The Voice of Finland

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Minulle on ihan sama voittaako Jesse vai Mikko. :joojoo: Kenenkään voitto ei kylläkään olisi suuri pettymys/oikeusmurha.
Tammisaaressa järjestetään lauantaina joku kansanjuhla kuulemma Mikko Sipolan kunniaksi. :heh: Kaahee julkkis on kyllä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mansikka kirjoitti:Minulle tuosta Jessen tyylistä tulee mieleen Olli Lindholm n. vuodelta -83 :joojoo: .
Niin minullekin, paitsi että vaikka Olli laulaa paljon huonommin kuuntelen sitä mieluummin. Luulen, että se johtuu siitä, etten Jessen musiikkia kuuntele. Positiivisena puolena sanottakoon, että minulle tulee siitä mieleen isoäitini ihailema Tarmo Manni :heh: .

Ei iske Kimin biisi lainkaan, ainakaan tällaisena, Idols-osastoa ja Kimin ääni ei riitä. Ja mun pitäisi olla tällaisen räytyvän melodisen (iskelmä :heh:) hevin ehdotonta kohderyhmää kuitenkin.
Viimeksi muokannut ta1ja, 20 Huhti 2012, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mainio biisi Kimillä! :uujee: Ostan sen varmasti! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Albatrossi

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

ta1ja kirjoitti: Ei iske Kimin biisi lainkaan, ainakaan tällaisena, Idols-osastoa ja Kimin ääni ei riitä.
Heh, kerrankin eri Mieltä Ta(1)jan kanssa. Kimin biisi oli illan innostavin veto tähän mennessä.
Nyt oltiin todella lavalla vaikka ääni ehkä ihan riittänyt, mutta kokonaisuus iski. Jäi soimaan mulla jo päähän. :shock:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

ta1ja kirjoitti:Positiivisena puolena sanottakoon, että minulle tulee siitä mieleen isoäitini ihailema Tarmo Manni :heh: .
Totta tuokin! :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

Saaran kynä on terävöitynyt kummasti! :shock: Pakko ostaa hänenkin biisinsä! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Albatrossi kirjoitti:Heh, kerrankin eri Mieltä Ta(1)jan kanssa. Kimin biisi oli illan innostavin veto tähän mennessä.
Nyt oltiin todella lavalla vaikka ääni ehkä ihan riittänyt, mutta kokonaisuus iski. Jäi soimaan mulla jo päähän. :shock:
Tuonne editoinkin, että mun pitäisi olla ehdotonta kohderyhmää sille heville mitä tämä tavoittelee ja Kimistä ennakkoon tykkasin eniten, mutta ei iskenyt, kauheen ulkokohtainen vaikutelma nyt jäi sävellyksestä ja biisi vei eikä Kim.

Saaran oma esitys omasta biisistä oli parempi kuin se eka, joka kylläkin sai kohtuuttomat ja ilkeät dissailut vyön alle. En kyllä kuitenkaan levyä ole ostamassa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Toinen veto oli sekä Kimillä että Saaralla ensimmäisiään parempi. Saaralla oli jopa semmoinen perinteinen ruotsalainen melodifestivalvoittajafiilis tuossa esityksessä ja se nimenomaan positiivisessa mielessä. Hienoa!
Ihokarvat pystyyn ja mieli iloiseksi tuommoisesta esityksestä nautiskellessa. :tapu: :tuuletus:

Albatrossi

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Parempaa Saaraa, mutta ei huippua, mut voi iskeä moneeen. Mä en ole hevimies, joten ehkä siksi kuuntelin eri "korvalla" Kimin biisin. Treeniä Kim kyllä tarvii että biisi pysyisi hyppysissä koko ajan.
Viimeksi muokannut Albatrossi, 20 Huhti 2012, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja mariah »

saaran toka veto paljon parempi ku eka :peukku: vaikka mä toivon et saara voittaa ni veikkaan kuiteski et taitaa olla mikko sipola..

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Miten noin ammattitaitoinen artisti kuin Mikko Sipola ei ole ollut enemmän esillä Suomessa? Ylivoimainen tänä iltana. :tapu:

Albatrossi

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Mikko veti taas varmasti ja hyvin, biisi vaan keskinkertainen. Sipola nousemassa kenties voittajaksi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42827
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ai kun tuo Jesse on nätti! Tuonnäköinen nainen kelpaisi minulle!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Sipolan toinen onkin sit just niin tylsää kuin sen valintojen perusteella saattoi aavistellakin. Jesselle tehty biisi alkoi silleen lajissaan jees - mutta sitten - eikö näitä suomijollottajia jo ole ihan riittävästi ?

Taitaa olla niin, jos tällä perusteella pitää arvioida, että en ole ostamassa kenekään näistä neljästä levyä - vaikka tosi iso arvostus kaikille kyllä, ehdottomasti :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Albatrossi

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Jessen kappale ok ja kuulosti paremmalta nyt toiseen kertaan kuultuna. Kuulin autossa tämän päivällä ja vähän oli vaisu.
Tässä ei kyllä mitään uutta ja sytyttävää.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kiitos kanava nelonen tästä ohjelmasta, vuoden paras musiikkiohjelma Suomessa. :tapu:

Tuomio:

19,2-(9,5-9,7) Mikko Sipola
17,4-(8,4-8,9) Jesse Kaikuranta
16,4-(8,4-8,0) Kim Koskinen
15,4-(7,5-7,9) Saara Aalto

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Wilson kirjoitti:Kiitos kanava nelonen tästä ohjelmasta, vuoden paras musiikkiohjelma Suomessa. :tapu:
Ei kyllä ole, siis jos todella musiikkiohjelmista puhutaan. Laadukkain näistä kisaohjelmista, mutta kyllä tätä katsoessa yhä vahvemmin tuli mieleen, että tällainen kykykilpailu on urheilua eikä musiikkia. Todella julma noille kisaajille, ihan mahdotonta tuossa on mitään sellaista oikeasti koskettavaa on saada aikaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Sipola on laulanut ihan ok, mutta kun nuo kappaleet on olleet tuommoisia! :eiei:
Olisi ollut mukava kuulla jotain vähemmän nukuttavaa. Miellyttävä ääni ja varma, rauhallinen esiintyminen. Nyt on enää myöhäistä toivoa minkäänasteista riskinottoa, valitettavasti.

Jesse on ihan hyvä lajissaan. Varman päälle lauluahan se tuokin on ihan Sipolan tapaan. Persoonallisuutta on kuitenkin ollut pieni ripaus enemmän.

Tässä Voice of Finlandissa on se ikävä puoli, että kilpailijat, jotka ovat jo vähän valmiimpia ja monesti jo pitkään esiintyneitä, eivät oikeasti merkittävästi kehity kisan aikana kuten Idolsissa monesti käy. Varmaankin osittain tästä johtuen tämä finaali on ollut pieni pettymys.

Ja kyllä, Kimin ääni on valitettavan ohut. Hevilaulajan äänessä pitää olla potkua vaikka ylhäältä laulettaisiinkiin tyyliin Michael Kiske.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42827
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miksi jessen biisissä oli tuommoisia levottomia tanssijoita?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Wilson »

ta1ja kirjoitti:
Wilson kirjoitti:Kiitos kanava nelonen tästä ohjelmasta, vuoden paras musiikkiohjelma Suomessa. :tapu:
Ei kyllä ole, siis jos todella musiikkiohjelmista puhutaan. Laadukkain näistä kisaohjelmista, mutta kyllä tätä katsoessa yhä vahvemmin tuli mieleen, että tällainen kykykilpailu on urheilua eikä musiikkia. Todella julma noille kisaajille, ihan mahdotonta tuossa on mitään sellaista oikeasti koskettavaa on saada aikaan.
Olet ehkä oikeassa ta1ja... mutta itse sain uusia suosikkeja/artisteja musiikkimaailmassani.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8389
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kaikuranta!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Albatrossi

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Finaali pienoinen pettymys eikä vähiten kappaleiden takia. Kiva viihdekisaohjelma, mut musiikkiohjelmat todella on erikseen.
ta1ja kirjoitti: Todella julma noille kisaajille, ihan mahdotonta tuossa on mitään sellaista oikeasti koskettavaa on saada aikaan.
Totta!Kova homma tehdä uskottava artisti itsestä. Jesse on valmis omassaan, mut mistä biisit.

Kimistä ei pitäisi yrittääkään tehdä hevilaulajaa. Enempi rock/pop osastoa. Ääni olisi sopiva, muttei heviin.
Vähän ehkä myöhästä hevilaulajaksi. Tosin hevi ei ole mun juttu enkä oikeasti osaa kunnolla arvioida.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8389
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti:Kaikuranta!
No ei sitten...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

JEE SAAAAAL EI VOITTANUT!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

:jupinaa:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Harvoin suosikkini voittaa....Mikko Sipola. :kups: :tapu: :tuuletus:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja toivo »

saara aalto on ikuinen kakkonen :lohduton:

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Nonih, oman kylän poika voitti! :tapu: Jesse oli oma suosikkini, mutta Mikko oli myöskin loistava! Huikea taso,
onneksi jatkuu ensi vuonna!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mieheni totesi, että tuo Mikko sopisi hyvin Pauli Hanhiniemen Perunateatterin taustalaulajaksi. Olen aika lailla samaa mieltä hänen kanssaan.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20785
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei helvetin kevät suoraansanottuna. Tämä Suomen musiikkimaku on käsittämätöntä. Mikko Sipola on aivan surkea verrattuna Saaraan. Siis tuo on ns. karaoketasoa. Toi kahden finaali oli vähän nk. Daavid vs. Goljat. Paitsi nainen ja mies. Pahoittelut rumasta kielenkäytöstäni, mutta tosi on. PITÄÄKÖ KOKONAAN LOPETTAA NÄIDEN MUSIIKKIKILPAILUJEN KATSELU KUN TAPAHTUU TUOLLAISIA OIKEUSMURHIA!?

Ei elämä..
Got a fire and a country heart 🔥

Vastaa Viestiin