Dance

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1208
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Hurrican kirjoitti:Mielestäni on aika naurettavaa miten Marko suosii omia oppilaitaan vai mitä lienee olivatkaan ja sen varjolla pudottaa oikeasti parempia. :joojoo:
Agree. Kuinkakohan monta oikeasti taitavaa on lentänyt pois, jotta Marcon kullanmuruoppilaat pääsisisvät livefinaaleihin? Sanaz, Sergiu, Turo, Ulla, Masi (se joka teki sitä pari-improvisaatiotanssia castingeissa), Sebastian, Ilja, Jero... Tokihan pidän muutamasta livefinaaliin menneestä (okei, vain Markusta), mutta tuo omien suosinta tulee Marcosta niiiiiin läpi että ei kettu.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja oxox »

^ Itsekin sitä mieltä, että on väärin, että Marco istuu tuomaristossa, sillä hän on ollut suuri vaikuttaja pk-seudun tanssikouluissa, joten monet "kokelaat" tuttuja hänelle jo entuudestaan.

Oma suosikkini on Play Me -musikaalissakin esiintynyt Ida "Inxi" Holmlund. On hienoa nähdä niin hemmetin taitavaa hiphoppia ja poppin:a SUOMALAISELTA! Tuollaista näkee yleensä ameriikoissa, eikä niinkään täällä pohjolassa! Ah ihastuttavaa katsottavaa + upea esiintyjä! Go girl! :tuuletus:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Olen aivan koukussa tähän! :tapu: Ja viisukytköksiset MARKKU (Nina Lassander, Laura) ja SEBASTIAN (Jennie) lukeutuvat suosikkieni joukkoon. :peukku:

SAM on myös ollut LAURAN konserttitanssijana, joten taidoiltaan tuttu ja hyväksi havaittu. :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33245
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Pete »

Se Lauri Tähkän biisiin tehty koreografia oli todella hieno! <3
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Musta oli tosi hauskaa kuinka pari putoamiskomenttia oli pelkkää piippiä. :heh:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja piper »

AntSa kirjoitti:Olen aivan koukussa tähän! :tapu: Ja viisukytköksiset MARKKU (Nina Lassander, Laura) ja SEBASTIAN (Jennie) lukeutuvat suosikkieni joukkoon. :peukku:
PASI on myös ollu Jennien taustalla tanssimassa samaan aikaan ku Seba. :mrgreen:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Pete kirjoitti:Se Lauri Tähkän biisiin tehty koreografia oli todella hieno! <3
Siinä tanssi minun suosikkini kotkalainen Ilja Tourunen joka pitää tyttöystävälleni ja veljeni tyttöystävälle zumbatunteja, tai siis he ovat hänen ryhmässään. :joojoo: Tietysti sen piti tippua ihan viime metreillä ennen finaalia. Kerrankin kun ois ollu kotkalainen kannatettava. :niinpa:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja AntSa »

piper kirjoitti:
AntSa kirjoitti:Olen aivan koukussa tähän! :tapu: Ja viisukytköksiset MARKKU (Nina Lassander, Laura) ja SEBASTIAN (Jennie) lukeutuvat suosikkieni joukkoon. :peukku:
PASI on myös ollu Jennien taustalla tanssimassa samaan aikaan ku Seba. :mrgreen:
Kiitos tiedosta, piper! :hali: Aina sitä vaan oppii uutta. :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Hyvin istuu suomalaiseen telkkariin tää ohjelma. :joojoo: Mun suosikki oli ehdottomasti se sohvatanssi. :kups: Ja mä oon kyllä sitä mieltä, että mun mielestä Markku tanssi pariaan paremmin, mut enhän mä mistään tajua mitään. :draamaa: Pasin ja Mintun tanssi näytti harjoituksissa mielenkiintoisimmalta, mut jotenkin lavalla siitä katos jotakin. Tässä on kyllä kiva ettei yleisöäänestys ratkaise ihan kaikkea. Tuomaristo teki oikeen päätöksen kun Jenni ja Joonas passitettiin kotiin. :joojoo:

Ammattimaisuudessaan viihdyttävämpi kuin Tanssii tähtien kanssa.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Se sohvatanssi oli todella ihana! :rakkaus: Tykkäsin myös ensimmäisestä tanssista. Muut eivät vakuuttaneet yhtä hyvin.
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Jee, ohjelma on hyvä hyvä! Ainoa miinus tulee kuvauksesta, joka oli ajoittain myöhässä tai oudosta kuvakulmasta. Mutta kyllä tätä mieluummin katsoo kuin kolmosen tanssitarjontaa. :joojoo:
I don't want more choice, I just want nicer things!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin olen aivan rakastunut tähän ohjelmaan! :ihana: Todella mukaansatempaava meininki! :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Ihana ohjelma. :ihana: Mut ihan liian jännittävä, kun mukana on itselle tuttu tyyppi. Onneks Henkka sai jatkaa! :tuuletus:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7231
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tykkään niin tästä ohjelmasta <3. Ensimmäisen finaalin selvästi paras pari oli Laura & Jere! Heidän tanssinsa oli aivan upea ja mä menin ihan kananlihalle siitä :ihana:. Myös Minttu & Pasi sekä Pauliina & Sebastian olivat tosi hyviä! Putoajat ei yllättänyt, koska itsekin olisin pudottanut heidät.. Jenni oli aika huono siinä hiphopissa ja eikä se soolokaan kovin hyvin mennyt.. Joonas ei vakuuttanut kummassakaan tanssissa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja oxox »

Tykkäsin kovasti Idan + Markun tanssista. Kun muistetaan, että Ida on itseoppinut hiphop-tanssija, ja noinkin hienosti heittäyty Jiven pariin ni pisteitä ropisee ainakin täältä! Markulle ehkä vähän helpompi tanssi, mutta ei jättänyt Ida ollenkaan varoon vaan tosi tasapainonen esitys ja pari. :tuuletus:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mä en tykkää Jerestä ja Laurasta enkä Markusta, vaikka kaikki muut heistä näyttävät pitävän.
Sebastian ja Henkka ovat suosikkejani. Viime kerralla Seban (ja Pauliinan) esitys oli loistava!
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mä en sit taas kestä kun Laura ja Jere oli taas niin ihania. :rakkaus:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7231
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tarun & Henrin nykytanssi jätti mut sanattomaksi! Pidin siitä kovasti :ihana:. Jere & Laura taas niin upeata tanssia että <3. Markun & Iidan tanssi oli kaunista ja pidin siitä koreografiasta kovasti :ihana:.. Mä en haluais pudottaa tänään ketään!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minttu & Pasi :tuuletus: Aivan mahtavaa eläytymistä ysärijytkeen mukaan, suosikkini tänään. Markku & Iida olivat mun kakkonen. Olisin ehkä pudottanut Jeren & Lauran tango-esityksineen, vaikkeivat hekään huonosti tanssineet. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä en vaan tajua miten Henrin ja Tarun tanssi oli muka niin käsittämättömän upeaa ja ihmeellistä. Tekotaiteellista roskaa. Ja se nuori poika (Jerekö se on nimeltään) ei mun mielestä oikein osaa ilmaista itseään ilmeillä ollenkaan ja jotenkin sen tanssista jää semmonen outo vaikutelma...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13799
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihan tyhmä päätös lähettää se Ima kotiin :draamaa:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7231
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Putoamisuhan tanssijat eivät yllättäneet mua yhtään, kun molempien parin tanssit eivät vaan vakuuttaneet.

Sirja & Ima sitten putosivat.. Sirja oli kyllä tänään aika iso pettymys ja molemmat tanssit ei kyllä vakuuttanut. Harmi, kun Ima putosi :lohduton:.. Ima oli tänään tosi hyvä siinä hiphopissa, mutta se soolo ei ihan vakuuttanut mua. Sebastianin soolo oli paljon parempi.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja oxox »

-kaitsu87- kirjoitti:Ima oli tänään tosi hyvä siinä hiphopissa, mutta se soolo ei ihan vakuuttanut mua. Sebastianin soolo oli paljon parempi.
Ima haki hiphoptyylimäisesti liian kauan alussa, eikä mennyt suoraan asiaan toisin kuin Seba. Ansaitusti soolon perusteella Seba meni jatkoon.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aa, Seban soolo oli loistavin ikinä! Hyvä Seba, tästä on hyvä jatkaa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Colby kirjoitti:Mä en vaan tajua miten Henrin ja Tarun tanssi oli muka niin käsittämättömän upeaa ja ihmeellistä. Tekotaiteellista roskaa. Ja se nuori poika (Jerekö se on nimeltään) ei mun mielestä oikein osaa ilmaista itseään ilmeillä ollenkaan ja jotenkin sen tanssista jää semmonen outo vaikutelma...
Se käteenpurenta :puna: teki varmaan suurimman vaikutuksen :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

nibajee
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 17:25

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja nibajee »

Ihana ohjelma :) Jere ja Laura ovat ihania. :ihana:

Muuten, onkohan kukaan vielä maininnut että Markku on tanssinut myös Helena Paparizoun taustalla? :)
http://www.nelonen.fi/Ohjelmat/Dance/Fi ... 20Haussila

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

nibajee kirjoitti:Muuten, onkohan kukaan vielä maininnut että Markku on tanssinut myös Helena Paparizoun taustalla? :)
Oho! :eeek: Tuota en kyllä tiennyt. Aika hieno juttu, että Markku on päässyt loistamaan myös Helenan taustalla. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja piper »

Mä en tykkää tuosta Markusta oikein, tuntuu et kaikki muut siitä tykkää.. :mitvit:
Viime kerran lemppariparit oli Pasi & Minttu ja Jere & Laura. Mäkään en oikein ymmärrä mitä kauheen hienoo siinä Henkan & Tarun tanssissa oli muka?..Hmm..Onneks Seba ei pudonnut. :peukku:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

piper: en mäkään Markusta tykkää, mutta enpä kyllä Jerestäkään. Yh...Miehistä suosikit taitaapi olla Seba ja Pasi. Naisissa on moniakin hyviä..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Dance

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

En minäkään Markusta tai Jerestä pidä, juuri ollenkaan.
Seba voittoon! :tapu:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Vastaa Viestiin