Harjoitusten seuranta

Euroviisut 2022 Italiassa
Lukittu
Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Carboni »

https://escxtra.com/2022/04/21/eurovisi ... -schedule/

Täältä tosiaan näkee harjoitusaikataulun. Kun ne alkavat, niille kai perustetaan oma ketjunsa? Lauantaina kuitenkin mennäään jo :tuuletus:

Onko Israelin tilanteesta mitään päivitystä missään? Ainakin tuolla rehearsal schedulessa on harkka-aikaa varattu myös Israelille :mitvit:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37067
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Erotin jo nyt omaksi ketjuksi. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Carboni kirjoitti: 25 Huhti 2022, 09:23 Onko Israelin tilanteesta mitään päivitystä missään?
Ei ole. Onneksi tuostakin ongelmasta päästään eroon viimeistään silloin, kun Israelin ensimmäinen harjoitusaika on ohitse. :draamaa: Toivon totisesti, että he pääsevät viisulavalle asti. :pliis:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ah, vihdoinkin. Jotenkin tuntunut kamalan pitkältä aika viimeisten edustajien valitsemisesta tähän hetkeen. Ja kiva, että tämän myötä alkaa tulla yhä enemmän myös kaikkea oheismateriaalia kuten haastatteluja. :tuuletus:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

iiiduli kirjoitti: 25 Huhti 2022, 15:21 Jotenkin tuntunut kamalan pitkältä aika viimeisten edustajien valitsemisesta tähän hetkeen.
No joo. Poikkeuksellisen pitkältä. :miettii:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tuleeko video harkoista samana päivänä Tiktokiin vai vasta seuraavana päivänä?
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2674
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Speed »

^ Käsittääkseni TikTokiin tulee *yksinoikeudella* 90 sekunnin klippi, jossa artisti saapuu areenalle, harjoittelee ja antaa kommentin harjoituksen jälkeen. Tämä klippi on 24h nähtävissä vain TikTokin profiilissa, sen jälkeen varmastikin ilmestyy myös viralliselle YT-kanavalle.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42726
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Mikä on TikTokin profiili?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Eiköhän Speed tarkoittanut Eurovisionin virallista TikTok-kanavaa/profiilia. :joojoo: Näin tietokoneella TikTok näyttää toimivan ihan sujuvasti, mutta kännykän kautta käytettäessä herjaa jatkuvasti lataamaan sovelluksen. Saas nähdä pitääkö tässä alkaa vielä asentamaan tiktokkeja puhelimeen (hyi).

Mutta siis: HARJOITUKSET! :rakkaus: Odotan.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Ihan vaan muistutuksena, huomenna alkaa. Ykkössemin alkupuoli lavalla, allekirjoittanut odottaa eniten Alankomaita :peukku:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ah, huomenna näkee jo Albanian, Liettuan, Sveitsin ja Slovenian ekat harkat. :ihana: :uujee:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20755
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

En ollut taas yhtään valmistautunut näiden alkamiseen. Kai se viisuihin tarvittava hype ja olotila sieltä puskee, kun pätkiä alkaa pukkaamaan.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Alankomaat kutkuttaa minuakin eniten. :surrur: Koska Alankomailta puuttuu karsintahippalot, mahdollisesta live-esityksestä ei ole selvää vihiä. Tosin tämän live-esityksen tunnelmassa on monia asioita jotka toimivat - jotain samankaltaista yöllistä loistoa toivoisin näkeväni S10:n ympärillä viisulavallakin!

Mitäs muuta huomenna pääsemme näkemään... Albania kiinnostaa toki, Latvialla on varaa yllättää, Liettuan luulen olevan selvä kuin pläkki, toivottavasti Sveitsi herää eloon eikä vaivu unhoon... Slovenia, Ukraina, Bulgaria kolmikosta tuskin löytyy varsinaista yllättäjää ja sitten Alankomaat ja Moldova. Moldova saattaa olla hauska! :mrgreen:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7249
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Alankomaat kiinnostaa kyllä eniten! Toivottavasti ei mitään sirkustemppuja vaan ole luvassa :heh:. Liettua, Latvia & Moldova myös kiinnostavia!

Onkohan Sveitsi yhtä tunkkainen livenä! :rofl:
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja WildDance »

En muista koska olisi ollut tällainen viisuharjoituspäivä, että kaikki on oikeastaan turhia. :roll: :hiips: Huoh.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3220
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Aika laimeasti kyllä alkaa harjoitukset. Mutta olen silti innoissani! :joojoo:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eipä noista huomisen harjoittelevista maista mikään sen suuremmin herätä tunteita. Ehkä eniten kiinnostaa, onko Slovenian laulaja edelleen yhtä aneeminen ja millaisen shown Moldova saa aikaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11334
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minäkään en odota huomiselta mitään, mutta se johtuu siitä, etten usko harjoitusmateriaalin olevan järin kattavaa. Jotain kymmenen sekunnin tiktokkeja ja that's it.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5339
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Odotan huomenna alkavilta harkoilta eniten kuppilan ylireagointia mahdollisiin yli tai alisuoriutumisiin. Nään jo kuinka joku Alankomaat julistetaan shokkikarsiutujaksi, kun näyttää siinä kymmenen sekunnin klipissä vähän vaisulta ja kuinka yli puolet porukasta on vakuuttuneita Bulgarian finaalipaikasta, kun live vaikuttaakin ihan kelvolta. :heh: :poppari:

No okei, on noihin ylireagointeihin tullut itsekin sorruttua esim. Belgia 2017:n kohdalla, mutta tänä vuonna ajattelin pitää pään kylmänä ja nauttia näistä pienistä teasereista, joita saamme. :mrgreen:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Tulevia päiviä ajatellen ihan hyvä muistutus itsellekin. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13039
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ja kun pressipisteitä tulee, niin niihin ei kannata tippaakaan luottaa (osoituksena juurikin Belgia ja Suomi 2017). Sinä vuonna me kaikki opimme, että mikään ei ole 100% varmaa ennen kuin semin tulokset ovat selvillä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42726
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Sain jostakin käsityksen, ettei näihin eka harkkoihin edes pressiä päästettäisi kuten ennen. Nuivaa, jos niin on. :niinpa: Harkkojen ja harkkaraporttien seuraaminenhan kun on melkein parempaa kuin itse viisut!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Juurikin näin on. Ensimmäiset harjoitukset ovat suljetut pressiltä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17248
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Happy »

En muista milloin viimeksi oon katsonu harkkoja.. varmaan sillo kun kaikki kouhkas Fuegosta ja uteliaisuuttani menin kattoo.
Jos saisin päättää niin kieltäisin harkat kokonaan yleisöltä koska ne syö tiettyä viisuinnostusta: vähän sama ku avais joululahjat ennen joulua: mielellään petyn tai innostun vasta sit semilähetyksessä!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Happy kirjoitti: 30 Huhti 2022, 01:22 Jos saisin päättää niin kieltäisin harkat kokonaan yleisöltä koska ne syö tiettyä viisuinnostusta: vähän sama ku avais joululahjat ennen joulua: mielellään petyn tai innostun vasta sit semilähetyksessä!
Toki on yksilöllistä, mikä syö ketäkin :mums:, mutta vuonna 2019, kun en lähes ollenkaan seurannut harjoituksia kuvitellen, että olisin jotenkin innostuneempi esityksistä nähdessäni ne ensimmäisen kerran semifinaalissa, niin kävikin päinvastoin: semejä katsoaessa en osannut keskittyä oikein mihinkään ja tuli tunne, että esitykset vain lipuivat ohitseni ja olin väärällä tavalla äimän käkenä. En ollut viisulähetyksen imussa, vaan tuhnusin jossain sivussa yksikseni.

Joten omalla kohdallani se, että seuraan harjoituksia, seuraan karsintoja, kuuntelen viisukappaleita etukäteen, että tiedän mitä odottaa viisufanfaarin pärähtäessä soimaan semifinaalilähetyksen alussa, syventää katselunautintoani. Toista kertaa en tee sitä virhettä, etten seuraisi harjoituksia! :mrgreen:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42726
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti: 30 Huhti 2022, 01:22 En muista milloin viimeksi oon katsonu harkkoja.. varmaan sillo kun kaikki kouhkas Fuegosta ja uteliaisuuttani menin kattoo.
Jos saisin päättää niin kieltäisin harkat kokonaan yleisöltä koska ne syö tiettyä viisuinnostusta: vähän sama ku avais joululahjat ennen joulua: mielellään petyn tai innostun vasta sit semilähetyksessä!
Pöh! Sinäkin sitten tuollainen ihme sensuuritantta!

Suurin osa viisuja seuraavasta yleisöstä ei edes tiedä, että siellä on jotain harkkoja, saati että seuraisi niitä. Ja me jotka tiedetään, mehän on voitu valita, seuraammeko niitä vai emme. Miksi se valinnanvapaus pitäisi viedä pois? Siksi että yksi Happy ei malta jättää joululahjojaan rauhaan ennen H-hetkeä?

Minulle on ollut yksinomaan helpotus, että kaikki se pakahduttava innostus ja intensiteetti harkkojen ansiosta ei ole pakkautunut muutamaan ohikiitävään tuntiin itse viisuiltoina. Siis en totta vie kaipaa niihin enää yhtään enempää innostusta, en pysty nimittäin sitä tunteen määrää käsittelemään, vaan hypin pitkin seiniä. Harkkojen seuraaminen on tuonut helpotusta, ja nyt se viedään (ainakin osin).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3560
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Hanhis kirjoitti: 30 Huhti 2022, 01:50 Toki on yksilöllistä, mikä syö ketäkin :mums:, mutta vuonna 2019, kun en lähes ollenkaan seurannut harjoituksia kuvitellen, että olisin jotenkin innostuneempi esityksistä nähdessäni ne ensimmäisen kerran semifinaalissa, niin kävikin päinvastoin: semejä katsoaessa en osannut keskittyä oikein mihinkään ja tuli tunne, että esitykset vain lipuivat ohitseni ja olin väärällä tavalla äimän käkenä. En ollut viisulähetyksen imussa, vaan tuhnusin jossain sivussa yksikseni.

Joten omalla kohdallani se, että seuraan harjoituksia, seuraan karsintoja, kuuntelen viisukappaleita etukäteen, että tiedän mitä odottaa viisufanfaarin pärähtäessä soimaan semifinaalilähetyksen alussa, syventää katselunautintoani. Toista kertaa en tee sitä virhettä, etten seuraisi harjoituksia! :mrgreen:
Mun on pakko tulla kaapista ulos ja myöntää, että vielä tänne foorumille rekisteröityessäni mietin, olenko tarpeeksi fani tänne. Mielikuva nimenomaan oli tuo, että jengi kuuntelee kymmeniä kertoja biisit etukäteen läpi, kun taas mä kuuntelen ne etukäteen 0-2 kertaa. Nyt tässä on tapahtunut pieni muutos ja osan olen kuunnellut jo neljäkin kertaa.

Tunnistan tuon ohi lipumisen. Mulle usein käy tuo semifinaaleissa, enkä meinaa saada otetta kuin ihan parista biisistä/esityksestä. Finaalissa usein suosikkeja muodostuu joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta on kyllä todella hankala samaistua näihin joilla on jopa yli 20 viiden tähden viisua samana vuonna omissa puntareissaan. :shock:

Toisaalta tykkään siitä että biisit tulevat mulle sitten (semi)finaalissa mahdollisimman tuoreena tuttavuutena, mutta ehkäpä tykästyisin useampaankin biisiin jos kuuntelisin niitä paljon etukäteen. Tai sitten en - mä olen aika kriittinen muutenkin. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Huhti 2022, 05:06
Mun on pakko tulla kaapista ulos ja myöntää, että vielä tänne foorumille rekisteröityessäni mietin, olenko tarpeeksi fani tänne. Mielikuva nimenomaan oli tuo, että jengi kuuntelee kymmeniä kertoja biisit etukäteen läpi, kun taas mä kuuntelen ne etukäteen 0-2 kertaa. Nyt tässä on tapahtunut pieni muutos ja osan olen kuunnellut jo neljäkin kertaa.
Jos mieltää itsensä tarpeeksi viisufaniksi, että liittyisi johonkin viisuhörhöjen keskustelupalstalle, niin sitten todellakin on tarpeeksi fani. :joojoo: Joskus ehkä on tullut käyttäjiä, jotka kuuntelevat tasan yhden kappaleen ja hehkuttavat sitä kunnes se häviää Suomen viisukarsinnan, mutta hyvin suuri enemmistö todella pitää Euroviisuista.

Harjoituksiin liittyen seuraan mielelläni harjoituksia, ja se on tärkeä osa viisuihin valmistautumista. On jännittävää saada hieman osviittaa lavatoteutuksista, harjoitusklipeillä voi spekuloida (yleensä liikaa :heh: ), ja joskus kehityskaarenkin näkee. Ykkösharjoituksista ei välttämättä tarvitsisi kohkata, kun ne ovat mitä ovat, mutta kyllä paketin pitäisi olla suhteellisen kasassa jo ennen raadeille esitettävää esitystä. En myöskään koe, että harjoitusten seuranta veisi yhtään mielenkiintoa itse viisushowsta, sillä vaikka tietäisikin esityksestä jotain, niin kokonaisuus näkyy ruudulla vasta kilpailuesityksen aikana, ja vasta silloin kilpailu ratkeaa. Toki tavallinen kansa todellakin näkee kaiken ensi kertaa livenä, ja äänestää kappaleita sen mukaisesti, mutta näin viisufanina haluaa väkisinkin tehdä syvempää analyysia. :mrgreen:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Harjoitukset ovat paras osa viisukautta :surrur: Ei ole pakko katsoa jos ei kiinnosta, minä katson senkin edestä.

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1278
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

kuva
kuva
kuva

:albania:
Viimeksi muokannut Murrimarri, 30 Huhti 2022, 13:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Lukittu