Pohjoismaiset hiihtolajit

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Ehkä voisin harkita tätä myöhemmin (eli Ruotsin isojen voittojen jälkeen), mutta nyt siis olen päättänyt mennä metsään jos kuparinen ei millään aukea ensi viikolla.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taitaa Suomi jäädä mitaleitta. Vaan eipä tuo haittaa, mun kiinnostukseni on tappanut norjalaisten ylivoima. Olen kuitenkin tulosten tasolla kisoja seurannut ja ilahtunut, että svedut panevat kampoihin, ettei kaikki mitalit mene norjalaisille. Herättäkää mut sit kun norjalaisten menestyksen salaisuus paljastuu. Vaan ei taida ihan heti paljastua, nyt ne ovat näemmä siirtämässä alan osaamisensa kesälajienkin puolelle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jessie Diggins teki historiaa!! On ensimmäinen amerikkalainen, joka voittaa normaalimatkalla maailmanmestaruuden! Ruotsin kaksikko Frida Karlsson hopeaa & Ebba Andersson pronssia. Ei ollut Ebban päivä tänään! Jotenkin näytti hiihtonsa raskaalta. Neljänneksi jäänyt Anne Kjersti Kalvaa jäi selvästi mitalien ulkopuolelle.

Suomalaisittain Kerttu Niskanen parhaana yhdeksäs! Krista Pärmäkoski jäi yli minuutin Digginsistä & se on paljon. Eveliina Piippokin löi Kristan ollen kuudestoista! Odotin kyllä Eveltä vielä parempaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ei tullut pelkäämääni ruotsalaisvoittoa naisten vapaan hiihtotavan 10 kilometriltä! :uujee: :tuuletus: Maailmanmestariksi ylsi tällä kertaa USA:n Jessie Diggins. :tapu: Frida Karlsson sai nyt tyytyä hopeaan ja skiathlonin voittaja Ebba Andersson pronssiin. He olivat samoilla sijoilla tällä samalla matkalla myös Oberstdorfissa Therese Johaugin takana. Karlssonille itse asiassa jo kolmas peräkkäinen 10 kilsan MM-hopea, eka niistä tuli Seefeldistä perinteisen hiihtotavan kisassa.

Isot olivat erot kärkeen. Kerttu Niskanen pääsi kympin sakkiin yhdeksänneksi. Piippo 16. ja Pärmäkoski 17. Jasmi Joensuu jäi 30 sakin ulkopuolelle.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Katsoin naisten kympin ratkaisuhetket. Loistavaa, että mitaleita menee pohjoismaiden ulkopuolellekin. Juu-es-ei! Juu-es-ei!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kyllä nää kisat on suomalaisittain olleet iso pettymys! Vahva veikkaus on, että mitalitta jäädään kokonaan. Mitä ihmettä siellä on harjoittelussa tehty, kun muistaa Pekingin olympialaiset, jossa meni tosi hyvin? Lisäksi missä ovat nuoret hiihtäjät? Kerttu & Krista enää montaa vuotta tule hiihtämään. Monella taso polkee paikallaan.

Naisten viestistä en povaa mitalia, kun katsoo tätä menoa. Ruotsi ylivoimainen ennakkosuosikki! Norja, USA & Saksa kamppailevat muista mitaleista.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Arvatkaa, kuka oli edellinen ei-norjalainen/ruotsalainen, joka voitti henkilökohtaisen arvokisakullan naisten hiihdossa? Hän oli Puolan Justyna Kowalczyk, 10 kilometrin perinteisen hiihtotavan olympiakultaa Sotšissa 2014.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36888
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jenny Rautionaho suurmäen karsinnassa 9:s. :uujee: Huomenna on jopa pienenpieni mitalisauma, jos vielä pari napsua Jenny parantaa. :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jennyltä kyllä hieno hyppy! Huomenna toivottavasti yhtä hyviä niin tästä voi tulla hieno sijoitus! :peukku: :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36888
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Höh, ei tullut viitoisvoittoa Norjalle. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Norjalaiset odotetun ylivoimaisia 15 kilometrillä! On tämä tosi tylsää, mutta minkäs teet kun muut ei pysty haastamaan Norjan miehiä vapaalla hiihtotavalla juuri millään :lohduton:. Simen Hegstad Krueger voitti ennen Harald Amundsenia! Pronssille ylsi Hans Christer Holund. Johannes Klæbo jätettiin tylysti mitalien ulkopuolelle! Melkoista :shock:. William Poromaa onneksi esti norjalaisten vitoisvoiton!

Perttu Hyvärinen kolmastoista & paras suomalainen! Kyllä mä odotin Pertulta parempaa tänään. Niko Anttola ensimmäisissä arvokisoissaan 24:s. Remi Lindholm & Markus Vuorela jäivät tosi kauas kärjestä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Pertun kohdalla ihan kelpo sijoitus. Ennen kisaa olin sitä mieltä, että top 10 -sijoitukseen olisin tyytyväinen.

Andorran mies Irineu Esteve Altimiras oli sitten kisan toiseksi paras ei-norjalainen Poromaan jälkeen. :shock:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mitä ihmettä on tapahtunut Vitaliy Pukhkalolle (Kazakstan), joka käytti kilpailun viimeisiin 2,3 kilometriin 19 minuuttia ja putosi viimeisen väliaikapisteen 42:nnelta sijalta 95:nneksi (koko kilpailun viimeiseksi)? Kärjellä meni viimeiseltä väliaikapaikalta maaliin noin viisi ja puoli minuuttia. Kaatumisessa ja välinerikossakaan ei häviä noin paljon. Hiihtikö Pukhkalo yhden kierroksen liikaa?

Sarjassamme asioita, jotka tuskin kiinnostavat ketään muuta. :hiips:

edit: Nyt Vitaliy-parka on vieläpä diskattu. :lohduton:
Viimeksi muokannut Timoteus, 01 Maalis 2023, 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: x
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36888
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Ainakin selostuksen mukaan hän eksyi matkalla. :heh: Teki jossain välissä kolmen minuutin pohja-aikoja verrattuna norjalaisiin.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Ahaa. Vai sellainen seikkailu. En pystynyt katsomaan kisaa kuin pätkittäin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1571
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Snude »

TomppaJr kirjoitti: 01 Maalis 2023, 15:21 ^ Ainakin selostuksen mukaan hän eksyi matkalla. :heh: Teki jossain välissä kolmen minuutin pohja-aikoja verrattuna norjalaisiin.
Eksynyt kazakki oli kylläkin Fedor Karpov, hän niitä pohja-aikoja teki. :tosion: Tuloksissa merkitty keskeyttäneeksi. Pukhkalon kohtalosta en sitten tiedä mitään, vaikka katsoinkin kisan livenä. Siitä ei taidettu puhua selostuksessa mitään. :lohduton:

Muuten kilpailussa kyllä näki sen, että miesten vapaan hiihdon kärkipäässä on ihan laajalta alueelta porukkaa - tai siis olisi, jos norjalaiset eivät jyräisi kaikkia. Onneksi edes Poromaa rikkoi rintamaa ja andorralaisen seitsemäs sija rintaman takana oli kyllä mukava yllätys.
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36888
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Oho. :puna:

Jenny Rautionaho tulee olemaan loistavissa asetelmissa suurmäessä ekan kierroksen jälkeen! :eeek:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taitaa olla meneillään jotkut isommat hiihtokisat. Olen vilkaissut vain otsikoita. Onko Suomella siellä nyt joku ihan pellejoukkue? Riitoja, tapaturmia, läskiksi lyömistä? Siltä kuulostaa. :shock: No, ehkä vuoden urheilijaksi saadaan vaihteeksi joku muu kuin tämän marginaalilajin edustaja... :hiips: Ja onko ne kisajärjestelytkin jotenkin huonot?
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Naisten suurmäen kulta historiallisesti Kanadaan! :eeek: Ja aika ylivoimaisella tavalla vieläpä. :shock: Vaikka olikin ollut nuorissa menestyjä, niin voin sanoa tätä kyllä pommiksi. Maalla ei ollut aikaisemmin minkäänväristä mitalia MM-kisojen mäkihypystä. Viime vuoden olympialaisten sekajoukkuemäen pronssi oli irronnut Loutittille ja joukkuetovereille hieman tuurillakin useiden pukuhylkäysten ansiosta. Jenny Rautionaho 13. :peukku:
Viimeksi muokannut MIH96, 01 Maalis 2023, 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kanadaan historiallinen maailmanmestaruus naisten mäkihypyssä! Nuorten maailmanmestari Alexandria Loutitt nyt myös aikuisten mestari! :peukku: :tapu:

Jennyltä hyvä kisa!! Kolmastoista sija on oikein hieno & lienee paras suomalainen mäessä, kun miehetkin hypänneet oman kisansa.
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 01 Maalis 2023, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36888
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olin ihan varma, että Loutittin pää ei kestä, mutta kesti. :tapu: 🇨🇦 :voitto: Tunnustan vähän tuulettaneeni. Kauheen symppis urheilija!
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Norjalle yksi maailmanmestaruus lisää naisten viestissä! Kolmannella osuudella Ingvild Östberg repäisi & Anne Kjersti Kalvålla helppo työ tuoda Norja voittoon. Saksalle MM-hopea! Ruotsi päihitti niukasti Suomen ottaen pronssin. Ei voi mitään Maja Dahlqvist päihitti Kristan!

Se on lauantain & sunnuntain varassa sitten, että tehdäänkö murheellista hiihtohistoriaa.

Kyllä FISin pitäisi tehdä jotain, kun aika vähän maita oli naisten viestissä mukana vain kolmetoista! Ampumahiihdossa on se reilut parikymmentä, joten jotain siellä tehdään oikein & kansainvälisessä hiihtoliitossa taas ei!

Tämä oli Saksan naisille eka mitali viestissä sitten Liberecin MM-kisoissa! Mahtavaa! :peukku:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ei saatu viestimitalia, mutta se oli kuitenkin todella lähellä! :draamaa: Hieno taistelu kyllä oli. Dahlqvist oli lopulta hieman Pärmäkoskea etevämpi tiukassa pronssitaistelussa. :lohduton: Pelkäsin etukäteen että Ruotsi voittaisi viestin, mutta näin ei sentään käynyt. Kertun kunto osuudellaan lupailee hyvää lauantain 30 kilometrille. Jos tämä viesti olisi saatu mitaleille, niin paineet eivät olisi olleet ihan niin suuret.

Ihan ei negatiivista historiaa tehtäisi, sillä Suomi on kyllä yhden kerran aikaisemmin jäänyt ilman pohjoismaisten hiihtolajien MM-mitalia vuonna 1931, jolloin paras sijoitus oli Esko Järvisen kahdeksas sija yhdistetyssä. Tuolloin toisaalta oli vain neljä lajia.
-kaitsu87- kirjoitti: 02 Maalis 2023, 14:21 Tämä oli Saksan naisille eka mitali viestissä sitten Liberecin MM-kisoissa! Mahtavaa! :peukku:
Olympialaiset mukaan luettuna jo viimevuotiset Pekingin kisat tuottivat viestihopeaa.
Viimeksi muokannut MIH96, 27 Elo 2023, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onnea Saksa viestihopeasta (Mainos-Harrin mainosäänellä). Muita en jaksa onnitella.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

🇱🇻 Latvia voitti taistelunsa kierroksella jäämistä vastaan. Joukkue oli viimeisessä vaihdossa 16 sekuntia ennen kuin Norja oli maalissa. Viimeksi kaikki joukkueet saivat hiihtää MM-viestissä koko matkan Holmenkollenilla 2011. Maalissa Latvian ero kärkeen oli 13.27,8. Nyt hiihdettiin 5 km:n lenkkiä. Yleensä hiihdetään lyhempää, jolloin noin isoa eroa ei voi syntyä.

🇵🇱 Puola puuttui joukosta ensimmäistä kertaa sitten Sapporon 2007. Vielä Falunissa 2015 Puola oli 4 x 5 km:n viides ja parisprintin pronssilla. Silloiset mitalistit Sylwia Jaśkowiec ja Justyna Kowalczyk lopettivat vuosina 2018 ja 2019. Olisi Puola Latviaa kovemman nelikon vieläkin saanut kasaan, mutta paperilla Puola olisi korkeimmillaankin taistellut 12:nnesta sijasta Kazakstania vastaan. Ehkä sitä ei pidetty tavoittelemisen arvoisena.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Uskomatonta 14 vuoden odotus on päättynyt!! Suomen miehet otti komeasti hopeaa joukkueella Ristomatti Hakola, Iivo Niskanen, Perttu Hyvärinen & Niko Anttola! :uujee: :tuuletus: :tuuletus:. Iivon toinen osuus oli ihan jäätävä. Pertulta & Nikolta hyvää hiihtoa! :peukku:.

Norja ratkaisi voiton jo kilometrin kohdalla! Olipa nopeaa toimintaa.

Ruotsin osalta kävi huonosti, kun Ranska & Saksa iski noin kuusi kilometriä ennen loppua! Saksalle pronssia sitten lopussa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:suomi: :hopea: Meni täysin Suomen pelikirjan mukaan tämä. Iivo repäisi pertsalla eron päävastustajiin, jotka jäivät vapaan osuuksilla kyttäämään toisiaan. Juniorisarjalainen ankkuri hirvitti ajatuksena niin paljon, että vasta 37 km:n kohdalla luotin siihen, että mitali todella tulee. Anttola oli soolohiihdolla ankkuriosuuden osuusajoissa kolmas ja näytti tietävän tarkalleen, millaista vauhtia tarvitaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Tänään se vihdoin ja viimein irtosi, Suomen ensimmäinen mitali MM-Planicasta! :tapu: Miesten viestissä tuli hopeaa! :hopea: :uujee: :tuuletus: Vasta 20-vuotias Niko Anttola ankkurina. <3 Muista loisto-osuuksista vastasivat Ristomatti Hakola, Iivo Niskanen (aivan jäätävä kakkososuus!) ja Perttu Hyvärinen. Edellisestä miesten viestimitalista olikin aikaa jo 14 vuotta, Liberecissä 2009 oli irronnut pronssia. Norja täysin odotettu voittaja, voittokamppailu ratkesi jo ekalla osuudella. Saksa pronssille, Ranska jäi neljänneksi, mikä tiesi myös maan Pyeongchangista alkaneen viestimitaliputken päättymistä. Yllättäjä-Kanada viides, Ruotsi kuudes. Mikä paukku tähän paikkaan! :kups: Ennakkoon odotin Ranskan vievän hopeaa ja Ruotsin pronssia. Tämä viestisuoritus on varteenotettava ehdokas Vuoden sykähdyttävimmän urheiluhetken äänestyksessä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jee, tuli katsottua viesti alusta loppuun vaikkei paljoa odotuksia ollut. Mahtava hiihto. Onnittelut viestijoukkueelle!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pohjoismaiset hiihtolajit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ja näin ei sitten toteutunutkaan tämä hra47:n lause:
hra47 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 22:58 Taitaa Suomi jäädä mitaleitta.
Muutama vuosi sitten Seefeldissä oli hyvä mahdollisuus ottaa pronssi miesten viestissä, sen menetys johtui todennäköisesti Matti Heikkisen sippauksesta kolmososuuden lopulla. Ranska pääsi tuntumaan ja lopulta Jouve päihitti loppukirissä Hyvärisen.

Vastaa Viestiin