UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Pete »

Millä tavalla aiotte juhlistaa Uuden Musiikin Kilpailua? Mitä syötte ja juotte? Panostatteko pukeutumiseen tai muihin oheishärpäkkeisiin?

Itse sain juuri sopivasti joululahjat postitse porukoilta, ja Lindtin suklaakonvehteja oli mukana.
Lisäksi ostin pienen Lipsi-karkkipussin (monet muistanevat ne mehujäät) ja perinteisesti Pepsi Maxia.
Olen huomisen melko vaativissa työtehtävissä, joten muuten en taida jaksaa panostaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En varmaan juhlista mitenkään. En oikein osaa syödä samanaikaisesti kuin katselen telkkaria. Teetä korkeintaan siemailen. Asuksi riittää joku kalsarit + t-paita + villasukat -yhdistelmä, jossa muutoinkin kotona viihdyn.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ainut valmistautuminen oli kirjata Blind Channelin äänestysnumero ylös etukäteen, ettei sit tarvitse toosasta sitä tihrustella. Jos mokaavat liven jotenkin, jätän äänestämättä. Kakkosvaihtoehtoa ei ole, ainakaan sellaista jota olisin valmis äänestämään. Danny on puntarillani kakkosena, mutta mieluummin lähettäisin Teflonit viisuihin, ovat kolmantena Dannyn jälkeen. Mutta viisumenestykseen uskon ainoastaan BC:n kohdalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Täällä myös äänestysnumero tallennettu puhelimeen valmiiksi. Saldoa latasin liittymään 30€ äänestämistä varten.

Ruokapuolesta en vielä tiedä. Varmaan käyn jotain sipsiä huomenna hakemassa. Sen kummempia UMK eväitä en ole aikeissa hankkia. Juomaksi toki Pepsi Maxia
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Ai mä oon kai sit ainoo joka aikoo ottaa pari lashillista vhiiniä? :hik:
Ruokana on juustonaksuja ja karkkia, koska oon henkisesti 5 v.
Tamineina valtava huppari, leggingsit ja villasukat, koska mun iltapuku on pesulassa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Tuskinpa mitenkään erityisemmin juhlistan. Saunaa, ja jos siltä ehtii, niin Eesti Laulin kakkossemiä lämmittelyksi. UMK:n jälkeen ajattelin vaihtaa Portugaliin ja kuunnella biisit ekaa kertaa vasta livelähetyksessä. UMK:n aikana en aio kurkkia muiden karsintastriimejä toisin kuin edeltävinä viikonloppuina.

Jätin UMK:n uusimmmat harjoitusklipit katsomatta, ja nyt mietin, voinko edes selailla muita UMK-ketjuja spoilaantumatta. En varmaan. No, lueskelen niitä kisan jälkeen.

Mehua ja sipsejä olisi muuten, joten niillä mennään. Saatanpa jopa suklaapatukankin nauttia, ellen sitten säästä sitä itse viisuihin. Eihän sen päiväys mennyt kuin vasta kaksi kuukautta sitten.

Ääniä tuskin lähetän, en ole ennenkään sitä harrastanut. Joo, tiedän, silloin ei oikein ole varaa itkeä tuloksesta. :mrgreen:

Hyvä muuten, että edes joku on hyödyntänyt numeroiden julkaisua etukäteen ottamalla numeron ylös! Jossain on vissiin valitettu siitä, että ne ovat jo nyt harhaanjohtavasti näkyvillä.

Saa nähdä, kuinka paljon tulee höpistyä lähetyksen aikana netissä. Jos meinaan yrittää liian montaa paikkaa seurata, niin itse show menee ohi.

Tamineiksi jotain rentoa saunan jälkeen, iltapukua mulla ei ole (edes pesulassa).

Vielä hitusen päälle 19 tuntia. Kivaa UMKkipäivää Kuppilalaisille! :surrur:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Pitäisi kerrankin ladata Ylen mobiilisovellus etukäteen ennen finaalia ja selvittää sinne käyttäjätunnukset. Yhden äänen annan sitä kautta finaalin lempparilleni. :joojoo:

Ruokaa... tuskin mitään ruokaa syön, mutta herkkuja aivan varmasti. Tosin jonain vuonna söin pizzerian pizzaa, voisinkohan ehkä huomiseksi hakea pizzan. Ehkäpä. :miettii: Viime vuonna söin Ikeasta ostamiani limenmakuisia Dumleja UMK-iltana. Niitä ei saa kaupoista (harmi, koska ne oli oikeasti hyviä!), joten tänä vuonna pitää keksiä jotain muuta. Ehkäpä Mässä Yx -karkkipussi tai sitten suklaata... Huomenna se selviää, kun kierrähdän kaupassa.

Juustonaksujakin tekisi mieli (kuten aina). Tosin jos tahdon juustonaksuja, pitäisi mennä S-ryhmän kauppaan, että saisin Rainbown (parhaita) naksuja. Mutta entäs juustopallot... niitä en ole syönyt pitkään aikaan.

Koska luultavammin ostan sekä karkkia että sipsiä, juominkina saattaa olla vain kivennäisvettä. Mutta jos päädynkin pizzavaihtoehtoon, tahdon ehdottomasti cocacolaa kyytitytöksi.

Pukeutuminen. Sitä en ole kyllä yhtään ajatellut, enpä oo hetkeen ollut juhlajumputtimissa, mutta taitaa huominenkin mennä kollareissa ja satunnaisessa paidassa. :mrgreen:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4101
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Ajankohdasta johtuen varmaan siinä samalla saunakaljaa siemailen. Ja samasta syystä pukeutumistyyli on erittäin rento.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Oiih, onpa kaunis kysymys. :ihana:
Meinasin ihan vaan olla Yksin Kotona (osa 784) ja tunnelmavalaistukseksi kynttilöitä lepattamaan ja meikämandoliini röhnöttämään sohvanvaltaajaksi viltin kera. Ajattelin ahmia tuunatun pizzan (elikkä tosissaan niin kaupan pakastepizzan päälle extra-tomaattia ja extra-juustoraastetta ja hirwween hirwween paljon valkosipulii ja ei ku vaan uuniin), sitten ois mitä luultavimmin rahkapiirakkaa ja sumppia jälkkäriks... :telkku:

Jotenkin odotan kyllä illan showsta niin vauhikasta kun on Antit ja Haloohelsingit ja kaikki, että ehtiiköhän samaan aikaan mässyttää mitään. Jännittää jo nyt melko jäätävästi. :brr: Antoisaa UMKki-iltaa kaikille! Nyt nautitaan. Nyt taputetaan! :tuuletus: :tapu: :surrur:

PS: unohdin tamineet hmm... ai mulla vai? :sertab: No ehkä mulla on jotain päällä, kuten vaikkapa harmaat collarihousut ja pitkähihainen vihreä t-paita, jalkoja koristanee villasukat, viisuisaan tyyliin sateenkaarenväriset. :sateenkaarisavel: :lashatumbai:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Käydään ensin Street Prides parilla drinkillä ja sen jälkeen kaupan kautta kisakatsomoon. <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja romualdo »

No ei oo oikein järkisyitä juhlistaanykyisenmuotoistakarsintaamutta toivon mukaan edustaja on joku seuraavista ainoista kelvollisista ; Danny, ilta ja aleksi.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja romualdo »

No ei oo oikein järkisyitä juhlistaanykyisenmuotoistakarsintaamutta toivon mukaan edustaja on joku seuraavista ainoista kelvollisista ; Danny, ilta ja aleksi.

Tomi putaansuuta haastateltiin ratio Suomessa klo 11 00 jäläkheen ja hänkin ylisti Dannya... mutta muita balladeista ei juurikaan arvostanut.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Mattan »

UMK on sen verran myöhään, että syön lähinnä sipsejä. Voisihan siihen mukaan ostaa jonkin maukkaan oluen ja tietenkin Zeroa. Tamineet ovat mitä tahansa mukavaa, mitä päälle sattuukaan; en oikein jaksa pukeutua parhaimpiin television edessä entisaikojen tavoin, ja koska seuraan UMK:ta yksin, eivät kanssakatsojat valita asiasta. :heh:

Joitakin ääniä menee esitysten jälkeen parhaalle kokonaisuudelle, ehkä myös toiseksi parhaalle. Saapahan ainakin valittaa tuloksesta, oli se ihan mikä tahansa. :mrgreen:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja toivo »

Multa löytyy itse tehtyä sipulipiirakkaa, oliiveja, sipsejä ja karkkeja. Ja jääkylmää vichyä.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Ratamon kanssa syötiin päivälliseksi pitsat, ettei tarvitse tyhjään vatsaan juoda. Illan naposteltavaksi meillä on suklaata ja juomiksi lonkeroa ja viiniä. Mietin kyllä, että olisi pitänyt hommata pullo kossua, siltä varalta että tulokset tänään kusevat, mutta jätimme sen kumminkin tekemättä. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

TUJ: Tänään minä ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2010 seuraan Suomen viisun valintaa kotoa käsin. Illalle olen ostanut rasian juhlapöydän konvehteja, minkä lisäksi iltapäivällä pidin pienen UMK-kahvihetken (illalla en viitsi juoda kahvia). Pukeutumisesta en niin välitä, koska katson UMK:ta yksin.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7184
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Itse tein illaksi eilen juustokakun, jota olisi tarkoitus syödä! :heh:. Lisäksi on siideriä & sipsejä! Ihan yksin seuraan, kun vanhempiani ei ikinä ole viisut kiinnostaneet.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 792
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Pizzaa tein... pepperoni, jauheliha, punasipuli, herkkusieni
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Illan asuna on rennot kotivaatteet, juomana Crowmoor, ruokana pizzeriasta noudettu pizza. Karkkiakin on, pussi Brunbergin herkullisia lakritsitoffeepaloja ja rasia Lakumestan valkosuklaalakritsia. Jääkaapissa on pieni kuoharipullo, jonka avaan, jos on aihetta kilistellä eli jos oikea voittaa. Ja avaan sen kyllä varmaan muutenkin.
Olen valmistautunut iltaan myös tsekkaamalla äänestysohjeet, tallentanut numeron ym., ettei tule mokailtua äänestyksessä siinä kaiken jännityksen keskellä. (Olen joskus vahingossa äänestänyt väärää ehdokasta kun sekoilin äänestysnumeron kanssa ja joskus puhelinliittymässä on ollut jokin esto päällä, niin että puhelimella ei ole voinut äänestää.)

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Koska olen ketogeenisellä ruokavaliolla, kaikki muiden mainitsemat pizzat, sipsit, karkit ym. ovat ehdottomasti pannassa. Dippaan kurkku- ja kesäkurpitsaviipaleita kermaviili-juustodippiin. Hiilareiden määrä pysyy siten kohtuudessa. Ei UMK ole vielä niin iso tapaus että tästä voisi poiketa.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Perinteinen lököhousu-pörrösukkalinja, mutta sormeen löytyi laatikosta erittäin juhlava mummon perintösormus, jossa on valtava pinkki kivi, olisko turmaliini. <3 Bling bling!
Ruuaksi valikoitui toistaiseksi lasi vettä ja 1 Jim, 1 Pätkis ja 1 Da Capo. Pitää keskittyä enemmän ohjelmaan kuin syömiseen.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Karkkipussi, sushikulho ja olutpullo on oma settini. Ja itsekseni kun seuraan niin mukavampi olla ilman minkäänlaisia tamineita. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

No niin, nyt on ongelma: En voikaan samaan aikaan katsoa telkkua ja naputella läppärillä, kuten olen aina ennen seurannut kaiken viisuisan :eeek: Kesti hetken ennen kuin tajusin, että sehän johtuu siitä, että taannoin vaihdoin sohvien paikkoja, ja istun nyt eri sohvalla kuin aina ennen. Reilut kymmenen senttiä korkeammalla, mikä vaikuttaa sen verran. Olisi pitänyt varmistaa kisakatsomovarustus etukäteen :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Heksa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 155
Liittynyt: 07 Maalis 2020, 20:51

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Skumppaa, kaljaa ja juustolautanen.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK:n juhlistaminen: ruoat, juomat ja tamineet

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Tukka tällinkiin, meikit ja glitterit naamaan ja iltapuku päälle.
Samaan aikaan menossa:

- UMK
- MGP
- 2 chattia
- Etäjuhlat zoomissa
- Nuorten miesten (5 kpl) saunailta ja kokkasin heille

Lisäks päälle vielä Melfestin 3. semi

Pääsin nukkumaan klo 02.30, koska olin niin täpinöissäni
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Lukittu