei kiitos. :niinpa:

Toden totta, Satu ja Janne eivät TODELLAKAAN olleet illan huonoin pari.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ihanaa, sunnuntai-iltojemme AURINKO, SATU TUOMISTO sai viimein YLEISÖNKIN puolellensa!!! :ihana: :tapu: :kups:

MIIAN putoaminen kyllä aikamoinen ylläri! Oli upea nainen katsella ja tanssikin varsin hyvin! :ihana: Mutta tämä yllätyllisyyshän nimenomaan tekee ohjelman seuraamisesta mielenkiintoisen! :telkku:

ONNEA SATU JA JANNE!!! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja tuulia »

TOP 3

Satu & Janne - aivan ihana valssi :ihana: , Satu parantaa koko ajan... :peukku:
Miia & Vesa - en ymmärrä, en ymmärrä, miksi tämä pari putosi :shock:
Rosa & Sami - minusta Rosa vaan on hyvä ja lahjakas :joojoo:

Ymmärrän kyllä että ohjelmassa pitää olla näitä huumorimiehiä, mutta jos tämä olisi pelkkä viihdeohjelma, ei tuomareita silloin tarvittaisi :mrgreen: . Ei minulla ole mitään Wilsonia vastaan - hauska mies - , mutta tämänpäiväisen perusteella olisi pitänyt pudota tai joutua ainakin pudotusuhan alle! 15 pistettä ja suoraan jatkoon :roll: .

Mielenkiintoista odotella, kuinka pitkään kansa Wilsonin mukana pitää... :draamaa:
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tottakai Wilson on suoraan jatkossa, koska kansa äänesti häntä tänäänkin varmasti eniten.
Tuomariston takia eivät olleet se illan paras pari, vaan siksi nousivat Satu ja Janne, jotka ovat voineet olla vaikka kolmansia yleisöäänissä.... :surrur:

Mutta ihan sama, Wilson on jo näyttänyt, että kyllä hän tanssiakin osaa. Nyt vaan tulevina viikkoina luut kurkkuun
epäilijöille ja se tanssiva Wilson taas ruusuihin. Mielummin sitä katselee kuin haukotuttavan tylsiä Rosaa ja pariaan.
:hohhoijaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Pikkaisen yllätyin Miian & Vesan putoamisesta :shock:. He tanssivat todella hyvin mielestäni. Olisin mieluummin pudottanut eilisen perusteella Rosan & Samin. Mä tykkäsin hieman yllättäen siitä Wilsonin & Susan valssista :ihana:, mutta tuomarit olivat sitten aika kriittisiä. Jorma kommentti Kimille & Sannille. Mä niin repesin :rofl: :rofl: :rofl:. Pirkko ja Mika saivat sitten tämän kauden ekan kympin :tapu: :tapu:, hyvin he tanssivat. Omasta mielestäni Janne & Satu tanssivat tosi hyvin, jopa pikkaisen yllätyin. Tällä viikolla luulen että jompi kumpi Satu & Janne, vaikka tanssivatkin loistavasti eilen tai Kim & Sanni putoaa. No sunnuntaina sitten nähdään. Sellainen kutina mulla on että Wilson ja Susa tulevat olemaan finaalissa, mutta voittoon asti en usko.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Leena »

Harmittavan vähän olen vuorotyöni vuoksi ehtinyt tätä seuraamaan.Mutta jonkinlaisen käsityksen olen ohjelmasta saanut. Uskallan kuitenkin hehkuttaa:Wilson ja Susa :voitto:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kim ja Sanni :ihana:
Kuva :voitto:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minun mielestäni Satu Tuomisto, onnistumalla toisen kerran peräkkäin, vakiinnutti paikkansa finaalikaksikossa.
Uskon, että tämä riittää kansalle näytöksi :surrur:
Mutta Jormalla on selkeästi jotain Satua vastaan. Ei syty :heh:

Sen lisäksi Jormalla on jotain Wilsonia vastaan, ihan naurettavaa antaa sama pistemäärä Wilsonille
kuin Pirkolle. :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Vaikea kyllä veikata kuka putoaa, haluaisin top3:n Sadun, Rosan ja Wilsonin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Siis todellakin, Pirkko tanssi nyt luvattoman huonosti, saisi pudota.

Jotenkin tulee nyt sellainen tunne, että tuomarit haluavat pudottaa Wilsonin, ettei vaan pääse finaaliin suurella kansansuosiollaan.

Satu tanssi todella hyvin, illan paras ehdottomasti. Kimi ja Sanni onnistuivat myös paremmin kuin ennen, ja Rosa minusta tasonsa mukaisesti. Pirkko oli ainoa huonontanut, joten pois, pois.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:tuuletus:
Kyllä se kesti, mutta vihdoin näin. Ei silti, tänään olisi kyllä Pirkko saanut pudota.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

gentedimare kirjoitti:Minun mielestäni Satu Tuomisto, onnistumalla toisen kerran peräkkäin, vakiinnutti paikkansa finaalikaksikossa.
Uskon, että tämä riittää kansalle näytöksi :surrur:
Ilmeisesti sitten ei :rofl:

Olin ihan varma, että Satulle riittää kun onnistuu toisen kerran, mutta joko yleisö oletti Satun olevan turvassa tai
sitten se eka arvioini piti paikkansa, eli jokin Satussa vaan on sellaista, että yleisöön ei vetoa

Vaikea sanoa, tällä kertaa on parit kyllä sellaisia, että sellaista selvää säväyttäjää EI ole :surrur:
Eli viikko kerrallaan mennään yleisöäänissäkin näköjään :surrur:

Mutta pääasia, että Wilson ja Susa jatkavat!!!!! :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
Ihanan positiivinen jive :tuuletus:

Ihan oikeat myös tippuivat. Kimin tango ei ollut tangoa vaan kävelyä. VÄÄRÄÄ kävelyä :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

gentedimare kirjoitti:jokin Satussa vaan on sellaista, että yleisöön ei vetoa
Ei vetoa muhun ainakaan. Satu oli loistomissi, ja silloin jäi sellainen fiilis, että esiintyminen oli hänessä ihan parasta. Nyt ruudun välityksellä naisesta jää tosi mielenkiinnoton fiilis. Ei fiilistä, ei karismaa. Minne se on kadonnut?

-Ja sohaisenpa nyt kuitenkin muurahaispesää: Voi helevetti, että en tajua, miten tuo hra Kirwa voi olla vielä mukana. Kyllä kai tää nyt kuitenkin yrittää jollain lailla olla tanssikilpailu. :roll:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Toki yrittää olla tanssikilpailu
Siksi kävelijä Kim lähtikin kotiin :joojoo:

Tanssiminen on teknisyyden lisäksi myös tunnetta ja sitä Wilsonissa on enemmän kuin lopuilla yhteensä! :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Satu ja Janne - kertakaikkisen loistava jive :ihana:
Rosa ja Sami - liikuttavan ihana tango :kups: , Rosa on todellinen taistelija :peukku:
Kim ja Sanni - Kyllä tällä tangolla olisi kuulunut jatkoon selvitä... :draamaa:

Wilson ja Susa - ei, ei ja ei :roll:
Pirkko ja Mika - samat sanat :roll:, molemmat jivet olivat kuin nuorisoseuran talolla esitettäviä kevätkarkeloita :shock: .

En yksinkertaisesti enää ymmärrä, miksi nämä parit pääsivät suoraan jatkoon ohittaen loistavasti tanssineen ja huippupisteet tuomareilta saaneen Sadun :shock: ! Pelleilyksi menee! Olen vihainen :jupinaa: !

Olin aivan varma että Pirkko putoaa, mutta näyttää kuin näyttääkin olevan yleisön mieleen... :niinpa: Taidamme finaalissa nähdä Pirkon ja Wilsonin :rofl: .
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

KuvaKuva

:tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu: :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tuulia kirjoitti: Wilson ja Susa - ei, ei ja ei :roll:
Pirkko ja Mika - samat sanat :roll:, molemmat jivet olivat kuin nuorisoseuran talolla esitettäviä kevätkarkeloita :shock: .

En yksinkertaisesti enää ymmärrä, miksi nämä parit pääsivät suoraan jatkoon ohittaen loistavasti tanssineen ja huippupisteet tuomareilta saaneen Sadun :shock: ! Pelleilyksi menee! Olen vihainen :jupinaa: !

Olin aivan varma että Pirkko putoaa, mutta näyttää kuin näyttääkin olevan yleisön mieleen... :niinpa: Taidamme finaalissa nähdä Pirkon ja Wilsonin :rofl: .
Siis niin samaa mieltä Tuulian kanssa että! :draamaa: :hali:

En ole ihan 100 lasissa tätä seurannut, mutta tänään katsoin.

Alkaa tuo Wilson-uutisointi tulla jo korvista. Ei päivääkään, että siitä ei olisi jotain jutuntynkää iltapäivälehdissä.
Siis niin pökkelöä "tanssia" kuin olla ja voi ja jatkoon. Huh.
Hämmentää entisestään kun es. Satu joutui hänen sijastaan pudotukseen.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja tuulia »

MuzaMaza :hali: . Kyllä, nyt olisi viimeistään kuulunut Wilsonin tai Pirkon tippua! Kai tässä sitten mennään huumorilla ja yleisön tuella finaaliin...

Eikö se nyt kuitenkin ole niin, että kisan voittajapari lähtee syksyllä Eurovision Dance Contestiin :miettii: ?
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^ Suomi ei osallistu ja moni muukin maa perunut osallistumisensa. Siitä on ohjelman omassa ketjussa juttua.
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 19 Huhti 2009, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei ole, koska Suomi ei osallistu tänä vuonna koko kilpaan!!
Ja kilpa voi muutenkin peruuntua vähäisen osannottajamäärän vuoksi

Joten yleisökin on vapaa äänestämään sitä paria joka tuo HYVÄNOLONTUNTEEN!!! :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mikähän tuossa Wilsonissa joitain niin ärsyttää :shock: . Ymmärrän kyllä, jos halutaan enemmän tanssitaitoa, mutta miten musta tuntuu, että ihan siitä pelkästään ei ole kyse.

Olisi kiva tietää, ärsyttääkö American Idolissa nyt laulava Adam samoja ihmisiä kuin Wilson? Miten musta vaan tuntuu...

Onko vahvasti erottuva persoona vaan joillekin liikaa?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hazel kirjoitti:Olisi kiva tietää, ärsyttääkö American Idolissa nyt laulava Adam samoja ihmisiä kuin Wilson? Miten musta vaan tuntuu...

Onko vahvasti erottuva persoona vaan joillekin liikaa?
Mikäli minulta kysytään niin ei ollenkaan. Wilson on erittäin kiva ja siitä välittyvä kuva on itseasiassa kaikkea sitä mitä Adam ei: suloisen kömpelöllä tavalla ei-niin-taitava, mutta ennen kaikkea hyvin vilpittömän ja avoimen oloinen (olkoonkin, että kyllä se vilpittömyys on Wilsonilla tietoisen päätöksen tulosta selvästi ja avoimuuskin varmaanjoihinkin rajoihin). Adamissa taas häiritsee, puhun siis tietenkin vain itsestäni, erittäin voimakkaasti se, että se ei "paljasta" itseään esiintyesään, aseta alttiiksi. Kaikesta briljasntista taidokkuudestaan huolimatta jätkä vaikuttaa suojaavan itseään miljoonalla maneerilla, jotka tässä vaiheessa todella ovat ulkokohtaisia - joskus myöhemmin siitä voi kehittyä Freddie Mercuryn kaltainen pompööseilla maneereilla keimaileva taituri, nyt en kyllä sellaista lainkaan vielä tavoita. Taitava toki, en kiellä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Olisi kiva tietää, ärsyttääkö American Idolissa nyt laulava Adam samoja ihmisiä kuin Wilson? Miten musta vaan tuntuu... Onko vahvasti erottuva persoona vaan joillekin liikaa?
Jaa-a, enpä tuota tiedä. Täytyykin varmaan näyttää mun äitille AI:ta, koska meikäläisen äitikään ei oikeen diggaa Wilsonista (vaikka mä siis tiedän, että se oikeesti tykkää, mutta sillä tuntuu olevan joku ihme pakkomielle olla tykkäämättä Wilsonista..... en tajua miksi :surrur: ) mutta ei ole koskaan seurannut AI:ta.

Jos mun äiti kattos AI:ta, niin sen suosikki ois varmaan Danny! Mutta eihän tuo tieto tähän ketjuun kuulu :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä ajattelinkin lähinnä noita miespuolisia kirjoittajia :mrgreen: . Olen muistavinani, että ainakin jotkut ovat ärsyyntyneet molemmista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja aksim »

No ei se Wilson mua ainakaan ärsytä yhtään ja harmittaa etten voi olla edes Adamista Idolsista sun kanssa eri mieltä :lohduton:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hazel kirjoitti:Mikähän tuossa Wilsonissa joitain niin ärsyttää :shock: . Ymmärrän kyllä, jos halutaan enemmän tanssitaitoa, mutta miten musta tuntuu, että ihan siitä pelkästään ei ole kyse.

Olisi kiva tietää, ärsyttääkö American Idolissa nyt laulava Adam samoja ihmisiä kuin Wilson? Miten musta vaan tuntuu...

Onko vahvasti erottuva persoona vaan joillekin liikaa?
Minä en ärsyynny Wilsonista :cool:. Wilson on varmaan oikeasti tuollainen positiivinen ihminen, onhan hänet valittu Suomen positiisemmaksi ihmiseksikin :joojoo: .

Aikani kyllä jaksan katsoa huumoripläjäyksiä - Eppu Salminen, Kanki-Kaikkonen ja mitä niitä nyt onkaan ollut -, ja Simoakin olisin halunnut pidemmän aikaa pitää mukana :heh: . Mutta sitten pidemmälle mentäessä haluan nähdä hyviä ja laadukkaita :draamaa: tanssiesityksiä. Nautin niistä enemmän kuin huumorikarkeloista :roll: . Amerikan Idolista en tiedä yhtään mitään, muuta kuin Paula Abdulin ja sen yhden brittituomariukon mikälienimeltään :mrgreen: !
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

tuulia kirjoitti:Satu ja Janne - kertakaikkisen loistava jive :ihana:
Rosa ja Sami - liikuttavan ihana tango :kups: , Rosa on todellinen taistelija :peukku:
Kim ja Sanni - Kyllä tällä tangolla olisi kuulunut jatkoon selvitä... :draamaa:

Wilson ja Susa - ei, ei ja ei :roll:
Pirkko ja Mika - samat sanat :roll:, molemmat jivet olivat kuin nuorisoseuran talolla esitettäviä kevätkarkeloita :shock: .

En yksinkertaisesti enää ymmärrä, miksi nämä parit pääsivät suoraan jatkoon ohittaen loistavasti tanssineen ja huippupisteet tuomareilta saaneen Sadun :shock: ! Pelleilyksi menee! Olen vihainen :jupinaa: !

Olin aivan varma että Pirkko putoaa, mutta näyttää kuin näyttääkin olevan yleisön mieleen... :niinpa: Taidamme finaalissa nähdä Pirkon ja Wilsonin :rofl: .
Niin yhdyn tähän :draamaa: :joojoo:. Pirkon & Mikan olisi kuulunut pudota, oli niin heikkoa tanssia. Mitä ihmettä kansa näkee heissä. Pirkosta tykkäsin kuitenkin alussa, mutta en enää kävelyä. Toivottavasti Pirkko tai Wilson putoaa seuraavana, mutta luulen että Satu putoaa. Katsotaan sitten sunnuntaina kuinka käy. Tätä ei missään tapauksessa tulla tänä vuonna voittamaan huumorilla, jos niin käy alan huutamaan niin täysillä että meijän kerrostalo räjähtää :jupinaa:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Hazel kirjoitti:Mikähän tuossa Wilsonissa joitain niin ärsyttää :shock: .
Onko vahvasti erottuva persoona vaan joillekin liikaa?
Joo, olet oikeasssa siinä, että tilannetta ei ainakaan auta, että tyyppi sinänsä tökkii. Ehkä jollekin toiselle antaisin täydellisen tanssitaidottomuuden anteeksi, en tiedä. :miettii: -No, ainakin haluaisin uskoa, että oli henkilö kuka, tai millainen tahansa, kisan tässä vaiheessa haluaisin nähdä jo edes jonkinlaista tanssitaitoa. Sehän on se surkein yhtälö, kun ärsyttävä kaveri ei osaa tanssia. En ole Rosastakaan mitenkään fiiliksissäni tyyppinä, mutta kyllähän sen tanssitaito on tuossa porukassa kovaa luokkaa.

Persoonastahan se on paljolti kiinni, mutta sen erottuvuus ei ainakaan mulle ole mikään määre. Toisinaan, ja toisissa, sellainen viehättää ja toisissa taas ei. Riippuu kuinka erotutaan. Idolsia en seuraa, joten sitä en osaa kommentoida.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, kyllähän se persoona vaikuttaa paljon, siksi tuota pohdinkin, kun Wilsonin persoona ei taas minua ärsytä lainkaan, päin vastoin. Samalla laillahan se sitten toimii kääntäenkin, vaikka sitä tanssitaitoa ei niin kauheasti ole, niin valloittava persoona ja tekemisen riemu korvaavat tekniset puutteet.

Mulla taas esim. Miian kanssa oli vähän se, että kohtalaisen hyvästä tanssitaidosta (siis tässä porukassa) huolimatta en vaan syttynyt yhtään, koska Miia oli jotenkin tylyn oloinen koko ajan. Sama Pirkon kohdalla, ei aiheuta mitään positiivista vastakaikua.

Rosasta sen sijaan pidän, oikeastaan ainoa tänä vuonna, jonka kohdalla pidän sekä persoonasta että tanssista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Tanssii tähtien kanssa!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Bla - bla - blaa. :jupinaa:

Yli puolet Iltalehden kyselyyn vastanneista päättäisi Wilson Kirwan tanssitaipaleen tähän. Yleisö jo niin kyllästynyt.

Tuomarien kritiikki saa taas puhelinlinjat kuumiksi eli ihmiset äänestävät säälistä jatkoon. :niinpa:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vastaa Viestiin